Ik ben ritalin zo vaak vergeten, heb het eigenlijk nooit in het weekend ingenomenquote:
Nu snap ik hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik doe alles netjes op doktersvoorschrift..
En misschien zo nog wat, hangt er vanaf wat ik in huis heb en of ik zin heb om naar de avondwinkel te lopen (waar ze hele lekkere ovenschotels, taart, etc hebben..)quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef Probability het volgende:
Zo weer yoga
O: scone, cinnamonbun, latte machiatto
L: 2 ham kaas croissantjes
T: koffie met creamer
D: maaltijd salade van de AH (400 kcal)
T: ice machiatto
S:yoga
T: kwark met bosvruchten jam
D2: 1/3e pizza
T: meloen met chocofondue
was vanmiddag bij de tennisles van m'n dochter, zat er zo'n klein mannetje (maatje kleuterschool) de hele tijd irritant te doen. Dus ik vroeg waar hij toch allemaal mee bezig was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef Laureline het volgende:
Ik geloof niet dat ik de mini (die bij vlagen ook behoorlijk drakig kan zijn) ooit een time-out gegeven heb. Het woord alleen al
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was vanmiddag bij de tennisles van m'n dochter, zat er zo'n klein mannetje (maatje kleuterschool) de hele tijd irritant te doen. Dus ik vroeg waar hij toch allemaal mee bezig was.
Ging hij naast me op t bankje zitten en zegt: time-out!![]()
Ik vond het zo schattig!
mogge!quote:
Geen super awesome vaizor samenvatting?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:42 schreef V1z0R het volgende:
Meh cococakesHopen dat het meevalt...
Hoe is het met Bob?
Oh, helemaal vergeten. Goed dat je me eraan herinnert, dankjequote:Op donderdag 4 juli 2013 08:50 schreef Probability het volgende:
Haal je lijstjes eens door de teller?
Ik denk dat je liever mijn lelijke kat een kusje zou geven dan de locatie van mijn ontsteking....quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:51 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Iedereen heeft meestal wel een slechte dag (al is dat vaak in het weekend)
Sterkte Coco, ontstekingen zijn niet tof
Ik was gister dusdanig brak dat ik mijn wekker een uur te laat had ingesteldDus wel redelijk uitgeslapen, maar te laat op de zaak
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik kan nemen en wat ik als tussendoortje zou willen. Er zijn wel genoeg bananen nog die over een paar dagen bruin zijn dus die moeten op. Ik kan die wel als tussendoortje eten als ik zin heb in iets.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat je liever mijn lelijke kat een kusje zou geven dan de locatie van mijn ontsteking....![]()
Maar thx
dat denk ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat je liever mijn lelijke kat een kusje zou geven dan de locatie van mijn ontsteking....![]()
Maar thx
Niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:59 schreef Perruche het volgende:
AB, zo goed zijn bananen niet! Veel suiker, enzo. "een paar bananen" kan je misschien beter vervangen door een banaan, appel en aardbeien ofzo. Of broccoli!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen super awesome vaizor samenvatting?
......
*sad face*
Hij ligt al 2 wekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Watermeloen wordt alleen een beetje droog toch, als ie oud wordt?
Hehehehe, hoe komen ze aan jouw gegevens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
ik ben via linked-in benaderd voor een baan. Hoe serieus moet ik dat nemen?Of is dat gewoon een "spam" ding?
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd wat recalcitrant van word. Tegen Martijn: "volgens mij heb ik een ontsteking." M: "dan moet je de dokter bellen." Ik: "dat wil ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:57 schreef Probability het volgende:
[..]![]()
Maar roter is altijd wat lijkt t wel
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd wat recalcitrant van word. Tegen Martijn: "volgens mij heb ik een ontsteking." M: "dan moet je de dokter bellen." Ik: "dat wil ik nietik heb geen zin meer om ziek te zijn en heb het gehad met gedoe
"
Alsof je daar wat aan kunt doen
heb op mn linkerbeen een rare bult, een lange/platte onderhuidse. Doet pijn als je erop drukt. Weet niet hoe ik daar nu weer aan kom, alleen dat die al een tijd terug begonnen is. Vind ik ook niet tof. Dus moet ik ook de dokter nog voor bellen.
Was wel aan t denken dat ik misschien met iemand moet gaan praten. Bedoel, praat heel makkelijk over hoe ik me voel enzo, maar de laatste tijd begin ik ervan overtuigd te raken dat ik vroeg dood gaBen niet depressief, juist heel gelukkig, maar dan wel tegelijkertijd dus het idee dat ik gewoon niet oud word. Defect lijf,veel gebreken, veel medicatie (troep) -> conclusie: dat zal vast niet lang goed gaan.
![]()
Oké. Gisteren was 1885 kcal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:50 schreef Probability het volgende:
Haal je lijstjes eens door de teller?
Oké. Nouja, de alternatieven die je noemt lust ik allemaal nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij ligt al 2 weken![]()
En AB, fruit is heel niet zo supergezond, veel suiker enzo. Wel lekker en natuurlijk beter dan een stuk taart! Het zorgt voor een soort suikerpiek in je bloed. Als je het combineert met zuivel is dat al minder. je zou ook bijv. wortels, cherrytomaatjes, paprika of komkommer kunnen nemen.
En natuurlijk kinderbijslag. Vooral met wat meer kinderen heb je economies of scale voordelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Als je onder een bepaald bedrag zit qua loon krijg je bepaalde kortingen toch? Vanaf welk bedrag krijg je dat niet meer?
* aan het uitrekenen hoeveel dagen werken gunstig is en waar het optimum ligt
Hehe, dat idd. Nu even niet! Denk ik danquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Probability het volgende:
dan denk ik ja daa-haaag ik heb al zo veel laat maar zitten.[/sub]
Tussen 18 en 24k/jaar ga je er netto heul weinig op vooruit ivm kwijtraken huur- en andere toeslagen. Tussen belastingvrije voet en 18 k zal ook wel ergens een optimum liggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Als je onder een bepaald bedrag zit qua loon krijg je bepaalde kortingen toch? Vanaf welk bedrag krijg je dat niet meer?
* aan het uitrekenen hoeveel dagen werken gunstig is en waar het optimum ligt
Ik werk normaal 1 dag in de week en wil weten of het wel zin heeft om nu 4 dagen te werken of dat ik met 3 dagen hetzelfde overhouquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Loonheffingskorting? Regelt de werkgever normaal al voor je.
Zorgtoeslag en huurtoeslag zijn verder inkomensafhankelijk maar daarnaast ken ik geen andere kortingen.
Geen afvalstoffenheffing en waternet betalen in Amsterdam als je 1. minder dan 1000 euro spaargeld hebt en 2. na betalen van huur maximaal 900 euro per maand overhoudt. Ofzo. Ongeveer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Loonheffingskorting? Regelt de werkgever normaal al voor je.
Zorgtoeslag en huurtoeslag zijn verder inkomensafhankelijk maar daarnaast ken ik geen andere kortingen.
Whehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
En natuurlijk kinderbijslag. Vooral met wat meer kinderen heb je economies of scale voordelen
Volgens mij kreeg ik voor 4 dagen een bepaald bedrag en voor 20 dagen maar 3x zo veel terwijl het 5x zo veel dagen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Tussen 18 en 24k/jaar ga je er netto heul weinig op vooruit ivm kwijtraken huur- en andere toeslagen. Tussen belastingvrije voet en 18 k zal ook wel ergens een optimum liggen
Maar als je op jaarbasis niet over een bepaald maximum heen gaat kun je een gedeelte volgend jaar terugvragen... Wil je tijdelijk (voor de vakantie bijv.) 4 dagen gaan werken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik voor 4 dagen een bepaald bedrag en voor 20 dagen maar 3x zo veel terwijl het 5x zo veel dagen zijn.
dan lig ik liever een dagje langer in bed
Ja..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar als je op jaarbasis niet over een bepaald maximum heen gaat kun je een gedeelte volgend jaar terugvragen... Wil je tijdelijk (voor de vakantie bijv.) 4 dagen gaan werken?
Tsss! Snob!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja..
Maar kreeg vorige keer maar ¤100 terug dus dat was ook niet de moeite
Ja maar ik had veel meer verwacht zoals voorgaande jaren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tsss! Snob!
100 euro is toch mooi 100 euro. Kun je leuke dingen van doen.
is altijd zo. Stom he!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar ik had veel meer verwacht zoals voorgaande jaren.
Oh wilde een maaltijdsalade eten in de trein zit er geen bestek bij
Hangt er van af wie je benadert. Ik heb zeer serieuze aanbiedingen gehad via Llnkedin. Ook van grote bedrijven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
ik ben via linked-in benaderd voor een baan. Hoe serieus moet ik dat nemen?Of is dat gewoon een "spam" ding?
Ja bij sommige wel maar dan heet het lunch salade. En omdat ik het nu als lunch ging eten ging ik er vanuit dat het er bij zat of zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
is altijd zo. Stom he!
Morgen op verkansie woei!
Zo weinig maar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja..
Maar kreeg vorige keer maar ¤100 terug dus dat was ook niet de moeite
Ik doe het wel hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo weinig maar?Lijkt me dan ook niet de moeite...
Ik ben weleens benaderd door Google. In Ierlandquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
Squatten bij de oven!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Perruche het volgende:
Aurum, taart vallen valt NIET onder "beweging". Of is het de B van Bakken?
mjaah, beetje moe en dingen aan mijn hoofd. Gaat wel weer overquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Therapeutisch? Que pasa Aurumface?![]()
Mooi lijstje! Ik moet ook vroeg naar bed, kwakkeldaagjes deze week
Gisteren kwam vriendje wel thuis met bloemetjes en slagroomtaart om me op te vrolijken!
B van Bakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Perruche het volgende:
Aurum, taart vallen valt NIET onder "beweging". Of is het de B van Bakken?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, beetje moe en dingen aan mijn hoofd. Gaat wel weer over
Taartjes bakken helpt
[..]
B van Bakken
dat laatste is toch geen reden om te jompelen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ikheb nu een broek aan uit mn 'kan niet meer dicht'-la
Vanmiddag een uit mn 'krijg ik met geen mogelijkheid over mn heupen'-la en die kan nu verhuizen naar mn 'kan niet meer dicht'-la
Natuurlijk wel. Als een broek (wel weer) over je heupen past, wil niet zeggen dat ie ook dicht kan, maar betekend wel dat je heupen minder breed zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat laatste is toch geen reden om te jompelen?
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmiddag een uit mn 'krijg ik met geen mogelijkheid over mn heupen'-la en die kan nu verhuizen naar mn 'kan niet meer dicht'-la
Jawel, ik kan m nl wél weer over mn heupen krijgen, waar hij eerst halverwege mn dijen bleef hangenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat laatste is toch geen reden om te jompelen?
Ja, dat dus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als een broek (wel weer) over je heupen past, wil niet zeggen dat ie ook dicht kan, maar betekend wel dat je heupen minder breed zijn.
oh zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als een broek (wel weer) over je heupen past, wil niet zeggen dat ie ook dicht kan, maar betekend wel dat je heupen minder breed zijn.
Goed bezigquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen nog wel van die kleren, onder het mom 'ooit'. Heb ook nog een broek en kokerrok in maat 34 (quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel érg optimistisch dat ik m niet gewoon weggedaan had![]()
Was er ook vast van overtuigd dat dat nooit meer wat zou worden en zat steeds te denken dat ik m toch echt weg moest doen enzo...
Nu zie ik perspectief!
Ik overdrijf
Heb jij eigenlijk ook weleens dat effect bij een strakke (skinny) broek dat je kont je broek uit wil en je de hele tijd bezig bent met je broek optrekken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Maraca: Ik heb die broeken gewoon vanaf mn 16e ofzo
Echt te erg eigenlijk, alsof ik ooit weer word zoals toen ik 16 was
Maar denk idd dat de meeste vrouwen we zoiets hebben liggen... Mannen zijn volgens mij wat weggooieriger.
Ik trek altijd vaak mn broeken opquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook weleens dat effect bij een strakke (skinny) broek dat je kont je broek uit wil en je de hele tijd bezig bent met je broek optrekken?
Dus ik ben niet de enigequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek altijd vaak mn broeken opIk moet vaker een riem omdoen
Incorrect hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Maraca: Ik heb die broeken gewoon vanaf mn 16e ofzo
Echt te erg eigenlijk, alsof ik ooit weer word zoals toen ik 16 was
Maar denk idd dat de meeste vrouwen we zoiets hebben liggen... Mannen zijn volgens mij wat weggooieriger.
Daarom koop ik op dit moment ook geen nieuwe kleren. Ik wil niet dat m'n kleren straks te groot zijn. Dan tijdelijk maar even met wat te kleine kleren rondlopen. Dat sommigen het niet zo flatteus vinden dat interesseert me niet zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Incorrect hier.
Ik ruim met enige regelmaat op. Vandaag dingen weggegooid die te groot zijn. Qua "te klein" heb ik nog 1 korte broek, maar dat is meer sentimentele waarde.
Vriendlief daarentegen kan echt shirts bewaren die al tot op de draad versleten zijn, grijs zijn ipv van zwart, gaten erin, alles.
En daarom is mijn skinny een bold curve van Levi'squote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook weleens dat effect bij een strakke (skinny) broek dat je kont je broek uit wil en je de hele tijd bezig bent met je broek optrekken?
Same here. Ik gooi het nu voor hem weg, met waarschuwing. Dan zeg ik, de volgende keer dat het aan de waslijn hangt gaat het schoon in de prullenbak!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Incorrect hier.
Ik ruim met enige regelmaat op. Vandaag dingen weggegooid die te groot zijn. Qua "te klein" heb ik nog 1 korte broek, maar dat is meer sentimentele waarde.
Vriendlief daarentegen kan echt shirts bewaren die al tot op de draad versleten zijn, grijs zijn ipv van zwart, gaten erin, alles.
Oh, ik let meestal niet zo op wat voor merk/model broek het is. Als ik 'm aan krijg en hij staat leuk dan koop ik 'mquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En daarom is mijn skinny een bold curve van Levi's. Hoef nooit te hijsen.
Over het algemeenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Incorrect hier.
Mja ik was in Bataviastad en de verkoopster (en mn vriend) wilden me persé in een skinny, en toen bleek dat bold eigenlijk wel lekker zat, dus nu heb ik een skinnyquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik let meestal niet zo op wat voor merk/model broek het is. Als ik 'm aan krijg en hij staat leuk dan koop ik 'm. En zolang het maar een skinny is
. Voor de rest let ik verder niet echt ergens op.
Moet ik binnenkort ook weer eens heen ofzo...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik was in Bataviastad en de verkoopster (en mn vriend) wilden me persé in een skinny, en toen bleek dat bold eigenlijk wel lekker zat, dus nu heb ik een skinny. Meestal vind ik die dingen echt vreselijk vervelend zitten (en lelijk als ze strak tot aan je enkels zijn).
Oh, ik vind skinny juist heerlijk zitten, en ik vind het er ook mooi uitzien. Het accentueert m'n vormen wel mooi. Alleen dat bilspleet-probleem als ik gebukt sta of zit vind ik soms wel vervelendquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik was in Bataviastad en de verkoopster (en mn vriend) wilden me persé in een skinny, en toen bleek dat bold eigenlijk wel lekker zat, dus nu heb ik een skinny. Meestal vind ik die dingen echt vreselijk vervelend zitten (en lelijk als ze strak tot aan je enkels zijn).
En een groene lederen broekquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef Perruche het volgende:
Vind het wel makkelijker om nu kleding weg te gooien nu ik ook geld heb om nieuw te kopen. Vroegah had ik 1 spijkerbroek "per keer" die ik gebruikte tot er minstens 3 gaten in zaten_!
Niet naar A luisteren. Het gaat erom dat jij het leuk vindtquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu een patchwork ribbroek aan (ofzo, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) Donker rood-bruin.
A (dochter) vindt t maar niks
Oh...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die is nooit zoveel gebruikt dat er gaten in zitten!
of nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet naar A luisteren. Het gaat erom dat jij het leuk vindt.
En anders maak je een foto, dan kunnen wij 'm ook leuk vinden.
Leukquote:
Oh, die is leukquote:
Dat vond ik ook tof in mn alto periode toen ik 16 was!quote:
^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vond ik ook tof in mn alto periode toen ik 16 was!
Team dochter hier!
Ik houd van wijde pijpen, maar ik vidn skinny ook prima.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, die is leuk. Die wijde pijpen zijn niet zo mijn ding maar het staat jou wel heel leuk
.
Andersom zullen skinny jeans en bilspleten misschien niet zo jouw ding zijn.
quote:
Die hoeven niet paars te zijn hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]zijn dat van die lompe paarse schoenen?
Ieder z'n ding hequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van wijde pijpen, maar ik vidn skinny ook prima.
Dit jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoeven niet paars te zijn hoor
Lomp wel.
Ik heb ze in het paars gehad!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]zijn dat van die lompe paarse schoenen?
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ze in het paars gehad!
En in het zwart.
En in het kaki kleurig.
Tegenwoordig draag ik andere schoenen. Slippers ofzo.
Maar dit is dus de broek die je op je 16e ook droeg?
Ik zou 'm lekker dragen naar hippie feestjes ofzo.
Ik zou zo'n broek nog wel dragen in de stad denk ik. Gewoon om te kijken hoe mensen reageren. En stiekem vind ik 'm wel een beetje leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik heb hem nu alleen maar aan omdat het kon
(En ik nergens heen hoef)
Leuk wagentje wel voor die prijs. Niet zoveel kilometers op de teller en ziet er ook nog netjes uit. Een zuinig motortje voor in de stad. Voor op de snelweg misschien wat minder aangenaam, maar nog steeds best te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
Li! Deze auto, is dat wat? http://www.vaartland.nl/o(...)s-124593-km-nap.html
Ik ben op zoek naar een nieuwe tweedehandse, compacte auto. budget 3500-4000 max...
(geld gekregen als een soort voorschot op erfenis van tante en de starlet heeft een bijna doorgeroest dak met scheuren, moet een nieuwe distributieriem, nieuwe banden en de koppeling grijpt akelig hoog aan (heb denk ik max 2cm ruimte boveen aangrijppunt) dus is een disaster waiting to happen - financieel gezien. hij gaat morgen wel voor een technische inspectie, zodat ik weet wat evt. de kosten zijn om hem te laten fixen)
edit: dit vind ik ook leuk http://www.vaartland.nl/o(...)sdi-comfortline.html
oh bedankt, dacht dat ik al benzine had gekozen als filter, niet dus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk wagentje wel voor die prijs. Niet zoveel kilometers op de teller en ziet er ook nog netjes uit. Een zuinig motortje voor in de stad. Voor op de snelweg misschien wat minder aangenaam, maar nog steeds best te doen.
Maar ik ben Li niet natuurlijk.
Die Polo is trouwens wel een diesel he. En heeft al bijna 3 ton op de teller. Hoeft niks te zeggen, maar je zult wel merken dat 'ie al aardig wat kilometers achter de rug heeft. En dat verklaart de prijs ook een beetje. Misschien dat er een grote beurt aan zit te komen of groot onderhoud.
En de MRB zal ook wat hoger liggen voor een diesel.
Oh, dan is die Peug wel een leuke denk ik. Er zal sowieso wat meer qua isolatie in zitten dus het motorgeluid en snelweggeluid zul je dan wel wat minder last van hebben dan met je Toyota.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh bedankt, dacht dat ik al benzine had gekozen als filter, niet dus!
ik rijd nu een starlet uit 1995, dus ik ben wel wat herrie en trillingen gewend op de snelweg. t is al snel stiller dan dat
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco lieve schat. Probeer het aub echt aan te geven dat het in je hoofd ook niet lekker zit. Zou willen dat ik wat voor je kon doen. Kus
Jij ook een dikke knuffel Maria
Hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit.
Leuke samenvatting V1, Thanks
Viel jou ook op?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Novem het volgende:
Je hebt het woord bilspleet nog verbazingwekkend lang voor je kunnen houden in dit topic, adorabella![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel jou ook op?Het is dus ws. een buttcracktroll
![]()
Li is geen fan van Franse auto's, dus die gaat je geen Peugeot aanraden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
Li! Deze auto, is dat wat? http://www.vaartland.nl/o(...)s-124593-km-nap.html
Ik ben op zoek naar een nieuwe tweedehandse, compacte auto. budget 3500-4000 max...
(geld gekregen als een soort voorschot op erfenis van tante en de starlet heeft een bijna doorgeroest dak met scheuren, moet een nieuwe distributieriem, nieuwe banden en de koppeling grijpt akelig hoog aan (heb denk ik max 2cm ruimte boveen aangrijppunt) dus is een disaster waiting to happen - financieel gezien. hij gaat morgen wel voor een technische inspectie, zodat ik weet wat evt. de kosten zijn om hem te laten fixen)
edit: dit vind ik ook leuk http://www.vaartland.nl/o(...)sdi-comfortline.html
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sinds AB hier post heb ik het woord 'bilspleet' in combinatie met variaties op 'zichtbaar' wel vaker onder ogen gehad dan gemiddeld...
LoL @ PostHistoryWaarom zo'n fascinatie voor een bilspleet!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Novem het volgende:
Je hebt het woord bilspleet nog verbazingwekkend lang voor je kunnen houden in dit topic, adorabella![]()
Ach, het is maar net waar je je aan stoort hequote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel jou ook op?Het is dus ws. een buttcracktroll
![]()
ja, en ee zit dus veel seks en dubbelzinnigheden enzo in.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Da's met Cameron Diaz en Christina Applegate
Da's ook het hele plot van de filmquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en ee zit dus veel seks en dubbelzinnigheden enzo in.
Dan kies je ook wel een film uit zegquote:
ik dacht dat ik nog een andere film had, maar dat was niet zo en toen heb ik alleen gekeken voor welke leeftijd deze was en niet waar hij over gingquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's ook het hele plot van de film
Vanwaar die keuze
ja,die is voorbij gekomen jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kies je ook wel een film uit zeg
Its.. too big to fit in here.. too big to fit in here
ik controleer altijd alles normaal...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef V1z0R het volgende:
Always be IMDB-ing!
You IMDB or you hit the bricks!
En die zul je nog vaak horenquote:
Scheelt weer een praatje of 10quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik controleer altijd alles normaal...
Maar nu dus niet
ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Scheelt weer een praatje of 10
Je hebt alleen dochters toch?
Ach, kan prima. Heb hem gezien toen ik 14 was en ach.. het is met name grappigquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Ik doe nooit zo geheimzinnig over seks enzo, maar deze film had best over vier jaar een keer op gemogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Californium het volgende:
Bwahah.. arme JBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Californium het volgende:
ja, dat was net drie minuten geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samme man, volgende keer check ik t!
compact en kleverig.
Volgende keer gewoon Thirteen laten zien, goede wake-up call.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Ik doe nooit zo geheimzinnig over seks enzo, maar deze film had best over vier jaar een keer op gemogen
dat zegt Ado ook weleens jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon Thirteen laten zien, goede wake-up call.
Die man weet!quote:
Wel schattig dat je op 'm wachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef Perruche het volgende:
Soep staat op en ik wacht op mijn vriendje. Snacks: een lepel pindakaas en een appelsap. Honger!!!
quote:
quote:
*denk gelijk aan zusquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
iig wel in combinatie met aarsgewei!
In positieve of negatieve wijze?quote:
Helaas zitten ze er dan nu nog steedsquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In positieve of negatieve wijze?Die waren wel heul in in de 90s! Net als tribals
Aarsgewei met bilspleet en muffintop door overgewichtquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In positieve of negatieve wijze?Die waren wel heul in in de 90s! Net als tribals
Cakejesmuffins zijn wel lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Aarsgewei met bilspleet en muffintop door overgewichtje mag zelf bedenken of dat positief of negatief is
Sterker nog, de muffintop is t lekkerste stukje van de muffinquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cakejesmuffins zijn wel lekker*positieve noot*
Eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cakejesmuffins zijn wel lekker*positieve noot*
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sterker nog, de muffintop is t lekkerste stukje van de muffin
Nee johquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Purplesparks het volgende:
Veel koffie(met caffeïne) onderdrukt eetlust ook en doet je extra vet verbranden. Maar kan problemen opleveren met slapen etc.
Oe ja da's waar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sterker nog, de muffintop is t lekkerste stukje van de muffin
Sowieso uit persoonlijke ervaring wel. Hoeft niet voor iedereen te gelden, maar het zou mij wel logisch lijken.quote:
Ik ben meer van de wetenschappelijke feitenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Sowieso uit persoonlijke ervaring wel. Hoeft niet voor iedereen te gelden, maar het zou mij wel logisch lijken.
logische wijs gezien(mijn opinie) Caffeine geeft extra energie/maakt je actiever hoewel in milde mate voor veel mensen. Die extra energie komt van het extra energie aanmaken(duh) maar dus door extra verbranding van stoffen die daar voor zorgen, wat dus ook eetlust onderdrukt. Een zwakkere variant van ritalin/amfetemines.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben meer van de wetenschappelijke feiten
Maar toch bedankt voor je inbreng!
Serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kennis van me had een tattoo met de naam van dr man in dr aarsgewei.
Dr nieuwe vriend wilde niet op z'n hondjes
In combinatie met aspirine en ephedra gaat het helemaal vlug, maar waarom geen groene thee?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
logische wijs gezien(mijn opinie) Caffeine geeft extra energie/maakt je actiever hoewel in milde mate voor veel mensen. Die extra energie komt van het extra energie aanmaken(duh) maar dus door extra verbranding van stoffen die daar voor zorgen, wat dus ook eetlust onderdrukt. Een zwakkere variant van ritalin/amfetemines.
Hehe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Serieus?
"laat me wat tipp ex aanbrengen"
Als groene thee daarvoor ook werkt, zou ik niet weten waarom niet nee. Ik gaf slechts een mogelijke optie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
In combinatie met aspirine en ephedra gaat het helemaal vlug, maar waarom geen groene thee?
Volgens mij eet jij met gemak mij en V1z eruit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, nog nooit zoveel gegeten.. Wel heel gezellig en wel 2 liter wijn.
Morgen wil/moet ik een ronde rondhobbelen want daarna weer 5 vroege diensten.
Zomer
Maar ik zou iemand met een hogere gevoeligheid voor caffeine dat niet aanraden, heb je daar dan ook rekening mee gehouden?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Als groene thee daarvoor ook werkt, zou ik niet weten waarom niet nee. Ik gaf slechts een mogelijke optie.
DIe zou dan minder ervan hoeven te drinken. Maar ik noem bewust caffeine en niet iets als ritalin of speed. omdat het vrij verkrijgbaar is voor iedereen in een supermarkt. En klachten niet direct tot de dood zullen leiden. Als je overduidelijke klachten krijgt van koffie drinken die het niet waard zijn om af te vallen dan is die keuze makkelijk gemaakt toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Maar ik zou iemand met een hogere gevoeligheid voor caffeine dat niet aanraden, heb je daar dan ook rekening mee gehouden?
Klinkt allemaal niet zo gezond dus dat die ik mijn lichaam liever niet aan. Maar fijn dat je wil meedenken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
DIe zou dan minder ervan hoeven te drinken. Maar ik noem bewust caffeine en niet iets als ritalin of speed. omdat het vrij verkrijgbaar is voor iedereen in een supermarkt. En klachten niet direct tot de dood zullen leiden. Als je overduidelijke klachten krijgt van koffie drinken die het niet waard zijn om af te vallen dan is die keuze makkelijk gemaakt toch?
Koffie is niet perse ongezond, maar als je er extreem op reageert in het vreemde geval. Dan zal ik het afraden ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt allemaal niet zo gezond dus dat die ik mijn lichaam liever niet aan.
Ik hou het wel op wat Nallie zegt, lange termijn verandering aan levenstijl en kennis over wat je eet en beweegt levert veel meer op dan koffie alleen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
DIe zou dan minder ervan hoeven te drinken. Maar ik noem bewust caffeine en niet iets als ritalin of speed. omdat het vrij verkrijgbaar is voor iedereen in een supermarkt. En klachten niet direct tot de dood zullen leiden. Als je overduidelijke klachten krijgt van koffie drinken die het niet waard zijn om af te vallen dan is die keuze makkelijk gemaakt toch?
Zal meteen toegeven dat mij lijkt dat op termijn inderdaad de gezondere oplossing is. Maar soms wil men op kort termijn verbetering zien. Een combinatie zou evt. ook mogelijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ik hou het wel op wat Nallie zegt, lange termijn verandering aan levenstijl en kennis over wat je eet en beweegt levert veel meer op dan koffie alleen.
weet ik, ik doorgaans ook niet. renault begin ik in elk geval niet aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Li is geen fan van Franse auto's, dus die gaat je geen Peugeot aanraden.
Ik zou zelf voor deze gaan: http://www.vaartland.nl/o(...)-16v-vvti-5-drs.html
Hele fijne auto, zuinig, betrouwbaar, weinig onderhoudskosten.
sorry, geen twingo/renault voor mij...quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak, een twingohet is mn favoriete dinky toy. En zuinig.
De broek van JB had ik ongeveer ook op de middelbare school (voor mij was dat geen nineties) en zou ik nu niet meer zomaar dragen inderdaad.
Rechte broeken zijn toch beter voor me, ben ik achtergekomen
thanks, dat soort dingen heb ik vorige keer wel op gelet (ik zag alleen niet dat er een deuk en scheuren in het dak zatenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan is die Peug wel een leuke denk ik. Er zal sowieso wat meer qua isolatie in zitten dus het motorgeluid en snelweggeluid zul je dan wel wat minder last van hebben dan met je Toyota.
Wat je wel moet onthouden is dat je ook goed je ogen gebruikt als je zo'n auto gaat bekijken. En als het mogelijk is even iemand meeneemt die er verstand van heeft. Let op dingen als roest, vocht, hoe schoon de motorruimte is (zit er overal olie?).
Maar ik zeg niet dat ik alles weet hoor. Als je echt goed advies wilt kun je misschien een topicje aanmaken in PTA met wat je wensen zijn en wat je nu hebt en wat je al gevonden hebt enzo.
De mannen daar helpen maar wat graag een vrouw.
Vooruitkijken is regeren. En niet zoals alle wannabe beachboys die liever gisteren dan vandaag hawt abs willen hebben omdat er op een zomervakantie aan zit te komen, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Zal meteen toegeven dat mij lijkt dat op termijn inderdaad de gezondere oplossing is. Maar soms wil men op kort termijn verbetering zien. Een combinatie zou evt. ook mogelijk kunnen zijn.
Mee eens, maar een korte tijdelijk boost die snel resultaat laat zien. Kan natuurlijk bevordelijk zijn om door te zetten in de(je) strijd af te vallen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Vooruitkijken is regeren. En niet zoals alle wannabe beachboys die liever gisteren dan vandaag hawt abs willen hebben omdat er op een zomervakantie aan zit te komen, bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Probability het volgende:
Ik heb McDo gegeten en het komt door Loveli
Maar het was wel leuk
Wanneer iemand er te heftig op reageert, dan overduidelijk mee kappen. Maar minder risico dan bovengenoemde middelen. Sowieso geen direct risico ermee betreft hartfalen etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:38 schreef anna82 het volgende:
Ok, cafeïne aanraden ipv ritalin of speed omdat cafeïne vrij verkrijgbaar is... Goed bezig.
Ik had m'n vader aan de telefoon nog: hij zei: heee zo heb ik jullie toch niet opgevoed!quote:
Honda Civicquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:40 schreef the85mc het volgende:
Kwak, zoek eens op een Honda Civic met Vtec-e motor. Die VTec-e blokken zijn erg zuinig en betrouwbaar. (dus niet de gewone vtec, maar echt vtec-e).
Voor 3, 4000 zijn er nette exemplaren te vinden met niet al te hoge km standen.
Heb niet gezocht verder, nu eerst maffen.
Da's vroeg voor de treinquote:
ja ik was op weg naar Schiphol. Weer veel te vroeg natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's vroeg voor de trein(alhoewel, ik heb dat 2 jaar lang gedaan, om 6 uur in de trein zitten
)
Haha niet alle civics zijn petjesauto's. Zeker niet met een zuinig motorblok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 06:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Honda Civic
Doet ge dan wel een blitz petje op of niet dan kwak
Volgens mij ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Volgens mij eet jij met gemak mij en V1z eruit?
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja ik was op weg naar Schiphol. Weer veel te vroeg natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: Muesli met aardbeien en kwark
L: ?
T ?
D: Onder het mom "wat staat er nog in de kast" eten we vandaagtaco's
T: ?
[ Bericht 9% gewijzigd door Californium op 05-07-2013 10:02:40 ]Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Waar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef anna82 het volgende:
Vik gaat naar Rome![]()
ik heb Rome uit m'n weerapp gegooid ivm frustratie over alle zon daar, maar nu hebben we onze eigen zon
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:54 schreef An24 het volgende:
Jij gaat lekker met de bootjes MC!
Hier eenIk woog vanochtend voor het eerst in jaren weer 59.9
Dat is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Daar wil ik ook heen![]()
Kinderen gaan vandaag voor drie weken weg... Vind ik minder leuk
Dat is voor hun zeker leuk. Wel sterkte!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
naar hun vader, incl vakantie in Frankrijk, dus voor hen iig wél leuk
jammer!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:45 schreef Californium het volgende:
Zo!
Lijstje:
O: muesli met kwark en aardbeien
L: 2 boterhammen met kaas en tomaat
D: aardappelpuree met bloemkool en braadworst Wannabee
T's: 2 blokjes pure choco, kwark, mandarijn, gekookt eiwit
Valtaf.nl zegt 1548 kcal
En net mooie zwarte pumps gescoord. En ze hadden heul mooie knalgroene pumps maar die waren niet meer in mijn maat
Meh! Op internet hebben ze ze ook alleen nog maar in maat 40 en 41
Jepquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jammer!
Ik heb mijn klompjes nu aan, en een jurkje.. Eigenlijk vind ik dat hier andere schoenen bij moeten, maar in Eindhoven moet ik 20min/een halfuur naar mn tante( en terug) lopen, leek me handiger op gemakkelijke schoenen
zoietsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Jepga morgen nog 1 poging wagen bij een ander filiaal...
Wat zijn klompjes![]()
?
Heel goed, geen last meer.quote:
Fijn!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel goed, geen last meer.
Veel rustig aan trap gelopen op het werk, dat helpt geloof ik...
Ga jij nog wat spannends doen qua sport?
Hoe is het met je eetpatroon?
Wat fijn dat je geen last meer hebt van je knie!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel goed, geen last meer.
Veel rustig aan trap gelopen op het werk, dat helpt geloof ik...
Ga jij nog wat spannends doen qua sport?
Hoe is het met je eetpatroon?
Ohw.... Fijn om te weten dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:07 schreef Perruche het volgende:
Oh an dat had ik vroegah toen ik intens yoga deed ook, vooral bij op-je-kop-staan oefeningen..
Ja joh, die hebben gewoon een tafel eronder weg gephotoshoptquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je geen last meer hebt van je knie!
Ik ben stomEindelijk lukte die oefening... nog wel met gebogen ellebogen en minder hoog...
[ afbeelding ]
En toen moest ik huilenDat is nu yoga dames en heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand enig idee waar je dat kan kopen?
Oh edit, wat zijn lampen duurmisschien is 150 niet eens zo veel
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:46 schreef Perruche het volgende:
Ok ik wil zo'n lamp maar niet voor 150 euro:Ik kan (beetje het zelfde soort, maar dan net wat minder mooi) niet goedkoper vinden dan ¤90..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand enig idee waar je dat kan kopen?
Oh edit, wat zijn lampen duurmisschien is 150 niet eens zo veel
Iemand die we kennen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ken iemand, die heeft het weleens gehad dat hij de sleutel op de passagiersstoel had laten liggen en vervolgens op zijn gemakkie is gaan sporten![]()
Ik denk dat er niemand mee vandoor is gegaan omdat het te makkelijk had geweest
*boks*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lampen zijn duur Perr. Vooral mooie lampen. Als het goedkoop moet zijn, dan zou ik de Ikea eens proberen. Ik heb boven mijn eetkamer tafel ook al 10 jaar dezelfde el cheapo Ikea lampen hangen die ik al zeker 9 jaar wil gaan vervangen. Maar ik heb dus ook een dure smaak.
[..]
Iemand die we kennen?
Bij de IKEA hebben ze niet wat ik nodig heb - het moet volledig transparant zijn...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lampen zijn duur Perr. Vooral mooie lampen. Als het goedkoop moet zijn, dan zou ik de Ikea eens proberen. Ik heb boven mijn eetkamer tafel ook al 10 jaar dezelfde el cheapo Ikea lampen hangen die ik al zeker 9 jaar wil gaan vervangen. Maar ik heb dus ook een dure smaak.
[..]
Iemand die we kennen?
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets
[ afbeelding ]
De mijne hebben een hogere hak, zijn bruin, met franjes en een strikje...totaal anders dus, maar wel zo'n soort schoentje.
(Wilde n foto uploaden, maar dat wil niet)
Als ik het in een kringloopzaak voor 50 cent tegen zou komen, zou ik het nog niet kopenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Koopje voor slechts 9000 euro.
Dit plaatje kost slechts 55.000 euro, maar is ook wel 2,5 mtr hoog.
[ afbeelding ]
Nee, dat wordt je wel duidelijk als je op Murano loopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik het in een kringloopzaak voor 50 cent tegen zou komen, zou ik het nog niet kopenAch ja, geld koopt geen smaak zeggen ze toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m nee ik denk niet zo leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |