SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
JoJoquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan niet meer slapen![]()
Goedemorgen dan maar![]()
Omdat hij als een 7-jarige met ADHD de slaapkamer in kwam.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de vraag teruggestuurd of ik daarmee kan aannemen dat er volgende week (want het gaat over volgende week) een contract is. En ook dat op het dat gebied bijzonder stil is en dat ik niks oppak momenteel.
Het had ook iets kunnen zijn van 'flikker op ik heb geen contract dus ik doe het niet meer' maar ik heb me ingehouden
Je kan dus wel subtiel zijn...quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de vraag teruggestuurd of ik daarmee kan aannemen dat er volgende week (want het gaat over volgende week) een contract is. En ook dat op het dat gebied bijzonder stil is en dat ik niks oppak momenteel.
Het had ook iets kunnen zijn van 'flikker op ik heb geen contract dus ik doe het niet meer' maar ik heb me ingehouden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
Er stonden net 6 stratenmakers " slaap kindje slaap" onder mijn raam te zingen.
Dit omdat ik ze vanochtend vriendelijk vroeg om rustig te doen met hun slijptollen en radio's omdat ik moet slapen. De voorman grapte dat ze mij dan wel in slaap zouden zingen.
Het klonk voor geen meter maar was wel tof.![]()
Ik ookquote:
waarom jij?quote:
laten we daar maar niet eens aan beginnenquote:
Dit omdat ik ze vanochtend vriendelijk vroeg om rustig te doen met hun slijptollen en radio's omdat ik moet slapen. De voorman grapte dat ze mij dan wel in slaap zouden zingen.
Wie begon er hier nou over gefrustreerd zijn...quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
laten we daar maar niet eens aan beginnen
En vervolgens kon je dus alsnog niet slapen...?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
www.werkenbijdefensie.nlquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Nou, het is me momenteel wat duidelijker gewordenVoorlopig dus gewoon parttimer, alle mogelijke aanverwante klusjes bekijken of het kan qua uren en eventueel doorsturen of ik het mag oppakken.
Wat hebben we nog meer naast Monsterboard.nl?
't Lijkt me niet helemaal aansluiten bij jouw wensen en ambities, maar ik begreep gisteren van het nieuws dat ze nog creatieve zelfstandige ondernemers zoeken die zich willen aansluiten bij een nieuw op te zetten cooperatie aan het zandpad in Utrecht. Subtiliteit geen vereiste.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Nou, het is me momenteel wat duidelijker gewordenVoorlopig dus gewoon parttimer, alle mogelijke aanverwante klusjes bekijken of het kan qua uren en eventueel doorsturen of ik het mag oppakken.
Wat hebben we nog meer naast Monsterboard.nl?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
't Lijkt me niet helemaal aansluiten bij jouw wensen en ambities, maar ik begreep gisteren van het nieuws dat ze nog creatieve zelfstandige ondernemers zoeken die zich willen aansluiten bij een nieuw op te zetten cooperatie aan het zandpad in Utrecht. Subtiliteit geen vereiste.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
't Lijkt me niet helemaal aansluiten bij jouw wensen en ambities, maar ik begreep gisteren van het nieuws dat ze nog creatieve zelfstandige ondernemers zoeken die zich willen aansluiten bij een nieuw op te zetten cooperatie aan het zandpad in Utrecht. Subtiliteit geen vereiste.
Morgen vroeg ga ik ze maar even koffiebroodjes en een krat bier brengen.quote:
Wel leuk bedacht en goed bedoeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen vroeg ga ik ze maar even koffiebroodjes en een krat bier brengen.
Ik heb volledig het nieuws gemist, dus ik zie de grap niet echt, behalve dan dat het over hoereren gaat. Ik pas, maar bedankt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh ja, Intermediair is wel een goede.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
Maar serieus: intermediair, jobtrack, nationale vacaturebank, nuwerk enz enz enz. Maar die kende je vast al.
Zekers. Daarom ga ik dat ook doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel leuk bedacht en goed bedoeld
Een aantal ondernemers daar voelt zich in het kruis getast omdat de gemeente de hele zooi wil sluiten. Er schijnt op een aantal boten spraken te zijn (geweest?) van misstanden. Nu willen de zelfstandigen verder door een eigen coorporatie op te zetten los van de huidige exploitantenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb volledig het nieuws gemist, dus ik zie de grap niet echt, behalve dan dat het over hoereren gaat. Ik pas, maar bedankt.
[..]
Oh ja, Intermediair is wel een goede.
Truequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alsof dat zo bijzonder is, ik hoefde vroeger ook nooit voor mijn ijsje te betalen als mijn ouders het aanboden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, vacature gezien met een omschrijving die ik bijna letterlijk in mijn cv heb als omschrijving voor mijzelf. Gesolliciteerdwie weet
Mooi, zo voor het weekend ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Licht aan het eind van de tunnel op het werk, eindelijk weer wat rust in m'n hoofd
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, vacature gezien met een omschrijving die ik bijna letterlijk in mijn cv heb als omschrijving voor mijzelf. Gesolliciteerdwie weet
Het wordt oppassen geblazen wanneer je plotseling een paar honderd euro bemiddelingskosten moet overmaken naar een rekening op de Maagdeneilandenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Seriously?! Ik ben net gebeld over een vacature in Nederland. Door iemand in Londen. Dat ze mij misschien wel willen hebben.
I'm flabbergasted
Was het een headhunter of...?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Seriously?! Ik ben net gebeld over een vacature in Nederland. Door iemand in Londen. Dat ze mij misschien wel willen hebben.
I'm flabbergasted
Zou heel erg mooi zijn...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Vacature wordt nog opgestuurd, maar het was behoorlijk specifiek en daarbij komt dat er een bepaald bedrijf in Groningen komt, dus ik gok een klein beetje dat het gerelateerd is aan elkaar
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:30 schreef Etcetera het volgende:
En zoniet, dan blijft staan: mensen bellen mij op basis van mijn cvDat vind ik nog steeds het meest vreemde eigenlijk
Ah, de Yanken gaan weer een dagje los...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar vandaag drinken we bier, eten we vlees en knallen we vuurwerk de lucht in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |