Nee, we wonen er nog niet samen. De eerste meubels staan er al wel sinds gisteren, en we gaan nu gewoon rustig stukje bij beetje over verhuizen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:30 schreef Gieliovd het volgende:
Zo Vonk wonen jullie er al, samen? Met je kont in bad vanavond... Zou dat toch niet kunnen weerstaan hoor als je er toch naast woont momenteel.
Hele happening weer vandaag. Wel lekker rustig en ruim daar in Twente! Heb ik natuurlijk weer een kerstboom van 248 meter op een dieplader voor me als ik naar huis wil
Morgen maar weer wat doen in huis...
quote:Op zondag 8 december 2013 14:23 schreef Gieliovd het volgende:
Nieuwbouw keuken. Standaard zit er een keuken in met een waarde van 4500 zeggen ze, als je die aanpast krijg je dat budget te besteden, bij hun relatie.
Als je zegt dat je ergens anders gaat shoppen, dan krijg je een stelpost van 1750. Die kan je vrij besteden.
Dus ja, het is al snel duidelijk wat je dan doet.
En dan komt er nog meerwerk bij voor gas, water, elektra.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef junkiexp het volgende:
Even klaar met klussen, muur hartstikke netjes glad gemaakt en geschuurd, ontvet en afgeplakt.
Dure SPS 4040 latex en een Copenhagen Gold roller.
36 pluisjes op mijn muur, de tyfus ermee![]()
![]()
Ok vriendin heeft het afgemaakt en het is best aardig geworden.quote:
laat me radenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef junkiexp het volgende:
Even klaar met klussen, muur hartstikke netjes glad gemaakt en geschuurd, ontvet en afgeplakt.
Dure SPS 4040 latex en een Copenhagen Gold roller.
36 pluisjes op mijn muur, de tyfus ermee![]()
![]()
Moet deze post in K&W blijven of bedoel je klussen; klussenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:24 schreef JerryLee het volgende:
lekker klusse,daar kunnen we in 2014 wel een gaatje voor vinden
[ afbeelding ]
En voordat je het weet; doe je dat en dat ook maar even als je bezig bent...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef Fogel het volgende:
Altijd gevaarlijk, denken dat je weinig of niks gaat doen. Als de eerste plank los is, heb je zo ook de rest van het hele huis gestripped
Is me al twee keer overkomen.
Mwa, we gaan in de toekomst badkamer en keuken wel aanpakken. Ik studeer nog, dus het moet nog even wachten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En voordat je het weet; doe je dat en dat ook maar even als je bezig bent...
En je bent zo twee jaar en zeven her/verbouw topics verder
We hebben goed gespaardquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:09 schreef Gieliovd het volgende:
Nice, studeren en dit bewonen.
Ziet er goed uit! En inderdaad, trek je iets los... Zit je zo twee jaar in het puin
Ik ben bij de nieuwbouw beland inmiddels. Vorige huis was nieuwbouw maar daar heb ik in de loop van de jaren ook maar een paar dingen aan veranderd. Nu compleet vanaf de grond begonnen. Meteen alles zoals we het willen. Of nouja, 'meteen' is een groot woord want veel is nog niet afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En voordat je het weet; doe je dat en dat ook maar even als je bezig bent...
En je bent zo twee jaar en zeven her/verbouw topics verder
het is een hele brede ring met daarop een bout (1 deel, uit kunststof).quote:Op zondag 5 januari 2014 11:22 schreef Gieliovd het volgende:
Foto? Moer achtig? Niet gewoon de ringen die tussen de moeren en de wasbak moeten?
Iedereen houdt wel eens wat onderdelen overquote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Gieliovd het volgende:
okido als 't maar niet metaal op keramiek hangt is het vast goed.
Zolang ze niet te kritisch zijn; is er toch niks mis mee ?quote:
dat is nu dus wel zo. Ring met daar de moer.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Gieliovd het volgende:
okido als 't maar niet metaal op keramiek hangt is het vast goed.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zolang ze niet te kritisch zijn; is er toch niks mis mee ?
Wat met vier bouten vast moet zitten; zit toch ook met twee bouten vast genoeg ?![]()
Aldus een goede kennis van mij
Lijkt me beter, kijk hier eventjes anders voor je begrip.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is nu dus wel zo. Ring met daar de moer.
Van t weekend maar even aanpassen dan.
En dat is nou juist de kracht van K&W !quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Catch22- het volgende:
Helder. Bedankt.
Vind mezelf geen klusser, maar begin t allemaal een beetje te begrijpen nu
Lees expres al af en toe mee in de topics hier, steek er veel van op
De search werkt ook even niet mee... kan hem zo snel niet vinden...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zoek me suf naar het topic waar klussers hun woningen te koop aanbieden, daar is een tablet dan weer niet handig voor.
Daarom zitten er ook pro's in K&Wquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dat is nou juist de kracht van K&W !
Ga je je leuke dijkhuisje verkopen, ML- etje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zoek me suf naar het topic waar klussers hun woningen te koop aanbieden, daar is een tablet dan weer niet handig voor.
Yesquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:08 schreef Reese het volgende:
[..]
Ga je je leuke dijkhuisje verkopen, ML- etje?
K&W / In de verkoop: woningen van Fok!-klussers -deel #2
Leuk! Weer op zoek naar een kluspand?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Yesik ben uitgeklust (al jaren inmiddels) en wil graag dichter bij mijn werk/oma gaan wonen.
Goh, ik had niet verwacht dat jij je huis zou gaan verkopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Yesik ben uitgeklust (al jaren inmiddels) en wil graag dichter bij mijn werk/oma gaan wonen.
En good job! Ik kon het echt niet vinden gewoon!
Oh welneequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Leuk! Weer op zoek naar een kluspand?
Enne... ook tijd voor een andere username, of lees ik dat verkeerd?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Goh, ik had niet verwacht dat jij je huis zou gaan verkopen
Dus gewoon een beetje schilderen, beetje behangen, vloertje hier en daar en dan er gaan wonen ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh welnee
Vind het wel leuk om weer wat te klussen ja maar niet extreem, dus geen daken eraf enzulks /goedvoornemen
[..]
Beetje zoals onze huizen dus, Vonk.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dus gewoon een beetje schilderen, beetje behangen, vloertje hier en daar en dan er gaan wonen ?
Voordat je het weet gaat de vloer eruit, En tussendoor even een wandje verzet...quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Beetje zoals onze huizen dus, Vonk.
Zoiets, zoietsquote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dus gewoon een beetje schilderen, beetje behangen, vloertje hier en daar en dan er gaan wonen ?
Het staat nog niet officieel te koop, ben nog aan het bekijken of ik het zelf wil verkopen of een makelaar inschakel.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is er al belangstelling getoond dan voor je huis ?
Het is ook een woning op een vrij unieke locatiequote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het staat nog niet officieel te koop, ben nog aan het bekijken of ik het zelf wil verkopen of een makelaar inschakel.
Wel gaat iedereen kwijlend naar buiten dus dat is mooi.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Moet er veel aan gebeuren ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:33 schreef sijs het volgende:
Het is zo ver !!! vanaf 1 maart hebben we een huis...moet nog wel eea aan gebeuren
we houden jullie op de hoogte :-)
Ik ruik een nieuw project topicquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:33 schreef sijs het volgende:
Het is zo ver !!! vanaf 1 maart hebben we een huis...moet nog wel eea aan gebeuren
we houden jullie op de hoogte :-)
Oe ! Spannend !quote:Op zondag 26 januari 2014 13:44 schreef friekin_ het volgende:
Morgen krijgen we de sleutel hiephooooi!
ja en neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Moet er veel aan gebeuren ?
Klustecnisch bedoelen we dan![]()
Woehoe !quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:59 schreef Gieliovd het volgende:
Het is weer weekend, 08:00.
Veel succes klussers!
Klinkt als een leuk en interssant project! Heb je daar ergens foto's en/of info over staan? Ik kom (helaas) maar bar weinig topics over zulke leuke hobby-projecten tegen hier...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Wij zijn druk bezig met het volgende project; ons aquarium...
Ik post qua aquaria vrij veel hier : F&F / Tropisch aquarium #66 - Knappe bakken, tralalaquote:Op maandag 24 februari 2014 21:40 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk en interssant project! Heb je daar ergens foto's en/of info over staan? Ik kom (helaas) maar bar weinig topics over zulke leuke hobby-projecten tegen hier...
Of kijk ik in de verkeerde forums?
Ik ben zelf ook met een aquarium bezig, en met nog 1001 andere dingen eigenlijk. Waar is daar de plaats voor hier op Fok?
Greets,
Atmoz
Open er zelf een topic overquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:50 schreef Atmoz het volgende:
Oh, das ook wel sjiek om te bekijken ja!
Leuk topicThanks.
Helaas zijn er verder maar weinig topics te vinden over inrichting, woonkamer, keuken, etc... Ik kom alleen maar topics over foto's van Funda tegenIk zou nog wat ideeën op willen doen voor wat kamers die ik nog moet inrichten
Okequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Open er zelf een topic over![]()
Maar in ons klusboek staan er ook nog een paar !
Ga je gang !quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Oke![]()
Moet een topicstart nog ergens aan voldoen? Of gewoon wat foto's/ideeën/etc.. erin klatsen en klaar?
Ja die in 't klusboek ben ik inderdaad tegen gekomen, maar die dateren nogal![]()
Ik doe graag ideeen op a.d.h.v. anderen hun ideeen/oplossingen/etc, en zo zullen er waarschijnlijk nog wel een aantal mensen hier zijn...
Zodra ik tijd heb zal ik een topic ervoor maken![]()
Grt,
Atmoz
Cool!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo en sinds vandaag hebben wij er een filter er bij gekregen in Klussen en Wonen namelijk Storingen
Doet je cv ketel niet meer wat hij moet doen, kun je de aardlekschakelaar thuis niet meer inschakelen.
Lekt het water uit plekken waar het niet hoort te lekken ? Blijf je ondanks alles als nog in het donker zitten ?
Kortom heb je een storing aan een technische installatie in huis plaats deze onder deze tag !
En dan hopen we dat die technische storingen om en rond het huis dan min of meer op een centrale plek overzichtelijk verzameld worden en de eventuele oplossingen voor andere FOK!'ers ook snel en eenvoudig op te zoeken zijn !
Jeeeeeeh foto's, klustopic woohquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:21 schreef Saisai het volgende:
Ik heb soort van een huis gekocht!
de hypotheek moet echter nog wel rondkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |