Misschien een snufje van het laatste? Alhoewel vreemd gedrag natuurlijk niet meteen reden is om aan te nemen dat ze aan een psychische stoornis leidt..quote:
Zo vreemd is het niet om even jezelf te verliezen in de liefde...quote:
Maar het was dus niet de eerste keer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet om even jezelf te verliezen in de liefde...
O? Lijkt zelf een beetje op een man zij. Maar ze is wel super intelligent. En wss is ze gekwetst en erg verdrietig, dat is wel sneu.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
Bizar hoor. Zo'n mooie vrouw kan toch aan elke vinger een vent krijgen? Waarom achter een 20 jaar oudere getrouwde kerel aanjagen?
Ze is extreem in haar opvattingen en weinig geremd.quote:
Ik zet in op onverwerkte issues uit het verleden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef DS4 het volgende:
Ze is extreem in haar opvattingen en weinig geremd.
Maar om daar nu meteen een mentale afwijking aan te koppelen...
Nee, omdat Heleen Mees een man met een goede tekst spannender vindt dat een man met een goed lichaamquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat die man status heeft misschien? Ze kan ook wel een neger uit de sportschool trekken, maar dat is waarschijnlijk ordinair in haar 'circles'.
Nou, ik denk toch wel dat daar een aardige persoonlijkheidsstoornis aan te koppelen is. Wat dacht je van compulsief-obsessief.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze is extreem in haar opvattingen en weinig geremd.
Maar om daar nu meteen een mentale afwijking aan te koppelen...
Even? Ze is al 2 jaar aan het kloten met die man, en heeft het eerder gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee joh, wij weten niet wat die vent haar heeft geflikt en hoe heftig haar gevoelens voor hem waren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik denk toch wel dat daar een aardige persoonlijkheidsstoornis aan te koppelen is. Wat dacht je van compulsief-obsessief.
Ik vind het niet normaal, ook niet voor iemand die hevig verliefd of gekwetst is. En bovendien, nogmaals, het is niet de eerste man bij wie ze het deed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Nee joh, wij weten niet wat die vent haar heeft geflikt en hoe heftig haar gevoelens voor hem waren.
Goed, dode vogels en seksueel actieve foto's: 't is een beetje vreemd, maar vast uit liefdesverdriet/gekwetstheid.
Haar jaarclubgenootje die ik ken is arts en ik heb haar daar niet over gehoord. En zij is iig sneller en beter in staat om zo'n conclusie te trekken dat de gemiddelde fokker lijkt mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef Disana het volgende:
Nou, ik denk toch wel dat daar een aardige persoonlijkheidsstoornis aan te koppelen is. Wat dacht je van compulsief-obsessief.
Het is grappig om dode vogels en seksfoto's. Maar wij weten toch niet wat hij haar heeft aangedaan? Bovendien staat dat het mailverkeer over en weer was, dus hij antwoordde gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Even? Ze is al 2 jaar aan het kloten met die man, en heeft het eerder gedaan.
Ik snap ook niet dat mensen dat grappig, spannend of geil vinden, stalkers zijn per definitie mensen met behoorlijke issues, en ook als het een 'lekker vrouwke' is is het bedreigend en kan het je leven behoorlijk overhoop gooien, zeker als ze er ook nog je kinderen bij betrekt.
Psychopatisch gedrag is het.
Was ze echt zo succesvol? In elk geval kan ze nu niet eens de borg van $5000 betalen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Haar jaarclubgenootje die ik ken is arts en ik heb haar daar niet over gehoord. En zij is iig sneller en beter in staat om zo'n conclusie te trekken dat de gemiddelde fokker lijkt mij.
Sowieso: als je succes gewoon bent is verlies lastiger te accepteren en doorzettingsvermogen is in veel gevallen een goede zaak, maar hier werkt het tegen haar.
Het is natuurlijk de vraag wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Even? Ze is al 2 jaar aan het kloten met die man, en heeft het eerder gedaan.
Ik snap ook niet dat mensen dat grappig, spannend of geil vinden, stalkers zijn per definitie mensen met behoorlijke issues, en ook als het een 'lekker vrouwke' is is het bedreigend en kan het je leven behoorlijk overhoop gooien, zeker als ze er ook nog je kinderen bij betrekt.
Psychopatisch gedrag is het.
Het is ook niet normaal, maar wij weten het verhaal niet. En er staat ook dat het mailverkeer over en weer was. Maargoed, misschien heeft hij haar iets ergs geflikt waardoor zij zo is gaan flippen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal, ook niet voor iemand die hevig verliefd of gekwetst is. En bovendien, nogmaals, het is niet de eerste man bij wie ze het deed.
Nou ja, dat iemand normaal overkomt zegt echt niks. Ze kan van binnen nog steeds zeer verknipt zijn en zich goed voordoen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Haar jaarclubgenootje die ik ken is arts en ik heb haar daar niet over gehoord. En zij is iig sneller en beter in staat om zo'n conclusie te trekken dat de gemiddelde fokker lijkt mij.
Sowieso: als je succes gewoon bent is verlies lastiger te accepteren en doorzettingsvermogen is in veel gevallen een goede zaak, maar hier werkt het tegen haar.
Even? Even twee jaar lang de vrouw en kinderen van de man die met jou vreemdgaat stalken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een mooie zin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Krullie. het volgende:
Goed, dode vogels en seksueel actieve foto's: 't is een beetje vreemd, maar vast uit liefdesverdriet/gekwetstheid.
Tuurlijk, maar dan had ze echt de eer aan zichzelf moeten houden, zeker als powerrrfeministe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag wat er precies is gebeurd.
Als hij toch zeker eens per maand haar aanduwde, dan gaf hij toch ook mixed signals...
Eerst de feiten.
Niet kunnen of niet willen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef Disana het volgende:
Was ze echt zo succesvol? In elk geval kan ze nu niet eens de borg van $5000 betalen.
Wij mannen zien een hoop door de vingers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als het een man was geweest de reacties meer richting 'gevaarlijke gek' waren gegaan.
Maar ze heeft tieten dus is het zielig of lekker gek. Hmm, oké?
Vind 't maar een best niet-mooie oude chick anders, beetje mannelijk ook. Dus nee, wij kennen het verhaal simpelweg niet, en hij antwoordde blijkbaar gewoon, dus valt er niet veel te oordelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als het een man was geweest de reacties meer richting 'gevaarlijke gek' waren gegaan.
Maar ze heeft tieten dus is het zielig of lekker gek. Hmm, oké?
Het 'verhaal' en wat hij haar eventueel heeft aangedaan, doet helemaal niet terzake. Er is geen enkel excuus voor het lastigvallen en bedreigen van zijn vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal, maar wij weten het verhaal niet. En er staat ook dat het mailverkeer over en weer was. Maargoed, misschien heeft hij haar iets ergs geflikt waardoor zij zo is gaan flippen.
Ikzeg slechts dat iemand die haar heel goed kent en arts is daar een betere kijk op heeft dan de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Krullie. het volgende:
Nou ja, dat iemand normaal overkomt zegt echt niks. Ze kan van binnen nog steeds zeer verknipt zijn en zich goed voordoen.
Als je van plan bent om terug te komen op de goede datum krijg je die BORG weer terug dus waarom zou ze vrijwillig met 100 andere gestoorde drugsverslaafde vrouwen op een kamer willen zitten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet kunnen of niet willen?
Ik denk dat er mensen zijn die het haar voor willen schieten. Hell... Zou ik iemand persoonlijk kennen en die heeft hiervoor 5k nodig maak ik het meteen over hoor. Dit zijn toch geen bedragen?
En succesvol is ze zonder meer. Mooie loopbaan tot op heden.
We weten niet van de hoed en de rand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
Even? Even twee jaar lang de vrouw en kinderen van de man die met jou vreemdgaat stalken?
Dan zit er gewoon een flinke steek los.
Want dat is o-zo makkelijk, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan had ze echt de eer aan zichzelf moeten houden, zeker als powerrrfeministe.
Dan val je goed door de mand, zeg.
Het is inderdaad geen geld, dus des te opmerkelijker dat kennelijk niemand het heeft uitgeleend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet kunnen of niet willen?
Ik denk dat er mensen zijn die het haar voor willen schieten. Hell... Zou ik iemand persoonlijk kennen en die heeft hiervoor 5k nodig maak ik het meteen over hoor. Dit zijn toch geen bedragen?
En succesvol is ze zonder meer. Mooie loopbaan tot op heden.
Bij mij stijgt ze in achting.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef shmoopy het volgende:
Tuurlijk, maar dan had ze echt de eer aan zichzelf moeten houden, zeker als powerrrfeministe.
Dan val je goed door de mand, zeg.
Journalisten zijn onaangenaam volk...quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je van plan bent om terug te komen op de goede datum krijg je die BORG weer terug dus waarom zou ze vrijwillig met 100 andere gestoorde drugsverslaafde vrouwen op een kamer willen zitten?
Dan is het dus waarschijnlijker dat er iets meer speelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:14 schreef Disana het volgende:
Het is inderdaad geen geld, dus des te opmerkelijker dat kennelijk niemand het heeft uitgeleend.
Financieel gaat het haar niet erg voor de wind als ze echt niet genoeg geld heeft voor zo'n borgsom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef Nadine26 het volgende:
Ze komt een beetje over als iemand met een kokerblik, maar die kokerblik (powerfeminisme) heeft haar wel het succes gebracht waar ze naar op zoek was.
Journalisten verdragen of gestoorde bitches die je kunnen doodsteken... Rikers is geen pretje en in heel de VS berucht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Journalisten zijn onaangenaam volk...
Ik weet het niet, maar ik zou het zo voorschieten. Ze kan toch niet alleen maar vijanden hebben in NY lijkt me.
En dan is er niemand die een helpende hand toesteekt, incl. de PvdA?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef Brum_brum het volgende:
Journalisten verdragen of gestoorde bitches die je kunnen doodsteken... Rikers is geen pretje en in heel de VS berucht.
Dat zeg ik, kan er niet bij dat dit bedrag (wat peanuts is in die kringen) niet even door iemand wordt voorgeschoten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dan is er niemand die een helpende hand toesteekt, incl. de PvdA?
Dat is toch wel buitengewoon vreemd, toch?
Aangezien ze zo'n sensatiebak is, kiest ze misschien wel bewust voor die gevangenis zodat ze er een boek over kan schrijven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een vriendin van haar die arts is jou niet aan je neus gaat hangen wat er in het medisch dossier van Heleen M. staat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ikzeg slechts dat iemand die haar heel goed kent en arts is daar een betere kijk op heeft dan de gemiddelde fokker.
Dat lijkt mij een hele veilige uitspraak.
Ze is "gewoon" associate professor (in het Nederlands, Universitair Hoofddocent) hoor, op een publieke universiteit in de VS. Wel een goed betaalde baan ($70+k per jaar) maar helemaal niet extreem bijzonder kwa salaris. En in NYC waarschijnlijk gewoon modaal of zelfs ondermodaal... Ik kan me voorstellen dat als ze na uitgaven zoals haar huur, fancy kleding (kan niet anders als powerfeministe he;)), verzekeringen, evt. vliegreisjes naar NL dat ze niet zomaar even 5K beschikbaar heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, kan er niet bij dat dit bedrag (wat peanuts is in die kringen) niet even door iemand wordt voorgeschoten.
Weird.
Vandaar dat ze haar loft verhuurt dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Ze is "gewoon" associate professor (in het Nederlands, Universitair Hoofddocent) hoor, op een publieke universiteit in de VS. Wel een goed betaalde baan ($70+k per jaar) maar helemaal niet extreem bijzonder kwa salaris. En in NYC waarschijnlijk gewoon modaal of zelfs ondermodaal... Ik kan me voorstellen dat als ze na uitgaven zoals haar huur, fancy kleding (kan niet anders als powerfeministe he;)), verzekeringen, evt. vliegreisjes naar NL uitgeeft dat ze niet zomaar even 5K beschikbaar heeft.
Misschien wil Ayaan haar wel helpen, ze kennen elkaar vast van de PvdA en Ayaan weet ook wat het is als je partner nog getrouwd is met een ander....quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien is ze ook ooit voor de lans van DSK bezweken. Wat ik al eerder zei, die Buiter is net zo'n soort type.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef gembird het volgende:
Mevrouw de doos zat ooit op tv Strauss Kahn te verheerlijken en nu zit ze zelf in de cel voor o.a seksuele intimidatie.
Dat hangt een beetje af van de hoeveelheid mailtjes met dode foto's men in het rond stuurt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze haar loft verhuurt dus.
Maar iedereen heeft toch wel op z'n minst een paar vrienden die je kan bellen voor de borg, of houdt men zich het liefst verre van deze Mees-gate?
Ik snap niet waarom ze haar loft verhuurt, waar woont ze zelf dan? (als ze niet op Rikers Island zitquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze haar loft verhuurt dus.
Maar iedereen heeft toch wel op z'n minst een paar vrienden die je kan bellen voor de borg, of houdt men zich het liefst verre van deze Mees-gate?
Precies wat ik denk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Misschien is ze ook ooit voor de lans van DSK bezweken. Wat ik al eerder zei, die Buiter is net zo'n soort type.
Dat zou zomaar kunnen.... zou ze hem ook gestalkt hebben?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Misschien is ze ook ooit voor de lans van DSK bezweken. Wat ik al eerder zei, die Buiter is net zo'n soort type.
Want Ayaan zit bij de PvdA?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wil Ayaan haar wel helpen, ze kennen elkaar vast van de PvdA en Ayaan weet ook wat het is als je partner nog getrouwd is met een ander....
Het is niet haar patiënt (althans, dat lijkt mij bijzonder sterk), dus het lijkt mij sterk dat ze weet wat in haar medisch dossier staat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag toch hopen dat een vriendin van haar die arts is jou niet aan je neus gaat hangen wat er in het medisch dossier van Heleen M. staat.
Zat.quote:
Dat een vriendin/arts heus niet tegen jou uit de school gaat klappen over de zieleroerselen van Heleen Mees.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is niet haar patiënt (althans, dat lijkt mij bijzonder sterk), dus het lijkt mij sterk dat ze weet wat in haar medisch dossier staat.
Maar welk punt denk jij eigenlijk te maken?
Als het haar patiënt is niet nee. Maar waarom zou je als arts niet kunnen zeggen dat je vermoed dat iemand niet helemaal 100% is daarboven als dat gewoon om een observatie gaat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef Lienekien het volgende:
Dat een vriendin/arts heus niet tegen jou uit de school gaat klappen over de zieleroerselen van Heleen Mees.
Gewoon, ja? Om universitair hoofddocent te worden, moet je echt heeeeeeel intelligent zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Ze is "gewoon" associate professor (in het Nederlands, Universitair Hoofddocent) hoor, op een publieke universiteit in de VS. Wel een goed betaalde baan ($70+k per jaar) maar helemaal niet extreem bijzonder kwa salaris. En in NYC waarschijnlijk gewoon modaal of zelfs ondermodaal... Ik kan me voorstellen dat als ze na uitgaven zoals haar huur, fancy kleding (kan niet anders als powerfeministe he;)), verzekeringen, evt. vliegreisjes naar NL dat ze niet zomaar even 5K beschikbaar heeft.
Wat een onzin. Genoeg middelmatige docenten meegemaakt op de universiteit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Gewoon, ja? Om universitair hoofddocent te worden, moet je echt heeeeeeel intelligent zijn.
Leuk, zo'n kennis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het haar patiënt is niet nee. Maar waarom zou je als arts niet kunnen zeggen dat je vermoed dat iemand niet helemaal 100% is daarboven als dat gewoon om een observatie gaat?
Kritiek heeft ze wel op haar. Fors zelfs. Dus ja, daar zou ze naar mijn mening wel iets over hebben gezegd als ze echt dacht dat ze een psychische stoornis heeft.
(overigens zijn er artsen die om stoer te doen dingen roepen over prinsen die onder een laagje sneeuw gelegen hebben, dus je hebt volgens mij een iets te hoge dunk van de beroepsgroep.)
Niks onzin, dat proces kom je niet zomaar door.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een onzin. Genoeg middelmatige docenten meegemaakt op de universiteit.
Als je goed (uit je hoofd) kunt leren, kom je een heel eind. En daar hoef je echt niet 'heeeel' intelligent voor te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Niks onzin, dat proces kom je niet zomaar door.
Hoezo? Heleen vond het ook nog om forse kritiek op haar keuzes te hebben. Is een beetje in het verkeerde keelgat geschoten zegmaar.quote:
In ieder geval is iedereen die het kan inschatten het er wel over eens dat Heleen buitengewoon intelligent is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef Disana het volgende:
Als je goed (uit je hoofd) kunt leren, kom je een heel eind. En daar hoef je echt niet 'heeeel' intelligent voor te zijn.
Wie is 'iedereen die het kan inschatten', en waarom hoor ik daar niet bij? Ik heb twee universitaire studies gedaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
In ieder geval is iedereen die het kan inschatten het er wel over eens dat Heleen buitengewoon intelligent is.
Dat lijkt mij voor dit draadje het enige relevante.
Ik heb geen 'bekende Nederlanders' gelieerd aan mijn kennissenkring.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Jouw kennissen hebben natuurlijk nooit kritiek op mensen, en dergelijke.
Wat een onzin. Heb je wel wel wat meer voor nodig, daarom word je 't ook niet zomaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je goed (uit je hoofd) kunt leren, kom je een heel eind.
De mensen die met haar gewerkt hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef Disana het volgende:
Wie is 'iedereen die het kan inschatten', en waarom hoor ik daar niet bij? Ik heb twee universitaire studies gedaan
Jij kijkt wel heel erg op tegen mensen die gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb je wel wel wat meer voor nodig, daarom word je 't ook niet zomaar.
Het gaat me niet om haar, het gaat me om wat Krullie debiteert over mensen met een graad. Dat je daarvoor 'heeeel' intelligent moet zijn is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
De mensen die met haar gewerkt hebben.
Ik heb 3 universitaire studies gedaan, w.o. economie, en ik kan het ook niet beoordelen hoor.
Waarom zouden die een hele bijzondere status moeten genieten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb geen 'bekende Nederlanders' gelieerd aan mijn kennissenkring.
Daar hou ik ook rekening mee en deels komt het ook bij mij terug, dus ik houd er terecht rekening mee.quote:Maar over het algemeen moet ik niet zoveel hebben van mensen die tegen mij uit de school klappen over anderen. Reken er dan ook maar op dat ze tegen anderen over jou ook een boekje open doen.
Nogmaals... dat is off-topic, dus niet echt de moeite waard van het uitdiepen, al denk ik dat hij wel een punt heeft dat niet iedere boerenlul die positie krijgt. De norm "heeeeel intelligent" is buitengewoon subjectief, dus daar kun je helemaal niets mee. Voor Barbie ben je dat al als je je schoenen kan strikken denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Disana het volgende:
Het gaat me niet om haar, het gaat me om wat Krullie debiteert over mensen met een graad. Dat je daarvoor 'heeeel' intelligent moet zijn is gewoon niet waar.
Welja, ik kijk helemaal niet op tegen mensen die gestudeerd hebben. Op basis van wat concludeer je dat? Het is een zwaar proces om hoogleraar te worden, feit. Veel mensen worden er tijdens dat proces uitgeknikkerd, feit. Je wordt niet meteen hoogleraar als je heel goed kunt leren, daar heb je heel wat meer vaardigheden voor nodig, feit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij kijkt wel heel erg op tegen mensen die gestudeerd hebben.
Wtf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie is 'iedereen die het kan inschatten', en waarom hoor ik daar niet bij? Ik heb twee universitaire studies gedaan
Dat was mijn punt niet. Het ging erom dat mensen denken alsof ze zo even lachend 5K zou kunnen ophoesten omdat ze tonnen verdient, maar dat lijkt iig niet zo te zijn. Verder is universitair hoofddocent natuurlijk een mooie baan en zal ze bijzonder intelligent zijn vergeleken met de gemiddelde mensch, maar er zijn er 10.000den UHD's van alleen al in de VS.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Gewoon, ja? Om universitair hoofddocent te worden, moet je echt heeeeeeel intelligent zijn.
Ze verhuurt haar loft via airbnb zag ik. Dat is een site die met name bedoeld is voor kortdurende verhuur van appartementen of kamers, bijvoorbeeld aan toeristen. Vorig jaar heb ik ook via die site wat gehuurd toen ik op vakantie was in de VS. De eigenaren verdienden met een paar dagen verhuur een behoorlijk deel van de maandelijkse huur of hypotheek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze haar loft verhuurt, waar woont ze zelf dan? (als ze niet op Rikers Island zit)
Dit is de tweede keer dat je probeert te bepalen waarover ik mag posten. Als je een sparring partner zoekt, ben je niet op de goede wegquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nogmaals... dat is off-topic, dus niet echt de moeite waard van het uitdiepen, al denk ik dat hij wel een punt heeft dat niet iedere boerenlul die positie krijgt. De norm "heeeeel intelligent" is buitengewoon subjectief, dus daar kun je helemaal niets mee. Voor Barbie ben je dat al als je je schoenen kan strikken denk ik.
Om hoogleraar te worden, moet je ook heel intelligent zijn. Dat jij middelmatige docenten op de universiteit hebt gehad, jouw ervaring, zullen er ook wel zijn. Neemt niet weg dat je het niet zomaar wordt, je heel wat kennis nodig hebt, intelligentie en meerdere vaardigheden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat me niet om haar, het gaat me om wat Krullie debiteert over mensen met een graad. Dat je daarvoor 'heeeel' intelligent moet zijn is gewoon niet waar.
Universitair hoofddocent is niet hetzelfde als hoogleraar. Dat laatste is nog een stapje hoger, dan ben je prof. Als universitair hoofddocent ben je dr.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Welja, ik kijk helemaal niet op tegen mensen die gestudeerd hebben. Op basis van wat concludeer je dat? Het is een zwaar proces om hoogleraar te worden, feit. Veel mensen worden er tijdens dat proces uitgeknikkerd, feit. Je wordt niet meteen hoogleraar als je heel goed kunt leren, daar heb je heel wat meer vaardigheden voor nodig, feit.
Maar ze is dus geen hoogleraar. Ze is universitair hoofddocent. Zijn wel degelijk andere functies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:53 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Om hoogleraar te worden, moet je ook heel intelligent zijn. Dat jij middelmatige docenten op de universiteit hebt gehad, jouw ervaring, zullen er ook wel zijn. Neemt niet weg dat je het niet zomaar wordt, je heel wat kennis nodig hebt, intelligentie en meerdere vaardigheden.
Je trekt teveel voorbarige conclusies. Ik zeg dat je intelligent moet zijn, wil je hoogleraar worden: ik kijk op tegen mensen die gestudeerd hebben. Hij zegt dat iets off-topic is: probeert te bepalen waarover jij mag posten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je probeert te bepalen waarover ik mag posten. Als je een sparring partner zoekt, ben je niet op de goede weg
Ze is geen hoogleraar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Je trekt teveel voorbarige conclusies. Ik zeg dat je intelligent moet zijn, wil je hoogleraar worden: ik kijk op tegen mensen die gestudeerd hebben. Hij zegt dat iets off-topic is: probeert te bepalen waarover jij mag posten.
Like mother, like daughter...quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
Bizar hoor. Zo'n mooie vrouw kan toch aan elke vinger een vent krijgen? Waarom achter een 20 jaar oudere getrouwde kerel aanjagen?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-kast-te-jagen.dhtmlquote:Mijn vader was dertien jaar ouder en mijn moeder was een relatief jeugdige vrouw. Hij werkte bij de krant en zij was verpleegkundige. Ik noem mijn moeder nog altijd mijn grote voorbeeld, maar met mijn vader was ik het dichtst verbonden.
Of van het vliegveld...quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef Morendo het volgende:
Omdat die man status heeft misschien? Ze kan ook wel een neger uit de sportschool trekken, maar dat is waarschijnlijk ordinair in haar 'circles'.
quote:En wat mijn kinderwens betreft: ik ben er nog niet uit. Er is een grondsteward bij Delta, een mooie zwarte jongen, die mij steeds belt. Misschien moet ik de volgende keer toch maar eens vragen of hij langs komt. Kuis blijven is de slechtste manier om een kind te krijgen.”
Prima, word je ook niet zomaar, weer een heel proces, lees ik nu.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Universitair hoofddocent is niet hetzelfde als hoogleraar. Dat laatste is nog een stapje hoger, dan ben je prof. Als universitair hoofddocent ben je dr.
Ik zeg niet dat je er niet over mag posten, ik zeg dat het mij de moeite van het uitdiepen niet waard lijkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
Dit is de tweede keer dat je probeert te bepalen waarover ik mag posten. Als je een sparring partner zoekt, ben je niet op de goede weg
Universitair hoofddocent, word ie zo te lezen ook niet zomaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Disana het volgende:
Afijn, ongeacht of een arts (die geen psycholoog is) nooit heeft gezegd dat ze gestoord is, vind ik dit gedrag toch wel degelijk gestoord. Als iemand van de eerste keer niets leert, is er naar mijn mening sprake van een afwijking. Ik hoop dat deze ervaring ertoe leidt dat ze hulp gaat zoeken zodat er geen nieuwe slachtoffers vallen.
Volgens mij is vrij bekend dat mensen gekke dingen doen als relaties verbroken worden, dus je zou kunnen betogen die heel rustig blijven en volledig binnen de lijntjes blijven eerder gestoord is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Disana het volgende:
Afijn, ongeacht of een arts (die geen psycholoog is) nooit heeft gezegd dat ze gestoord is, vind ik dit gedrag toch wel degelijk gestoord. Als iemand van de eerste keer niets leert, is er naar mijn mening sprake van een afwijking. Ik hoop dat deze ervaring ertoe leidt dat ze hulp gaat zoeken zodat er geen nieuwe slachtoffers vallen.
Mooie lamp!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze op de bank ook filmpjes hebben opgenomen?
Er is geen excuus voor het stalken van vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij is vrij bekend dat mensen gekke dingen doen als relaties verbroken worden, dus je zou kunnen betogen die heel rustig blijven en volledig binnen de lijntjes blijven eerder gestoord is.
Maar het hangt ook wel een beetje af van wat er allemaal precies is gebeurd en dat weten we nu eenmaal niet.
Ook voor je ex niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is geen excuus voor het stalken van vrouw en kinderen.
Is dat al bewezen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Disana het volgende:
Er is geen excuus voor het stalken van vrouw en kinderen.
In die tak is het faken van een verbintenis met MeesPierson natuurlijk wel gunstigquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Nijkamp wordt dan toch gewoon uitgesproken als Naikemp, da's toch geen probleem? Vooral als je in correspondentie of naambordjes je naam als Nycamp laat schrijven.
Lijkt dat Mees daar iedere keer als Mies of Miez wordt uitgesproken.
Van 1997 tot 2002 is één jaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef Fides het volgende:
[..]
1 jaartje ja. Verder heeft ze als VVDer in de Tweede Kamer gezeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |