Ik ben ritalin zo vaak vergeten, heb het eigenlijk nooit in het weekend ingenomenquote:
Nu snap ik hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik doe alles netjes op doktersvoorschrift..
En misschien zo nog wat, hangt er vanaf wat ik in huis heb en of ik zin heb om naar de avondwinkel te lopen (waar ze hele lekkere ovenschotels, taart, etc hebben..)quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef Probability het volgende:
Zo weer yoga
O: scone, cinnamonbun, latte machiatto
L: 2 ham kaas croissantjes
T: koffie met creamer
D: maaltijd salade van de AH (400 kcal)
T: ice machiatto
S:yoga
T: kwark met bosvruchten jam
D2: 1/3e pizza
T: meloen met chocofondue
was vanmiddag bij de tennisles van m'n dochter, zat er zo'n klein mannetje (maatje kleuterschool) de hele tijd irritant te doen. Dus ik vroeg waar hij toch allemaal mee bezig was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef Laureline het volgende:
Ik geloof niet dat ik de mini (die bij vlagen ook behoorlijk drakig kan zijn) ooit een time-out gegeven heb. Het woord alleen al
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was vanmiddag bij de tennisles van m'n dochter, zat er zo'n klein mannetje (maatje kleuterschool) de hele tijd irritant te doen. Dus ik vroeg waar hij toch allemaal mee bezig was.
Ging hij naast me op t bankje zitten en zegt: time-out!![]()
Ik vond het zo schattig!
mogge!quote:
Geen super awesome vaizor samenvatting?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:42 schreef V1z0R het volgende:
Meh cococakesHopen dat het meevalt...
Hoe is het met Bob?
Oh, helemaal vergeten. Goed dat je me eraan herinnert, dankjequote:Op donderdag 4 juli 2013 08:50 schreef Probability het volgende:
Haal je lijstjes eens door de teller?
Ik denk dat je liever mijn lelijke kat een kusje zou geven dan de locatie van mijn ontsteking....quote:
Goeiemorgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:51 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Iedereen heeft meestal wel een slechte dag (al is dat vaak in het weekend)
Sterkte Coco, ontstekingen zijn niet tof
Ik was gister dusdanig brak dat ik mijn wekker een uur te laat had ingesteldDus wel redelijk uitgeslapen, maar te laat op de zaak
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik kan nemen en wat ik als tussendoortje zou willen. Er zijn wel genoeg bananen nog die over een paar dagen bruin zijn dus die moeten op. Ik kan die wel als tussendoortje eten als ik zin heb in iets.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat je liever mijn lelijke kat een kusje zou geven dan de locatie van mijn ontsteking....![]()
Maar thx
dat denk ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat je liever mijn lelijke kat een kusje zou geven dan de locatie van mijn ontsteking....![]()
Maar thx
Niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:59 schreef Perruche het volgende:
AB, zo goed zijn bananen niet! Veel suiker, enzo. "een paar bananen" kan je misschien beter vervangen door een banaan, appel en aardbeien ofzo. Of broccoli!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen super awesome vaizor samenvatting?
......
*sad face*
Hij ligt al 2 wekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Watermeloen wordt alleen een beetje droog toch, als ie oud wordt?
Hehehehe, hoe komen ze aan jouw gegevens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
ik ben via linked-in benaderd voor een baan. Hoe serieus moet ik dat nemen?Of is dat gewoon een "spam" ding?
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd wat recalcitrant van word. Tegen Martijn: "volgens mij heb ik een ontsteking." M: "dan moet je de dokter bellen." Ik: "dat wil ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:57 schreef Probability het volgende:
[..]![]()
Maar roter is altijd wat lijkt t wel
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd wat recalcitrant van word. Tegen Martijn: "volgens mij heb ik een ontsteking." M: "dan moet je de dokter bellen." Ik: "dat wil ik nietik heb geen zin meer om ziek te zijn en heb het gehad met gedoe
"
Alsof je daar wat aan kunt doen
heb op mn linkerbeen een rare bult, een lange/platte onderhuidse. Doet pijn als je erop drukt. Weet niet hoe ik daar nu weer aan kom, alleen dat die al een tijd terug begonnen is. Vind ik ook niet tof. Dus moet ik ook de dokter nog voor bellen.
Was wel aan t denken dat ik misschien met iemand moet gaan praten. Bedoel, praat heel makkelijk over hoe ik me voel enzo, maar de laatste tijd begin ik ervan overtuigd te raken dat ik vroeg dood gaBen niet depressief, juist heel gelukkig, maar dan wel tegelijkertijd dus het idee dat ik gewoon niet oud word. Defect lijf,veel gebreken, veel medicatie (troep) -> conclusie: dat zal vast niet lang goed gaan.
![]()
Oké. Gisteren was 1885 kcal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:50 schreef Probability het volgende:
Haal je lijstjes eens door de teller?
Oké. Nouja, de alternatieven die je noemt lust ik allemaal nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij ligt al 2 weken![]()
En AB, fruit is heel niet zo supergezond, veel suiker enzo. Wel lekker en natuurlijk beter dan een stuk taart! Het zorgt voor een soort suikerpiek in je bloed. Als je het combineert met zuivel is dat al minder. je zou ook bijv. wortels, cherrytomaatjes, paprika of komkommer kunnen nemen.
En natuurlijk kinderbijslag. Vooral met wat meer kinderen heb je economies of scale voordelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Als je onder een bepaald bedrag zit qua loon krijg je bepaalde kortingen toch? Vanaf welk bedrag krijg je dat niet meer?
* aan het uitrekenen hoeveel dagen werken gunstig is en waar het optimum ligt
Hehe, dat idd. Nu even niet! Denk ik danquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Probability het volgende:
dan denk ik ja daa-haaag ik heb al zo veel laat maar zitten.[/sub]
Tussen 18 en 24k/jaar ga je er netto heul weinig op vooruit ivm kwijtraken huur- en andere toeslagen. Tussen belastingvrije voet en 18 k zal ook wel ergens een optimum liggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Als je onder een bepaald bedrag zit qua loon krijg je bepaalde kortingen toch? Vanaf welk bedrag krijg je dat niet meer?
* aan het uitrekenen hoeveel dagen werken gunstig is en waar het optimum ligt
Ik werk normaal 1 dag in de week en wil weten of het wel zin heeft om nu 4 dagen te werken of dat ik met 3 dagen hetzelfde overhouquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Loonheffingskorting? Regelt de werkgever normaal al voor je.
Zorgtoeslag en huurtoeslag zijn verder inkomensafhankelijk maar daarnaast ken ik geen andere kortingen.
Geen afvalstoffenheffing en waternet betalen in Amsterdam als je 1. minder dan 1000 euro spaargeld hebt en 2. na betalen van huur maximaal 900 euro per maand overhoudt. Ofzo. Ongeveer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Loonheffingskorting? Regelt de werkgever normaal al voor je.
Zorgtoeslag en huurtoeslag zijn verder inkomensafhankelijk maar daarnaast ken ik geen andere kortingen.
Whehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
En natuurlijk kinderbijslag. Vooral met wat meer kinderen heb je economies of scale voordelen
Volgens mij kreeg ik voor 4 dagen een bepaald bedrag en voor 20 dagen maar 3x zo veel terwijl het 5x zo veel dagen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Tussen 18 en 24k/jaar ga je er netto heul weinig op vooruit ivm kwijtraken huur- en andere toeslagen. Tussen belastingvrije voet en 18 k zal ook wel ergens een optimum liggen
Maar als je op jaarbasis niet over een bepaald maximum heen gaat kun je een gedeelte volgend jaar terugvragen... Wil je tijdelijk (voor de vakantie bijv.) 4 dagen gaan werken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik voor 4 dagen een bepaald bedrag en voor 20 dagen maar 3x zo veel terwijl het 5x zo veel dagen zijn.
dan lig ik liever een dagje langer in bed
Ja..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar als je op jaarbasis niet over een bepaald maximum heen gaat kun je een gedeelte volgend jaar terugvragen... Wil je tijdelijk (voor de vakantie bijv.) 4 dagen gaan werken?
Tsss! Snob!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja..
Maar kreeg vorige keer maar ¤100 terug dus dat was ook niet de moeite
Ja maar ik had veel meer verwacht zoals voorgaande jaren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tsss! Snob!
100 euro is toch mooi 100 euro. Kun je leuke dingen van doen.
is altijd zo. Stom he!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar ik had veel meer verwacht zoals voorgaande jaren.
Oh wilde een maaltijdsalade eten in de trein zit er geen bestek bij
Hangt er van af wie je benadert. Ik heb zeer serieuze aanbiedingen gehad via Llnkedin. Ook van grote bedrijven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
ik ben via linked-in benaderd voor een baan. Hoe serieus moet ik dat nemen?Of is dat gewoon een "spam" ding?
Ja bij sommige wel maar dan heet het lunch salade. En omdat ik het nu als lunch ging eten ging ik er vanuit dat het er bij zat of zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
is altijd zo. Stom he!
Morgen op verkansie woei!
Zo weinig maar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja..
Maar kreeg vorige keer maar ¤100 terug dus dat was ook niet de moeite
Ik doe het wel hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo weinig maar?Lijkt me dan ook niet de moeite...
Ik ben weleens benaderd door Google. In Ierlandquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
Squatten bij de oven!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Perruche het volgende:
Aurum, taart vallen valt NIET onder "beweging". Of is het de B van Bakken?
mjaah, beetje moe en dingen aan mijn hoofd. Gaat wel weer overquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Therapeutisch? Que pasa Aurumface?![]()
Mooi lijstje! Ik moet ook vroeg naar bed, kwakkeldaagjes deze week
Gisteren kwam vriendje wel thuis met bloemetjes en slagroomtaart om me op te vrolijken!
B van Bakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Perruche het volgende:
Aurum, taart vallen valt NIET onder "beweging". Of is het de B van Bakken?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, beetje moe en dingen aan mijn hoofd. Gaat wel weer over
Taartjes bakken helpt
[..]
B van Bakken
dat laatste is toch geen reden om te jompelen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ikheb nu een broek aan uit mn 'kan niet meer dicht'-la
Vanmiddag een uit mn 'krijg ik met geen mogelijkheid over mn heupen'-la en die kan nu verhuizen naar mn 'kan niet meer dicht'-la
Natuurlijk wel. Als een broek (wel weer) over je heupen past, wil niet zeggen dat ie ook dicht kan, maar betekend wel dat je heupen minder breed zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat laatste is toch geen reden om te jompelen?
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmiddag een uit mn 'krijg ik met geen mogelijkheid over mn heupen'-la en die kan nu verhuizen naar mn 'kan niet meer dicht'-la
Jawel, ik kan m nl wél weer over mn heupen krijgen, waar hij eerst halverwege mn dijen bleef hangenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat laatste is toch geen reden om te jompelen?
Ja, dat dus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als een broek (wel weer) over je heupen past, wil niet zeggen dat ie ook dicht kan, maar betekend wel dat je heupen minder breed zijn.
oh zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als een broek (wel weer) over je heupen past, wil niet zeggen dat ie ook dicht kan, maar betekend wel dat je heupen minder breed zijn.
Goed bezigquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen nog wel van die kleren, onder het mom 'ooit'. Heb ook nog een broek en kokerrok in maat 34 (quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel érg optimistisch dat ik m niet gewoon weggedaan had![]()
Was er ook vast van overtuigd dat dat nooit meer wat zou worden en zat steeds te denken dat ik m toch echt weg moest doen enzo...
Nu zie ik perspectief!
Ik overdrijf
Heb jij eigenlijk ook weleens dat effect bij een strakke (skinny) broek dat je kont je broek uit wil en je de hele tijd bezig bent met je broek optrekken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Maraca: Ik heb die broeken gewoon vanaf mn 16e ofzo
Echt te erg eigenlijk, alsof ik ooit weer word zoals toen ik 16 was
Maar denk idd dat de meeste vrouwen we zoiets hebben liggen... Mannen zijn volgens mij wat weggooieriger.
Ik trek altijd vaak mn broeken opquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook weleens dat effect bij een strakke (skinny) broek dat je kont je broek uit wil en je de hele tijd bezig bent met je broek optrekken?
Dus ik ben niet de enigequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek altijd vaak mn broeken opIk moet vaker een riem omdoen
Incorrect hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Maraca: Ik heb die broeken gewoon vanaf mn 16e ofzo
Echt te erg eigenlijk, alsof ik ooit weer word zoals toen ik 16 was
Maar denk idd dat de meeste vrouwen we zoiets hebben liggen... Mannen zijn volgens mij wat weggooieriger.
Daarom koop ik op dit moment ook geen nieuwe kleren. Ik wil niet dat m'n kleren straks te groot zijn. Dan tijdelijk maar even met wat te kleine kleren rondlopen. Dat sommigen het niet zo flatteus vinden dat interesseert me niet zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Incorrect hier.
Ik ruim met enige regelmaat op. Vandaag dingen weggegooid die te groot zijn. Qua "te klein" heb ik nog 1 korte broek, maar dat is meer sentimentele waarde.
Vriendlief daarentegen kan echt shirts bewaren die al tot op de draad versleten zijn, grijs zijn ipv van zwart, gaten erin, alles.
En daarom is mijn skinny een bold curve van Levi'squote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook weleens dat effect bij een strakke (skinny) broek dat je kont je broek uit wil en je de hele tijd bezig bent met je broek optrekken?
Same here. Ik gooi het nu voor hem weg, met waarschuwing. Dan zeg ik, de volgende keer dat het aan de waslijn hangt gaat het schoon in de prullenbak!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Incorrect hier.
Ik ruim met enige regelmaat op. Vandaag dingen weggegooid die te groot zijn. Qua "te klein" heb ik nog 1 korte broek, maar dat is meer sentimentele waarde.
Vriendlief daarentegen kan echt shirts bewaren die al tot op de draad versleten zijn, grijs zijn ipv van zwart, gaten erin, alles.
Oh, ik let meestal niet zo op wat voor merk/model broek het is. Als ik 'm aan krijg en hij staat leuk dan koop ik 'mquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En daarom is mijn skinny een bold curve van Levi's. Hoef nooit te hijsen.
Over het algemeenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Incorrect hier.
Mja ik was in Bataviastad en de verkoopster (en mn vriend) wilden me persé in een skinny, en toen bleek dat bold eigenlijk wel lekker zat, dus nu heb ik een skinnyquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik let meestal niet zo op wat voor merk/model broek het is. Als ik 'm aan krijg en hij staat leuk dan koop ik 'm. En zolang het maar een skinny is
. Voor de rest let ik verder niet echt ergens op.
Moet ik binnenkort ook weer eens heen ofzo...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik was in Bataviastad en de verkoopster (en mn vriend) wilden me persé in een skinny, en toen bleek dat bold eigenlijk wel lekker zat, dus nu heb ik een skinny. Meestal vind ik die dingen echt vreselijk vervelend zitten (en lelijk als ze strak tot aan je enkels zijn).
Oh, ik vind skinny juist heerlijk zitten, en ik vind het er ook mooi uitzien. Het accentueert m'n vormen wel mooi. Alleen dat bilspleet-probleem als ik gebukt sta of zit vind ik soms wel vervelendquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja ik was in Bataviastad en de verkoopster (en mn vriend) wilden me persé in een skinny, en toen bleek dat bold eigenlijk wel lekker zat, dus nu heb ik een skinny. Meestal vind ik die dingen echt vreselijk vervelend zitten (en lelijk als ze strak tot aan je enkels zijn).
En een groene lederen broekquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef Perruche het volgende:
Vind het wel makkelijker om nu kleding weg te gooien nu ik ook geld heb om nieuw te kopen. Vroegah had ik 1 spijkerbroek "per keer" die ik gebruikte tot er minstens 3 gaten in zaten_!
Niet naar A luisteren. Het gaat erom dat jij het leuk vindtquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu een patchwork ribbroek aan (ofzo, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) Donker rood-bruin.
A (dochter) vindt t maar niks
Oh...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die is nooit zoveel gebruikt dat er gaten in zitten!
of nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet naar A luisteren. Het gaat erom dat jij het leuk vindt.
En anders maak je een foto, dan kunnen wij 'm ook leuk vinden.
Leukquote:
Oh, die is leukquote:
Dat vond ik ook tof in mn alto periode toen ik 16 was!quote:
^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vond ik ook tof in mn alto periode toen ik 16 was!
Team dochter hier!
Ik houd van wijde pijpen, maar ik vidn skinny ook prima.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, die is leuk. Die wijde pijpen zijn niet zo mijn ding maar het staat jou wel heel leuk
.
Andersom zullen skinny jeans en bilspleten misschien niet zo jouw ding zijn.
quote:
Die hoeven niet paars te zijn hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]zijn dat van die lompe paarse schoenen?
Ieder z'n ding hequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van wijde pijpen, maar ik vidn skinny ook prima.
Dit jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoeven niet paars te zijn hoor
Lomp wel.
Ik heb ze in het paars gehad!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]zijn dat van die lompe paarse schoenen?
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ze in het paars gehad!
En in het zwart.
En in het kaki kleurig.
Tegenwoordig draag ik andere schoenen. Slippers ofzo.
Maar dit is dus de broek die je op je 16e ook droeg?
Ik zou 'm lekker dragen naar hippie feestjes ofzo.
Ik zou zo'n broek nog wel dragen in de stad denk ik. Gewoon om te kijken hoe mensen reageren. En stiekem vind ik 'm wel een beetje leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik heb hem nu alleen maar aan omdat het kon
(En ik nergens heen hoef)
Leuk wagentje wel voor die prijs. Niet zoveel kilometers op de teller en ziet er ook nog netjes uit. Een zuinig motortje voor in de stad. Voor op de snelweg misschien wat minder aangenaam, maar nog steeds best te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
Li! Deze auto, is dat wat? http://www.vaartland.nl/o(...)s-124593-km-nap.html
Ik ben op zoek naar een nieuwe tweedehandse, compacte auto. budget 3500-4000 max...
(geld gekregen als een soort voorschot op erfenis van tante en de starlet heeft een bijna doorgeroest dak met scheuren, moet een nieuwe distributieriem, nieuwe banden en de koppeling grijpt akelig hoog aan (heb denk ik max 2cm ruimte boveen aangrijppunt) dus is een disaster waiting to happen - financieel gezien. hij gaat morgen wel voor een technische inspectie, zodat ik weet wat evt. de kosten zijn om hem te laten fixen)
edit: dit vind ik ook leuk http://www.vaartland.nl/o(...)sdi-comfortline.html
oh bedankt, dacht dat ik al benzine had gekozen als filter, niet dus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk wagentje wel voor die prijs. Niet zoveel kilometers op de teller en ziet er ook nog netjes uit. Een zuinig motortje voor in de stad. Voor op de snelweg misschien wat minder aangenaam, maar nog steeds best te doen.
Maar ik ben Li niet natuurlijk.
Die Polo is trouwens wel een diesel he. En heeft al bijna 3 ton op de teller. Hoeft niks te zeggen, maar je zult wel merken dat 'ie al aardig wat kilometers achter de rug heeft. En dat verklaart de prijs ook een beetje. Misschien dat er een grote beurt aan zit te komen of groot onderhoud.
En de MRB zal ook wat hoger liggen voor een diesel.
Oh, dan is die Peug wel een leuke denk ik. Er zal sowieso wat meer qua isolatie in zitten dus het motorgeluid en snelweggeluid zul je dan wel wat minder last van hebben dan met je Toyota.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh bedankt, dacht dat ik al benzine had gekozen als filter, niet dus!
ik rijd nu een starlet uit 1995, dus ik ben wel wat herrie en trillingen gewend op de snelweg. t is al snel stiller dan dat
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco lieve schat. Probeer het aub echt aan te geven dat het in je hoofd ook niet lekker zit. Zou willen dat ik wat voor je kon doen. Kus
Jij ook een dikke knuffel Maria
Hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit.
Leuke samenvatting V1, Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |