2 in de voorbereiding, daarna verhuur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:27 schreef Tarado het volgende:
Van Ginkel dus definitief naar Chelski, benieuwd hoeveel wedstrijden hij gaat spelen
Denk je, terug naar Vitesse?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 in de voorbereiding, daarna verhuur.
Ik denk dat toch niet eerlijk gezegd, zeker een talent maar moet nog veel leren ook, in de kleine ruimte komt hij echt tekort, doet mij wel aan Vidal van Juve denken al is die uiteraard al veel verder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat zal zijn eer te na zijn. Ik denk bescheiden PL of Bundesliga.
Ik heb maar 1 onvoldoende gehaald voor de proefwerkweek, wil je me aanraken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed zo man.
Ik heb ergens een 8 voor gekregen, nu ben ik ook blij, net als Churandy.
Ik had vroeger geen enkel eindexamen onvoldoende VWO, wil jij mij aanraken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 onvoldoende gehaald voor de proefwerkweek, wil je me aanraken?
Als het maar op een gewone plek kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had vroeger geen enkel eindexamen onvoldoende VWO, wil jij mij aanraken?
We doen geen GGMM'etje als je doet bedoelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het maar op een gewone plek kan.
gelukkig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We doen geen GGMM'etje als je doet bedoelt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Boskamp is een soort magnum geworden, tering.
Ze zaten wel op een winderige plek. Dat heeft #deMart veel beter voor elkaar.quote:
Capuchon_Jongen is maar een rare jongen. Hij kan het beter houden bij het Beste idee van België. Hij had me toch potverdikkeme een goed idee in het etappetopic gisteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mevrouw werd bijna uit de rolstoel geblazen.
Ik geef mijn commentaar maar hier, capuchon jongen vindt het niet leuk als Hollanders reageren in het Vive le velo topic, volgens mij gaat hij zich afscheiden naar wijzijnwielrennen.be
Ik zou hem neerzetten met zijn stopwatch ergens op een heel koud plekje aan het begin van een afdaling.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Capuchon_Jongen is maar een rare jongen. Hij kan het beter houden bij het Beste idee van België. Hij had me toch potverdikkeme een goed idee in het etappetopic gisteren.
Alpe d'Huez, tussen al die coole Hollanders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hem neerzetten met zijn stopwatch ergens op een heel koud plekje aan het begin van een afdaling.
Je moet van een mug geen Boskamp maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die muggen moeten eens op betere plekken steken.
Wilfred Genee is een teek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet van een mug geen Boskamp maken.
Die zal met een slecht gevoel wakker worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een hard gelag voor mijn capuchon vriend
ah nee hequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, vandaag komt het gezwel GGMM weer terug.
Mooi wat een sukkelquote:PARIJS -
Technisch directeur Leonardo van Paris-Saint Germain is in hoger beroep zwaarder gestraft voor de schouderduw die hij begin mei uitdeelde aan een scheidsrechter, na het duel met Valenciennes (1-1). De schorsing van 9 maanden die de Braziliaan in eerste instantie kreeg, is in hoger beroep met 4 maanden verhoogd.
Dan kan hij mooi genieten van mijn nieuwste filmpje, maar ik heb de voorpremière naar Littlerabbit en AFCNiels gestuurd, dat zijn toch wel de die-hard Aad300 fans van dit forum.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, vandaag komt het gezwel GGMM weer terug.
ik heb 'm ook gespot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan hij mooi genieten van mijn nieuwste filmpje, maar ik heb de voorpremière naar Littlerabbit en AFCNiels gestuurd, dat zijn toch wel de die-hard Aad300 fans van dit forum.
Alhoewel de muziekkeuze (Celine Dion) iedereen aan zal spreken.
Schitterend, subliem, groots, meeslepend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag je emoties de vrije loop laten tijdens het kijken
Lastig om dat niet te doen trouwens.
link?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag je emoties de vrije loop laten tijdens het kijken
Lastig om dat niet te doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |