Eigenlijk heel simpel. Eerst je plas afdeppen en daarna je billen met een ander papiertje afvegen. En niet je plasser afvegen want met je plasser moet je een beetje voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:52 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar ff wat anders dan, van voor naar achter afvegen, weet je wel hoe lastig dat is met die korte kinderarmpjes... althans, achterlangs wel... hoe doen die van jullie dat? Voorlangs?
En hoe kan je ze dat nou het makkelijkste leren, want we zeggen het steeds, maar het blijft lastig.
Of ze vegen rustig met hetzelfde papiertje/kantje nog een keer van voor naar achter, weg effect...
En die verhalen over washandjes in de zorg... *ril*(waarom zie ik nou vaak voor me wat er geschreven wordt...
)
Jij bent een vouwer!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel. Eerst je plas afdeppen en daarna je billen met een ander papiertje afvegen. En niet je plasser afvegen want met je plasser moet je een beetje voorzichtig zijn.
Dat werkt altijd prima
Propper??quote:
kersjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:26 schreef Nijna het volgende:
Oh, mèn......
Wie is hier eigenlijk over begonnen...
Daar heb ik dan weer handdoeken voor. En nee, niet voorzichtig deppen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, wij gebruiken onze washandjes alleen nog maar na de daad, om alle lekkages af te vegen.![]()
Maarehm, jongensmoeders: kleur eikeltje?
volgens mij komt het paarsige me wel bekend voor, maar dat is wel lang geleden. tegenwoordig komt meneer handdoeken tekort als hij uit de douche komt en ik klop al jaren aan als ik in zijn kamer moet zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, wij gebruiken onze washandjes alleen nog maar na de daad, om alle lekkages af te vegen.![]()
Ik ging dus idd vanavond even iets enthousiaster bij Oscar aan de slag, maar toen ik ook maar aanstalten maakte om dat velletje wat terug te halen en dat te wassen keek hij me al verschrikt aan. Ik laat het lekker zitten hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de echt waar ging over de voorhuid hang-up. ten eerste duurt het best even voor die (een beetje) naar achter kan, ten tweede stellen jongens dat echt niet op prijs als je dat ff lekker afrost met een washandje.ik denk dat jongenshygiëne wat anders gaat dan bij meisjes. zoals mannen met hun piemel zijn geldt het ook echt al voor die kleine jongetjes heur.
washandjes? daar gebruiken wij handdoeken voor!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef Moonah het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zover ik weet is dat normaal Moonah. Heeft met het dunne vel en de mate van doorbloeding te maken. En misschien is het net als met witlof..verkleurt het nog als je hem wat meer aan daglicht blootstelt
Hm, ja. Dat is wellicht wel zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
En Moonah, ik heb ook nog wel wat meer gedetailleerde vragenMaar gezien de 'je kind zal dit later op internet teruglezen' gedachte hou ik me maar in. Ik geef derhalve dus ook geen commentaar op de kleur.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |