Je moet van een mug geen Boskamp maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die muggen moeten eens op betere plekken steken.
Wilfred Genee is een teek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet van een mug geen Boskamp maken.
Die zal met een slecht gevoel wakker worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een hard gelag voor mijn capuchon vriend
ah nee hequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, vandaag komt het gezwel GGMM weer terug.
Mooi wat een sukkelquote:PARIJS -
Technisch directeur Leonardo van Paris-Saint Germain is in hoger beroep zwaarder gestraft voor de schouderduw die hij begin mei uitdeelde aan een scheidsrechter, na het duel met Valenciennes (1-1). De schorsing van 9 maanden die de Braziliaan in eerste instantie kreeg, is in hoger beroep met 4 maanden verhoogd.
Dan kan hij mooi genieten van mijn nieuwste filmpje, maar ik heb de voorpremière naar Littlerabbit en AFCNiels gestuurd, dat zijn toch wel de die-hard Aad300 fans van dit forum.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, vandaag komt het gezwel GGMM weer terug.
ik heb 'm ook gespot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan hij mooi genieten van mijn nieuwste filmpje, maar ik heb de voorpremière naar Littlerabbit en AFCNiels gestuurd, dat zijn toch wel de die-hard Aad300 fans van dit forum.
Alhoewel de muziekkeuze (Celine Dion) iedereen aan zal spreken.
Schitterend, subliem, groots, meeslepend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag je emoties de vrije loop laten tijdens het kijken
Lastig om dat niet te doen trouwens.
link?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag je emoties de vrije loop laten tijdens het kijken
Lastig om dat niet te doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |