abonnement Unibet Coolblue
pi_131600606
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Nu moet ik zeggen dat buiten de dagelijkse werkzaamheden voor de baas en de dagelijkse werkzaamheden in de avonduren in het huis. Er ook vrij weinig tijd overblijft voor andere dingen.

Al ben ik altijd wel een beetje een einzelganger geweest; en misschien ook wel een beetje gebleven.
We doen het verbouwen uiteindelijk nog altijd voor ons zelf ! :Y

[..]

Ik begin complete lay-outs van bouwmarkten in een straal van 25 km om mijn huis heen precies te kennen. Zonder vragen of zoeken loop ik onderhand vaak rechtstreeks naar het goede schap als ik eens wat hebben moet :')

dan begint het pas serieuze vormen aan te nemen _O-

[..]

Precies, ! Gewoon doorgaan joh ! *O* ^O^
Ook jij kunt het ! w/
Einzelganger? Onbegrijpelijk. Als het af is maar eens een biertje pakken (of een alternatief).

Bouwmarkt... tja ze kennen me hier op de hoek wel. Ja, als die zeikerd die krom hout komt terugbrengen of z'n garantie komt claimen op een boormachine.. En de Praxis ken ik ook door en door ja....

We (tja ik) gaan gewoon door hoor! Zaterdag weer door met de CV leidingen, dan het trappenhuis maar gaan verbouwen... alles om ZSM te stuken...
Laat die handjes wapperen!
pi_131600672
Bij mij was het op een gegeven moment zo dat een kassiere zei dat ze me gemist had toen ik een maand lang niet in de bouwmarkt was geweest :D
Op zich ook wel een teken dat je er te vaak bent. En dat nagenoeg alle medewerkers je herkennen en vragen hoe ver je bent enzo.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_131600986
Dat heb ik dan weer niet, zal wel aan de regio liggen.

Men is hier toch wel op zichzelf. Wel eens jammer. Zelfs de mensen die voorbij lopen kijken je vaak niet aan, angsthazen.

En dat terwijl ik best lief ben O~)
Laat die handjes wapperen!
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 22:06:51 #54
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131601239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:55 schreef Fogel het volgende:
Bij mij was het op een gegeven moment zo dat een kassiere zei dat ze me gemist had toen ik een maand lang niet in de bouwmarkt was geweest :D
Op zich ook wel een teken dat je er te vaak bent. En dat nagenoeg alle medewerkers je herkennen en vragen hoe ver je bent enzo.
Zover gaat het dan nog net niet, maar ik merk wel dat het opvalt als je bovengemiddeld vaak in dezelfde bouwmarkt komt _O-

Als er vier man achter de balie "He hallo ! Welkom ! Heb je weer wat nodig ?" roept.. _O-
Mag ik aannemen dat je het iig. opvalt !
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 22:09:14 #55
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131601340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:01 schreef Gieliovd het volgende:
Dat heb ik dan weer niet, zal wel aan de regio liggen.

Men is hier toch wel op zichzelf. Wel eens jammer. Zelfs de mensen die voorbij lopen kijken je vaak niet aan, angsthazen.

En dat terwijl ik best lief ben O~)
Denk dat het in het oosten van het land iig. wel anders is :P
pi_131601800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Zover gaat het dan nog net niet, maar ik merk wel dat het opvalt als je bovengemiddeld vaak in dezelfde bouwmarkt komt _O-

Als er vier man achter de balie "He hallo ! Welkom ! Heb je weer wat nodig ?" roept.. _O-
Mag ik aannemen dat je het iig. opvalt !
Bij die bouwmarkt heb ik voor rond de 25.000¤ aan materiaal besteld om te beginnen en daarna steeds "kleine dingen" bijgehaald (500 euro hier, 700 euro daar, je kent het wel). Ik sta daar vooral bekend als de man die letterlijk een hele vrachtwagen aan glaswol heeft besteld :P
Krijg tegenwoordig ook een leenaanhanger mee zelfs als ik niks koop, da's wel handig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 22:34:09 #57
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131602509
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:19 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bij die bouwmarkt heb ik voor rond de 25.000¤ aan materiaal besteld om te beginnen en daarna steeds "kleine dingen" bijgehaald (500 euro hier, 700 euro daar, je kent het wel). Ik sta daar vooral bekend als de man die letterlijk een hele vrachtwagen aan glaswol heeft besteld :P
Krijg tegenwoordig ook een leenaanhanger mee zelfs als ik niks koop, da's wel handig.
Mwah, ik schaf in de bouwmarkt voornamelijk de wat kleinere dingen aan, de rest haal ik wel via de lokale bouwgroothandel of heb ik via de aannemer laten komen
pi_131602861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Mwah, ik schaf in de bouwmarkt voornamelijk de wat kleinere dingen aan, de rest haal ik wel via de lokale bouwgroothandel of heb ik via de aannemer laten komen
Die bouwmarkt is 10.000m2, en om de een of andere reden krijg ik er op veel producten betere kortingen dan de aannemer die ik gebruikte.
Maar ook via de aannemer heb ik wat dingen besteld, via een andere bouwmarkt (bv ca 1km aan terrasplanken was goedkoper op die manier, zelfs met zijn toeslag).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_131609269
Wat ben je aan het doen met 1 km terras planken ;)

Leuke dingen, bij de Karwei herkenden ze me ook al snel met m'n moeilijke vragen. Leuke meid was dat ;)
Laat die handjes wapperen!
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 12:20:19 #60
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_131642060
Nou, vandaag maar weer eens een ronde gedaan opzoek naar een mooie voordeur, maar dat blijkt onmogelijk te zijn voor een redelijke prijs.. ! We moeten helaas wel een deur hebben op maatwerk.

Net weer een prijs laten maken ergens voor een redelijk landelijke vooral niet te strak vormgegeven voordeur. Excl. driepuntsluiting, weldorpel en brievenbus sleuf kon die man mij met droge ogen vertellen dat die deur .. maar

¤ 2500,- incl. btw kost

Maar daar kwam dan het glas e.d. nog bij

:o 8)7

Nou, toen zijn we maar weer gewoon weggegaan :W bij die winkel..
En dit was nog een normale prijs ze waren er nog vele malen duurder -O-
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 12:43:42 #61
45833 crew  Fogel
pi_131642421
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 06:56 schreef Gieliovd het volgende:
Wat ben je aan het doen met 1 km terras planken ;)

Leuke dingen, bij de Karwei herkenden ze me ook al snel met m'n moeilijke vragen. Leuke meid was dat ;)
Terras bouwen :P
Er gaat ongeveer 8 meter in 1m2, dus reken zelf maar uit.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_131779132
En we zijn weer gepasseerd. We hadden een huis gevonden, echt iets voor ons. Net voor we wilden bieden was er iemand een uur eerder met bellen.

Het huis is nu verkocht onder voorbehoud, dus we gingen weer verder met zoeken. Weer gebeld om een huis te bezichtigen. Dat zou volgende week worden omdat de makelaar afwezig was. En vandaag werd ik gebeld dat het verkocht was.

Ik weet niet waar alle 'crisis' verhalen vandaan komen, ik maak alleen maar mee dat alles verkoopt in Eindhoven.

Moest het even van me af typen, sorry!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:11:56 #63
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_131969019
Even hier in de chat, ga er geen topic over maken.

Iemand wel eens meegemaakt dat een opdrachtgever spoorloos is? Gewoon van de aardbodem verdwenen zeg maar?

Edit, meneer is terech, opgespoord door de politie.Is wel even 2,5 week spoorloos geweest. Bouw stil gelegd, politieverhaal, hele circus was in volle gang.

[ Bericht 36% gewijzigd door ueberduitser op 08-10-2013 15:41:20 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 01:29:00 #64
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_132347855
klinkt spannend :+
O+
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:50:13 #65
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132559031
:W
Moet ook eventjes iets van mij aftypen.
Vanmorgen liep de goot van mijn inloopdouche niet goed meer door. Nou is dat ding nogal onhandig gemonteerd onder een scheidingswand (tsja, als ik dat van te voren had bedacht... :') ), dus heb ik een uurtje op mijn knieën gezeten om met een ouwe vork de haren en andere rotzooi uit het putje te peuteren. En er een emmertje chloor op/in gekiept natuurlijk.

Vieze klus. :( :r
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator zondag 27 oktober 2013 @ 11:41:48 #66
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_132611179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
:W
Moet ook eventjes iets van mij aftypen.
Vanmorgen liep de goot van mijn inloopdouche niet goed meer door. Nou is dat ding nogal onhandig gemonteerd onder een scheidingswand (tsja, als ik dat van te voren had bedacht... :') ), dus heb ik een uurtje op mijn knieën gezeten om met een ouwe vork de haren en andere rotzooi uit het putje te peuteren. En er een emmertje chloor op/in gekiept natuurlijk.

Vieze klus. :( :r
Mijn vriendin heeft lange haren; één keer raden wie bij ons de douchedrain dan mag schoonmaken :+ :@
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:01:36 #67
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132637240
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft lange haren; één keer raden wie bij ons de douchedrain dan mag schoonmaken :+ :@
:D - nou van mijn vriend en ik is mijn vriend degene met de langste haren, maar helaas mag ik dat klusje opknappen...

Verrekte onhandig toch die drain, vergeleken bij een ouderwetsch putje.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator zondag 27 oktober 2013 @ 22:30:26 #68
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_132638954
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

:D - nou van mijn vriend en ik is mijn vriend degene met de langste haren, maar helaas mag ik dat klusje opknappen...

Verrekte onhandig toch die drain, vergeleken bij een ouderwetsch putje.
Op zo'n moment zijn het onhandige dingen ;)
Maar een putje moet je ook af en toe ontdoen van haren e.d. !
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:35:14 #69
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132639205
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Op zo'n moment zijn het onhandige dingen ;)
Maar een putje moet je ook af en toe ontdoen van haren e.d. !
Nou, in mijn vorige woning had ik een bad/douche-combi, en ik had het putje voorzien van zo'n blikken zeefje om haren en andere rotzooi mee op te vangen. In de 20 jaar dat ik daar gewoond heb, heb ik welgeteld één keer een verstopping meegemaakt.

Bij die drain al twee keer in anderhalf jaar... meh. }:|
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator zondag 27 oktober 2013 @ 22:36:38 #70
45833 crew  Fogel
pi_132639269
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, in mijn vorige woning had ik een bad/douche-combi, en ik had het putje voorzien van zo'n blikken zeefje om haren en andere rotzooi mee op te vangen. In de 20 jaar dat ik daar gewoond heb, heb ik welgeteld één keer een verstopping meegemaakt.

Bij die drain al twee keer in anderhalf jaar... meh. }:|
Tijd voor een middel om je haar wat vaster te laten zitten? ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:38:35 #71
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132639357
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Tijd voor een middel om je haar wat vaster te laten zitten? ;)
Mwah... ik heb nog een flinke bos hoor. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132729996
Regelmatig een emmertje heet sodawater doet zeep- en vetresten losweken, dan heb je ook veel minder kanss op vastkelvende haren in de afvoer/douchegoot.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:33:47 #73
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133746124
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef blomke het volgende:
Regelmatig een emmertje heet sodawater doet zeep- en vetresten losweken, dan heb je ook veel minder kanss op vastkelvende haren in de afvoer/douchegoot.
Zal ik gaan doen, dank je voor de tip! :Y
(hete soda, echt een wondermiddel... ;) )
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:44:19 #74
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_133816001
Het komt toch langzaam wel steeds dichterbij, dat hele verhuizen !

De eerste dozen zijn al ingepakt, en de eerste dozen zijn vanmiddag al verhuisd van de ene woning naar de andere. *O*

Zo ben je aan het verbouwen, en zo ga je al zowat twee huishoudens samenvoegen om te gaan samenwonen :D
pi_134023764
Zo Vonk wonen jullie er al, samen? Met je kont in bad vanavond... Zou dat toch niet kunnen weerstaan hoor als je er toch naast woont momenteel.

Hele happening weer vandaag. Wel lekker rustig en ruim daar in Twente! Heb ik natuurlijk weer een kerstboom van 248 meter op een dieplader voor me als ik naar huis wil :P

Morgen maar weer wat doen in huis...
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')