quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:03 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
moeten ze wel hem de leiding geven
[ afbeelding ]
Ach tuurlijk. En iedere Nederlander is een pedo en iedere bestuurder een graaier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Goed initiatief van de Marokkanen om eens eindelijk te werken aan het foute gedrag van hun subvolk hier in Nederland. Helaas denk ik niet dat dit gaat lukken. De imaams zijn te veel bezig met hun islam en zien de niet-moslims als kwaadaardigen, dus veel goeds zullen ze niet doen verwacht ik.
Jij weet duidelijk niet hoe imaams denken. Ik probeer ze niet in een kwaad daglicht te zetten, maar het is nou eenmaal zo dat imaams niet vrijdenkend zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach tuurlijk. En iedere Nederlander is een pedo en iedere bestuurder een graaier.
Heb jij ooit met een Imaam een gesprek gehad om tot die conclusie te komen? Ben jij ooit in een moskee gestapt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe imaams denken. Ik probeer ze niet in een kwaad daglicht te zetten, maar het is nou eenmaal zo dat imaams niet vrijdenkend zijn.
De meeste bestuurders in de politiek zijn trouwens ook graaiers. Dus daar heb je een punt.
Ja, meerdere imaams en ja. Een voorbeeld: De vader van een jongen die ik ken is imaam.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:46 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Heb jij ooit met een Imaam een gesprek gehad om tot die conclusie te komen? Ben jij ooit in een moskee gestapt?
Ik kan je wel vertellen dat Imaams ook veel verschillen, want veel Imaams van deze generatie zijn personen die in Marokko zijn geboren en opgegroeid en daarom begrijpen zij ook niet hoe deze maatschappij in elkaar zit. Dat kan ook vaak de redenen zijn dat een Imaam in Nederland niet zo vrijdenkend zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, meerdere imaams en ja. Een voorbeeld: De vader van een jongen die ik ken is imaam.
Nee, hij is vermoord door de AIVD en een dierenrechtenactivist. Door echte Hollandse kazen dus, zo wit als de sneeuw in Siberië. Moslims hadden hier niets mee van doen.quote:
Over het algemeen klopt mijn beeld wel en dat weet jij denk ik ook. De oorzaken die jij aanhaalt zijn zeker factoren, maar de grootste factor is nog steeds de dedicatie naar de islam. Je leert nou eenmaal bepaalde dingen aan en krijgt een denkwijze mee als je jezelf gaat toewijden aan de islam.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat Imaams ook veel verschillen, want veel Imaams van deze generatie zijn personen die in Marokko zijn geboren en opgegroeid en daarom begrijpen zij ook niet hoe deze maatschappij in elkaar zit. Dat kan ook vaak de redenen zijn dat een Imaam in Nederland niet zo vrijdenkend zijn.
Denken mensen dit nog steeds? Sorry, maar dan heb je echt lang geen goed nieuws gekeken.quote:
Een imaam moet denken vanuit een Islamitisch perspectief, dat is zijn taak. Als dat bij jou bekrompen of niet vrijdenkend overkomt, tja dan hebben we een probleem. Een Rabbijn spreekt ook vanuit een Joods perspectief, en hoort ook vanuit die perspectief te denken en te spreken. Een Imaam ook, immers de Imaam geloofd dat de Islaam de waarheid is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Over het algemeen klopt mijn beeld wel en dat weet jij denk ik ook. De oorzaken die jij aanhaalt zijn zeker factoren, maar de grootste factor is nog steeds de dedicatie naar de islam. Je leert nou eenmaal bepaalde dingen aan en krijgt een denkwijze mee als je jezelf gaat toewijden aan de islam.
Precies. Vanuit zijn perspectief is dat ook juist, dat kan ik ook begrijpen. Het botst echter wel met de normen en waarden in Nederland/Europa.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:07 schreef De_Ilias het volgende:
en imaam moet denken vanuit een Islamitisch perspectief, dat is zijn taak.
Dat is nou eenmaal zo. De islam is een geloof met duidelijke regels. In zo een stricte religie is er niet veel ruimte vrij om vrij te denken. Ik wil wel opmerken dat stricte regels ook positief kunnen werken. Zo vind ik het goed aan de islam dat je de armen ook moet voeden.quote:Als dat bij jou bekrompen of niet vrijdenkend overkomt, tja dan hebben we een probleem
Precies. Die zijn net zo niet-vrij denkend. Er zijn echter maar weinig Rabbijnen in Nederland en zeer weinig prakisterende joden die uberhaupt iets zouden geven om wat de Rabbijn zegt of denkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:07 schreef De_Ilias het volgende:
Een Rabbijn spreekt ook vanuit een Joods perspectief, en hoort ook vanuit die perspectief te denken en te spreken.
Een imaam dient vooral nu als een 'manager' in de moskee dus de jongeren die daar komen zullen ook veel oppakken van wat hij zegt. Imaams zijn nou eenmaal, zoals net aangehaald, strict gericht op het geloof en zien niet(of willen niet zien) wat er gebeurt in Nederland.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:07 schreef De_Ilias het volgende:
Een Imaam ook, immers de Imaam geloofd dat de Islaam de waarheid is.
Er wordt nu door marokkanen zelf onderscheid gemaakt tussen Nederlanders en marokkanen, Tevens wordt een kenmerk gegeven aan marokkaanse jongeren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:41 schreef Schurkenstaat het volgende:
Lees het interview met Ibrahum Wijbenga verder in het AD van vandaag.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geweld-normaal.dhtml
wanneer denk je zelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:09 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Er wordt nu door marokkanen zelf onderscheid gemaakt tussen Nederlanders en marokkanen, Tevens wordt een kenmerk gegeven aan marokkaanse jongeren.
Als marokkanen dat al zelf doen, wanneer wordt dan de nederlandse Roverheid eindelijk wakker en wanneer pakt men dit probleem nou eens doortastend en efficiënt aan?
quote:
Perfect samengevat. Alsof de hier besproken onzin als cultuur, criminologie, inteelt of IQ van toepassing is op bontkragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Afgezien van of deze filosofie klopt of niet, dit is niet hoe de gemiddelde 'bontkraag' het ziet. Het is heel simpel, het is stoer en tof om tegen de regels in te gaan, mensen lastigvallen, overvallen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |