Omdat zo ongeveer 50% van de mensen voetbal leuk vinden, terwijl dit voor handbal zo'n 0,0000000005% is (de cijfers zijn overigens vakkundig verzonnen).quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef BMTH182 het volgende:
Dit klopt toch niet? Waarom krijgt een sport als voetbal super veel aandacht zoals tijdens het wk of op het nieuws maar bijvoorbeeld handbal niet?
Klacht: voetbal krijgt teveel aandacht
Want een klacht over het verkeer moet ook in PTA en een klacht over school in SES en een klacht over dikke mensen in LIF?quote:
En dameshockey is zeker uitgevonden zodat vrouwen stijve voorwerpen in hun handen kunnen houden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:41 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Voetbal is zeg maar een vervanging voor toen mannen nog in groepen op jacht gingen. Wij tegen hen enzo.
Dat weet ik niet, ik vind top sportende vrouwen niet bepaald vrouwelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En dameshockey is zeker uitgevonden zodat vrouwen stijve voorwerpen in hun handen kunnen houden?
Die hockeysters zien er altijd supersexy uit in hun outfitje hoor. Vooral die van het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik vind top sportende vrouwen niet bepaald vrouwelijk.
Ja hockeysters nog wel, maar die volleybalsters zijn nasty.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die hockeysters zien er altijd supersexy uit in hun outfitje hoor. Vooral die van het Nederlands elftal.
Volleybalquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja hockeysters nog wel, maar die volleybalsters zijn nasty.
Verschillende smaken doping?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Omdat wielrennen enkel voor de fijnproevers is
jij verlangt terug naar toen sport7 er was en daardoor de nos andere sporten uitzond?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef BMTH182 het volgende:
Dit klopt toch niet? Waarom krijgt een sport als voetbal super veel aandacht zoals tijdens het wk of op het nieuws maar bijvoorbeeld handbal niet?
Klacht: voetbal krijgt teveel aandacht
Echt he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Want een klacht over het verkeer moet ook in PTA en een klacht over school in SES en een klacht over dikke mensen in LIF?
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die hockeysters zien er altijd supersexy uit in hun outfitje hoor. Vooral die van het Nederlands elftal.
Kun je ook zeggen over [noem naam topacteur] die wat zinnetjes opdreunt op een scherm.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Het enige voetbal dat ik zie is het Nederlands Elftal als het richting de finale gaat. Verder boeit me allemaal weinig.
Overgewaardeerde mannetjes met een belachelijk salaris die achter een bal hupsen
Is die uit de kast gekomen in een ander topic?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien dat andere topic begrijp ik ineens waarom ts voetbal niet kan waarderen.
Ik denk dat hij niet wil dat je uberhaupt niet over voetbal klaagtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Want een klacht over het verkeer moet ook in PTA en een klacht over school in SES en een klacht over dikke mensen in LIF?
Nee, die is een beetje verdrietig omdat een karakter uit GTST het kennelijk met een jongen heeft uitgemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Is die uit de kast gekomen in een ander topic?
Ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
GTST bejubelen en voetbal hekelenjij komt er wel hoor, schijtflikker.
Oh, hij was dus al uit de kast gekomenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, die is een beetje verdrietig omdat een karakter uit GTST het kennelijk met een jongen heeft uitgemaakt.
Wielrennenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Omdat wielrennen enkel voor de fijnproevers is
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Knevelt het volgende:
Sowieso aandacht schenken aan sport.Niet doorhebben dat de Government jullie proleten met brood en spelen stil houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |