Misschien een snufje van het laatste? Alhoewel vreemd gedrag natuurlijk niet meteen reden is om aan te nemen dat ze aan een psychische stoornis leidt..quote:
Zo vreemd is het niet om even jezelf te verliezen in de liefde...quote:
Maar het was dus niet de eerste keer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet om even jezelf te verliezen in de liefde...
O? Lijkt zelf een beetje op een man zij. Maar ze is wel super intelligent. En wss is ze gekwetst en erg verdrietig, dat is wel sneu.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef _Dido_ het volgende:
Bizar hoor. Zo'n mooie vrouw kan toch aan elke vinger een vent krijgen? Waarom achter een 20 jaar oudere getrouwde kerel aanjagen?
Ze is extreem in haar opvattingen en weinig geremd.quote:
Ik zet in op onverwerkte issues uit het verleden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef DS4 het volgende:
Ze is extreem in haar opvattingen en weinig geremd.
Maar om daar nu meteen een mentale afwijking aan te koppelen...
Nee, omdat Heleen Mees een man met een goede tekst spannender vindt dat een man met een goed lichaamquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat die man status heeft misschien? Ze kan ook wel een neger uit de sportschool trekken, maar dat is waarschijnlijk ordinair in haar 'circles'.
Nou, ik denk toch wel dat daar een aardige persoonlijkheidsstoornis aan te koppelen is. Wat dacht je van compulsief-obsessief.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze is extreem in haar opvattingen en weinig geremd.
Maar om daar nu meteen een mentale afwijking aan te koppelen...
Even? Ze is al 2 jaar aan het kloten met die man, en heeft het eerder gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee joh, wij weten niet wat die vent haar heeft geflikt en hoe heftig haar gevoelens voor hem waren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik denk toch wel dat daar een aardige persoonlijkheidsstoornis aan te koppelen is. Wat dacht je van compulsief-obsessief.
Ik vind het niet normaal, ook niet voor iemand die hevig verliefd of gekwetst is. En bovendien, nogmaals, het is niet de eerste man bij wie ze het deed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Nee joh, wij weten niet wat die vent haar heeft geflikt en hoe heftig haar gevoelens voor hem waren.
Goed, dode vogels en seksueel actieve foto's: 't is een beetje vreemd, maar vast uit liefdesverdriet/gekwetstheid.
Haar jaarclubgenootje die ik ken is arts en ik heb haar daar niet over gehoord. En zij is iig sneller en beter in staat om zo'n conclusie te trekken dat de gemiddelde fokker lijkt mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef Disana het volgende:
Nou, ik denk toch wel dat daar een aardige persoonlijkheidsstoornis aan te koppelen is. Wat dacht je van compulsief-obsessief.
Het is grappig om dode vogels en seksfoto's. Maar wij weten toch niet wat hij haar heeft aangedaan? Bovendien staat dat het mailverkeer over en weer was, dus hij antwoordde gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Even? Ze is al 2 jaar aan het kloten met die man, en heeft het eerder gedaan.
Ik snap ook niet dat mensen dat grappig, spannend of geil vinden, stalkers zijn per definitie mensen met behoorlijke issues, en ook als het een 'lekker vrouwke' is is het bedreigend en kan het je leven behoorlijk overhoop gooien, zeker als ze er ook nog je kinderen bij betrekt.
Psychopatisch gedrag is het.
Was ze echt zo succesvol? In elk geval kan ze nu niet eens de borg van $5000 betalen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Haar jaarclubgenootje die ik ken is arts en ik heb haar daar niet over gehoord. En zij is iig sneller en beter in staat om zo'n conclusie te trekken dat de gemiddelde fokker lijkt mij.
Sowieso: als je succes gewoon bent is verlies lastiger te accepteren en doorzettingsvermogen is in veel gevallen een goede zaak, maar hier werkt het tegen haar.
Het is natuurlijk de vraag wat er precies is gebeurd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Even? Ze is al 2 jaar aan het kloten met die man, en heeft het eerder gedaan.
Ik snap ook niet dat mensen dat grappig, spannend of geil vinden, stalkers zijn per definitie mensen met behoorlijke issues, en ook als het een 'lekker vrouwke' is is het bedreigend en kan het je leven behoorlijk overhoop gooien, zeker als ze er ook nog je kinderen bij betrekt.
Psychopatisch gedrag is het.
Het is ook niet normaal, maar wij weten het verhaal niet. En er staat ook dat het mailverkeer over en weer was. Maargoed, misschien heeft hij haar iets ergs geflikt waardoor zij zo is gaan flippen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal, ook niet voor iemand die hevig verliefd of gekwetst is. En bovendien, nogmaals, het is niet de eerste man bij wie ze het deed.
Nou ja, dat iemand normaal overkomt zegt echt niks. Ze kan van binnen nog steeds zeer verknipt zijn en zich goed voordoen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Haar jaarclubgenootje die ik ken is arts en ik heb haar daar niet over gehoord. En zij is iig sneller en beter in staat om zo'n conclusie te trekken dat de gemiddelde fokker lijkt mij.
Sowieso: als je succes gewoon bent is verlies lastiger te accepteren en doorzettingsvermogen is in veel gevallen een goede zaak, maar hier werkt het tegen haar.
Even? Even twee jaar lang de vrouw en kinderen van de man die met jou vreemdgaat stalken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een mooie zin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Krullie. het volgende:
Goed, dode vogels en seksueel actieve foto's: 't is een beetje vreemd, maar vast uit liefdesverdriet/gekwetstheid.
Tuurlijk, maar dan had ze echt de eer aan zichzelf moeten houden, zeker als powerrrfeministe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag wat er precies is gebeurd.
Als hij toch zeker eens per maand haar aanduwde, dan gaf hij toch ook mixed signals...
Eerst de feiten.
Niet kunnen of niet willen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef Disana het volgende:
Was ze echt zo succesvol? In elk geval kan ze nu niet eens de borg van $5000 betalen.
Wij mannen zien een hoop door de vingers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als het een man was geweest de reacties meer richting 'gevaarlijke gek' waren gegaan.
Maar ze heeft tieten dus is het zielig of lekker gek. Hmm, oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |