SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Love you!quote:
Ik weet dat ik de Nederlandse dogwhisperer ben maar dat betekent nog niet dat honden kunnen praten, mallerd.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
Free als eerste anime op de nieuwe 4TB schijf
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
dan heb je geen 4TB meer Free...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je geen 4TB meer Free...Hmmm...dan moet ik er nog een halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of 2x4TB... voorlopig komt er voornamelijk rommel op te staan, dus ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef mschol het volgende:
ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op 4TB+ schijven..
op het moment zo'n schijf kaduuk gaat ben je 4TB aan data kwijt,,
even backuppen is er ook niet echt bij...
liever 2x2TB ofzo..
dan eigenlijk minimal 4x 4TB in raid 5quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of 2x4TB... voorlopig komt er voornamelijk rommel op te staan, dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Free rommel noemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of 2x4TB... voorlopig komt er voornamelijk rommel op te staan, dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Sinds Tamako ben je vervallen in cynisme. Waarom hoop je dat wij depressief worden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk word het net zon gedrocht als tamako market
SPOILER: pak alvast zakdoekjes voor de bloedneuzenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:18 schreef Kyubey het volgende:
KyoAni maakt verwachtingen kennelijk ruimschoots waar.SPOILER: pak alvast zakdoekjes voor de bloedneuzenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Sopsopsopquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe was Free!? Viel er op te fappen of wat!?
Wanneer zien we nou eigenlijk eindelijk eens de eerste beelden voor die nieuwe Akira anime!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde van dit seizoen van Aku no Hana valt tegen. Ik weet exact waar S2 gaat starten en dat is waar de manga nu bezig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt stom.![]()
Fappen op de pure Free!squote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe was Free!? Viel er op te fappen of wat!?
Wanneer zien we nou eigenlijk eindelijk eens de eerste beelden voor die nieuwe Akira anime!?
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mah free swimming nigger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef Qunix het volgende:
Woow... Yaoi overloaded.
Ik ga hem volgen.
/nohomo
Iedereen volgt hem, behalve De_Dakgootquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef mschol het volgende:
Free klinkt als de bash serie van het seizoen...
Omdat ik er nog niet aan toe ben gekomen vandaag.quote:
Twijfelen over de geweldigheid van Free!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees hier mee, ik zie wel of en wanneer ik hem kijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet als Gou Matsuoka daar iets over te zeggen heeft!Don't call me GouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal super.
[..]
[ afbeelding ]
Niet als Gou Matsuoka daar iets over te zeggen heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Niet als Gou Matsuoka daar iets over te zeggen heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Strikt genomen niet onwaar.quote:Both contain beautiful, handsome boys. Although Boku no Pico focuses more on romance and Free! has the potential for story development, the similarity is in that they are both about the sexy characters. Boku no Pico is quite explicit, but Free! will, most likely, additionally show love and deep emotional interactions between characters.
Mij lijkt Free meer een combinatie tussen K-ON en Kuroko no Basket. Het SoL gedeelte en het sport gedeelte. Tevens zijn alle hoofdpersonen net als de Keions:quote:
OFtewel, pauper serie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mij lijkt Free meer een combinatie tussen K-ON en Kuroko no Basket. Het SoL gedeelte en het sport gedeelte. Tevens zijn alle hoofdpersonen net als de Keions:
Rin (rood) - Ritsu
Makoto (groen) - Mugi
Hoofdpersoon - Mio
Megane - Azusa
Shota-kun - een soort mix tussen Yui, Mugi en Ritsu?
1. Valverape the vibrator s2quote:
Oe en de Yozakura Quartet doorstart ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
1. Valverape the vibrator s2
2. Infinite stratos s2
3. Kuroko no basket s2
Als je Hataraku Maou-sama! nog niet bekeken hebt dan kan ik je die van harte aanbevelen. Verder was Red Data Girl ook mooi met de kanttekening dat het langzaam begint en eigenlijk negens naar toe gaat. Suisei no Gargantia en Valvrave the Liberator zijn ook prettig, alhoewel ik vermoed dat ze minder leuk zijn als je de reacties van de anime gemeenschap niet meekrijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb Aku No Hana afgekeken...vond het best wel nog vermakelijk![]()
Leuk verhaal, met momenten wat saai en bepaalde afleveringen kwamen traag op gang...
Kijk al uit naar deel 2.
Nu bezig met Tamako Market en is tot nu toe schitterend![]()
Zijn er nog nieuwe anime's die volledig zijn afgelopen? Wat is Free juist? Iemand nog aanraders?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef Kyubey het volgende:
Ik start ook eens met Suisei.
Maou-sama ben ik mee begonnen maar het was niet mijn humor.
Niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Doe eens gvd ff normaal, dit is geen kindertopic
Dit is het toppunt. Als ik de lapo krijg dan doop ik nummertje 389 het kinder-klieder-topic.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Smoofie het volgende:
wtf is wrong with that person..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
NEEE KYUUBI! ZO WERKT HET NIET! IK WIL BOZE EMI PLAATJES SPAMMEN EN GEEN KITTEN ZAL ME DAARVAN WEERHOUDEN!!! HOE SCHATTIG OF ONTWAPENEND OOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn persoonlijke favoriet:
[ afbeelding ]
Dan had je er vorig jaar eens bij moeten zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Smoofie het volgende:
TV / Het grote anime/manga topic #287: Taylor Lautner in Controlquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan had je er vorig jaar eens bij moeten zijn
>aotsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
AOTS !!!!!
DEKO DESSS! MIT M60!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel Anime koi genomen hoop ik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>aots
>niet hont of free
Hoe dan ook, hij is binnen, ik ga 'm nu bekijken.
....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Anime koi genomen hoop ik?
Ja tenminste accurate subs dan die trol subs van commiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
....![]()
Is die veel beter dan gewoon Commie?
Nog geen getroll tegengekomen. Ik zal goed opletten. Dank.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja tenminste accurate subs dan die trol subs van commie
Maar over het algemeen is Anime koi beter dan Commie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nog geen getroll tegengekomen. Ik zal goed opletten. Dank.
Hmmm, bij GuP was commie toch wel goed hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar over het algemeen is Anime koi beter dan Commie.
BIj GuP ja, maar toen waren er geen betere alternatieven nu wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm, bij GuP was commie toch wel goed
Nieuwe opstellingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF @ TT![]()
*hoi,badderen/brt in de nieuwe opstelling was lekker*
Is dat die lolischool met geweren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
AOTS !!!!!
DEKO DESSS! MIT M60!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar, hadden ze zin in blijkbaar. Denk dat ze er zsm een eind aan willen maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn er nou 3 nieuwe chapters van Fairy Tail, in 1x keer
Hoe kan dat?
Terwijl ze op een opleiding om te doden zitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze loli's noem, maar ja.De mc is te lief voor woorden.
bb guns en dodenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Terwijl ze op een opleiding om te doden zit
airsoft een opleiding noemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Terwijl ze op een opleiding om te doden zit
Als ik kon fotosjoppen dan stond er hier nu een plaatje met als ondertiteling:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Godzilla (Gojira, koning van de Kaiju) daarin niet tenminste een cameo krijgt zal ik diep teleurgesteld zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Kyubey het volgende:
''Jaeger-programma''
Mensen die tegen reusachtige beesten vechten
...
Shingeki no Transformers
Hmmm... wel geinige chars. Ben benieuwd hoeveel mensen het moeten ontgelden...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Kyubey het volgende:
Danganronpa
Zeker een aanrader voor wie van moordspelletjes houdt.
Tot nu toe geen. Waarschijnlijk een hoop.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm... wel geinige chars. Ben benieuwd hoeveel mensen het moeten ontgelden...
Jammer dat mijn favorieten dood gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Kyubey het volgende:
Danganronpa
Zeker een aanrader voor wie van moordspelletjes houdt.
He, niet spoilerenquote:
is dat het enige wat je doet, badderen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF @ TT![]()
*hoi,badderen/brt in de nieuwe opstelling was lekker*
Ik zei niet wiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He, niet spoileren![]()
Dat witharige/paarsogige meisje en dat altomeisje zijn wel cool. En die Goku in Sailor uniform doet me denken aan deze baas
[ afbeelding ]
BPN is eigenlijk Badr Hari.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat het enige wat je doet, badderen?
tuurlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat het enige wat je doet, badderen?
Hoe dan?quote:
Iedereen overleven in een serie over moordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik gehoopt dat niemand dood zou gaan.
jajaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook Linux heb ik gehoord.
In een bepaalde oorlogsserie met loli's in tanks gaat ook niemand dood.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:48 schreef Airenu het volgende:
[..]
Iedereen overleven in een serie over moorden
Mja![]()
Maar er gaan nooit mensen dood in moe troep.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In een bepaalde oorlogsserie met loli's in tanks gaat ook niemand dood.
dat is niet helemaal waar...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Airenu het volgende:
[..]
Maar er gaan nooit mensen dood in moe troep.
pfff, dan kijk je geen echte animequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef Airenu het volgende:
[..]
Niet vermoord dan.
Ik kijk geen schattige meisjes die schattige dingen doen
Maar toch wel naar schattige jongens die schattige dingen doen mag ik hopen? Zo niet maak dan een uitzondering voor Free!. We kijken het met zijn alluhh (behalve robin) en het is gezellig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef Airenu het volgende:
[..]
Niet vermoord dan.
Ik kijk geen schattige meisjes die schattige dingen doen
Op de shota na, vind ik ze niet echt schattig, maar het bevalt me tot nu toe nog wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar toch wel naar schattige jongens die schattige dingen doen mag ik hopen? Zo niet maak dan een uitzondering, voor Free! We kijken het met zijn alluhh (behalve robin) en het is gezellig.
Die EDquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Airenu het volgende:
[..]
Op de shota na, vind ik ze niet echt schattig, maar het bevalt me tot nu toe nog wel.
Zwemjongens met een enorm talent voor uitkleden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is Free nu juist? Toch niet die nieuwe Swim Anime?
Hoeveel afleveringen zijn er in totaal? Ben van plan om het te volgenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zwemjongens met een enorm talent voor uitkleden.
12/13? Tot nu toe 1.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er in totaal? Ben van plan om het te volgen
Bah, ik haal liever alles in 1x afquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Smoofie de kwaliteit niet kan waarderen.
Muziek luisteren op de fietsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Klinkt goed, die nieuwe OP. Maar eens in mijn fietslijst zetten.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef Easymodo het volgende:
De nieuwe OP klinkt best goed, inderdaad. I dig this
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Klinkt goed, die nieuwe OP. Maar eens in mijn fietslijst zetten.
Ik sta altijd alleen in dit topicquote:
Vertel.. Shoujo? Of ook artwork en het verhaal?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Kyubey het volgende:
Genei wo Kakeru Taiyou gezien. Lijkt verdacht veel op Madoka.
Le dark and edgy mahou shoujo xDquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vertel.. Shoujo? Of ook artwork en het verhaal?
Is weer eens verfrissend, dat lokt interessante discussies uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik sta altijd alleen in dit topic
Oh, dan zet ik eventjes een taart bij haar altaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
#Monogatari tending in Japan.
Hanekawa's verjaardag is vandaag in Japan.
Misschien dat ze er blijer van wordt als je de torrent van aflevering in je torrentclient stopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh, dan zet ik eventjes een taart bij haar altaar.
Ik ben nog niet eens aan Nise-... seizoen 1 begonnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien dat ze er blijer van wordt als je de torrent van aflevering in je torrentclient stopt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens aan Nise-... seizoen 1 begonnen.
Grapje. Ik bedoelde Sejougahara's verjaardag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
#Monogatari tending in Japan.
Hanekawa's verjaardag is vandaag in Japan.
Inderdaad. Ik ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens aan Nise-... seizoen 1 begonnen.
Oké dit is best een drastisch plan maar misschien moeten jullie overwegen Nise- en Nekomonogatari te laten voor wat het is en aan Monogatari seizoen 2 beginnen! Wat je mist zijn toch alleen maar de geflipte, briljante, langdradige dialogen en de meeste arcs in deze serie staan (of vallen) toch wel op zichzelf.quote:
Sorry, Bakemonogatari was te saai.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oké dit is best een drastisch plan maar misschien moeten jullie overwegen Nise- en Nekomonogatari te laten voor wat het is en aan Monogatari seizoen 2 beginnen! Wat je mist zijn toch alleen maar de geflipte, briljante, langdradige dialogen en de meeste arcs in deze serie staan (of vallen) toch wel op zichzelf.
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sorry, Bakemonogatari was te saai.
Groetjes groetjes.
Duidelijk geen neusje voor kwaliteit jijquote:Op zondag 7 juli 2013 00:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sorry, Bakemonogatari was te saai.
Groetjes groetjes.
Free heeft een beter plot.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duidelijk geen neusje voor kwaliteit jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Free heeft een beter plot.Als het je om het PLOT te doen is heeft Araragi daar ook genoeg van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou ik nooit doen, maar als je Monogatari niet wilt kijken zul me mij eerst moeten verslaan.
[..]
Als het je om het PLOT te doen is heeft Araragi daar ook genoeg van.
Noemt het echt Free, want onder die naam vind ik niets terug?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Free heeft een beter plot.Ik kijk wel om het plotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om de shitstorm of our time natuurlijk.
Tevens, Azumanga pics gebruiken is altijd goed.
Dus er was geen echte episode, daarom heet het 13.5. Een complete recap episode met alleen maar plaatjes en een voice over. Ik heb de download gecanceld.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:44 schreef Qunix het volgende:
Hmm.. Shingeki episode 13.5...
Ik krijg de indruk dat dit een filler is? Ik zal het zo wel zien als hij binnen is.
Wat is dezequote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus er was geen echte episode, daarom heet het 13.5. Een complete recap episode met alleen maar plaatjes en een voice over. Ik heb de download gecanceld.
Probeer free gay swimming anime.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Noemt het echt Free, want onder die naam vind ik niets terug?
Shingeki is reuze traag.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus er was geen echte episode, daarom heet het 13.5. Een complete recap episode met alleen maar plaatjes en een voice over. Ik heb de download gecanceld.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Qunix het volgende:
Oh en 2e seizoen van Psycho Pass komt eraan:
http://www.animenewsnetwo(...)s-season-is-underway
Slaves to the moéney.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht eerder in de richting van "enslaved".
Morgen begin ik aan mijn nieuwe bijbaantje op een kantoor, wel passend dat ik net de episode gezien hebquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Morgen begin ik aan mijn nieuwe bijbaantje op een kantoor, wel passend dat ik net de episode gezien heb
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Morgen begin ik aan mijn nieuwe bijbaantje op een kantoor, wel passend dat ik net de episode gezien heb
Post rondbrengenquote:
Lijkt mij nou helemaal niets.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef Xaryna het volgende:
Zag een advertentie voor dit, msischien wel interessant voor het topic:
http://www.wereldmuseum.nl/nl/tentoonstellingen/manga.html
Mij ook niet zo. Maar kan ook komen omdat ik naar de Pixar tentoonstelling ben geweest en die heel erg tegenvielquote:
Weet jij dan misschien een makkelijkere manier om kana in te voeren dan als maar copy + paste-en?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:41 schreef Xaryna het volgende:
Je pikt vanzelf wat op. Ik ben nu bezig om het ook echt te leren... Probeer het alfabet hiragana onder de knie te krijgen
Zkanjiquote:Op maandag 8 juli 2013 17:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien een makkelijkere manier om kana in te voeren dan als maar copy + paste-en?
Geen idee, heb dit gecopypastequote:Op maandag 8 juli 2013 17:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien een makkelijkere manier om kana in te voeren dan als maar copy + paste-en?
MOSHI MOSHI DAKGOOT DESU ~~3quote:Op maandag 8 juli 2013 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
Leren jullie ook een beetje Japans door anime?
Hont en Sgaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:27 schreef Easymodo het volgende:
Is dit seizoen een baggerseizoen. Zoals het er nu uitziet, ga ik alleen monogatari kijken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef Qunix het volgende:
Redelijk. Paar basis dingen lukt mij wel zoals oppai en manko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 08-07-2013 23:24:36 ]“An interesting thing is a good thing.”
Pledge $10,000 or morequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Little Witch Academia 2 getto!
http://www.kickstarter.co(...)-academia-2?ref=live
In mider dan 6 uur de gehoopte 150.000 binnen gehaald.
[ afbeelding ]
quote:We never expected to see this amount of support coming out on the first day of our Kickstarter project going live. To think we managed to reach our goal in under 6 hours is absolutely unbelievable, and we could never have done it without you! We'd like to let everyone know that we are reading everyone's comments and messages, and we will be going through every question with the team and updating the FAQ shortly.
Furthermore, we will be letting everyone know our stretch goals as soon as possible! We were taking the project one step at a time and never expected the project to reach it's goal so quickly - but rest assured that we will take everyone's comments into consideration and come up with some stretch goals that the fans will be proud to support! Just bear with us for a few days while we discuss what is best for the project!
Thanks again to everyone who has supported this project, whether you pledged or simply shared it with your friends! You can expect an update with more details very soon!
Maar die is al voorbij en gaat er komen. Da's ouwe koffie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)the-movie-on-blu-ray
True... Ook I.G. Productions is actief op KS.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar die is al voorbij en gaat er komen. Da's ouwe koffie.
Is het moeilijk om een nieuwe zender op te zetten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
True... Ook I.G. Productions is actief op KS.
Ik zie ook dat "Pebble" horloges klaar is en meer dan 10 miljoen heeft gekregen!
Misschien moeten wij een KS project maken om anime op de tv te krijgen(of HD download)
(online) Anime á animax benelux met Nederlandse subs en digitaal kanaal bij ziggo, upc etc en inc HD streaming op de site.![]()
Gaat om de doekoes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is het moeilijk om een nieuwe zender op te zetten?
Bij het lezen van de titel swommeng anniemay moest ik al lachen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)rtfilms#.UdsHT_nrzfY
Telkens als ik zie staan wil ik het met eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat meteen mijn grootste hekelpunt aan de serie doet verdwijnen.) Ik moet me schamen.
Als ik een commentaar op dit seizoen zou moeten leveren dan zou het zijn dat er weinig uitschieters zijn. Ja weetikveelmonogatari is weetikveelmonogatari. Uchouten Kazoku heb ik nog niet gezien. Silver Spoon is nog niet begonnen. Free! drijft nog op de populariteit en de goddelijke animatie, maar opzichzelf heeft het nog weinig gedaan om zich te onderscheiden van de moéshit KyoAni's eerdere werk. Servant x Service vind ik ook wel grappig soms, maar ambitieus of innovatief is het niet. Daar staat dan weer tegenover dat dingen als GRIMNDARK MAGICAL GIRLS, Luvvv Laboratorium, Stella blablabla luchtdrukpistolen, Bluuuud Ladd, Hont en sgaar en Rozen Maiden niet goed genoeg zijn om lyrisch over te zijn, maar dan weer te goed om zomaar te laten vallen.
[ Bericht 21% gewijzigd door Repelsteeltju op 10-07-2013 00:33:35 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:49 schreef mschol het volgende:
ik zie nu pas dat Chihayafuru 2 inmiddels al klaar is.. even batch binnen halen
Dat schrijf je: Sumirefuruquote:Chihayafuru
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Telkens als ik zie staan wil ik het met eenbeamen, maar dan kijk ik door mijn vingers naar het aantal anime onder mijn 'current'-lijstje op MAL en herinner ik me dat ik geen recht heb er iets over op te merken omdat ik nu zeventien series volg waarvan vier vanuit een vorig seizoen doorlopen (vijf als je Zenmonogatari meetelt) en drie nog niet bekeken zijn. En ik heb nog geen benoemenswaardige drang een serie af te laten vallen. (Oké wel eventjes voor Luvvv Laboratorium maar toen reisde ik af naar y/u/ri-territorium om er achter te komen dat
Kijk, wat een titelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat meteen mijn grootste hekelpunt aan de serie doet verdwijnen.) Ik moet me schamen.
Als ik een commentaar op dit seizoen zou moeten leveren dan zou het zijn dat er weinig uitschieters zijn. Ja weetikveelmonogatari is weetikveelmonogatari. Uchouten Kazoku heb ik nog niet gezien. Silver Spoon is nog niet begonnen. Free! drijft nog op de populariteit en de goddelijke animatie, maar opzichzelf heeft het nog weinig gedaan om zich te onderscheiden van de moéshit KyoAni's eerdere werk. Servant x Service vind ik ook wel grappig soms, maar ambitieus of innovatief is het niet. Daar staat dan weer tegenover dat dingen als GRIMNDARK MAGICAL GIRLS, Luvvv Laboratorium, Stella blablabla luchtdrukpistolen, Bluuuud Ladd, Hont en sgaar en Rozen Maiden niet goed genoeg zijn om lyrisch over te zijn, maar dan weer te goed om zomaar te laten vallen.
is Stella ...-bu eigenlijk GuP maar dan met geweren?Helemaal super.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Dat schrijf je: Sumirefuru
Heb GuP niet gezien, 't zijn gewoon meisjes die elkaar omkopen met taartjes, elkaar freaky noemen en elkaar beschieten met luchtdrukpistolen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk, wat een titels
is Stella ...-bu eigenlijk GuP maar dan met geweren?
Komt nog wel.quote:
Nee, want in GuP reden ze in echte tanks. Ik weet echter niet wat voor vreemde munitie ze hebben gebruikt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk, wat een titels
is Stella ...-bu eigenlijk GuP maar dan met geweren?
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze schieten waarschijnlijk met hele bijzondere munitie die wel staal kan penetreren maar geen kleine meisjes
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:22 schreef Kyubey het volgende:
[HorribleSubs] Hont en Sgaar - 02 [720p].mkv
quote:Your search - [HorribleSubs] Hont en Sgaar - 02 [720p].mkv - did not match any documents.
slowdog.jpgquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:22 schreef Kyubey het volgende:
quote:
Ik vind nu toch echt dat iemand je erop moet wijzen dat je "hont" niet met een t spelt maar met een d. Dus "hond".quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:22 schreef Kyubey het volgende:
Ik vind het leukquote:
Sgaar is wel goed?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind nu toch echt dat iemand je erop moet wijzen dat je "hont" niet met een t spelt maar met een d. Dus "hond".
Laten we een compromis zoeken. Hontd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind nu toch echt dat iemand je erop moet wijzen dat je "hont" niet met een t spelt maar met een d. Dus "hond".
Goed initiatief, dan hernoem ik nu mijn map.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laten we een compromis zoeken. Hontd?![]()
Dit zijn homonculusquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:30 schreef Easymodo het volgende:
Homunculus, geweldige manga. Dickhead:
http://mangafox.me/manga/homunculus/v02/c000/5.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HomuhomunculusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
En terecht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Dus een loli/shota anime is ook KP in Aussieland, 18+ videospellen e.d worden nog zelfs verbannen(videogames are for kids)
Gag boobs dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niemand wil naar kleine tieten kijken.
Conservatievenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar serieus, in Aussieland zijn ze gek. Ze bannen alles daar.
ALS niet AIDS!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:26 schreef Smoofie het volgende:
Deze week geen Uchuu Kyoudai, aaaaaidssss
Snotterballen, jij bent toch niet zo'n gare feminist die alle mannen wil ontmannen een daarna periodiek inspuiten met oestrovrouwhormoon hè?quote:
plsquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Snotterballen, jij bent toch niet zo'n gare feminist die alle mannen wil ontmannen een daarna periodiek inspuiten met oestrovrouwhormoon hè?
Femke Halsemaquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
pls
feministen
flikker toch op met feministen, fucking uitschot van de samenleving.
Die jappen toch.quote:
Donald McDonaldquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Dus een loli/shota anime is ook KP in Aussieland, 18+ videospellen e.d worden nog zelfs verbannen(videogames are for kids)
Is het hier weer tijd voor?quote:
Ach, vergeleken met al die hentai en ecchi net onder hentai, is dit niet heel erg.quote:
Alice in borderland? Really?quote:
helemaal waar, en ondanks dat ik best wel wat gezien heb als het dat aangaat, blijf ik mij er keer op keer over verbazen waar ze mee komen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met al die hentai en ecchi net onder hentai, is dit niet heel erg.
Ja, snap het ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal waar, en ondanks dat ik best wel wat gezien heb als het dat aangaat, blijf ik mij er keer op keer over verbazen waar ze mee komen...
......quote:
Als spieren het onderwerp van aandacht zijn kunnen ze opeens wel weer goed tekenen.quote:
Wat? Ze zijn al lang uit, maar niet vertaald door een fansubber.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:17 schreef Kyubey het volgende:
Ik besef net dat de Madoka films uit zijn als ik terugkom van vakantie
Daarom, bluray en zulksquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat? Ze zijn al lang uit, maar niet vertaald door een fansubber.
quote:Gou-chan is so cuteI would be the same way. xD "Those triceps...!" <3
Really loved this episode! Developed the plot a lot, and I got my hotness as always.When Haru goes "That's great for you, Rin." after Rin beats him, his smoldering glare is soooo sexy <3 I'm just like melting. xP
And Haru's an amazing artist! That's just another plus for his smexiness.
Lol'd at the fishtank. >_> I went swimming yesterday and I pretended to be like Haru-chan, all in love with the water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |