Wtf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie is 'iedereen die het kan inschatten', en waarom hoor ik daar niet bij? Ik heb twee universitaire studies gedaan
Dat was mijn punt niet. Het ging erom dat mensen denken alsof ze zo even lachend 5K zou kunnen ophoesten omdat ze tonnen verdient, maar dat lijkt iig niet zo te zijn. Verder is universitair hoofddocent natuurlijk een mooie baan en zal ze bijzonder intelligent zijn vergeleken met de gemiddelde mensch, maar er zijn er 10.000den UHD's van alleen al in de VS.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Gewoon, ja? Om universitair hoofddocent te worden, moet je echt heeeeeeel intelligent zijn.
Ze verhuurt haar loft via airbnb zag ik. Dat is een site die met name bedoeld is voor kortdurende verhuur van appartementen of kamers, bijvoorbeeld aan toeristen. Vorig jaar heb ik ook via die site wat gehuurd toen ik op vakantie was in de VS. De eigenaren verdienden met een paar dagen verhuur een behoorlijk deel van de maandelijkse huur of hypotheek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze haar loft verhuurt, waar woont ze zelf dan? (als ze niet op Rikers Island zit)
Dit is de tweede keer dat je probeert te bepalen waarover ik mag posten. Als je een sparring partner zoekt, ben je niet op de goede wegquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nogmaals... dat is off-topic, dus niet echt de moeite waard van het uitdiepen, al denk ik dat hij wel een punt heeft dat niet iedere boerenlul die positie krijgt. De norm "heeeeel intelligent" is buitengewoon subjectief, dus daar kun je helemaal niets mee. Voor Barbie ben je dat al als je je schoenen kan strikken denk ik.
Om hoogleraar te worden, moet je ook heel intelligent zijn. Dat jij middelmatige docenten op de universiteit hebt gehad, jouw ervaring, zullen er ook wel zijn. Neemt niet weg dat je het niet zomaar wordt, je heel wat kennis nodig hebt, intelligentie en meerdere vaardigheden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat me niet om haar, het gaat me om wat Krullie debiteert over mensen met een graad. Dat je daarvoor 'heeeel' intelligent moet zijn is gewoon niet waar.
Universitair hoofddocent is niet hetzelfde als hoogleraar. Dat laatste is nog een stapje hoger, dan ben je prof. Als universitair hoofddocent ben je dr.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Welja, ik kijk helemaal niet op tegen mensen die gestudeerd hebben. Op basis van wat concludeer je dat? Het is een zwaar proces om hoogleraar te worden, feit. Veel mensen worden er tijdens dat proces uitgeknikkerd, feit. Je wordt niet meteen hoogleraar als je heel goed kunt leren, daar heb je heel wat meer vaardigheden voor nodig, feit.
Maar ze is dus geen hoogleraar. Ze is universitair hoofddocent. Zijn wel degelijk andere functies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:53 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Om hoogleraar te worden, moet je ook heel intelligent zijn. Dat jij middelmatige docenten op de universiteit hebt gehad, jouw ervaring, zullen er ook wel zijn. Neemt niet weg dat je het niet zomaar wordt, je heel wat kennis nodig hebt, intelligentie en meerdere vaardigheden.
Je trekt teveel voorbarige conclusies. Ik zeg dat je intelligent moet zijn, wil je hoogleraar worden: ik kijk op tegen mensen die gestudeerd hebben. Hij zegt dat iets off-topic is: probeert te bepalen waarover jij mag posten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je probeert te bepalen waarover ik mag posten. Als je een sparring partner zoekt, ben je niet op de goede weg
Ze is geen hoogleraar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Je trekt teveel voorbarige conclusies. Ik zeg dat je intelligent moet zijn, wil je hoogleraar worden: ik kijk op tegen mensen die gestudeerd hebben. Hij zegt dat iets off-topic is: probeert te bepalen waarover jij mag posten.
Like mother, like daughter...quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
Bizar hoor. Zo'n mooie vrouw kan toch aan elke vinger een vent krijgen? Waarom achter een 20 jaar oudere getrouwde kerel aanjagen?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-kast-te-jagen.dhtmlquote:Mijn vader was dertien jaar ouder en mijn moeder was een relatief jeugdige vrouw. Hij werkte bij de krant en zij was verpleegkundige. Ik noem mijn moeder nog altijd mijn grote voorbeeld, maar met mijn vader was ik het dichtst verbonden.
Of van het vliegveld...quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef Morendo het volgende:
Omdat die man status heeft misschien? Ze kan ook wel een neger uit de sportschool trekken, maar dat is waarschijnlijk ordinair in haar 'circles'.
quote:En wat mijn kinderwens betreft: ik ben er nog niet uit. Er is een grondsteward bij Delta, een mooie zwarte jongen, die mij steeds belt. Misschien moet ik de volgende keer toch maar eens vragen of hij langs komt. Kuis blijven is de slechtste manier om een kind te krijgen.”
Prima, word je ook niet zomaar, weer een heel proces, lees ik nu.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Universitair hoofddocent is niet hetzelfde als hoogleraar. Dat laatste is nog een stapje hoger, dan ben je prof. Als universitair hoofddocent ben je dr.
Ik zeg niet dat je er niet over mag posten, ik zeg dat het mij de moeite van het uitdiepen niet waard lijkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
Dit is de tweede keer dat je probeert te bepalen waarover ik mag posten. Als je een sparring partner zoekt, ben je niet op de goede weg
Universitair hoofddocent, word ie zo te lezen ook niet zomaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Disana het volgende:
Afijn, ongeacht of een arts (die geen psycholoog is) nooit heeft gezegd dat ze gestoord is, vind ik dit gedrag toch wel degelijk gestoord. Als iemand van de eerste keer niets leert, is er naar mijn mening sprake van een afwijking. Ik hoop dat deze ervaring ertoe leidt dat ze hulp gaat zoeken zodat er geen nieuwe slachtoffers vallen.
Volgens mij is vrij bekend dat mensen gekke dingen doen als relaties verbroken worden, dus je zou kunnen betogen die heel rustig blijven en volledig binnen de lijntjes blijven eerder gestoord is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Disana het volgende:
Afijn, ongeacht of een arts (die geen psycholoog is) nooit heeft gezegd dat ze gestoord is, vind ik dit gedrag toch wel degelijk gestoord. Als iemand van de eerste keer niets leert, is er naar mijn mening sprake van een afwijking. Ik hoop dat deze ervaring ertoe leidt dat ze hulp gaat zoeken zodat er geen nieuwe slachtoffers vallen.
Mooie lamp!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze op de bank ook filmpjes hebben opgenomen?
Er is geen excuus voor het stalken van vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij is vrij bekend dat mensen gekke dingen doen als relaties verbroken worden, dus je zou kunnen betogen die heel rustig blijven en volledig binnen de lijntjes blijven eerder gestoord is.
Maar het hangt ook wel een beetje af van wat er allemaal precies is gebeurd en dat weten we nu eenmaal niet.
Ook voor je ex niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is geen excuus voor het stalken van vrouw en kinderen.
Is dat al bewezen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Disana het volgende:
Er is geen excuus voor het stalken van vrouw en kinderen.
In die tak is het faken van een verbintenis met MeesPierson natuurlijk wel gunstigquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Nijkamp wordt dan toch gewoon uitgesproken als Naikemp, da's toch geen probleem? Vooral als je in correspondentie of naambordjes je naam als Nycamp laat schrijven.
Lijkt dat Mees daar iedere keer als Mies of Miez wordt uitgesproken.
Van 1997 tot 2002 is één jaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef Fides het volgende:
[..]
1 jaartje ja. Verder heeft ze als VVDer in de Tweede Kamer gezeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |