twitter:Ana_Mubasher twitterde op woensdag 03-07-2013 om 18:12:46#EgyArmy #Egypt Via @haiderghaleb Army is closing tayaran street now both ways #egypt #nasrcity http://t.co/GOwspG1qCx reageer retweet
Is een persoonlijke foto van iemand op facebook. Maar komt wel overeen met de statements van de officiele media spokesman van de broederschap.quote:
twitter:gelhaddad twitterde op woensdag 03-07-2013 om 18:01:37#National_Coalition for #Legitimacy will stand its grounds in all its rallies & sit-ins across #Egypt
readiness 2 adapt 2 emerging events reageer retweet
Toepasselijke smileyquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is een persoonlijke foto van iemand op facebook. Maar komt wel overeen met de statements van de officiele media spokesman van de broederschap.
Nieuwe statement van hemtwitter:gelhaddad twitterde op woensdag 03-07-2013 om 18:01:37#National_Coalition for #Legitimacy will stand its grounds in all its rallies & sit-ins across #Egypt
readiness 2 adapt 2 emerging events reageer retweet
Genoeg mensen die voor Morsi aan het demonstreren zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:07 schreef rakotto het volgende:
Morsi heeft met moeite de presidentschap gewonnen dankzij een grote meerderheid van de mensen die nu aan het protesteren zijn.
In de verre minderheid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
Genoeg mensen die voor Morsi aan het demonstreren zijn.
Nee ik zie overal foto's met honderdduizenden pro Mursi demonstreren alleen zij worden niet op beeld gebracht.quote:
Hier in Egypte worden ze vaak genoeg op tv gebracht en geloof me. Ik ben niet biased, maar ze zijn ECHT in de minderheid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik zie overal foto's met honderdduizenden pro Mursi demonstreren alleen zij worden niet op beeld gebracht.
Ik zie ze zo'n beetje overal op TV. Ja, het zijn er heel veel, maar zoals rakotto al zei, ze zijn zwaar in de minderheid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik zie overal foto's met honderdduizenden pro Mursi demonstreren alleen zij worden niet op beeld gebracht.
Sinds wanneer gaan we af op de grootte van de demonstraties? Morsi heeft gewoon de verkiezingen eerlijk gewonnen, ik las zelfs dat de Moslimbroederschap niet één maar vier verkiezingen hebben gewonnen. Het leger moet zich er niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:26 schreef Peunage het volgende:
Ik zie ze zo'n beetje overal op TV. Ja, het zijn er heel veel, maar zoals rakotto al zei, ze zijn zwaar in de minderheid.
Andere 48% van de bevolking maar negeren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef Shawn het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan we af op de grootte van de demonstraties? Morsi heeft gewoon de verkiezingen eerlijk gewonnen, ik las zelfs dat de Moslimbroederschap niet één maar vier verkiezingen hebben gewonnen. Het leger moet zich er niet mee bemoeien.
52% > 48%quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef Euribob het volgende:
Andere 48% van de bevolking maar negeren?
Met geweren op weerloze mensen knallen is ook best laf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Djibril het volgende:
Nou, ik zie nog steeds niks spannends gebeuren op de streams. Wat een lafaards zijn die MB’s toch ook, 80 jaar hierover gezeurd en dan verneuken ze het in een jaar.
Ze zullen nu ook als lafaards thuis zitten.
En de regering moet een bijna-meerderheid van de bevolking zich niet in zijn hemd gezet laten voelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Shawn het volgende:
[..]
52% > 48%
Het leger moet niet met vuur spelen.
Ja, en? Mogen mensen niet protesteren? Jij weet best dat de onvrede onder de Egyptenaren ontzettend groot is op dit moment, en het leger grijpt in om bloedbaden te voorkomen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef Shawn het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan we af op de grootte van de demonstraties? Morsi heeft gewoon de verkiezingen eerlijk gewonnen, ik las zelfs dat de Moslimbroederschap niet één maar vier verkiezingen hebben gewonnen. Het leger moet zich er niet mee bemoeien.
twitter:BowenBBC twitterde op woensdag 03-07-2013 om 18:30:47Two sides now stoning each other, armour has left leaving light force of soldiers. #Cairo reageer retweet
52% die op morsi heeft gestemd waarvan minimaal 25% Shafik niet wou omdat hij samen met Mubarak was. Dus je kunt gerust zeggen, 48+25= 73% MINIMAAL die hem niet wilt. Het leger speelt niet met vuur. Ik ben het niet eens met de leger en ik wil ze absoluut niet aan de macht hebben, maar ze zijn iets, iets, iets beter dan de huidige broederschap.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Shawn het volgende:
[..]
52% > 48%
Het leger moet niet met vuur spelen.
Ik zei nergens dat ze niet mogen protesteren. Het leger pleegt een staatsgreep, dit zorgt er juist voor dat het uitloopt op een bloedbad, net als in Algerije 1991.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef Peunage het volgende:
Ja, en? Mogen mensen niet protesteren? Jij weet best dat de onvrede onder de Egyptenaren ontzettend groot is op dit moment, en het leger grijpt in om bloedbaden te voorkomen.
Het leger doet wat het grootste deel van de bevolking wil.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ze niet mogen protesteren. Het leger pleegt een staatsgreep, dit zorgt er juist voor dat het uitloopt op een bloedbad, net als in Algerije 1991.
Hoe weet je dat? Zijn er democratische verkiezingen gehouden? Nee, er wordt een staatsgreep gepleegd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef Peunage het volgende:
Het leger doet wat het grootste deel van de bevolking wil.
Hopelijk geen tweede Syrië in Egypte. Snel en daadkrachtig afrekenen met dat volk, ten behoeve van onschuldigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef Djibril het volgende:
Kareem Fahim New York Times tweets: Soldiers fire in the air to disperse Islamists [quote]Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ruzie tussen Islamisten en leger
Jij twijfelt nog?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Zijn er democratische verkiezingen gehouden? Nee, er wordt een staatsgreep gepleegd.
Als het straks donkerder wordt gaat het los denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef tass het volgende:
Hoop dat het leger doet wat het gezegd heeft: voor het volk er zijn en tussen de partijen in gaat staan.
Ik ben echt bang dat het straks tot een veldslag gaat komen....
En de rebellen in Syrie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik vind de staatsgreep van het leger tegen een democratisch gekozen president walgelijk.
twitter:kfahim twitterde op woensdag 03-07-2013 om 18:39:36Armoured car retreating, a bit. "Go back!" Islamist chant. http://t.co/GiEBFtQbuS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |