Fax wat naar me dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ravioli van mijn vader. Ravioli uit de winkel
![]()
Als je het zelf maakt op de goede manier ben je wel ruim 2 uur bezig, dat dan weer wel.
jr is ouderquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou dat snap je zelf toch ook wel?
Wil ik ook nog eens zien maar krijg hem nooit gedownload.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben X. Een Belgenfilm. Iemand met Asperger die gepest werd.
Ja dan kan ik het nog niet proevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil best elke dag een pic maken met het avondeten van de dag
Hoe oud ben jij dan? 19 toch? Ja JR is geestelijk wat jonger dus die kan ik al 17 jarige nog wat bijbrengen.quote:
18quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 19 toch? Ja JR is geestelijk wat jonger dus die kan ik al 17 jarige nog wat bijbrengen.
Heb je spasme dan? Hoezo kan je dat niet downloaden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens zien maar krijg hem nooit gedownload.
Geestelijk wat jongerquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 19 toch? Ja JR is geestelijk wat jonger dus die kan ik al 17 jarige nog wat bijbrengen.
Iemand triest vinden om zijn voorkeur voor eten blijft anders wel enigszins triest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shit
Eet je ravioli dan? Of patat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik post zo wel een picca met het avondeten. Recept krijg je dan nog wel.
Ik druk mij iets te sterk uit inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand triest vinden om zijn voorkeur voor eten blijft anders wel enigszins triest.
Niks mis, maar het is makkelijk om te maken en het is iets wat je altijd kunt eten. Af en toe iets geheel anders eten is zoveel malen chiller.quote:
Door JRquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel nice dat ik geestelijk ouder wordt geschat dan ik ben
Nou wow ik schatte je 1 jaar ouderquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd qua uiterlijk altijd al jonger geschat. Nu dus ook geestelijk. Ik ga mezelf even snijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Rens niet alleen zijn voorkeur voor eten bedoeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand triest vinden om zijn voorkeur voor eten blijft anders wel enigszins triest.
5 jaar door jrquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou wow ik schatte je 1 jaar ouder
Wilde toen nooit starten met downloaden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je spasme dan? Hoezo kan je dat niet downloaden?
Dan moet je wel die ideeën hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks mis, maar het is makkelijk om te maken en het is iets wat je altijd kunt eten. Af en toe iets geheel anders eten is zoveel malen chiller.
Ik was op m'n 14e 1,89 was wel baas altijd ouder geschatquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd qua uiterlijk altijd al jonger geschat. Nu dus ook geestelijk. Ik ga mezelf even snijden.
En mij schat je 2 jaar jonger. Ik word dit jaar 20quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou wow ik schatte je 1 jaar ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |