Misschien heeft dat zusje iets anders verteld tegen haar ouders, waardoor ze straf kreeg?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef livelink het volgende:
Dus dat meisje stuurt haar zusje naar huis. Kreeg dat meisje straf en mocht niet meer met Job spelen.
Ik vind dat dus eigenlijk raar van die ouders. Ik zou Katja niet dwingen om Job mee te nemen als ze gaat spelen. Maar kennelijk zijn er dus meerdere ouders die dat de normale gang van zaken vinden.
Och, ik stuur de jongens allebei wel eens voor iets voor de ander. Ruben die de billendoekjes aangeeft of Jochem die Rubens tas draagt. Maar dat loopt redelijk gelijk denk ik...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat raar dat het meisje daar straf voor krijgt zeg.
Wij waren laatst bij de intteatuin en daar as een jongetje van een jaar of 4/5 die op zijn broertje van een jaar ofzo moest letten in de ballenbak..Zegt die moeder op een gegeven moment tegen dat jongetje toen hij even iets kwam drinken..Je broertje heeft zijn speen nog in, ga die eens terughalen.
Dat vondt ik zo raar..waarom zou je A een kind van die leeftijd opzadelen met zijn jongere broertje en die verantwoordelijkheid geven En B pak even lekker zelf die speen.
Nee ik heb me direct voorgenomen om dana nooit met haar jongere zusje " op te zadelen"
En ze gaat zeker niet mee spelen bij andere mensen als dana daar gaat spelen
ja oke, dta is mischien ook niet zo erg..maar dit kwam echt heel raar over..net alsof de oudtse er verantwoordelijk voor was dat de jongste de speen nog in had.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Och, ik stuur de jongens allebei wel eens voor iets voor de ander. Ruben die de billendoekjes aangeeft of Jochem die Rubens tas draagt. Maar dat loopt redelijk gelijk denk ik...
Zomerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Nijna het volgende:
Waren we vandaag bij de anesthesist, meten... is ze in 3 maanden 8 cm gegroeid...
Ik ga het morgen toch eens even nameten hoor, het klinkt ineens zo groot 120 cm
, verklaart wel waarom broeken kort worden natuurlijk
.
Ik heb hier niks te zoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Nijna het volgende:
Tja, je weet het maar nooitDeepfreeze.
En idd 4 cm is ook netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |