SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat? Niks typem != er niet zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey leuk, mensen die er net niet waren.
Hij heeft wel PSV verlost tegen SC Cambuur.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
Bakkali heeft ook nog geen bal goed geraakt sinds z'n blessure.
Die van jou niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Kok is een baas.
Ik zeg het jullie alvast dat word een grote.
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijk spelen in de beker, dat is knap.
Ja, Telstar is veel beter dan ajax. Tenslotte wisten de amsterdammertjes niet te scoren. Telstar wel.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:07:59#PSV speelt op halve kracht, #Telstar laat zelfs grote kans op 0-2 onbenut. #psvtel reageer retweet
Waarom wonnen ze dan van zo'n matig ploegje als Ajax?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Reactievoetbal spelen is leuk, maar helaas voor PSV kan dat alleen tegen teams die voetballend beter zijn dan PSV.
Don't feed the troll.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom wonnen ze dan van zo'n matig ploegje als Ajax?
Toch had ik vooraf niet verwacht dat ze vandaag zo overklast zouden worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Reactievoetbal spelen is leuk, maar helaas voor PSV kan dat alleen tegen teams die voetballend beter zijn dan PSV.
Ze lieten Ajax het spel maken?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat die voetballend vele malen beter zijn dan PSV. Zie de eerste helft.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Op middenlijn breed tikken = beterquote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die voetballend vele malen beter zijn dan PSV. Zie de eerste helft.
Dit is wel érg sneu ja, maar goed, als je tegen FC Ludo met 2-0 verliest dan heb je het tegen elke kleine club lastig.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch had ik vooraf niet verwacht dat ze vandaag zo overklast zouden worden.
Vind je?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op middenlijn breed tikken = beter
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die voetballend vele malen beter zijn dan PSV.
.twitter:KoenGreven twitterde op woensdag 25-09-2013 om 19:09:42PSV zet dit seizoen vast weer ALLES op de titel. reageer retweet
Deze post begint een standaard van je te worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijft mooi hoe diep de frustraties bij sommige zijn
Jelly?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post begint een standaard van je te worden.
Blijft mooi [insert]
?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forza [insertclub waar PSV tegen speelt]
Zo, daar red je je mooi uit zeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had het over een 0-3, niet een 3-0.
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had het over een 0-3, niet een 3-0.
Jij probeert je eruit te redden met een mooi vraagteken ofquote:Op woensdag 25 september 2013 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk probeert hij zich eruit te redden met een 'grap' waar niemand om lacht.
ctrl-shift-Tquote:Op woensdag 25 september 2013 19:23 schreef roislecxe het volgende:
Toevallig iemand een werkend streampje van psv-telstar? Had er net 1 gevonden, klik em weg, en kan het nergens meer terugvinden
Misschien promoveren ze, ze zijn goed begonnen in de competitie.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Telstar speelt fris en fruitig voetbal. Ik stel voor dat we voortaan meer tegen Telstar spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |