Assad is een dictator, Syrië is al decennialang een eenpartijstaat, een ander verhaal.. de val van Mubarak was ook goed.quote:
Ja maar ja maar dat is andersquote:
Dat was mijn vraag niet. Twijfel jij aan wat de meerderheid van de Egyptenaren wilt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik vind de staatsgreep van het leger tegen een democratisch gekozen president walgelijk.
Natuurlijk. Laat ze maar via democratische verkiezingen aantonen wat ze willen i.p.v. door middel van een staatsgreep van het door Washington betaalde leger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef Peunage het volgende:
Dat was mijn vraag niet. Twijfel jij aan wat de meerderheid van de Egyptenaren wilt?
En Syrie dan? Ik ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:45 schreef Shawn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Laat ze maar via democratische verkiezingen aantonen wat ze willen i.p.v. door middel van een staatsgreep van het door Washington betaalde leger.
Dan gaat het Egyptische leger zo om met degenen die hun bek opentrekkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:45 schreef leeell het volgende:
ok , coup, morsi weg, leger heeft even de macht.
en dan
Dus jij denkt niet dat de meerderheid van de Egyptenaren Morsi weg wilt hebben? Want laten we eerlijk zijn, zelfs de Islamisten zijn teleurgesteld in hem. Dus die 48% die niet op hem gestemd heeft sowieso. En de mensen die wél op hem gestemd hebben zal ook een groot deel tegen hem zijn. Dus het lijkt me niet nodig om nog 4 jaar te wachten voordat ze weer opnieuw mogen stemmen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:45 schreef Shawn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Laat ze maar via democratische verkiezingen aantonen wat ze willen i.p.v. door middel van een staatsgreep van het door Washington betaalde leger.
De broederschap zegt geen idee te hebben waar Morsi zich momenteel bevindt. Werd ook net gezegd op CNN.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef Djibril het volgende:
Al-Jazeera Arabic is reporting that all presidential aides have left the presidential palace, and that only President Morsi is still around.
Albert Verlinde zal hem wel bij RTL Boulevard krijgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
De broederschap zegt geen idee te hebben waar Morsi zich momenteel bevindt. Werd ook net gezegd op CNN.
Jij vindt democratie sowieso walgelijk (druk ik me nog zwak uit), dus niet je anders voordoen nu hequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef Shawn het volgende:
Ik vind de staatsgreep van het leger tegen een democratisch gekozen president walgelijk.
VVD+PvdA zouden nu 56 zetels winnen als er verkiezingen waren. Waarom wachten tot de volgende verkiezingen, laat het Nederlandse leger maar ingrijpen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:49 schreef Peunage het volgende:
Dus jij denkt niet dat de meerderheid van de Egyptenaren Morsi weg wilt hebben? Want laten we eerlijk zijn, zelfs de Islamisten zijn teleurgesteld in hem. Dus die 48% die niet op hem gestemd heeft sowieso. En de mensen die wél op hem gestemd hebben zal ook een groot deel tegen hem zijn. Dus het lijkt me niet nodig om nog 4 jaar te wachten voordat ze weer opnieuw mogen stemmen.
Ja die zijn echt pissig. Dit is namelijk een overwinning voor KSA en ambassadeur uit Qatar is Egypte al ontvlucht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:54 schreef Aloulou het volgende:
Qatar baalt zwaar, schijnen vlag halfstok te gaan hangen
Qatar is de laatste tijd goed bezig..quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:54 schreef Aloulou het volgende:
Qatar baalt zwaar, schijnen vlag halfstok te gaan hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |