abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:40:40 #31
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_128748148
Hier verschilt het Livelink. Wanneer er hier vriendjes komen spelen ligt het aan de situatie of grote/kleine zus meespeelt. Zien ze het allemaal zitten, dan kan het en anders ga ik iets met het andere kind doen of gaat dat kind alleen iets doen.

Als ze ergens anders gaan spelen, gaat er maar 1 kind tenzij er speciaal om gevraagd wordt. Ik vind het niet fijn om anderen ongevraagd met beiden op te zadelen. :)
  † In Memoriam † dinsdag 9 juli 2013 @ 08:49:05 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128748274
ik vind dat ouders het oudste kind niet verantwoordelijk mogen maken voor het welzijn/vermaak van het jongste kind. het is hun kind, niet van de oudste.
een enkele keer moet kunnen in noodgevallen, maar iedere keer vind ik gewoon niet goed voor het oudste kind, dat steeds wordt belemmerd door dat kleintje in zijn/haar kielzog
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:52:40 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128748314
Het is soms wel sneu omdat Leyla goed doorheeft dat Jen bepaalde dingen wel mag en zij nog niet. Drama! Mij oooohoook!!!! Mij ook oma! Mij ook pelen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:19:10 #34
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_128748757
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een jonger broertje of zusje mee kwam spelen. En mijn kinderen namen ook nooit hun jongere broertje of zusje mee.
pi_128748840
hier ligt het eraan waar er dan gespeeld wordt. als selene een speelafspraakje heeft met een klasgenootje mag ravi niet mee. dat levert drama voor ravi, maar helaas pindakaas. echter; als ze bij haar beste vriendinnetje gaat spelen, mag ravi doorgaans wel mee. maar het jongere zusje van het vriendinnetje is weer een vriendinnetje van ravi (van de psz) en ravi kan ook heel leuk met de oudere kundjes daar. en ik ben vriendinnen met de moeder en ze wonen hier tegenover :P dus dan mag het wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:25:59 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_128748882
Ik heb ooit wel eens een klasgenootje gehad hier, dat vervolgens voornamelijk met Jochem wilde spelen :D
Kind was zelf de jongste thuis en vond het zo leuk om "een baby" te hebben om mee te spelen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:30:20 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_128748974
Cato is goed bevriend met een jongetje uit de straat. Als ze hem op gaat halen komt zijn iets grotere broer ook regelmatig mee. Soms gaat dat prima, maar soms baalt Cato er ook wel van, want dan spelen de twee jongens vaak meer samen dan met haar. Dus ik probeer 't een beetje binnen de perken te houden, maar dat doen die ouders volgens mij ook al wel hoor. En zolang 't allemaal nog redelijk in evenwicht gaat vind ik 't ook wel fijn dat dingen zich spontaan regelen. Maar als de ouders 't als vanzelfsprekend zouden beschouwen en hun kind zelfs straffen als 't broertje (of zusje) niet mee mag, dan is er wel iets flink mis lijkt me.
in de haak.
pi_128749249
Wat raar dat het meisje daar straf voor krijgt zeg.

Wij waren laatst bij de intteatuin en daar as een jongetje van een jaar of 4/5 die op zijn broertje van een jaar ofzo moest letten in de ballenbak..Zegt die moeder op een gegeven moment tegen dat jongetje toen hij even iets kwam drinken..Je broertje heeft zijn speen nog in, ga die eens terughalen.

Dat vondt ik zo raar..waarom zou je A een kind van die leeftijd opzadelen met zijn jongere broertje en die verantwoordelijkheid geven En B pak even lekker zelf die speen.

Nee ik heb me direct voorgenomen om dana nooit met haar jongere zusje " op te zadelen"
En ze gaat zeker niet mee spelen bij andere mensen als dana daar gaat spelen
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:52:57 #39
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_128749360
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef livelink het volgende:

Dus dat meisje stuurt haar zusje naar huis. Kreeg dat meisje straf en mocht niet meer met Job spelen.

Ik vind dat dus eigenlijk raar van die ouders. Ik zou Katja niet dwingen om Job mee te nemen als ze gaat spelen. Maar kennelijk zijn er dus meerdere ouders die dat de normale gang van zaken vinden.

Misschien heeft dat zusje iets anders verteld tegen haar ouders, waardoor ze straf kreeg?

Het is iig wel belachelijk ja.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:34:06 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_128750255
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat raar dat het meisje daar straf voor krijgt zeg.

Wij waren laatst bij de intteatuin en daar as een jongetje van een jaar of 4/5 die op zijn broertje van een jaar ofzo moest letten in de ballenbak..Zegt die moeder op een gegeven moment tegen dat jongetje toen hij even iets kwam drinken..Je broertje heeft zijn speen nog in, ga die eens terughalen.

Dat vondt ik zo raar..waarom zou je A een kind van die leeftijd opzadelen met zijn jongere broertje en die verantwoordelijkheid geven En B pak even lekker zelf die speen.

Nee ik heb me direct voorgenomen om dana nooit met haar jongere zusje " op te zadelen"
En ze gaat zeker niet mee spelen bij andere mensen als dana daar gaat spelen
Och, ik stuur de jongens allebei wel eens voor iets voor de ander. Ruben die de billendoekjes aangeeft of Jochem die Rubens tas draagt. Maar dat loopt redelijk gelijk denk ik...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128750454
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Och, ik stuur de jongens allebei wel eens voor iets voor de ander. Ruben die de billendoekjes aangeeft of Jochem die Rubens tas draagt. Maar dat loopt redelijk gelijk denk ik...
ja oke, dta is mischien ook niet zo erg..maar dit kwam echt heel raar over..net alsof de oudtse er verantwoordelijk voor was dat de jongste de speen nog in had.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:56:30 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128752839
Hier zijn de oudsten niet verantwoordelijk voor de jongeren. Ze mogen ook niet meespelen. Ook thuis niet. Vroeger ook al niet. Peuter moest zichzelf maar vermaken of met mij spelen. ;) nu gaan ze wel eens samen naar t zwembad maar dat is omdat ze daarvoor kiezen. Iedereen heeft alle diploma's. Toen dit nog niet zo was ging de jongste gewoon niet mee.
Ik koos voor kinderen, zij niet voor hun broers. Er is niks zo erg als opgezadeld zitten met je kleinere broer of zus. Overal waar ze zelf voor kiezen is prima, en als iemand niet wil zal de ander dat moeten respecteren.

Ik denk zelfs dat de twee oudsten niet samen fietsen volgend jaar zelfs al gaan ze naar dezelfde school. Eigen vriendjes, eigen leven, eigen paden.

We hebben wel gehad dat een jonger broertje van een ander vriendje steeds met oudste wilde spelen, die was te beleefd om t af te kappen. Belde de kleine als de grote wilde spelen :') dat heb ik toen wel besproken en uiteindelijk heeft oudste moed gevat t af te kappen. Jongen was net iets ouder dan onze jongste.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_128757993
Hier gebeurt dat ook niet. Tenzij op hun eigen verzoek. Vorige week kwam er hier een nichtje spelen voor Oudste Dochter en Jongste Dochter wilde ook meedoen, dat gebeurde alleen op het moment dat beide andere partijen dat zagen zitten.
Don't you love her madly?
pi_128771662
Waren we vandaag bij de anesthesist, meten... is ze in 3 maanden 8 cm gegroeid...
Ik ga het morgen toch eens even nameten hoor ;), het klinkt ineens zo groot 120 cm :o, verklaart wel waarom broeken kort worden natuurlijk ;).
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:00:23 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_128771990
Het gaat soms heel hard ja :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:20:33 #46
386633 Adnap
I love Life !
pi_128785937
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:53 schreef Nijna het volgende:
Waren we vandaag bij de anesthesist, meten... is ze in 3 maanden 8 cm gegroeid...
Ik ga het morgen toch eens even nameten hoor ;), het klinkt ineens zo groot 120 cm :o, verklaart wel waarom broeken kort worden natuurlijk ;).
Zomer :D Groeispurt :D k merk het hier aan de bergen brood en ander voer wat er door vliegt
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † woensdag 10 juli 2013 @ 08:25:47 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128785992
hier staat de boel stil denk ik.
L. eet minimaal overdag, er gaat eigenlijk alleen graag een bord warm eten naar binnen.
pi_128786228
Nijna, hier heeft de lentezon ook een spurt gegeven.

Chris is weer langs de huisarts geweest voor zijn moedervlek. 2 jaar geleden als eens gekeken of die verwijdert moest worden. De huisarts vond van wel, maar de afweging toen was, doen onder narcose of even afwachten en plaatselijke verdoving, woog voor mij toch naar afwachten. De vlek is nu echt groter en dikker aan het worden, dus maandag langs de huisarts en morgen al gesprek bij de chirurg. Eens kijken of ze het nu wel onder plaatselijke verdoving doen.
pi_128797152
Je wordt toch betaald om je werk te doen? Moet je daarvoor echt bedankt worden? :')
Als een kind in Bangladesh je schoenen gemaakt heeft bedank je die toch ook niet. :')
pi_128797506
Spuit 11.
Don't you love her madly?
pi_128808010
Even nagemeten, maar ik meet maar 116 cm, volgens mij hangen die meetlinten hier in het ziekenhuis net te hoog... ;). Dan nog is ze 4 cm gegroeid, maar dus geen 8 :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:54:43 #52
386633 Adnap
I love Life !
pi_128808471
4 cm is ook niet mis !!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_128808866
4 cm is ook mooi..
Chris kwam gisteren in slagharen ruim boven de 120 cm bordjes uit. Maar hij was in maart nog 115 en in mei 118, kan me niet voorstellen dat er nog zo'n scheut bijgekomen is.
pi_128808968
Tja, je weet het maar nooit ;) Deepfreeze.

En idd 4 cm is ook netjes :).
pi_128844704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Nijna het volgende:
Tja, je weet het maar nooit ;) Deepfreeze.

En idd 4 cm is ook netjes :).
Ik heb hier niks te zoeken.

[ Bericht 2% gewijzigd door debuurvrouw op 11-07-2013 19:41:14 ]
pi_128848166
Met Chris naar de chirurg geweest voor zijn moedervlek. De arts durfde het wel aan met plaatselijke verdoving, al bood hij eerst alleen de algehele narcose aan. Als de ouders het aangaven kon plaatselijk ook wel. En Chris kan dat wel hebben volgens mij. Genoeg keuze qua datums nog in deze vakantie, maar met alle drukte gaan we voor 13 augustus, de laatste dinsdag voor de vakantie en hopen dat het al aardig geheeld is als hij de 19e weer naar school gaat..
pi_128851405
Een dag later mag mijn kleuter voor haar neusamandel... ook zo'n laatste week van de vakantie-"klusje" is het geworden.
pi_128852108
Dan samen duimen dat ze maandag weer netjes recht op hun stoel zitten ;)
pi_128852352
Zo gek.. Wij hebben nog geen vakantie en als jullie weer naar school gaan zijn wij net een paar dagen op vakantie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128852433
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik heb hier niks te zoeken.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')