Halfbroederstrijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef IPA35 het volgende:
Ik keur deze broederstrijd ten zeerste af.
Ach jong hui bij u moeder kutkindquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ben je er weer Belgje, bij gebrek aan Fok.be? Wat die vent zegt klinkt misschien grappig, zei het dat het niet om de bier-leeftijd gaat, maar om de alcoholleeftijd, dus ook om breezers, flugels, smirnoff, tequila en baileys.
Die gast faalt gewoon met zijn grap, net zoals het hele land België in alles faalt. Het verbaast me niks dat jij als Belg die grap wel kan waarderen, humor van een hoger niveau is aan jou/jullie niet besteed.![]()
In 1 ding heb je gelijk: de belgische bieren zijn lekkerder dan de Nederlandse, maar dat is dan ook het enige pluspunt dat ik aan België kan ontdekten bij een waslijst van negatieve punten.
Haat jij op Walen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach jong hui bij u moeder kutkind
Je kan er gewoon niet tegen dat onze bier veel beter is dan dat kattepis wat jullie moeten opzuipen .quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ben je er weer Belgje, bij gebrek aan Fok.be? Wat die vent zegt klinkt misschien grappig, zei het dat het niet om de bier-leeftijd gaat, maar om de alcoholleeftijd, dus ook om breezers, flugels, smirnoff, tequila en baileys.
Die gast faalt gewoon met zijn grap, net zoals het hele land België in alles faalt. Het verbaast me niks dat jij als Belg die grap wel kan waarderen, humor van een hoger niveau is aan jou/jullie niet besteed.![]()
In 1 ding heb je gelijk: de belgische bieren zijn lekkerder dan de Nederlandse, maar dat is dan ook het enige pluspunt dat ik aan België kan ontdekten bij een waslijst van negatieve punten.
Ik huil nooit, maar als ik dat zou doen dan liever bij jouw moeder. Die beviel me tot nu toe best.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach jong hui bij u moeder kutkind
Hoe kom je erbij? Ik geef ruiterlijk toe dat jullie bier lekkerder, ik noem alleen in 1 adem dat dat jullie enige pluspunt en dat jullie elders continu falen. Daar baal jij dan weer van denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat onze bier veel beter is dan dat kattepis wat jullie moeten opzuipen .
Haat je op Walen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat onze bier veel beter is dan dat kattepis wat jullie moeten opzuipen .
Ik zou ze naar Frankrijk willen schoppenquote:
Dan mag je blijven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou ze naar Frankrijk willen schoppen![]()
Is ruim voordelig dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Voordeel1 : je bent tenminste geen Belg.
En zij jou naar NL, maar die willen je niet en rammen je weer keihard terug België in: ziehier de algehele frustratie van elke Vlaamse Belg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou ze naar Frankrijk willen schoppen![]()
Mijn vraag is wat jij tegen Belgen hebt? Werd je vroeger verkracht door een Belg ofzo? Waarom moet je ons toch zo afzeiken. Ik zeik jullie ook niet af, sterker nog, ik maak gebruik van jullie forum, dus er moet wel een vorm van respect zijn van ik tegenover jullie Nederlanders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En zij jou naar NL, maar die willen je niet en rammen je weer keihard terug België in: ziehier de algehele frustratie van elke Vlaamse Belg.
Waarom haten op Vlamingen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En zij jou naar NL, maar die willen je niet en rammen je weer keihard terug België in: ziehier de algehele frustratie van elke Vlaamse Belg.
Kost hier wat meer, maar daarentegen kunnen wij wel een auto besturen/bedienen op de manier waarop dat gewenst is, in tegenstelling tot de Belgen. Ik rij via België naar mijn werk en erger me dagelijks groen en geel aan die kutbelgen die niet kunnen rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Bonzai. het volgende:
- Het behalen van mijn rijbewijs heeft mij een goede ¤ 50 euro gekost. Dit behelst het theoretische en het praktische examen. Rijlessen zijn niet verplicht. Als je de benzine meerekent van het oefenen kom je hooguit aan enkele honderden euro's (die Ferrari FF is natuurlijk vrij dorstig).
Ik heb niks tegen Belgen, maar een brugklasser die beweert beter te zijn in autorijden dan ik die zet ik keurig op zijn plek. Zo ook met Belgen die doen alsof ze beter zijn dan Nederlanders, met name omdat dit vaak niet het geval is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn vraag is wat jij tegen Belgen hebt? Werd je vroeger verkracht door een Belg ofzo? Waarom moet je ons toch zo afzeiken. Ik zeik jullie ook niet af, sterker nog, ik maak gebruik van jullie forum, dus er moet wel een vorm van respect zijn van ik tegenover jullie Nederlanders.
Mooi dat je van NL houdt, zoals ik al zei zijn er ook enkele facetten die ik aan België kan waarderen.quote:Zo een Belg die van Nederland houdt
PS: sorry taalnazis, ben laaggeschoold
Jij noemt het haat, ik noem het het tegengaan van jaloezie afkomstig vanuit bepaalde Vlamingen. Degenen die dit niet bezitten (die jaloezie) zullen van mij geen last hebben. (Zie ook bovenstaande post)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Niet alles is slecht aan België. Moet je wel eerlijk toegevenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Belgen, maar een brugklasser die beweert beter te zijn in autorijden dan ik die zet ik keurig op zijn plek. Zo ook met Belgen die doen alsof ze beter zijn dan Nederlanders, met name omdat dit vaak niet het geval is.![]()
Doen ze gewoon dan zie ik niet behoefte om ze dit in te wrijven, gaan ze tof lopen doen, tja dan kunnen ze het krijgen ook.
[..]
Mooi dat je van NL houdt, zoals ik al zei zijn er ook enkele facetten die ik aan België kan waarderen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:37 schreef nattermann het volgende:
Groot pluspunt aan België is het bier. Dat kunnen ze het beste.Meer pluspunten zijn er verder ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
De benzineprijs. Vorige week nog geen ¤1,50 betaald voor een liter euro 95.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meer pluspunten zijn er verder ook niet.
Aan dit soort vergelijkingen heb je niets, kijk eens naar het BNP en naar de algehele welvaart. Hierin is Nederland niet meer in het nadeel dan België. Ik kan ook een financiële maatregel noemen die voordeliger is hier dan daar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet alles is slecht aan België. Moet je wel eerlijk toegeven
Misschien betaal je minder belastingen op je loonbrief. Maar een onderzoek bij de tandarts moeten jullie 100% alles zelf betalen, Wij krijgen 2/3de van het geld terug Dus een Nederlander zal 90 euro betalen. Maar een Belg 30 euro.....
En dat laatste zinnetje wekt dus mijn irritatie, jullie denken altijd dat jullie ons een beetje kunnen opvoeden en kunnen bijschaven. En dan denk ik volkomen terecht: kijk eerst eens naar wat jullie zelf nog kunnen verbeteren voordat je het in je hoofd haalt om een ander de les te lezen.quote:De Wegen in Nederland is veel Beter , geef ik toe.
Het Internet ook....
Maar er zijn toch een paar kleine dingetjes dat Nederland kan gebruiken
Ik betaal niet meer dan 400,- voor mijn hbo in Belgiequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Bonzai. het volgende:
Een opleiding in het hoger onderwijs volgen kost hier 500 euro per jaar.
Het is maar hoe je het bekijkt, die accijnzen komen dit land ten goede. Vergelijk de Belgische wegen eens met de Nederlandse. Zelf onze Belg gaf dat toe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
De benzineprijs. Vorige week nog geen ¤1,50 betaald voor een liter euro 95.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |