Omdat zo ongeveer 50% van de mensen voetbal leuk vinden, terwijl dit voor handbal zo'n 0,0000000005% is (de cijfers zijn overigens vakkundig verzonnen).quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef BMTH182 het volgende:
Dit klopt toch niet? Waarom krijgt een sport als voetbal super veel aandacht zoals tijdens het wk of op het nieuws maar bijvoorbeeld handbal niet?
Klacht: voetbal krijgt teveel aandacht
Want een klacht over het verkeer moet ook in PTA en een klacht over school in SES en een klacht over dikke mensen in LIF?quote:
En dameshockey is zeker uitgevonden zodat vrouwen stijve voorwerpen in hun handen kunnen houden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:41 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Voetbal is zeg maar een vervanging voor toen mannen nog in groepen op jacht gingen. Wij tegen hen enzo.
Dat weet ik niet, ik vind top sportende vrouwen niet bepaald vrouwelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En dameshockey is zeker uitgevonden zodat vrouwen stijve voorwerpen in hun handen kunnen houden?
Die hockeysters zien er altijd supersexy uit in hun outfitje hoor. Vooral die van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik vind top sportende vrouwen niet bepaald vrouwelijk.
Ja hockeysters nog wel, maar die volleybalsters zijn nasty.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die hockeysters zien er altijd supersexy uit in hun outfitje hoor. Vooral die van het Nederlands elftal.
Volleybalquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja hockeysters nog wel, maar die volleybalsters zijn nasty.
Verschillende smaken doping?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Omdat wielrennen enkel voor de fijnproevers is
jij verlangt terug naar toen sport7 er was en daardoor de nos andere sporten uitzond?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef BMTH182 het volgende:
Dit klopt toch niet? Waarom krijgt een sport als voetbal super veel aandacht zoals tijdens het wk of op het nieuws maar bijvoorbeeld handbal niet?
Klacht: voetbal krijgt teveel aandacht
Echt he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Want een klacht over het verkeer moet ook in PTA en een klacht over school in SES en een klacht over dikke mensen in LIF?
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die hockeysters zien er altijd supersexy uit in hun outfitje hoor. Vooral die van het Nederlands elftal.
Kun je ook zeggen over [noem naam topacteur] die wat zinnetjes opdreunt op een scherm.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Het enige voetbal dat ik zie is het Nederlands Elftal als het richting de finale gaat. Verder boeit me allemaal weinig.
Overgewaardeerde mannetjes met een belachelijk salaris die achter een bal hupsen
Is die uit de kast gekomen in een ander topic?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien dat andere topic begrijp ik ineens waarom ts voetbal niet kan waarderen.
Ik denk dat hij niet wil dat je uberhaupt niet over voetbal klaagtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Want een klacht over het verkeer moet ook in PTA en een klacht over school in SES en een klacht over dikke mensen in LIF?
Nee, die is een beetje verdrietig omdat een karakter uit GTST het kennelijk met een jongen heeft uitgemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Is die uit de kast gekomen in een ander topic?
Ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
GTST bejubelen en voetbal hekelenjij komt er wel hoor, schijtflikker.
Oh, hij was dus al uit de kast gekomenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, die is een beetje verdrietig omdat een karakter uit GTST het kennelijk met een jongen heeft uitgemaakt.
Wielrennenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Omdat wielrennen enkel voor de fijnproevers is
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Knevelt het volgende:
Sowieso aandacht schenken aan sport.Niet doorhebben dat de Government jullie proleten met brood en spelen stil houdt.
Jij hebt lef, om op FOK! te zeggen dat je aan wielrennen doetquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef BergGeit95 het volgende:
Omdat dit topic een slotje moet
Wielrennen <3
Een mening uit 1987 nakauwen omdat je te stom bent om zelf een mening te verzinnen is nog vele malen pauperderquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Voetbal is voor de paupers only.
Met 23 man achter balletje aanhollen, olé.
Dit is pas een sport.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een mening uit 1987 nakauwen omdat je te stom bent om zelf een mening te verzinnen is nog vele malen pauperder
Bernd Holzenbeinquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Chai het volgende:
Uit de tijd dat voetballers nog echte mannen waren, en niemand ooit van een schwalbe had gehoord:
breekijzersquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Chai het volgende:
Uit de tijd dat voetballers nog echte mannen waren, en niemand ooit van een schwalbe had gehoord:
Uhuh, lekker de motor het werk laten doen en wie de snelste heeft, lees: het meeste geld, die wint.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is pas een sport.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, zo werkt dat niet, hoe kortzichtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, lekker de motor het werk laten doen en wie de snelste heeft, lees: het meeste geld, die wint.
Heeeeel sportief.
Wat ook gewoon zo is, min of meer. Alleen is het niet alleen maar kopen, wel veel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet, hoe kortzichtig.
Dat is net zoiets zeggen als dat Barcelona alle goeie spelers koopt en wint.
ja, want allebei kan nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef Knevelt het volgende:
Sowieso sport kijken. Neem eens een goed boek ter handen en doe iets aan je ontwikkeling. Proleten.
Ieder uur sport kijken is een verloren uur. Dus in die zin sluit het elkaar wel uit ja.quote:
Onzin, en dat weet je zelf net zo goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:40 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ieder uur sport kijken is een verloren uur. Dus in die zin sluit het elkaar wel uit ja.
Goeie argumenten wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, en dat weet je zelf net zo goed.
net zo goed als die van jou lijkt me. Want niemand leest 24/7 goeie boeken. Jij ook niet, jij doet ook andere nutteloze dingen.quote:
Ah. Gelukkig, je kan het toch. Aangezien je zegt dat sport kijken een nutteloze bezigheid is, zijn we het gewoon eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net zo goed als die van jou lijkt me. Want niemand leest 24/7 goeie boeken. Jij ook niet, jij doet ook andere nutteloze dingen.
En niemand die liep te miepen dat ze 'auw' hadden nadat die stoute meneer ze om doet laten vallenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Chai het volgende:
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed voor je is. Ontspanning is heel erg belangrijk voor je hersens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ah. Gelukkig, je kan het toch. Aangezien je zegt dat sport kijken een nutteloze bezigheid is, zijn we het gewoon eens.
Als je de vormen ziet die het voetbalfanatisme bij sommigen aanneemt. Die leven voor hun club. Dat is triest. Mijn eerste reactie was uiteraard overdreven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed voor je is. Ontspanning is heel erg belangrijk voor je hersens.
En het is dus niet iets voor proleten.
Oh, dat ben ik met je eens uiteraard. Maar goed, dat is een vorm van fanatisme die je bij heel veel zaken ziet, ziekelijke verzamelwoede, shopverslavingen. gameverslavingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Als je de vormen ziet die het voetbalfanatisme bij sommigen aanneemt. Die leven voor hun club. Dat is triest. Mijn eerste reactie was uiteraard overdreven.
Jouw favoriete sport?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Voetbal is voor de paupers only.
Met 23 man achter balletje aanhollen, olé.
Ben het niet met Dima eens wat betreft voetbal, maar hierin ben jij weer kortzichtigquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, lekker de motor het werk laten doen en wie de snelste heeft, lees: het meeste geld, die wint.
Heeeeel sportief.
Randzaken erbij halen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
En niemand die liep te miepen dat ze 'auw' hadden nadat die stoute meneer ze om doet laten vallen
Echt die mietjes van tegenwoordig man
Ook echt miljarden in omloop voor zo'n kut spel door een beetje achter een balletje aan te rennenGa een vak leren ofzo
Is een leuke hobby hoor, daar niet van. Maar dat hele opgeblazen gebeuren erachter en mensen die het spelletje te serieus nemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere sporten voor homo's noemen, terwijl ze zelf maar al te graag samen naakt douchen en elkaar aanraken en 'lief' doen enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog niet eens te spreken over die 'hooligans', wát een kansloos achterlijk volk brengt dat hele 'voetbal' toch met zich meeZo lekker vredelievend ook
Haten op elkaar en mensen kwaad willen doen die niet voor dezelfde club zijn (van hetzelfde spelletje!!) als jij
[ afbeelding ]
Sorry Mono, ik hou heel veel van je.. Maar voetbal![]()
![]()
Ik ben geen voetbalfan, neequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Randzaken erbij halen.
Het gros heeft een hekel aan huilies op het veld, wat voornamelijk in La Liga plaatsvindt, en leuk die gay-plaatjes, van iedere sport wel te vinden als je er bewust naar googled, alsof je dit iedere week zo ziet.
En ja, proleten die enkel komen om te houwen zijn inderdaad het laagste soort, maar dat zijn ook geen supporters of liefhebbers van het spelletje, die zien in voetbal gewoon een gelegenheid om hun lage IQ te uiten.
Jij houdt gewoon niet van voetbal, zeg dat dan gewoon, in plaats van al deze non-argumenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat zou wat zijn als dat echt zo was!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet, hoe kortzichtig.
Dat is net zoiets zeggen als dat Barcelona alle goeie spelers koopt en wint.
Op dit moment MotoGP.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is pas een sport.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op dit moment MotoGP.
Ik ga daar zo knetterhard van staan.
Jij bent ook actief op F1today hè.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben het niet met Dima eens wat betreft voetbal, maar hierin ben jij weer kortzichtig.
Haha klopt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij bent ook actief op F1today hè.
Nee, maar ik zie je vaak posten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha klopt.Shit broeder, je bent te scherp. Heb je een account daar?
Haha nice. Ik post niet veel. Kwaliteit > kwantiteit. Maar mijn posts zijn wel goed tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, maar heb je vaak zien posten.
Ja, vaak wel lang altijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha nice. Ik post niet veel. Kwaliteit > kwantiteit. Maar mijn posts zijn wel goed toch?
Ja hij is een baas, veel inside info over Ferrari, maar soms erger ik me ook wel aan hem. Maar al met al wel een aanwinst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, vaak wel lang altijd.
Mr.monzais ook een pareltje.
Altijd als laatste gekozen zijn met gym en dan als volwassenen haten op sport...quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Knevelt het volgende:
Sowieso aandacht schenken aan sport.Niet doorhebben dat de Government jullie proleten met brood en spelen stil houdt.
Beetje stil zitten en gas geven, ole.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is pas een sport.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of gewoon allebei.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef Knevelt het volgende:
Sowieso sport kijken. Neem eens een goed boek ter handen en doe iets aan je ontwikkeling. Proleten.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:37 schreef Knevelt het volgende:
Of van die 'volwassenen' die trouwe supporter zijn van een voetbalclub. Het is gewoon een substituut voor oorlog zodat proleten die hun begeerten niet in de hand kunnen houden weer eventjes de teugels kunnen laten vieren.
Oh je fileert me. Damn hou op, alsjeblieft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of gewoon allebei.
Maar dat is bij jou niet van toepassing. Jij bent namelijk redelijk intellectueel, maar zo a motorisch als maar kan waarschijnlijk.
Zo,n kereltje die op het gymnasium tussen alle wereldvreemde nerds nog als laatste werd gekozen tijdens de gymles.
Ik vertel enkel en alleen de waarheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Oh je fileert me. Damn hou op, alsjeblieft.
Dat eerste is ook een beetje onzin natuurlijk, je hoeft niet per se van voetbal te houden. Maar kom ajb niet aan met "22 mannen die achter een bal aanrennen en als ze hem hebben trappen ze hem weer weg" aan, dat is zo'n fucking nagekauwd kutargument waarmee je echt in 1 keer al je geloofwaardigheid verliest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ooit dalen je ballen nog wel in ts. Ook jij zult voetbal dan op waarde kunnen schatten.
Waarom er niet zoveel aandacht voor handbal is? Omdat niemand een neuk geeft.
Gr
Ik mag graag een beetje chargeren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat eerste is ook een beetje onzin natuurlijk, je hoeft niet per se van voetbal te houden. Maar kom ajb niet aan met "22 mannen die achter een bal aanrennen en als ze hem hebben trappen ze hem weer weg" aan, dat is zo'n fucking nagekauwd kutargument waarmee je echt in 1 keer al je geloofwaardigheid verliest.
Daar komen echt alleen pittigkapsel huisvrouwen zonder een greintje fantasie mee aanzetten.
Riberyquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef Tropanzia het volgende:
Voetballers zijn doorgaan nou eenmaal erg lekkere mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
suggesties?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef Knevelt het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit. Daarom is voetbal baas. Lekker vechtenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:37 schreef Knevelt het volgende:
Of van die 'volwassenen' die trouwe supporter zijn van een voetbalclub. Het is gewoon een substituut voor oorlog zodat proleten die hun begeerten niet in de hand kunnen houden weer eventjes de teugels kunnen laten vieren.
Neem dan ijshockey.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:13 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dit. Daarom is voetbal baas. Lekker vechten
Ijshockey heeft niet de positie die voetbal heeft. Daarnaast interesseert het me niet. Ook niet onbelangrijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |