Hij speelde aan het begin inderdaad goed, maar na een tijdje werd het al minder dus ik snap je dude ook niet helemaal?quote:
Johquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef CasselerRIP het volgende:
Ik schat hem toch wel iets hoger in dan Verhoek
Met JP en Miyaichi op de flanken, Schaken als backup heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een sterke bezetting.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij speelde aan het begin inderdaad goed, maar na een tijdje werd het al minder dus ik snap je dude ook niet helemaal?
In Engeland heeft hij er volgens mij ook weinig van gebakken.
Ik schat mezelf ook hoger in dan Verhoek en ik heb nog nooit van m'n leven bij een vereniging gevoetbald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef CasselerRIP het volgende:
Goed ingeschat maar ik schat ook ook zo in dat hij geen genoegen neemt met een plek op de bank.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef CasselerRIP het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik schat mezelf ook hoger in dan Verhoek en ik heb nog nooit van m'n leven bij een vereniging gevoetbald.
Gewoon een NL international op de bank!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met JP en Miyaichi op de flanken, Schaken als backup heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een sterke bezetting.
De Boet? Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed ingeschat maar ik schat ook ook zo in dat hij geen genoegen neemt met een plek op de bank.
Koeman gaat zijn protegé Ruben Schaken ook niet passeren dus dan zou het ten koste gaan van De Boet. Geen goede ontwikkeling dus.
Welnee. Er moet gewoon iets bij op de flanken, laten we nu niet doen alsof het een ramp is als er iets goeds bijkomt na jaren waarin we hebben moeten huilen om Cisse, Cabral en Verhoek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed ingeschat maar ik schat ook ook zo in dat hij geen genoegen neemt met een plek op de bank.
Koeman gaat zijn protegé Ruben Schaken ook niet passeren dus dan zou het ten koste gaan van De Boet. Geen goede ontwikkeling dus.
Damn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oud genoeg om seks te hebben met je moeder.
Prachtig spelertje man. Niks mis mee. Als je dat ventje ziet rennen hoor je al genoeg te weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn statistieken overigens, waar dat vertrouwen van jullie op gebaseerd is???
2011– Arsenal 0 (0)
2011 → Feyenoord (loan) 12 (3)
2012 → Bolton Wanderers (loan) 12 (0)
2012–2013 → Wigan Athletic (loan) 4 (0)
Helemaal eens. Begon leuk, maar na 5 wedstrijden was het meer een hype dan daadwerkelijk goed spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond die Miyaichi maar een eendagsvlieg eerlijk gezegd![]()
Weet niet of ik blij zou zijn met zijn komst
Hij heeft een knieblessure gehadquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn statistieken overigens, waar dat vertrouwen van jullie op gebaseerd is???
2011– Arsenal 0 (0)
2011 → Feyenoord (loan) 12 (3)
2012 → Bolton Wanderers (loan) 12 (0)
2012–2013 → Wigan Athletic (loan) 4 (0)
Nogmaals de vraag, ten koste van wie denk je dat het gaat als Ryo komt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Er moet gewoon iets bij op de flanken, laten we nu niet doen alsof het een ramp is als er iets goeds bijkomt na jaren waarin we hebben moeten huilen om Cisse, Cabral en Verhoek.
Ja, weet je ook waarom? Als je die wedstrijden bekeken hebt zag je dat elke tegenstander een man vrijhield voor de rugdekking van de man die rugdekking moest geven aan de man die Ryo moest dekken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Helemaal eens. Begon leuk, maar na 5 wedstrijden was het meer een hype dan daadwerkelijk goed spelen.
Ja, laten we op het druk bezette middenveld nog een huurling er bij zetten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, ten koste van wie denk je dat het gaat als Ryo komt.
Zie jij Koeman Schaken op de bank zetten? Of Ryo zelf op de bank?
Huur lekker een vervanger voor Immers.
Dat heeft daar toch niks mee te maken??quote:
Als de plannen uitkomen dat Vilhena op 10 moeten komen spelen en Singh op zijn plek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En als er 1 geblesseerd is zijn de gevolgen niet te overzien. Nee, ik vind het prima zo. Nu nog een 10 en een linksback. Kunnen we die debiel van een Immers verkopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie correctie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jij Koeman Schaken Immers op de bank zetten? Of Ryo zelf op de bank?
Van wat hij bij ons heeft laten zien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat heeft daar toch niks mee te maken??
Ik zeg alleen dat hij niet zulke goede statistieken heeft en dus vraag ik me af waar dat vertrouwen vandaan moet komen.
Die 12 potjes waarin hij wel 3 (!!) keer heeft gescoord en waarvan hij er minstens 6 compleet uit de wedstrijd zat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van wat hij bij ons heeft laten zien.
De flanken zijn dubbel bezet, of je het verder eens bent met die bezetting ik zie ook liever Ryo dan Verhoek maar Verhoek was bankzitter speelde alleen als Schaken niet fit was of om even in te vallen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, laten we op het druk bezette middenveld nog een huurling er bij zetten.Geld zat toch?
1 op 4. Niet bizar slecht voor een buitenspeler. Daarbij kreeg hij na de eerste 4 wedstrijden dubbele dekking.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die 12 potjes waarin hij wel 3 (!!) keer heeft gescoord en waarvan hij er minstens 6 compleet uit de wedstrijd zat.
De Boet maakt echt zijn minuten wel hoor. Denk eerder dat er richting een vervanging van Schaken wordt toegewerkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
De flanken zijn dubbel bezet, of je het verder eens bent met die bezetting ik zie ook liever Ryo dan Verhoek maar Verhoek was bankzitter speelde alleen als Schaken niet fit was of om even in te vallen.
Zie liever De Boet zijn minuten maken.
Niet bizar slechtquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 op 4. Niet bizar slecht voor een buitenspeler. Daarbij kreeg hij na de eerste 4 wedstrijden dubbele dekking.
Hij was toen 18/19 jaar oud. Wat mag je verwachten van zo'n speler? Niet dat hij alle wedstrijden even constant is. Dat was Boetius dit seizoen bij ons ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die 12 potjes waarin hij wel 3 (!!) keer heeft gescoord en waarvan hij er minstens 6 compleet uit de wedstrijd zat.
Ohja met geld strooien voor een speler die het alles behalve bewezen heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij was toen 18/19 jaar oud. Wat mag je verwachten van zo'n speler? Niet dat hij alle wedstrijden even constant is. Dat was Boetius dit seizoen bij ons ook niet.
Daarom ben ik ook niet voor om hem te huren. Kopen is een betere optie. Dat grillige zal er langzaam uit gaan.
Die cijfers stellen natuurlijk geen reet voor Kapi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 op 4. Niet bizar slecht voor een buitenspeler. Daarbij kreeg hij na de eerste 4 wedstrijden dubbele dekking.
Je maakt gewoon een debiel punt als je 3 uit 12 als argument voor z'n onkunde wilt gebruiken. Schaken scroot er 4 in het laatste seizoen.quote:
Snap je.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die cijfers stellen natuurlijk geen reet voor Kapi.
Verder vind ik ook dat er wat nodig is op de flanken, aangezien Duplan () geen optie is vind ik Ryo een prima keuze om er bij te nemen. Stiekem hoop ik op een scenario als bij die van Pelle, dat er gedurende het seizoen wat mogelijk is qua overnemen ipv huren. Maar dat zal Arsenal niet doen jammer genoeg.
Nee ik zeg ook niet dat hij het niet kan, ik vraag me alleen af of hij het wel kan. Want dat heeft hij nog niet bewezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een debiel punt als je 3 uit 12 als argument voor z'n onkunde wilt gebruiken. Schaken scroot er 4 in het laatste seizoen.
Laten we overigens niet over het hoofd zien dat heel Feyenoord dat seizoen dramatisch was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die cijfers stellen natuurlijk geen reet voor Kapi.
Als hij er 1 meer scoort dan staat hij op hetzelfde aantal als Schaken. Ik snap niet wat je met die cijfers wilt. Alsof jij alle wedstrijden van Miyaichi hebt bekeken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat hij het niet kan, ik vraag me alleen af of hij het wel kan. Want dat heeft hij nog niet bewezen.
Toen Castaignos onze verlosser was notabene.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Laten we overigens niet over het hoofd zien dat heel Feyenoord dat seizoen dramatisch was.
Bij Feyenoord wel natuurlijk, maar daarbuiten idd niet. Omdat hij volgens mij ook gewoon weinig heeft gespeeld. En daarom vind ik het raar dat jullie hem hier binnen halen alsof hij ons wel ff naar de Coolsingel gaat helpen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij er 1 meer scoort dan staat hij op hetzelfde aantal als Schaken. Ik snap niet wat je met die cijfers wilt. Alsof jij alle wedstrijden van Miyaichi hebt bekeken.
Precies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen Castaignos onze verlosser was notabene.
Nee. Hij is nog niet binnen, maar ik zou het gewoon een mooie versterking vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij Feyenoord wel natuurlijk, maar daarbuiten idd niet. Omdat hij volgens mij ook gewoon weinig heeft gespeeld. En daarom vind ik het raar dat jullie hem hier binnen halen alsof hij ons wel ff naar de Coolsingel gaat helpen.
Gratis die pot toch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ook, de kuip komt toch nooit vol tegen Dort
Was dat niet alleen europees de eerste pot?quote:
Eerste Europese -, beker en oefenwedstrijd zijn allemaal gratis dacht ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was dat niet alleen europees de eerste pot?
En dan nog, zelfs dan krijg je het niet vol denk ik
Achjoh die 50 euro heb jij toch best wel over voor een bonusje voor Guddequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Ofja, gratis. Hoort gewoon bij die verhoging van 50 euro een paar jaar terug. Club van het volk, duurste seizoenskaarten van Nederland
Fijn dat jij weet welke keuzes Koeman gaat maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fijn dat jij weet welke keuzes Koeman gaat maken.
Dat zou echt krankzinnig zijn als je bedenkt wat Martin van Geel in januari nog over Schaken heeft gezegd toen hij hem tot 2014 liet bijtekenen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Ryo is veel beter dan Schaken, Ruben gaat gewoon banken zoals ie afgelopen jaar ook al even deed (ook toen ie fit was). Ryo links, Boetius rechts.
quote:Van Geel liet weten blij te zijn met het vastleggen van Schaken, die volgens de technisch directeur nog meer in zijn mars heeft. Ruben zit absoluut nog niet aan zijn top, besloot hij. Feyenoord is als club hard bezig om stappen te zetten en is blij dat Ruben daar nog jaren bij betrokken blijft.
En ja, men gaat ook wel eens vreeemd nadat eeuwig trouw is beloofd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou echt krankzinnig zijn als je bedenkt wat Martin van Geel in januari nog over Schaken heeft gezegd toen hij hem tot 2014 liet bijtekenen.
[..]
Hij zegt daar helemaal niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou echt krankzinnig zijn als je bedenkt wat Martin van Geel in januari nog over Schaken heeft gezegd toen hij hem tot 2014 liet bijtekenen.
[..]
De Teen zit er ook nog gewoon. Of gaan ze die niet meer opstellen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
Elan heeft wel een beetje een punt. Wanneer iedereen fit is krijg je met evt. een Ryo een vreemde situatie. Ik zie Koeman Schaken niet op de bank zetten.
Zoals Schaken de laatste paar potjes speelde zou ik hem eigenlijk altijd opstellen, speelde zeer sterk aan het einde. Er kwamen zowaar enkele voorzetten aan. Maar Ryo gaat echt wel spelen als Schaken in de vorm speelt zoals in het najaar, toen zelfs Verhoek hem uit de basis speelde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
Elan heeft wel een beetje een punt. Wanneer iedereen fit is krijg je met evt. een Ryo een vreemde situatie. Ik zie Koeman Schaken niet op de bank zetten.
Gaat nog wel weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
De Teen zit er ook nog gewoon. Of gaan ze die niet meer opstellen?
Hij is erg positief over Ruben. Nou is het de waan van de dag natuurlijk maar Koeman was ook pro-Schaken zal erg raar zijn als hij geslachtofferd gaat worden dan gaat eerder De Boet richting bank.quote:
Boetius gaat niet op de bank. Speelde een aantal ontzettende zaadwedstrijden dit seizoen en ook toen gaf Koeman die jongen veel vertrouwen door hem te laten staan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is erg positief over Ruben. Nou is het de waan van de dag natuurlijk maar Koeman was ook pro-Schaken zal erg raar zijn als hij geslachtofferd gaat worden dan gaat eerder De Boet richting bank.
Wesley Verhoek ligt ook gewoon nog vast tot 2016 onbegrijpelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:48 schreef ace_eleven het volgende:
Niets mis mee als je een beetje kunt rouleren in je voorhoede zonder dat je tegen een drama als een Verhoek hoeft aan te kijken
Het zou geen ramp zijn dat als hij dan een slechte pot speelt dat je dan Ryo of Schaken in kan brengen, ook als 1 van de vleugels zichzelf helemaal kapot gelopen heeft in 60 min kun je gewoon vers bloed inbrengen zonder veel kwaliteitsverlies te lijden, is wel een luxe die bij Feyenoord al jaren mistquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Boetius gaat niet op de bank. Speelde een aantal ontzettende zaadwedstrijden dit seizoen en ook toen gaf Koeman die jongen veel vertrouwen door hem te laten staan.
Schaken idem. Was wel wat geblesseerd aan zijn knie maar verder ook bijna alles gespeeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Boetius gaat niet op de bank. Speelde een aantal ontzettende zaadwedstrijden dit seizoen en ook toen gaf Koeman die jongen veel vertrouwen door hem te laten staan.
Krankzinnig ben jij al vooral.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Nee, want Martin weet wel waar ie over praat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou je muil lekker man idioot.
Ik citeer van Geel ga tegen hem stoer doen dan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, want Martin weet wel waar ie over praat.
Manu kun je beter doorselecteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef CasselerRIP het volgende:
Ben ook benieuwd hoeveel speeltijd een Manu gaat krijgen volgend seizoen
Ik mag hopen geen, hooguit als Verhoek geblesseerd isquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef CasselerRIP het volgende:
Ik ben geen Manu hater. Ik wil Feyenoord op een hoger niveau hebben. Manu was bij Excelsior nog niet eens de beste afgelopen seizoen. Verhoek, Cisse, Manu allemaal te zwak voor Feyenoord.quote:
quote:Steenvoorden vol vertrouwen terug in De Kuip
Matthew Steenvoorden keerde afgelopen week met een duidelijke missie terug in De Kuip. De verdedigende middenvelder hoopt tijdens de voorbereiding op het seizoen 2013-2014 een vaste plek in de eerste selectie af te dwingen, nadat hij afgelopen seizoen werd uitgeleend aan stadgenoot Excelsior. ‘Ik zie meer kansen voor mezelf dan vorig jaar’, vertelde Steenvoorden donderdag na een pittige trainingsdag, die voor de selectie bestond uit twee groepstrainingen op Varkenoord.
Dat Steenvoorden een vergelijking trok met de situatie van een jaar eerder, had alles te maken met het feit dat hij ook vorig seizoen al de volledige voorbereiding van Feyenoord meemaakte. ‘Maar toen lag het voor de hand dat ik het seizoen zou afmaken bij Excelsior. Dit jaar is het mijn doel om mijn plek af te dwingen en bij Feyenoord te blijven. Ik ben blij om terug te zijn.’
Steenvoorden blikte met gemengde gevoelens terug op zijn jaar in Kralingen, waar hij tot 29 competitieduels kwam en eenmaal scoorde. ‘Als team hebben we niet gepresteerd zoals gehoopt. We kwamen niet los van de onderste plaatsen. Toch is dat goed geweest voor mijn ontwikkeling. Ik ben sterker geworden en heb geleerd om sneller te handelen. Al met al heb ik het heel erg naar mijn zin gehad.’
De twintigjarige Steenvoorden is zowel als verdediger en als middenvelder inzetbaar, maar hij richt zich vooral op een positie op het middenveld. ‘Daar speel ik tot dusver ook op de trainingen en ik heb er alle vertrouwen in dat ik mezelf daar kan laten zien. Uiteraard kijk ik ook erg uit naar de eerste oefenwedstrijd van aankomende zaterdag. Dan gaat het echt beginnen. Ik heb er veel zin in.’
Hoeveel zou hij verdienen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd, maar ik vrees dat ie niet veel speelminuten zal makenquote:
ohja?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Mr. Yellow wil Ryo toch halen met een optie tot koop? Dan is er natuurlijk helemaal geen probleem.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik schat mezelf ook hoger in dan Verhoek en ik heb nog nooit van m'n leven bij een vereniging gevoetbald.
Dat zou zeker geen probleem zijn nee, maar waar heb je deze wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Mr. Yellow wil Ryo toch halen met een optie tot koop? Dan is er natuurlijk helemaal geen probleem.
Nee dat is lekker spannend. Hij speelde in een schijtelftal de sterren van de hemel. Na 5 wedstrijden werd hij standaard gedekt door 3 verdedigers en 2 middenvelders. Onze grote vriend Janmaat heeft hem wél knap aangepakt, al vond ik dat hij toen best 8 gele kaarten had mogen hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Helemaal eens. Begon leuk, maar na 5 wedstrijden was het meer een hype dan daadwerkelijk goed spelen.
Toen werden we de hele pot weggetikt, kans op kans voor Heerenveen en uiteindelijk winnen na 1 lullige uitbraakquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee dat is lekker spannend. Hij speelde in een schijtelftal de sterren van de hemel. Na 5 wedstrijden werd hij standaard gedekt door 3 verdedigers en 2 middenvelders. Onze grote vriend Janmaat heeft hem wél knap aangepakt, al vond ik dat hij toen best 8 gele kaarten had mogen hebben.
Ik weet er amper nog wat van, behalve dat ik hels was op Janquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen werden we de hele pot weggetikt, kans op kans voor Heerenveen en uiteindelijk winnen na 1 lullige uitbraak
Ik stond juichend voor een skybox, werd nogal raar aangekeken daar ik de enige Feijenoorder was in die box.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet er amper nog wat van, behalve dat ik hels was op Jan
Van Burgerkingquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme sterrenteam man. De Cler, Marcel Meeuwis, Castaignos.
in 2010/2011? Nee tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was toen al weg volgens mij, maar wel een leuk naamgrapjen.
Op 1 maart 2011 werd bekend dat hij zijn carrière voortzet bij Pelita Jaya in Indonesië. Ondanks zijn contract tot het eind van het seizoen besloot Feyenoord hem de transfer te gunnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jhon_van_Beukering
goftetomme goeien spelers goftetomme.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Tymoshuk & Vagner Love ja?
Dit kon nog wel eens een rete interessant seizoen gaan worden
Jij ontkent dat Beukering dat seizoen bij Feijenoord speeldequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op 1 maart 2011 werd bekend dat hij zijn carrière voortzet bij Pelita Jaya in Indonesië. Ondanks zijn contract tot het eind van het seizoen besloot Feyenoord hem de transfer te gunnen.
Bakkes.
Koning Sjaakquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op 1 maart 2011 werd bekend dat hij zijn carrière voortzet bij Pelita Jaya in Indonesië. Ondanks zijn contract tot het eind van het seizoen besloot Feyenoord hem de transfer te gunnen.
Bakkes.
Volgend jaar:quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Mijne is beter, puhquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Kolarov
Clasie - Vilhena
Bojan
Vagner Love - Pelle - Boetius
Opstelling komend seizoen.
gr gr
Mulderquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Kolarov
Clasie - Vilhena
Bojan
Vagner Love - Pelle - Boetius
Opstelling komend seizoen.
gr gr
Tymoschuk als wat? Rechtsbuiten?qquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgend jaar:
Assaidi---------Clasie---Miyaichi
Tymoshuk-----Pelle---- Vagner Love
Maakt niets uit. Kwaliteit te overquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tymoschuk als wat? Rechtsbuiten?q
Ja jongen, omdat het kanquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tymoschuk als wat? Rechtsbuiten?q
Doe niet zo onnozel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Krek is overschat. Speelde de eerste 2 a 3 wedstrijden leuk, daarna was het ook 10 x niks. Ik zie liever Assaidi al zal die wel onhaalbaar zijn, zelfs op huurbasis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
En Krek Belmeniet dan? Die is toch voor Feyenoord?
Hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef Luni het volgende:
Ryo, leuk voor de breedte, maar niet goed genoeg voor de basis.
Neequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Maastoren het volgende:
Ryo is overschat. Speelde hier de eerste 2 a 3 wedstrijden leuk, daarna was het ook 10 x niks. Ik zie liever Assaidi al zal die wel onhaalbaar zijn, zelfs op huurbasis.
En wat is jouw probleem?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Krek is overschat. Speelde de eerste 2 a 3 wedstrijden leuk, daarna was het ook 10 x niks. Ik zie liever Assaidi al zal die wel onhaalbaar zijn, zelfs op huurbasis.
De eerste wedstrijden was het allemaal nog leuk en nieuw. Daarna speelde hij ook als een drol.Ik snap al dat gegeil op hem niet zo.quote:
quote:
Datzelfde kan je zeggen over Boëtius. Maar die wordt aanbeden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden was het allemaal nog leuk en nieuw. Daarna speelde hij ook als een drol.Ik snap al dat gegeil op hem niet zo.
ja zag jij dat vorig jaar? En dit jaar dan??quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
ryo is wel sterker geworden man zag ik vorig jaar
was geblesseeerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja zag jij dat vorig jaar? En dit jaar dan??
Boetius staat onder contract.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Datzelfde kan je zeggen over Boëtius. Maar die wordt aanbeden.
Zelfde leeftijd, zelfde grilligheid en zelfde goede beginwedstrijden.
Immers en Verhoek ook, maar die worden wel afgezeken. Wat is je punt?quote:
Boetius mag kut spelen in het kader van het ontwikkelen van je talenten. Huur je een speler dan moet hij er imo direct staan anders heeft het geen enkele nut.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Immers en Verhoek ook, maar die worden wel afgezeken. Wat is je punt?
dit dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Boetius mag kut spelen in het kader van het ontwikkelen van je talenten. Huur je een speler dan moet hij er imo direct staan anders heeft het geen enkele nut.
We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Ja, goede man. Erg grappig enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
Kan Feyenoord Quincy niet halen?
Is toch beter dan Verhoek, Manu enz.
En op dit moment misschien zelfs beter dan Ryo
We moeten babel halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
Je bedoelt toch niet topper Owusu-Abeyie hè?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
Jawel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet topper Owusu-Abeyie hè?
Dus we baseren onze mening op 2 jaar geleden, waar Ryo een paar kutwedstrijden speelde. (is dat wel zo, of praten we elkaar na?)quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Boetius mag kut spelen in het kader van het ontwikkelen van je talenten. Huur je een speler dan moet hij er imo direct staan anders heeft het geen enkele nut.
We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
In dat geval:quote:
Ik sta niet negatief tegenover een huur van Ryo. Probeer je alleen uit te leggen waarom een Boetius wat meer krediet heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dus we baseren onze mening op 2 jaar geleden, waar Ryo een paar kutwedstrijden speelde. (is dat wel zo, of praten we elkaar na?)
Daarnaast, wat denk je van de blessuregevoeligheid van Boëtius? Moeten we het hele seizoen met Goossens en Schaken op de vleugels spelen? Of kunnen we ipv Ryo straks wél een directe versterking kopen/huren?
Ik denk dat hij met onze huidige middelen een uitstekende keuze is. Ook al heb ik Kadrii ook al geopperd aan Blokland, maar voor koop moeten we eerst verkopen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval:![]()
Uitleg: Hij kan niet voetballen
Ok leuk kan je nu weer naar het Ajax topic.quote:
En ik probeerde alleen maar uit te leggen waarom Ryo niet afgeserveerd moet worden door een handvol slechtere wedstrijden op 18 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta niet negatief tegenover een huur van Ryo. Probeer je alleen uit te leggen waarom een Boetius wat meer krediet heeft.
Oh sorry, 1 goede wedstrijd van seizoen 2010/2011. Het is dat ik te lui ben, anders kan ik vast ook wel goede wedstrijden vinden van Gill Swerts en Ignjatovic. Jij hebt echt een fetish met zwarte, waardeloze buitenspelers hè?quote:
Nou qua versterkingen is het de laaste jaren ook niet altijd even best geweest. Veel gegokt en veel geluk gehad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef Sejt het volgende:
[..]Eindelijk kijkt Feyenoord de goede kant op qua versterkingen, met zeer beperkte middelen nog steeds, en dan is een Ryo nog niet goed.
Ryo is een stuk realistischer dan Assaidi qua haalbaarheid en is voor Eredivisie begrippen nog steeds een uitstekende speler.
Lol, ik vind alleen Elia en Babel bazen, iedereen kwam zo met dat ik een niggerlover was dus ik ging doen alsof ik elke neger goed vond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh sorry, 1 goede wedstrijd van seizoen 2010/2011. Het is dat ik te lui ben, anders kan ik vast ook wel goede wedstrijden vinden van Gill Swerts en Ignjatovic. Jij hebt echt een fetish met zwarte, waardeloze buitenspelers hè?
Jezus, ik zie die man wel tien keer een dribbel inzetten waar hij veel beter had kunnen passen. Maar goed, gezien jouw voorkeur voor soepele negers met scharen zal jij dat vast over het hoofd zien.quote:
Ok man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol, ik vind alleen Elia en Babel bazen, iedereen kwam zo met dat ik een niggerlover was dus ik ging doen alsof ik elke neger goed vond.
Oh en Quincy is beter dan Verhoek, Goossens en misschien ook Ryo.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol, ik vind alleen Elia en Babel bazen, iedereen kwam zo met dat ik een niggerlover was dus ik ging doen alsof ik elke neger goed vond.
Oh en Quincy is beter dan Verhoek, Goossens en misschien ook Ryo.
Dit is tegen Real Madrid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jezus, ik zie die man wel tien keer een dribbel inzetten waar hij veel beter had kunnen passen. Maar goed, gezien jouw voorkeur voor soepele negers voor scharen zal jij dat vast over het hoofd zien.
3 jaar geleden ja. Sindsdien heeft hij wel 8 wedstrijden gespeeld, zo'n topper is het.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is tegen Real Madrid.
Verhoek verneukt het tegen Pec Zwolle en RKC.
Boëtius is blessuregevoelig, dus we hebben een 3de winger nodig.
36 jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
3 jaar geleden ja. Sindsdien heeft hij wel 8 wedstrijden gespeeld, zo'n topper is het.
1 minuut gekeken, maar waarom plaats je dit??? Zitten alleen maar fails bij, balverlies, stijf rechts, overtreding erbijquote:
Ik weet werkelijk niet wat je hier nu mee probeert te zeggen?quote:
Ik had de video niet eens bekeken lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet wat je hier nu mee probeert te zeggen?
Er zitten een paar aardige acties tussen, maar beduidend meer fouten?
Proberen nog ff snel ergens vandaan te halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben trouwens begonnen in Hard Gras over de B2. Kopen mensen, prachtig inkijkje in de jeugdopleiding.
Flikker nou gewoon eens effe op. Debiel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef RetRy32 het volgende:
Voor degene die een video willen zien van z'n kwaliteiten (jaja typische compilatie van 3 minuten...)
Deze gozert kost max 2 miljoen
Gewoon een topdeal voor Feyenoord.
Ik ben sowieso geen fan van spelers huren.
Als Ryo voor een fatsoenlijke bedrag te halen valt moet Feyenoord dat onmiddelijk doen.
Die jongen heeft ontzettend veel potentie.
Hopen dat Arsenal het niet meer in hem ziet zitten
Ik reken op weinigquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef CasselerRIP het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 04-07-2013 21:35:49 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Jij snapt er echt geen kut van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Maastoren het volgende:
Ryo is overschat. Speelde hier de eerste 2 a 3 wedstrijden leuk, daarna was het ook 10 x niks. Ik zie liever Assaidi al zal die wel onhaalbaar zijn, zelfs op huurbasis.
Omdat?quote:
Kut voor je. hint: Feyenoord heeft geen geld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef RetRy32 het volgende:
Voor degene die een video willen zien van z'n kwaliteiten (jaja typische compilatie van 3 minuten...)
[q]
2 miljoen moet je er niet voor overhebben. Domme draver, en als technisch dan niet functioneel. Bovendien geen teamspeler en verkeerde instelling.
Ik denk dat het voor eredivisiebegrippen inderdaad ondertussen een aardige speler is, maar buiten dat ik hem er om bovenstaande al niet bijhoef, moet je er nooit meer dan immers-achtige bedragen voor geven.
[q]
Dat zou heel mooi zijn ja. Maar dan wel eerst huren, want we hebben nu geen geld, en moeten zien hoe hij zich fysiek houdt.quote:Als Ryo voor een fatsoenlijke bedrag te halen valt moet Feyenoord dat onmiddelijk doen.
Stefan de Vrijquote:PS:
Wie wordt onze back-up rechtsback?
Cabral?
Waar noemt iemand hem een verlosser?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Omdat?
Nee Ryo is de nieuwe verlosser. Man man man. Speelt een paar leuke wedstrijden tegen Heracles, Vitesse etc en is gelijk een ontzettend goede voetballer.![]()
Ontken je nu dat Ryo een toevoeging is aan onze selectie? Dan ben ik het wel met De_Pel eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Omdat?
Nee Ryo is de nieuwe verlosser. Man man man. Speelt een paar leuke wedstrijden tegen Heracles, Vitesse etc en is gelijk een ontzettend goede voetballer.![]()
SPOILER: quoote de_pelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je Assaidi liever ziet komen begrijp ik wel, ik vind hem ook doelgerichter, maar zoals eerder ook al gezegd is in dit topic, Ryo is snel, houdt veel verdedigers bezig, en is echt een teamspeler.
Assaidi is doelgerichter, maar heeft ook een groter ego en s wat egoistischer
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Geen 2 miljoen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:40 schreef De_Pel het volgende:
Kut voor je. hint: Feyenoord heeft geen geld.
Dat is nou aanvallend niks en hij is niet echt, maar ik heb niks tegen verdedigende backs dus ik vind het ok.quote:
Waar baseer je dat op dan. Op die paar leuke wedstrijden die hij 2/3 jaar geleden heeft gespeeld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar noemt iemand hem een verlosser?
Voor Feyenoord/Eredivisiebegrippen wel een hele goede spelert.
Kan direct een van de smaakmakers worden.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ontken je nu dat Ryo een toevoeging is aan onze selectie? Dan ben ik het wel met De_Pel eensAssaidi is een schoolvoorbeeld van KUT-MarokkaanSPOILER: quoote de_pelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je Assaidi liever ziet komen begrijp ik wel, ik vind hem ook doelgerichter, maar zoals eerder ook al gezegd is in dit topic, Ryo is snel, houdt veel verdedigers bezig, en is echt een teamspeler.
Schop dat jong maar lekker naar dat boerenhol.
Ryo
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ontken je nu dat Ryo een toevoeging is aan onze selectie? Dan ben ik het wel met De_Pel eensIk vind Ryo in z'n eerste Feyenoord periode niet zo overtuigend dat hij ongetwijfeld van toegevoegde waarde voor ons zou zijn. Laten we hopen dat ik er flink naast zit.SPOILER: quoote de_pelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je Assaidi liever ziet komen begrijp ik wel, ik vind hem ook doelgerichter, maar zoals eerder ook al gezegd is in dit topic, Ryo is snel, houdt veel verdedigers bezig, en is echt een teamspeler.
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geen 2 miljoen?
En er zijn toch vast wel investeerders die ook nog wat geld willen geven (#PayForCisse)
Misschien juist wel goed voor zijn ontwikkeling dat hij zo wat meer ruimte krijgt om op te komen. Al Blijft verdedigen de hoofdtaak van de verdedigers.quote:Dat is nou aanvallend niks en hij is niet echt, maar ik heb niks tegen verdedigende backs dus ik vind het ok.
Zoals Guidetti? Of Pelle? Of Omar? Of mocht die laatste ook niet komen? We gokken toch continu een beetje? Ryo was snel, behendig, had overzicht en hield de verdediging van de tegenpartij druk bezig, lijkt me niet zo een vreemde keuzequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan. Op die paar leuke wedstrijden die hij 2/3 jaar geleden heeft gespeeld?
Ik moet het allemaal nog maar zien. Als je een speler gaat huren moet je wel zeker weten dat hij van toegevoegde waarde kan zijn in deze selectie. En dat betwijfel ik.
Je kan bij die jongen toch in 10 minuten zien dat hij met zijn snelheid, techniek en instelling een hele goede speler is voor Feyenoord man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan. Op die paar leuke wedstrijden die hij 2/3 jaar geleden heeft gespeeld?
Ik moet het allemaal nog maar zien. Als je een speler gaat huren moet je wel zeker weten dat hij van toegevoegde waarde kan zijn in deze selectie. En dat betwijfel ik.
Het is inderdaad niet echt een vreemde keuze maar zoals je zelf zegt is het gewoon een grote gok.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zoals Guidetti? Of Pelle? Of Omar? Of mocht die laatste ook niet komen? We gokken toch continu een beetje? Ryo was snel, behendig, had overzicht en hield de verdediging van de tegenpartij druk bezig, lijkt me niet zo een vreemde keuze
qftquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef De_Pel het volgende:
Je kan bij die jongen toch in 10 minuten zien dat hij met zijn snelheid, techniek en instelling een hele goede speler is voor Feyenoord man.
Niet echt snel*quote:Hij is niet echt? 3D hologram projectie?
Ja en toen hij dubbele dekking kreeg bleef er weinig van over. Zal hij dit seizoen ook mee te maken krijgen. Volgens mij is hij ook nogal blessuregevoelig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je kan bij die jongen toch in 10 minuten zien dat hij met zijn snelheid, techniek en instelling een hele goede speler is voor Feyenoord man.
Zoals al eerder gezegd; dat het er niet alle 12 de wedstrijden evengoed uit kwam:
- 18 jaar.
- 3 dubbele dekking.
- kutelftal.
Bedenk daarnaast dat je dit jaar op 3 fronten aardig mee wilt doen in plaats van weer op 1.
Elke speler halen is een gok.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt een vreemde keuze maar zoals je zelf zegt is het gewoon een grote gok.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Maastoren het volgende:
Het zal allemaal wel. Laten we hopen dat iedereen mijn posts in april terughaald en ik keihard word uitgelachen.
In de categorie waar Feyenoord spelers moet halen is elke speler een gok ja. Zodra je wat geld te besteden hebt krijg je meer zekerheid want dan kun je kwaliteit kopen.quote:
Aangezien er al drie-dubbele dekking op Pellè staat verwacht ik dat hij wel aardig rendeert in dit elftal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja en toen hij dubbele dekking kreeg bleef er weinig van over. Zal hij dit seizoen ook mee te maken krijgen. Volgens mij is hij ook nogal blessuregevoelig.
Het zal allemaal wel. Laten we hopen dat iedereen mijn posts in april terughaald en ik keihard word uitgelachen.
Voor de duidelijkheid; ik zie hem helemaal niet komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja en toen hij dubbele dekking kreeg bleef er weinig van over. Zal hij dit seizoen ook mee te maken krijgen. Volgens mij is hij ook nogal blessuregevoelig.
Ja allemaal verdedigers van 1.80. Zo win ik ook weleens een kopduel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Aangezien er al drie-dubbele dekking op Pellè staat verwacht ik dat hij wel aardig rendeert in dit elftal.
Ja daar heb je wel een punt. Nu hoeft niet elke tegenstander alleen Ryo aan banden te leggen want Feyenoord heeft nu meer kwaliteit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; ik zie hem helemaal niet komen.
Maar dat ze hem toen met 4 man konden verdedigen had er mee te maken dat hij in een zaadteam speelde. Als hij nu met veel betere spelers om zich heen speelt krijgt hij veel meer mogelijkheden danwel kan hij veel meer vrijheid voor anderen creeeren.
Blessuregevoelig is inderdaad een aandachtspunt en dus moet je hem eerst huren. Maargoed, wat verwacht je nou zelf van een 18-jarige aziaat in de PLDat is ongeveer net zo iets als een heel klein shitland-ponytje inzetten tegen een vadzige walrus
Ik bedoel natuurlijk dat er meer ruimte voor Ryo is omdat Pellè dubbel gedekt staat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja allemaal verdedigers van 1.80. Zo win ik ook weleens een kopduel.
Als die eerste goal niet verkocht is weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef RetRy32 het volgende:
Als Ryo voor een fatsoenlijke bedrag te halen valt moet Feyenoord dat onmiddelijk doen.
PS:
Wie wordt onze back-up rechtsback?
Cabral?
Huren zou baas zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt. Nu hoeft niet elke tegenstander alleen Ryo aan banden te leggen want Feyenoord heeft nu meer kwaliteit.
Maarja de enige optie lijkt mij Ryo huren want geld om te kopen is er niet. Al zal hij niet superveel aan salaris krijgen denk ik.
Is een leuk talent ja. In ieder geval een talent waarvan er in de Eredivisie eigenlijk geen rondlopen. Razendsnel, technisch in orde en jong. (20) Geef mij 1 reden waarom het raar is dat een 18 jarige Aziaat in de PL geen dragende speler is en geef mij nog een reden waarom hij geen versterking zou zijn vergeleken met wat we nu hebben?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Omdat?
Ok. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat er meer ruimte voor Ryo is omdat Pellè dubbel gedekt staat.
Hoe vaak heb jij Ryo afgelopen seizoenen zien spelen? Waar baseer je op dat hij voor ons van toegevoegde waarde zou zijn buiten het feit dat hij nu onder contract staat bij een Engelse topclub? Nogmaals, hij kan best aardig voetballen maar het is geen enkele zekerheid dat hij voor ons van toegevoegde waarde zou zijn. Zoals eerder gezegd is het een gok (vanwege onze financiele situatie). Al zal hij niet slechter zijn dan Schaken en Verhoek. Maarja dat ben ik ook niet denk ik. Zelfs Jozefzoon is beter dan Schaken en Verhoek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een leuk talent ja. In ieder geval een talent waarvan er in de Eredivisie eigenlijk geen rondlopen. Razendsnel, technisch in orde en jong. (20) Geef mij 1 reden waarom het raar is dat een 18 jarige Aziaat in de PL geen dragende speler is en geef mij nog een reden waarom hij geen versterking zou zijn vergeleken met wat we nu hebben?
1. Hij heeft dat in onze periode al aangetoond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij Ryo afgelopen seizoenen zien spelen? Waar baseer je op dat hij voor ons van toegevoegde waarde zou zijn buiten het feit dat hij nu onder contract staat bij een Engelse topclub? Nogmaals, hij kan best aardig voetballen maar het is geen enkele zekerheid dat hij voor ons van toegevoegde waarde zou zijn. Zoals eerder gezegd is het een gok (vanwege onze financiele situatie). Al zal hij niet slechter zijn dan Schaken en Verhoek. Maarja dat ben ik ook niet denk ik. Zelfs Jozefzoon is beter dan Schaken en Verhoek.
quote:
Nu heb je Verhoek, Cisse, Tevreden. Nog slechter als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme sterrenteam man. De Cler, Marcel Meeuwis, Castaignos.
Één verschil. Nu zijn het de prutsers van het team, dat waren toen de toppersquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nu heb je Verhoek, Cisse, Tevreden. Nog slechter als je het mij vraagt.
De Cler, Meeuwis en Castaignos zijn beter dan Cisse, Verhoek en Tevreden....quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Één verschil. Nu zijn het de prutsers van het team, dat waren toen de toppers
Assaidi en Ryo verdienen allebei ongeveer £1.000.000 dus ongeveer ¤1.170.000, wel een beetje boven ons budget, maar wel te overbruggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Al zal hij niet superveel aan salaris krijgen denk ik.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Holy shitfuck
Nou wordt er hier nogal eens wat afgeklaagd over de shirtjes, maar damn.... laten wij alsjeblieft nooit Warrior nemen. Ik zie die retards er nog voor aan ook eigenlijk
Arm Liverpool:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oogebola in z'n zuiverste vorm!!
Als die debiel van een koevermans de kans krijgt zou hij vandaag nog tekenen voor zo'n "uniek, vernieuwend shirt"quote:
Gelukkig wordt er niks aan jou gevraagd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nu heb je Verhoek, Cisse, Tevreden. Nog slechter als je het mij vraagt.
Dit is hun (prachtige) thuisshirt voor hetzelfde seizoen. Wat een contrastquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Holy shitfuck
Nou wordt er hier nogal eens wat afgeklaagd over de shirtjes, maar damn.... laten wij alsjeblieft nooit Warrior nemen. Ik zie die retards er nog voor aan ook eigenlijk
Arm Liverpool:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me een legitieme reden om nooit uitwedstrijden te bezoeken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit is hun (prachtige) thuisshirt voor hetzelfde seizoen. Wat een contrast
[ afbeelding ]
Die laatste zou een mooi uitshirt voor Standard zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Holy shitfuck
Arm Liverpool:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die laatste zou een mooi uitshirt voor Standard zijn.
Tering, wat lelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Holy shitfuck
Arm Liverpool:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te verdedigen zoiets.quote:
ik zou als speler elke uitwedstrijd een blessure faken. Ga toch niet in zoiets lelijks lopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Holy shitfuck
Arm Liverpool:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef skivlugt het volgende:
Ik kan jullie ook andere benamingen geven maar die horen hier zeker niet thuis.
On topic: ik zie die Bojan eigenlijk niet eens naar NL komen die blijft gwn in spanje
Die ":S" beeld natuurlijk uit dat hij Ajax misselijk makend vindquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
:S vint ik ook :S
Dat vieze 020.
030.
Word volwassen man
Tja, dat verbaast me niks. Het is ook een zéér slechte voetballer die ook niet bij een amateurploeg het verschil zal maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Luni het volgende:
RKC en PEC haken af voor Fernandez
RKC Waalwijk en PEC Zwolle hebben niet langer interesse om Guyon Fernandez te huren van Feyenoord. Alleen NEC blijft daardoor in beeld om de in Rotterdam overbodige spits over te nemen.
Zijn mentaliteit is denk ik het meest doorslag gevend aangezien het nogal een probleem geval/rotte appel in de groep is. Zit geen club op te wachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, dat verbaast me niks. Het is ook een zéér slechte voetballer die ook niet bij een amateurploeg het verschil zal maken.
Niet alleen zijn mentaliteit. Ook met zijn voetballend vermogen heeft hij zich vorig seizoen keer op keer bewezen dat hij gewoon een waardeloze voetballer is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zijn mentaliteit is denk ik het meest doorslag gevend aangezien het nogal een probleem geval/rotte appel in de groep is. Zit geen club op te wachten.
Maar dan hadden ze helemaal geen interesse hoeven tonen, aangezien dat bekend was. Denk dat het meer zijn eisen zijn waardoor ze afgehaakt zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen zijn mentaliteit. Ook met zijn voetballend vermogen heeft hij zich vorig seizoen keer op keer bewezen dat hij gewoon een waardeloze voetballer is.
Mulder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef CasselerRIP het volgende:
Als Fernandez weg is, blijft alleen Verhoek over als speler waar ik helemaal niets in zie.
Bij een laagvlieger ala Wigan misschienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mulder speelt met drie seizoenen in de PL. Durf ik wel weer een kratje bier op te zetten.
Dus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij een laagvlieger ala Wigan misschien
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij een laagvlieger ala Wigan misschien
Minder dan Mulder. Dat was naar mijn weten 1 seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel slechte seizoenen keepte Dudek voordat hij ineens het licht zag?
Aah ok, dan lijkt me dat Mulder dit seizoen maar moet laten zien dat hij wel degelijk is gegroeid. Dudek had uiteindelijk ook wel meer ervaring voor zich staan in de verdediging.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Minder dan Mulder. Dat was naar mijn weten 1 seizoen.
Hoe oud is hij? 24 Ofzo? Geen enkele keeper zit dan op z'n top.quote:
In Nederland wel ja, in Kiev daarentegen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? 24 Ofzo? Geen enkele keeper zit dan op z'n top.
Daarbij is'ie, zeker in Nederland, goed genoeg.
Op die positie wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Happel het volgende:
Goed genoeg is niet waar we nou zouden moeten streven.
Volgens was afgelopen seizoen vooral het afmaken het grootste probleem, niet de keeper?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, in Kiev daarentegen...
Het grote probleem was de algehele wisselvalligheid van het team. Er is niet 1 speler geweest (op Pelle na) die altijd tenminste een 6-je scoorde. Het varieerde letterlijk van heel goed tot heel slecht, en dat heeft ons uiteindelijk punten gekost.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens was afgelopen seizoen vooral het afmaken het grootste probleem, niet de keeper?
Ben "in Europa" vergeten te vermelden in de vorige post (inhakende op "Kiev").quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het grote probleem was de algehele wisselvalligheid van het team. Er is niet 1 speler geweest (op Pelle na) die altijd tenminste een 6-je scoorde. Het varieerde letterlijk van heel goed tot heel slecht, en dat heeft ons uiteindelijk punten gekost.
Op dit moment niet, nee. Er zijn belangrijkere posities die meer prioriteit hebben. Desalniettemin mag er wat mij betreft al gekeken worden naar een vervanger in het komende seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op die positie wel.
Keeper is geen positie waar geld in gepompt moet worden.
Aah ok. Ja klopt maar de actie van Mulder tegen het achterhoofd van Immers had wel bijgedragen aan de uitschakeling.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben "in Europa" vergeten te vermelden in de vorige post (inhakende op "Kiev").
inZanity.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef Kerftminister het volgende:
Wie was ook alweer die kerel die voor Fernandez als eerste spits vorig jaar pleitte?
Die neem ik dus nooit meer serieus.quote:
Deed je dat wel danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die neem ik dus nooit meer serieus.
Heeft iemand dat ooit gedaan dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die neem ik dus nooit meer serieus.
VOlgens mij niet, iemand?quote:
ik zeg halen, ervaren spits die gemakkelijk achter Pelle op de bank kan zitten. Brengt ook een hoop ervaring.quote:
Feyenoord 3 was het tochquote:Oud-Feyenoorder Swerts blij met nieuwe kans in de Eredivisie
Gill Swerts is bijna rond met NAC Breda en lijkt zijn transfer nog deze week af te ronden. De oud-speler van Feyenoord en AZ was liever in België gebleven, maar is blij met zijn nieuwe kans in de Eredivisie. "Ik ging bij NAC aankloppen om mijn conditie te onderhouden. Na anderhalve week liet de club me weten dat ze me graag wilden vastleggen. Het contract is nog niet getekend, maar er moeten al heel vreemde dingen gebeuren om dit nog te laten afspringen."
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
Leerdam is de beoogde eerste rechtsback in Arnheim. En dan hier een paar jaar lopen zeiken dat je op het middenveld wilt spelen
Jaar knallen, kampioenschap binnenhalen, winnende maken in de WK-finale en verkopen voor ¤30 miljoenquote:Clasie ondertekent nieuw contract in De Kuip
Nadat hij kort na afloop van afgelopen seizoen met Feyenoord overeenstemming bereikte over een nieuwe verbintenis, meldde Jordy Clasie zich vrijdagmiddag tijdens zijn vakantie in De Kuip om het contract te ondertekenen. Daarmee is de middenvelder officieel tot medio 2016 aan Feyenoord verbonden, iets wat bij beide partijen tot tevreden gezichten leidde. ‘Dit is mijn vierde contract bij deze club, maar het gaat absoluut niet vervelen. Ik ben heel blij dat ik langer bij Feyenoord blijf’, vertelde Clasie na het zetten van zijn handtekening.
De afgelopen seizoen tot international uitgegroeide middenvelder noemde de mogelijkheid om zichzelf verder te ontwikkelen als voornaamste reden om zijn contract in De Kuip te verlengen. ‘Naast het feit dat ik het hier heel erg naar mij zin heb, ben ik nog niet uitgeleerd bij Feyenoord. Afgelopen seizoen zijn er wedstrijden geweest waarin ik niet mijn normale niveau haalde. In dat opzicht kan ik nog veel leren. Met Feyenoord hebben we de laatste twee jaar grote stappen gezet en de komende seizoenen wil ik echt om de prijzen spelen.’
Ook Martin van Geel toonde zich content met het feit dat Clasie langer aan de club is verbonden. ‘Hij is een jongen van de club, die zich hier nog verder kan ontwikkelen. Dat ziet Jordy zelf ook en spreekt dat ook uit, dat maakt hem een ideale prof.’ De technisch directeur noemde Clasie verder een echte jongen van de club. ‘Niet voor niets tekent hij hier al zijn vierde contract. Jordy vindt het een eer om voor Feyenoord te spelen. Hij is heel belangrijk voor ons.’
Seriously?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
Leerdam is de beoogde eerste rechtsback in Arnheim. En dan hier een paar jaar lopen zeiken dat je op het middenveld wilt spelen
Lamprou heeft meer Keeper kwaliteiten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef Dekatria het volgende:
Zeiken op Mulderprima keepert voor Feyenoord.
hebben we gemerkt toen mulder afwezig was.........quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lamprou heeft meer Keeper kwaliteiten.
Leuk en aardig, die jongen komt amper bij de lat man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lamprou heeft meer Keeper kwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |