Jup, maar dan een piep. In hard geluid geweest? Of iets afgegaan bij je oor?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens iets raars
Geluiden in mijn hoofd. Niet wegrennen, het zijn geen stemmen ofzo, maar het is een laag geluid dat ik vooral met rechts hoor. Een soort lage zoem die steeds terugkeert en die niemand anders hoort. Ik dacht eerst dat er een auto buiten steeds stond in te parkeren, maar vond het raar dat ie dat na een kwartier nog deed... Ik hoor het vooral als ik ga liggen, maar ook als ik zit, hoor het nu ook. En tis zegt maar *brom brom brom*, dus niet ononderbroken.
Ik hoef hier toch niet mee naar de dokter?![]()
Zal wel iets simpels zijn als oorsmeer ofzo dat in de weg zit?
Herkent iemand het héél toevallig?
Springlevend heet ie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
geef eens door die app....download ik hem straks ook even...heb toch niks beter te doen
Nee niks bijzonders, geen knal of hard geluid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, maar dan een piep. In hard geluid geweest? Of iets afgegaan bij je oor?
Lijkt op tinnitus
Oh als je het weet, dm me dan?quote:
Het scheelt dat ik me de afgelopen 7 dagen al aan het opvreten ben met "Oh als het maar niet FIP is.. Of kattenaids.. Of *tig andere ziektes*"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef Oognip het volgende:
Jeetje Hitomi, wat een schrikik zou iig flink schrikken als ze denken aan FIV (een van mijn vorige katten heeft iets soorgelijks gehad). Afwachten maar weer en hopen dat de AB aanslaat. Arme Dexter
het wordt tijd dat hij zich snel wat beter gaat voelen!
Doe ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als je het weet, dm me dan?
Ik denk Nuran, die te pletter is gevallen.
Ja, heb ik ook. Al jaaaaaaaaaaaren. Tinnitus icm hyperacusis (vandaar bij henk altijd de oordoppen)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niks bijzonders, geen knal of hard geluid.
Ik merk wel dat ik de laatste tijd ook gevoeliger ben voor geluid, ik kan het veel minder goed hebben als de radio in S zijn auto voor mijn gevoel te hard staat, of de tv. Terwijl hij het dan echt totaal niet hard vindt.
Nou ja ik hoop dat het vanzelf weer over gaat, want het is vooral in bed aardig gekmakend
Ik heb een hekel aan spelletjes...ik neem hem wel mee naar mn schoonouders en laat mijn schoonmoeder wel spelenquote:
oh nog niet geprobeerd....mooi dat ik het weet, kan ik hem zo weer wegflikkerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Oognip het volgende:
Laysa, kom jij in die app?Ik moet of via FB inloggen en dan kan het niet anders dan toestemming geven dat ze namens mij berichten mogen plaatsen. Als ik dat niet doe, kan ik de app niet in.
Echt he, daar heb ik zo'n hekel aan. Even kijken of het met m'n rtl ID lukt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh nog niet geprobeerd....mooi dat ik het weet, kan ik hem zo weer wegflikkeren
Jezus... Inloggen met rtl ID lukt en vervolgens krijg je de optie om je rtl ID te koppelen aan je FB account, maar je kan ook op overslaan drukken. Alleen dat knopje werkt niet waardoor je dus gedwongen wordt om je FB account te gebruikenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt he, daar heb ik zo'n hekel aan. Even kijken of het met m'n rtl ID lukt.
Das zeker niet tofquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
ik ruik brandlucht en de overburen ook....Hier heb ik zo'n hekel aan....nog maar even niet richting slaapkamer
Nou als dat hier ook niet lukt gaat hij ook wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jezus... Inloggen met rtl ID lukt en vervolgens krijg je de optie om je rtl ID te koppelen aan je FB account, maar je kan ook op overslaan drukken. Alleen dat knopje werkt niet waardoor je dus gedwongen wordt om je FB account te gebruiken
Weg met die kutapp.
Ik kan me hier zoooo over opwinden he
Bah , brand is altijd akeligquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
ik ruik brandlucht en de overburen ook....Hier heb ik zo'n hekel aan....nog maar even niet richting slaapkamer
sprak pas collega die daar ooit school deed. Ik kreeg het idee dat de Paus daar de leider was: Prima school, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah bah laysa dat is echt naar.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nder-druk-opgehoogd/
![]()
![]()
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:30 schreef sararaats het volgende:
zonnige groeten vanuit Limoges waar we overnachten.
na een helse trip door Parijs (omdat mn zus dacht dat ze een kortere weg vond om de files te vermijden) zijn we nu in ons hotel voor 1 nacht.
morgen nog een goeie 200 km naar Saint Antonin Noble Val.
warm zeg
Ja maar hoe leg je uit aan een vreemde wát ik hoor, zeg maarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Greys, misschien toch eens een hoortestje laten doen?
Oh ik ga er niet van uit dat ik dat allebei heb hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Al jaaaaaaaaaaaren. Tinnitus icm hyperacusis (vandaar bij henk altijd de oordoppen)
Veel plezier. En laat de shotjes maar staan dan kun je de avond ook nog leuk afsluiten samen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Oognip het volgende:
Sara, fijne vakantie idd!
Ik ga me klaarmaken, ga zo op stap met D.
Dat komt goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Veel plezier. En laat de shotjes maar staan dan kun je de avond ook nog leuk afsluiten samen.
Veel plezier , ik ga zo mijn bed opzoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Oognip het volgende:
Sara, fijne vakantie idd!
Ik ga me klaarmaken, ga zo op stap met D.
Blerghquote:
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Blergh![]()
Wat mag je wèl? Mag je korte wandelingetjes maken? Boodschappie doen enzo?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Ik moet elke wk op controle komen nu. Dus als ik stabiel blijf mag ik vast weer wat meer.
Ik ben nu gewoon even down.
bedrust is een groot woord hoor. Tot het eind vrees ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Bamba het volgende:
Hoe lang heb je bedrust F_R? Vervelend, probeer goed uit te rusten
Ik snap dat je daar dan idd aan denktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bedrust is een groot woord hoor. Tot het eind vrees ik.
Nu klink ik even heel negatief maar ik denk als ik eerlijk ben dat dit het begin van het einde is zeg maar. Zo begon het bij ean ook en patsboem ging het mis.
Al hoop ik natuurlijk van harte dat ik de 40wk haal
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bedrust is een groot woord hoor. Tot het eind vrees ik.
Nu klink ik even heel negatief maar ik denk als ik eerlijk ben dat dit het begin van het einde is zeg maar. Zo begon het bij ean ook en patsboem ging het mis.
Al hoop ik natuurlijk van harte dat ik de 40wk haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |