Welk corrupt systeem doel je nu op? Nederland doet in zijn geheel geen claims, dat doet dat niet-Nederlandse instituut, jij snapt het echt niet hè?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet
een corrupt systeem zal nooit claimen corrupt te zijn, gekke hollander
Ja wat nu weer? We zijn toch al gestopt of niet? Spreek je altijd iemand aan 24 jaar na dato of niet?quote:
Nee, die kosten voor het herstel van de auto zijn zo duur dat je in de dertig moet zijn voor je een auto kan betalen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een voordeel in België is dan weer dat je wel nog lekker kunt scheuren op de snelwegen. Die zitten niet zo propvol als in Nederland, behalve rond de steden natuurlijk. Jammer genoeg stijgt het aantal trajectcontroles, evenals het bedrag van de boetes. Dit naar Nederlands voorbeeld![]()
Maar goed, dit topic ging natuurlijk over jongeren. Dus je punt is niet zo relevant.
Vuile Belgen hater, en dat als moderator. dat meld ik maar voor de zekerheid aan een FA. Ik eis je ontslagquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Voordeel1 : je bent tenminste geen Belg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Maar enfin, wa zevert gij? mijne voiture is 16 jaar oud en de schokdempers zijn nog steeds niet vervangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:30 schreef jogy het volgende:
Al het monetaire voordeel verdwijnt als sneeuw voor de zon zodra je met je gekochte auto om de twee weken nieuwe schokdempers en banden moet halen door die derde wereld wegen die jullie daar hebben.
fipo nails itquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Voordeel1 : je bent tenminste geen Belg.
Ah de volgende troll is gearriveerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef mapima het volgende:
Nederland is ook een kutland.In Belgie is alles veel beter. En in Duitsland waarschijnlijk ook.
Bron?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef hoink581 het volgende:
Het is niet zo gek dat er zoveel verkeersongelukken in België gebeuren. Elke mongool die aan een stuur kan draaien kan slagen voor zijn rijbewijs.
En ben je er weer Belgje, bij gebrek aan Fok.be? Wat die vent zegt klinkt misschien grappig, zei het dat het niet om de bier-leeftijd gaat, maar om de alcoholleeftijd, dus ook om breezers, flugels, smirnoff, tequila en baileys.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onlangs was een Belgische politicus fel tegen het opvoeren van het verbod op alcohol van 16 jaar naar 18 jaar. Toen een journalist opmerkte waarom in Nederland dit wel was , was het antwoord erg duidelijk:
Ja maar als je het bier in Nederland moet drinken dan zou ik als politicus ook niet twijfelen om het alcohol wet op te voeren naar 18
Was een baasbeelden zoek ik wel later
Nergens een link gevonden met de skills van de chauffeurs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
http://www.swov.nl/rappor(...)naal_perspectief.pdf
Ik dacht dat je een bron zocht die vermeldde dat er in BE bijna tweemaal zoveel dodelijk ongelukken gebeurde als in NL.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:12 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nergens een link gevonden met de skills van de chauffeurs.
Ja, je kunt toch lezen mag ik hopen. hoink581 linkte het hogere aantal verkeersdoden in België aan de lage standaarden waarmee je er een rijbewijs zou behalen. Ik eiste een bron. En jij moest je zo nodig bemoeien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een bron zocht die vermeldde dat er in BE bijna tweemaal zoveel dodelijk ongelukken gebeurde als in NL.
Daar ben ik goed in en dat zal ik blijven doen, dus wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, je kunt toch lezen mag ik hopen. hoink581 linkte het hogere aantal verkeersdoden in België aan de lage standaarden waarmee je er een rijbewijs zou behalen. Ik eiste een bron. En jij moest je zo nodig bemoeien.
Nee, zoiets heet 'een gok'.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij deed een suggestie, opperde een theorie, dit is iets dan het als feit presenteren. Hiervoor hoef je dus geen bron aan te dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |