Maar goed dat er geen Amerikanen mee doen dan, hadden ze alle vis afgeluisterd en gevangenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Communicatie problemen? Die vissen spreken natuurlijk Engels en we weten allemaal dat Fransen daar moeite mee hebben.
Werkt wel goed, als je er allerlei dingen als maden wormen en mais doorheen gooi is het een topvoertje.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
Mijn vader gebruikte volgens mij havermout als aas
Ze zwemt daar zelf in het water, als rotte vis.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Marianne Thieme eigenlijk nog iets van zich laten horen? Die moeten het toch schandalig vinden dat zo'n evenement live uitgezonden wordt op NL TV.
Ik gebruikte meestal maden, meelwormen en wit brood.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
Mijn vader gebruikte volgens mij havermout als aas
Bij ons thuis stond soms een bakje wormen in de koelkastquote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik gebruikte meestal maden, meelwormen en wit brood.
Jammer dat er maandag geen VI. Ik had wel eens willen horen wat Gijpie, Boskamp en Johan van dit spektakel vinden.quote:
Sinds de val van Fuentes stelt Spanje bij het vissen ook niks meer voor.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Tennis, Wielrennen en Vissen.
Wat een bazen.
maar ook veel mensen die hun huis misschien worden uitgezet.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Tennis, Wielrennen en Vissen.
Wat een bazen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sinds de val van Fuentes stelt Spanje bij het vissen ook niks meer voor.
Op de camping zijn de maden 's nachts een keer ontsnapt uit het potje met als gevolg rondkruipende maden in de tent...quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons thuis stond soms een bakje wormen in de koelkast
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op de camping zijn de maden 's nachts een keer ontsnapt uit het potje met als gevolg rondkruipende maden in de tent...![]()
[..]
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Op Discovery is ook zo'n programma waar een gast de wereld rond gaat om te vissen op grote en bizarre vissen.
Mooi om te zien inderdaad, maar zelf toch leuker als het gaat om zoetwatervissen die ik hier ook kan vangenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man? Denk dat ik alle afleveringen wel heb gezien, geweldig.
Denk dat hij maar 1 keer een vis heeft gevangen die je hier kan tegenkomen, een belachelijk grote meerval.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:35 schreef zlotka het volgende:
[..]
Mooi om te zien inderdaad, maar zelf toch leuker als het gaat om zoetwatervissen die ik hier ook kan vangen
Jep, en heeft hij ook niet ooit is geprobeerd meter snoeken te vangen? Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat hij maar 1 keer een vis heeft gevangen die je hier kan tegenkomen, een belachelijk grote meerval.
Meervallen heb ik hier in het Amsterdamse Bos volgens mij weleens gezien, enge vissen zijn dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat hij maar 1 keer een vis heeft gevangen die je hier kan tegenkomen, een belachelijk grote meerval.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man? Denk dat ik alle afleveringen wel heb gezien, geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |