87e minuut 0-2 voor tegen amateurs.quote:

Naja..het blijkt dat ze de hele wedstrijd gewoon onverdiend 0-2 voor stondenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
87e minuut 0-2 voor tegen amateurs.
Je verwacht dat ze dan winnen, ergens...

Ik ga even mijn voorspelling in de toto aanpassen, denk dat hier niet genoeg kools vallen om bij utreg - roda de 15e al te zien vallenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan is zaterdag ook weer deze wedstrijd

Mag altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga even mijn voorspelling in de toto aanpassen, denk dat hier niet genoeg kools vallen om bij utreg - roda de 15e al te zien vallen

De bal is groen.quote:

Ja ik hoop toch ook wel dat NAC een paar doelpuntjes erin legt. Smitshoek wil je echt niet verder hebben..quote:Op woensdag 25 september 2013 17:54 schreef doornbossie het volgende:
een werelddoelpunt van smitshoek las ik hahaha
hopen dat nac in de 2de helft wel een paar keer scoort.
Is deze wedtrijd trouwens ergens te zien?

Waar heb je op ingezet?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar gewoon een funcombo

Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij die wedstrijd aanwezig

Ja dat weet ik niet meer.'quote:

Goal was overigens van Seuntjens, NAC zet nu wel veel druk. Paar corners, Smitshoek komt goed weg.quote:

Je ziet het in het buiteland veel vaker dat 3e divisie clubjes winnen van de hoogste clubs. Vooral in Frankrijk.
  Je ziet het in het buiteland veel vaker dat 3e divisie clubjes winnen van de hoogste clubs. Vooral in Frankrijk.

Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef hafcfan het volgende:
Jammer weer geen verrassingenJe ziet het in het buiteland veel vaker dat 3e divisie clubjes winnen van de hoogste clubs. Vooral in Frankrijk.

Ik bedoel helemaal geen Engeland.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.
 En zoals je zegt dat komt, omdat ze met een C team komen.
  En zoals je zegt dat komt, omdat ze met een C team komen.

Smitshoek zojuist met een goede aanval, maar een corner. Kwam niet veel uit. Bijna 1-3, schot net naast.quote:

Raar idd, Ludogorets is beter dan Ajax.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten meer mensen dan bij PSV - Ludogorets.
Terwijl het 20 minuten eerder is.

Fijn dat je altijd zo op de man speelt davy.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar idd, Ludogorets is beter dan Ajax.

huh?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn dat je altijd zo op de man speelt davy.

't is wat.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey leuk, mensen die er net niet waren.

Hai.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

Ik doe hem net aan, pikte net de herhaling van het doelpunt nog mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

Gelijk spelen in de beker, dat is knap.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef Tjacka het volgende:
Telstar
Als psv gelijkspeelt haat ik hun echt voor altijd.

Jij bent echt een debiel hé.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijk spelen in de beker, dat is knap.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |