Fax wat naar me dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ravioli van mijn vader. Ravioli uit de winkel
![]()
Als je het zelf maakt op de goede manier ben je wel ruim 2 uur bezig, dat dan weer wel.
jr is ouderquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou dat snap je zelf toch ook wel?
Wil ik ook nog eens zien maar krijg hem nooit gedownload.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben X. Een Belgenfilm. Iemand met Asperger die gepest werd.
Ja dan kan ik het nog niet proevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil best elke dag een pic maken met het avondeten van de dag
Hoe oud ben jij dan? 19 toch? Ja JR is geestelijk wat jonger dus die kan ik al 17 jarige nog wat bijbrengen.quote:
18quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 19 toch? Ja JR is geestelijk wat jonger dus die kan ik al 17 jarige nog wat bijbrengen.
Heb je spasme dan? Hoezo kan je dat niet downloaden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens zien maar krijg hem nooit gedownload.
Geestelijk wat jongerquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 19 toch? Ja JR is geestelijk wat jonger dus die kan ik al 17 jarige nog wat bijbrengen.
Iemand triest vinden om zijn voorkeur voor eten blijft anders wel enigszins triest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt zoveel dingen die... eten, op sociaal gebied, geen initiatief. Dat soort shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |