SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja op zich prima gegaan. Alleen opquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Clums! Die fout maak ik ook elke keer, en toch al de dag van thuiskomst gaan staan en vet teleurgesteld zijn.
De reis verder goed gegaan?
Niks op dit moment.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg BE, welk forum mod jij nou eigenlijk nog?
Dan heb je gewoon vocht vastgehouden. Wel irritant, maar de volgende keer ben je een kilo lichter!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Zeester het volgende:
Hè, 4 ons erbij en dit is echt voor het eerst dat ik echt niet zo goed snap waarom. Ben vrijdag wel gaan drinken, maar verder heb ik het wel keurig gedaan (en dat heb ik er weer uitgegooid 's avonds!). Nou ja, volgende week beter!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees dat dat er een beetje bij hoort. Ik ben sinds ik ging sporten eerst gelijk gebleven, daarna een paar ons afgevallen, en daarna een kilo zwaarder geworden. Ik ben nu dus een paar weken bezig en merk alleen dat ik maar niet lichter word terwijl ik wel gezond eet. Dat kán natuurlijk gewoon niet, dus er zal vast wel een of andere voor mij duistere reden zijn die eraan ten grondslag ligt. Ik ben maar gestopt erover na te denken. Maar goed, echt motiverend is het niet!
Maar gezond eten en laag-calorisch eten zijn natuurlijk niet hetzelfde. Als je net zo veel binnen krijgt als je verbrandt zul je onder de streep niet afvallen. Wat eet je gemiddeld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees dat dat er een beetje bij hoort. Ik ben sinds ik ging sporten eerst gelijk gebleven, daarna een paar ons afgevallen, en daarna een kilo zwaarder geworden. Ik ben nu dus een paar weken bezig en merk alleen dat ik maar niet lichter word terwijl ik wel gezond eet. Dat kán natuurlijk gewoon niet, dus er zal vast wel een of andere voor mij duistere reden zijn die eraan ten grondslag ligt. Ik ben maar gestopt erover na te denken. Maar goed, echt motiverend is het niet!
Ik eet heel regelmatig:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar gezond eten en laag-calorisch eten zijn natuurlijk niet hetzelfde. Als je net zo veel binnen krijgt als je verbrandt zul je onder de streep niet afvallen. Wat eet je gemiddeld?
Mmm, dan is het niet zo dat je te veel eet in ieder geval.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Even via FatSecret gekeken en ik zit op 936 kcal zonder avondeten:
O: 133 kcal
T: 239 kcal
L: 271 kcal
T:161 kcal
T: 132 kcal
Op hoeveel kcal proberen jullie te zitten?
Tuurlijk, negen van de tien keer welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och trekschmek. Dat kun je prima negeren.
Anders at ik echt all day every dayquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, negen van de tien keer welGelukkig maar.
Jij hebt je borrel verdiend! Sterkte!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
hier staat de wijn fles gewoon op tafel..
schijt!
Denk dat iedereen dat wel weet hoor. Claudia had het er over dat je drie weken stil staat, dat vind ik wat anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
LL dat lijkt wel goed, misschien qua kcal wat te weinig maar geeft eens een keer niks
Barretje, dat lijstje zit er natuurlijk niet uit. Ik hoop dat je het zelf ook weet want dit is ECHT niet goed. Wat de oorzaak ook is.
Qua kilogrammen....
Ik schommel zo'n 2 kg, dat kan gewoon. Niet zo focussen daarop hoor, nergens voor nodig.
1 dag sporten resulteert niet in een kg lichaamsverlies.. jammer dan.
heeft niets met tijd hebben te maken natuurlijk. Maar jij bent gewoon nogal een emotionele wervelwind met vrij grote extremenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik post ook nooit lijstjes, omdat ik alleen met absurde lijstjes afval. Respect voor iedereen die langzaam en verantwoord afvalt maar
[ afbeelding ]
Alhoewel, velen blijkbaar wel, maar dat past echt zo niet in mijn leven ATM.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft niets met tijd hebben te maken natuurlijk. Maar jij bent gewoon nogal een emotionele wervelwind met vrij grote extremen
Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel weet hoor. Claudia had het er over dat je drie weken stil staat, dat vind ik wat anders.
Dat zijn keuzesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat valt an sich wel mee hoor, maar ik eet gewoon te vaak met mensen en drink gewoon veel te vaak om daar een verstandig dieet om heen te bouwenSoms ga ik dus even een paar weken in extreemmodus, zodat ik verder lekker kan blijven doen wat ik wil doen.
Uhu. En (voor nu) keuzes waar ik achter sta en me prima bij voelquote:
Spierballetjes maken en die aaien. Dat werkte voor mij heel motiverendquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog.Ik val het beste af als ik zo weinig mogelijk beweeg en heel weinig eet. Het zal best wel zo zijn dat ik aan m'n spieren werk nu, maar daar zie ik ookal niks van terug.
Nog te weinig. ....? Whutquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
LL dat lijkt wel goed, misschien qua kcal wat te weinig maar geeft eens een keer niks
Barretje, dat lijstje zit er natuurlijk niet uit. Ik hoop dat je het zelf ook weet want dit is ECHT niet goed. Wat de oorzaak ook is.
Qua kilogrammen....
Ik schommel zo'n 2 kg, dat kan gewoon. Niet zo focussen daarop hoor, nergens voor nodig.
1 dag sporten resulteert niet in een kg lichaamsverlies.. jammer dan.
Ik zit m'n armen al de hele dag te bewonderen, maar wie houd ik voor de gek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spierballetjes maken en die aaien. Dat werkte voor mij heel motiverend
ik vind 't ook niet weinig hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog te weinig. ....? Whut
Ik zit echt propvol![]()
Laat die kwark van vanavond ook zitten. Laat gegeten dus dat prop ik er niet meer bij.
ik gok op werkquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar waarom dan niet in de ochtend gaan Claudia?
Ik wil ook werk waar ik 10 uur in een ochtendjas mag zitten!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar waarom dan niet in de ochtend gaan Claudia?
Jep. Maar ik doe het mezelf aan, want ik zou nu juist wel 's ochtends kunnen sporten.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
En een absolute overwinning op mezelf was dat ik afgelopen dinsdag, na 10 uur onafgebroken in m'n ochtendjas achter de computer te hebben gezeten, naar de sportschool ging!
Doe ik vaak zat als ik thuis werk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wil ook werk waar ik 10 uur in een ochtendjas mag zitten!
Heb je de gewichten nog van de afgelopen tijd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog.Ik val het beste af als ik zo weinig mogelijk beweeg en heel weinig eet. Het zal best wel zo zijn dat ik aan m'n spieren werk nu, maar daar zie ik ookal niks van terug.
Ik heb een weegschaal die m'n gewicht automatisch in een grafiek zet. En m'n vetpercentage ook. Ik houd van statistieken, maar dan vooral als ze doen wat ik wil.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je de gewichten nog van de afgelopen tijd?
Zet ze in een grafiek, zal je zien dat het wel goed komt
* Isabeau geeft barretje een knuffelquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag een " goede " dag
O: 1 bth pindakaas
t: appeltaart met slagroom van kobus kucheen warme chocolademelk en een munt thee
l: portugese salade ( met ham, olijven, koriander, kikkererwten, etc.. nom nom!! )
D: een of andere diepvries zak maaltijd.. en een fles witte wijn![]()
onder omstandigheden best prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door douche-eendje op 03-07-2013 21:31:10 ]
Hier ruikt het huis er inmiddels zo sterk naar dat ik er ook geen zin meer in heb. Bij het bakken zelfs kcals verbrand... en ik moet nu echt even mn yoghurtje gaan pakken. Dáár heb ik wel zin inquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik ga echt een bombrief sturen naar J's klant hoor. Hij is de afgelopen weken al thuisgekomen met 2 x weesper moppen, brownies en weet ik wat nog meer en nou geven ze m weer chocolademuffins mee. En oma gaf zondag ook koekjes, truffels en een reep chocola mee. Mijn keukenkastje begint uit te puilen.
Gelukkig ben ik te moe om de moeite te willen doen om het te eten. En doen de fantastische baksels van d-e me ook niets. Heb ik besloten
Misschien geeft ie wel veel minder aan dan de oudequote:Op donderdag 4 juli 2013 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Nieuwe weegschaal is gearriveerd!
En ik durf er niet op.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien geeft ie wel veel minder aan dan de oude
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef douche-eendje het volgende:
Barretje![]()
O: snee speltbrood met appelstroop
T: peer
L: 2 spelt met sandwichspread, komkommer, tomaatjes.
T: rijstwafel
D: Tomatensoep met nog wat speltbrood...
T: zo nog maar eens wat yoghurt met muesli eten
Ow en wat was die regel ook alweer, alleen traktaties op werk nemen als het zelfgebakken is toch?
Oh die met die roze stippen, wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit!
Screw them.
We're going home.
Oh das beter, mijne hield voet bij stuk!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe weegschaal misschien ook een dagje laten staan. Sommige weegschalen gaan ook maf doen door vervoer, op de kop liggen (als je batterij vervangt) etc. Mijn weegschaal gaf na een nieuwe batterij ook direct 2 kilo meer aan, maar de volgende dag was dat weer normaal.
je weet dat je daar niks van kan zeggen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:18 schreef Lonaa het volgende:
WHOOP WHOOP!
Halve kilo eraf sinds vrijdag, de laatste keer dat ik op de weegschaal stond. En dat met in het weekend en deze week iets van 2 liter wijn, nootjes en chips.
Laat me nou.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je daar niks van kan zeggen hemaar het voelt wel fijner dan in de plus
Heb je ook nieuwe fruit en groentesoorten ontdekken op je day zero lijst staan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: Koffie. 2 brood. 1 rosbief met sla, 1 met smeerkaas.
S: Sportzen.
T: Roggebrood met kaas
L: Salade met garnalen, groen asperges en spitskool. Anders brood.
D: Biefstuk, Aardappels, Broccoli
T: Ananas. En misschien snij ik mijn dragonfruit wel open. (Wat ik spannend vind, heb nog nooit dragonfruit gehad.)
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je ook nieuwe fruit en groentesoorten ontdekken op je day zero lijst staan?
Maar dat roep je al maanden... waarom lukt het steeds niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef fluster het volgende:
Eindelijk kop uit zand gehaald afgelopen week en op weegschaal gaan staan. 9 kilo aangekomen afgelopen jaar en daarmee dus 8-9 kilo boven 'goed' gewicht en 10 boven 'streef voor het mooi'. Dus. Aan de slag.
Daarnaast ook besloten aspartaam in het geheel de deur uit de gooien en dus tegelijkertijd afscheid nemen van mijn zo geliefde coca-cola light. Cold turkey. Ik kan dat.
Good busy!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso hou ik er wel van om nieuwe dingen te proberen/kopen/eten.
Heb nu wel een vreemd allegaartje in/op de koelkast.
Op dit moment aan verse dingen liggen hier:
Bananen, mandarijnen, groene appels, nectarines, bosperzikken, dragonfruit, mango, ananas, aardbei, grapefruit, groene asperges, komkommer, tomaat, gember, bietjes, spitskool.
Zoiets, geloof ik.
Ik wens je alle succes toe uiteraard en het is heerlijk als die knop eindelijk om gaat maar je complete levensstijl omgooien is helaas geen recipe for succes over het algemeen. hoe zeg je dat in het Nederlandsquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef fluster het volgende:
Eindelijk kop uit zand gehaald afgelopen week en op weegschaal gaan staan. 9 kilo aangekomen afgelopen jaar en daarmee dus 8-9 kilo boven 'goed' gewicht en 10 boven 'streef voor het mooi'. Dus. Aan de slag.
Daarnaast ook besloten aspartaam in het geheel de deur uit de gooien en dus tegelijkertijd afscheid nemen van mijn zo geliefde coca-cola light. Cold turkey. Ik kan dat.
nah, cola de deur uit doen is toch niet "je complete levensstijl omgooien" ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wens je alle succes toe uiteraard en het is heerlijk als die knop eindelijk om gaat maar je complete levensstijl omgooien is helaas geen recipe for succes over het algemeen. hoe zeg je dat in het Nederlands![]()
Ja, da's ook weer zo. Ligt een beetje aan hoe groot de cola-verslaving is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, cola de deur uit doen is toch niet "je complete levensstijl omgooien" ?
True!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer zo. Ligt een beetje aan hoe groot de cola-verslaving is.
Je alles wat je normaal lekker vindt ontzeggen is geen goed idee, je moet nog wel kunnen genieten van je eten omdat het anders lastig vol te houden is voor de meeste mensen. Dan zeg ik het zo
Nee, ik ben ook al goed bezig. Ik had alleen nooit op de weegschaal gestaan. Dus waarschijnlijk was het nog iets meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat roep je al maanden... waarom lukt het steeds niet?
Ik heb afgelopen week ook al meerdere keren met toetjes als chocoladepudding, mouse oid in de handen gestaan. Maar hier ook nog niet gezwicht. Vriendlief wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Bij de C1000 waren gisteren alle Monatoetjes 2 voor 1 euro. En dus ook de chocolademousse![]()
Het was zó aantrekkelijk! Maar niet meegenomenEn nu heb ik nog steeds trek in Monatoetjes
ok, want je kwam hier ook binnen met 10 kg gewicht te verliezenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef fluster het volgende:
Nee, ik ben ook al goed bezig. Ik had alleen nooit op de weegschaal gestaan. Dus waarschijnlijk was het nog iets meer.
Maar toen was het een schatting. Stiekem hoopte ik eigenlijk serieus dat het dus minder was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, want je kwam hier ook binnen met 10 kg gewicht te verliezenEn nu blijkbaar dus nog steeds.
Wat ga je nu anders doen? Want van stoppen met cola light drinken val je niet af.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:53 schreef fluster het volgende:
Maar toen was het een schatting. Stiekem hoopte ik eigenlijk serieus dat het dus minder was.
500 gram aardbeien voor 99 cent?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten weer aardbeienijs dit weekend, Lidl heeft vandaag tot en met zaterdag 500 gram voor 99 cent. Arme boeren... Maar ik koop ze wel
Gisteren stond ik voor het schap toetjes, en zag zoveel lekkers, maar hé ik heb niets meegenomen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week ook al meerdere keren met toetjes als chocoladepudding, mouse oid in de handen gestaan. Maar hier ook nog niet gezwicht. Vriendlief wel.
ohhh, maak je dan aardbeiensorbetijs?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten weer aardbeienijs dit weekend, Lidl heeft vandaag tot en met zaterdag 500 gram voor 99 cent. Arme boeren... Maar ik koop ze wel
De griesmeelpudding met aardbeiensaus (ja, dat vind ik lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man () eet ook altijd van die toetjes. Aan de ene kant erg kwijlwaardig, maar dan zie ik de verpakking en dan denk ik: is me de 250 kcals niet waard. Dan giet ik 60ml Yogho in mijn Zoku ijsjesmaker en dan heb ik ook een lekker toetje, maar dan met 30 kcals
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man () eet ook altijd van die toetjes. Aan de ene kant erg kwijlwaardig, maar dan zie ik de verpakking en dan denk ik: is me de 250 kcals niet waard. Dan giet ik 60ml Yogho in mijn Zoku ijsjesmaker en dan heb ik ook een lekker toetje, maar dan met 30 kcals
600 kcal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De griesmeelpudding met aardbeiensaus (ja, dat vind ik lekker) is 600 kcal
Verpakkingen lezen helpt bij mij ook om er ver vandaan te blijven.
Ok, naar de lidl dus op de terugweg na het sporten..quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk echt dat dat tussen je oren zit. Dan ben je er te geobsedeerd mee bezig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Gisteren stond ik voor het schap toetjes, en zag zoveel lekkers, maar hé ik heb niets meegenomen!
Nu moet ik gaan sporten maar geen zin.. Moet heel de week alleen en dan vind ik best lastig en ben bang voor de spierpijn die ik na de laatste keer had.
Sowieso de motivatie voor alles is ver te zoeken, ik weet niet wat het is.
Trouwens als ik sochtends wakker word heb ik me toch een partij honger, al om 5 uur snachts, en dan kan ik bijna niet in slaap komen. Daar heb ik werkelijk waar nog nooit gehad. En ik moet zeggen erg prettig vind ik het ook niet. Zou daar een verklaring voor kunnen zijn?
Goed zo van die toetjes!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Gisteren stond ik voor het schap toetjes, en zag zoveel lekkers, maar hé ik heb niets meegenomen!
Nu moet ik gaan sporten maar geen zin.. Moet heel de week alleen en dan vind ik best lastig en ben bang voor de spierpijn die ik na de laatste keer had.
Sowieso de motivatie voor alles is ver te zoeken, ik weet niet wat het is.
Trouwens als ik sochtends wakker word heb ik me toch een partij honger, al om 5 uur snachts, en dan kan ik bijna niet in slaap komen. Daar heb ik werkelijk waar nog nooit gehad. En ik moet zeggen erg prettig vind ik het ook niet. Zou daar een verklaring voor kunnen zijn?
Niets ten opzichte van de afgelopen weken. Minus de uit de band spring weekenden met reisjes en etentjes etc. Ik eet doordeweeks heel gezond, alleen dus misschien iets te weinig soms. En dan weer te gek doen in de weekenden. Ik weet heel goed hoe 't moet, jarenlang gewoon netjes op die 68 gezeten. Dus maar gewoon weer even de regelmaat opzoeken en de weegschaal niet meer mijden. Merk dat het gewoon netjes bijhouden van gewicht me ook al enorm helpt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ga je nu anders doen? Want van stoppen met cola light drinken val je niet af.
Maar dat eerste formaat was altijd mijn eenpersoonsbakjequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Voor zo'n gezinspudding he, niet voor zo'n 100 ml eenpersoonsbakje
Eigenlijk ben ik helemaal niet met mijn eten bezig, ja ik doe en poging en daarna doe ik die weer te niet. Waardoor ik niet echt regelmatig eet. Misschien dat het daar aan ligt. Of dat mijn verbranding toch aan het veranderen is door het sporten.. Naja ik geen er geen gehoor aan, ja soms met een glaasje water!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat tussen je oren zit. Dan ben je er te geobsedeerd mee bezig.
Dat, of je eet te weinig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:57 schreef fluster het volgende:
Niets ten opzichte van de afgelopen weken. Minus de uit de band spring weekenden met reisjes en etentjes etc. Ik eet doordeweeks heel gezond, alleen dus misschien iets te weinig soms. En dan weer te gek doen in de weekenden. Ik weet heel goed hoe 't moet, jarenlang gewoon netjes op die 68 gezeten. Dus maar gewoon weer even de regelmaat opzoeken en de weegschaal niet meer mijden. Merk dat het gewoon netjes bijhouden van gewicht me ook al enorm helpt.
En 1 keer beslaat ongeveer een periode van een halve dag?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Lonaa het volgende:
Oh voor zo'n hele bak. Ja, nee, oke.
Daar eet ik toch maar de helft van op. Per keer.
Ik ook. En toen was ik 10 kg zwaarder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]mijn ervaring is dat braaf op de weegschaal gaan staan idd helpt. Ik heb dat ding ook wel eens maanden lang ontweken
Ik heb jaren geleden deze gemaakt, was echt heerlijk. Ik weet nog niet helemaal wat ik dit weekend doe, misschien sorbet, misschien yoghurtijs met aardbeien. Sowieso ga ik een berg aardbeien invriezen voor in mijn smoothies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohhh, maak je dan aardbeiensorbetijs?
Dat is wel een strak idee, ik zet straks mijn ijsmachine ook ff koud
cheesecakebrownies. 400 gram suiker.400gram roomkaas. 200 gram pure chocolade. 200 gram roomboter. En dan nog iets van 5 eieren, zo'n 150 gram bloem, scheutje vanillearoma en een bak frambozen. Calorieën-killerquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh die met die roze stippen, wat is dat?
Ziet er goed uit!
Mja. Of 2 dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En 1 keer beslaat ongeveer een periode van een halve dag?
Ik moet dat soort dingen ook niet hebben hoorMoet.Op.
Al kan ik het stukken beter laten staan als mijn man ze koopt, dan voelt het toch meer van hem.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook. En toen was ik 10 kg zwaarder.
Ik moet er om half 11 zijn. Onze sportschool heeft zomertijden.. Maar dan gaan we virtueel samen! Kunnen we daarna samen trots zijn!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed zo van die toetjes!
Als je 's nachts wakker wordt van de honger, lijkt me dat je iets meer moet eten?
Ik ga ook zo sporten, om 11 uur. Zullen we virtueel samen gaan?
Je kan het.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik moet er om half 11 zijn. Onze sportschool heeft zomertijden.. Maar dan gaan we virtueel samen! Kunnen we daarna samen trots zijn!
Moet daarna nog de plantjes sproeien bij een vriendin, even naar de lidl voor aardbeitjes en iets verzinnen voor het avond eten. Ik heb nog spinazie liggen en peen en doperwtjes.. Misschien maar gewoon aardappels halen
Als ik ga sporten dan mag ik vanmezelf vanavond mijn haartjes in een maskertje zetten en mijn verse masker van de lush uitproberen.. Dus ik ga me nu omkleden!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het.![]()
Ik ga daarna gewoon naar huis, denk ik.
Goed zo!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als ik ga sporten dan mag ik vanmezelf vanavond mijn haartjes in een maskertje zetten en mijn verse masker van de lush uitproberen.. Dus ik ga me nu omkleden!
Ik ook aan jou terwijl ik me opdruk.. Kom je dat virtueel even voor me tellen :p dan kan ik er meer!quote:
Haha, gelukkig kan ik dat echt niet zelf maken, maar 't ziet er geweldig lekker uit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
cheesecakebrownies. 400 gram suiker.400gram roomkaas. 200 gram pure chocolade. 200 gram roomboter. En dan nog iets van 5 eieren, zo'n 150 gram bloem, scheutje vanillearoma en een bak frambozen. Calorieën-killer
Hier ook. Struisvogelen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]mijn ervaring is dat braaf op de weegschaal gaan staan idd helpt. Ik heb dat ding ook wel eens maanden lang ontweken
Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, gelukkig kan ik dat echt niet zelf maken, maar 't ziet er geweldig lekker uit.
Sta bijna mn monitor af te likken.
Vandaag gebeld dat ik EINDELIJK (na bijna 2 jaar) weer aan het werk kan.
Uitzendbasis, in een magazijn, maar dat kan de pret niet drukken, ik heb weer werk voor als het goed is, een paar maanden! Hoera, geld!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef CarOnline het volgende:
Uitzendbasis, in een magazijn, maar dat kan de pret niet drukken, ik heb weer werk voor als het goed is, een paar maanden! Hoera, geld!
Dank je! Het is echt niet normaal hoe moeilijk het is om aan het werk te komen, zeker als je ongeschoold bent (quote:
Herkenbaar verhaal dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je! Het is echt niet normaal hoe moeilijk het is om aan het werk te komen, zeker als je ongeschoold bent ()
Ik had 14 jaar een vaste baan, maar door reorganisatie eruit. En nu al 5 jaar aan het klungelen.
Maar goed, ik hoop echt dat ik hier een paar maanden aan de bak kan.
Leuk werk of niet, het is werk!
[/nutteloos]!!
Nou, ik ben wel geschoold en heb ook een kutperiode gehad qua werken. Op een dag werd ik opgebeld door het uitzendbureau of ik tijd had om twee weken een archief op te schonen bij 's Neerlands enige lampenfabrikant. Na die twee weken mocht ik blijven als medewerker personeelszaken op uitzendbasis. Toen mijn uitzendtijd er op zat heb ik heel brutaal intern gesolliciteerd bij IT en nu werk ik daar als projectassistent met een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je! Het is echt niet normaal hoe moeilijk het is om aan het werk te komen, zeker als je ongeschoold bent ()
Ik had 14 jaar een vaste baan, maar door reorganisatie eruit. En nu al 5 jaar aan het klungelen.
Maar goed, ik hoop echt dat ik hier een paar maanden aan de bak kan.
Leuk werk of niet, het is werk!
[/nutteloos]!!
het enige wat ik net kon denken wad iets als mhuhahahahaha mn collega's dik makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, gelukkig kan ik dat echt niet zelf maken, maar 't ziet er geweldig lekker uit.
Sta bijna mn monitor af te likken.
Ahh ja, dat is ook zo, maar ik zat er echt een beetje doorheen van de week.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel geschoold en heb ook een kutperiode gehad qua werken. Op een dag werd ik opgebeld door het uitzendbureau of ik tijd had om twee weken een archief op te schonen bij 's Neerlands lampenfabrikant. Na die twee weken mocht ik blijven als medewerker personeelszaken op uitzendbasis. Toen mijn uitzendtijd er op zat heb ik heel brutaal intern gesolliciteerd bij IT en nu werk ik daar als projectassistent met een contract voor onbepaalde tijd.
Laat dit verhaal je moed geven - alles is mogelijk
Haha ja das ook een manier! Gewoon blijven voeren, lijk je vanzelf dunner.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
het enige wat ik net kon denken wad iets als mhuhahahahaha mn collega's dik maken
Wat fijn, gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:22 schreef CarOnline het volgende:
Sinds Januari ook geen uitkering meer, dus met een huis (op 2 salarissen gekocht vóór de crisis) en 3 kinderen... Het werd wat krap![]()
![]()
Ah man, ik ben echt zo blij!
Ik vroeg me laatst nog af of we nu een hoger opgeleide jeugd dan in economisch betere tijden zullen krijgen. Je stopt nu niet zomaar meer even met school lijkt me.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
De jeugdwerkloosheid zit in Nederland al op 16% hoorde ik gisteren. "Ga gewoon werken" wordt helaas steeds minder vanzelfsprekend
Nou ja, hij krijgt in elk geval nog een afwijzingsbriefquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef Fuente het volgende:
CarOnline wat fijn zeg! Je hoort het momenteel zo vaak. Mijn ex is inmiddels 2 jaar werkeloos met op en af soms werk tussendoor. De afwijzingen zijn ook steeds bruter, afgelopen week begon een afwijzingsbrief met: Geachte heer %ACHTERNAAM,
Nah dus!
Hier gaat het nog steeds op en af. Neem me constant voor meer te schrijven, maar het komt er niet van
Nou, in mijn omgeving zie ik juist dat alle afgestudeerde mensen op banen zitten die ver onder hun niveau zijn. Zijn wel mensen die 'pret-studies' gedaan hebben, maar wel van die banen waarmee je breed opgeleid bent en duidelijk aan 'op academisch denkniveau' functioneert.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst nog af of we nu een hoger opgeleide jeugd dan in economisch betere tijden zullen krijgen. Je stopt nu niet zomaar meer even met school lijkt me.
Op mijn werk worden veel mbo-banen opgevuld door hbo'ers en academici. Eigenlijk te gek voor woorden, want je pikt banen bedoeld voor mbo'ers in. Dus goede scholing helpt - bij het vinden van een baan op mbo-niveau.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef Zeester het volgende:
Nou, in mijn omgeving zie ik juist dat alle afgestudeerde mensen op banen zitten die ver onder hun niveau zijn. Zijn wel mensen die 'pret-studies' gedaan hebben, maar wel van die banen waarmee je breed opgeleid bent en duidelijk aan 'op academisch denkniveau' functioneert.
Ik werk in de kinderopvang en daar gebeurd precies hetzelfde.. Vanaf augustus waarschijnlijk geen werk meer en geen uitkering.. Maar er zijn amper vacatures die aansluiten bij mijn werkervaring en diploma.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn werk worden veel mbo-banen opgevuld door hbo'ers en academici. Eigenlijk te gek voor woorden, want je pikt banen bedoeld voor mbo'ers in. Dus goede scholing helpt - bij het vinden van een baan op mbo-niveau.
Klopt wat gisteren ook op tv bij Hart van Nederland. Werken er spaanse mensen in verzorging te huizen maar als ik me om zou willen laten scholen had ik geen recht meer op WW. Hoe krom is dat!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Mokkels het volgende:
En dan las ik vanmorgen dit ook nog:
"Het kabinet wil Europese werkloze jongeren met specifieke kwaliteiten naar Nederland halen voor werk in de energiesector in Noord-Groningen of als technicus in Zuidoost-Brabant. "
http://www.nu.nl/politiek(...)nederland-halen.html
Ja, dat moet je echt in deze tijden gaan doen...
Precies dit. Het is allemaal zo krom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klopt wat gisteren ook op tv bij Hart van Nederland. Werken er spaanse mensen in verzorging te huizen maar als ik me om zou willen laten scholen had ik geen recht meer op WW. Hoe krom is dat!
Dat ze er eerst eens wat aan gaan om de mensen hier aan het werk te krijgen!
Wat ik ervan begreep, betreft dit specifiek technisch geschoolde werkloze jongeren die we in Nederland gewoonweg niet (voldoende) hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Mokkels het volgende:
"Het kabinet wil Europese werkloze jongeren met specifieke kwaliteiten naar Nederland halen voor werk in de energiesector in Noord-Groningen of als technicus in Zuidoost-Brabant. "
Een werkgever wil tegenwoordig iemand met ervaring in de branche, ervaring in een vergelijkbare functie en het liefste ook ervaring met alle programmatuur waarmee je moet gaan werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
De andere kant van het verhaal is dat ik als bijna-gepromoveerde ook geen werk kan vinden. Bij elke niet-wetenschappelijke vacature waarop ik solliciteer krijg ik te horen dat ik overgekwalificeerd ben, niet de juiste specifieke opleiding heb of niet de juiste specifieke ervaring heb.
Kennelijk zijn die mensen in Nederland dus niet te vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Mokkels het volgende:
Maar stel we zouden ze wel krijgen (want er staat als ik het goed onthouden heb wel in dat ze er mee bezig zijn met leren etc) dan gaan die anderen niet meer weg. Want ze zullen vast goedkoper zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep, betreft dit specifiek technisch geschoolde werkloze jongeren die we in Nederland gewoonweg niet (voldoende) hebben.
zorg er dan voor dat de Nederlandse werkloze jongere in de techniek aan de slag kan. Als ik nu geen baan meer zou hebben laat ik mij maar wat graag omscholen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep, betreft dit specifiek technisch geschoolde werkloze jongeren die we in Nederland gewoonweg niet (voldoende) hebben.
31 km is ook best wel een eindquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
en de stelling dat wij niks met de rest van europa te maken hebben vind ik ook niet helemaal juist
Het is overal redelijk pet, als we daar niet collectief wat aan doen wordt het gewoon niet beter.
OT: misschien was 31 km net iets te optimistisch als gezellig stukje fietsen tussendoor
Als je nu met je fietstocht even langs de Lidl was gefietstquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Bij de Jumbo waren de aardbeien nu ook maar 1,99, denk dat ik ze gewoon daar haal. De dichtstbijzijnde LIDL is 4km fietsen en ik ben wel even klaar met fietsen voor vandaag
ik heb mezelf de laatste vijf kilometer echt mentaal naar huis moeten schreeuwen. Het leek alsof mijn botten van lood waren ineensquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nu met je fietstocht even langs de Lidl was gefietstNiet dat ik verwacht dat ze daar nog wel zijn hoor.
Laatste keer dat ik meer dan 30 km had gefietst wilde ik op het eind ook niet meer. Eigenlijk wilde ik gewoon langs de weg gaan zitten en hopen dat ik op miraculeuze wijze toch thuis zou aankomen. Mijn kont voelde ook verdoofd aan (zenuw steeds te veel druk gehad??quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mezelf de laatste vijf kilometer echt mentaal naar huis moeten schreeuwen. Het leek alsof mijn botten van lood waren ineensMental note: stoppen na 20
Ik kan het de werkgever niet kwalijk nemen. Logisch dat die uit alle sollicitanten degene kiest die het meest aan het profiel voldoet. Maar het is in ieder geval niet zo dat je met een hoge opleiding per definitie beter af bent. Als ik solliciteer op een HBO-functie die ik heel goed zou kunnen doen en ook leuk zou vinden, dan zou mijn sollicitatie al per definitie 'verdacht' zijn omdat de functie onder mijn niveau is. Een werkgever vraagt zich dan al gauw af of je wel blijft plakken. En ook daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een werkgever wil tegenwoordig iemand met ervaring in de branche, ervaring in een vergelijkbare functie en het liefste ook ervaring met alle programmatuur waarmee je moet gaan werken.
Owja, en daarnaast moet je ook nog goed in het team passen.
Het is niet makkelijk.
Ik had dat met mijn ananas.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn cantaloupe liep bijna weg (de schil begon te schimmelen), dus heb ik m maar geslacht.
Conclusie: cantaloupes zijn het lekkerst als ze bijna weglopen
Dat had ik een tijdje geleden ook al ontdekt, echt niet lekker inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn ananas.
Conclusie: ananas is niet het lekkerst als ze bijna weglopen.
Oh dat herken ik maar al te goed!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen denk ik even lekker meloenen halen bij de AH, vanaf zaterdag word het weer goed weer!!!
Heb er geen vlees uitgehaald vanmorgen.. En nu weet ik niet wat ik moet eten.
Heb t wel bewaard en net wat door mijn smoothie gegooid. Samen met een halve dragonfruit en wat yoghurt. Meh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat had ik een tijdje geleden ook al ontdekt, echt niet lekker inderdaad.
Ik denk dat de kans op aardbeien bij Lidl niet zo groot meer is. Ik was om 12 uur niet de enige die met 4 dozen de deur uitliep
of gewoon vega eten....quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat herken ik maar al te goed!
Vlees halen in de supermarkt?
Maar als je AVG op je menu had staan zijn aardappels met boontjes wel erg karig.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef BananaPancake het volgende:
Vanmorgen had ik een sollicitatie bij een broodjeszaak. Na een kort gesprek zei de beste man; wat zijn je plannen voor vandaag? Dus ik zo: ehm.. ik ben vrij. Mocht ik gelijk beginnen!
Stond vooral achter de kassa en voor volgende week sta ik ook op de planning, dus ik neem aan dat ik een nieuwe baan heb haha.
Ik heb daardoor alleen wel heel weinig gegeten vandaag, maar straks eten we lekker kip met vruchtjes
hee tof!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef BananaPancake het volgende:
Vanmorgen had ik een sollicitatie bij een broodjeszaak. Na een kort gesprek zei de beste man; wat zijn je plannen voor vandaag? Dus ik zo: ehm.. ik ben vrij. Mocht ik gelijk beginnen!
Stond vooral achter de kassa en voor volgende week sta ik ook op de planning, dus ik neem aan dat ik een nieuwe baan heb haha.
Ik heb daardoor alleen wel heel weinig gegeten vandaag, maar straks eten we lekker kip met vruchtjes
Naja daar heb ik dus geen zin in :p Dus ik heb een ander plan gemaakt.. Heb nog een zak sla liggen die tot vandaag goed is dus is maar lekker salade met komkommer tomaat augurkje etc. En ik maak tonijnsalade (tonijn met uitjes, augukje beetje friteslijn) en ik eet daar wat brood bij!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat herken ik maar al te goed!
Vlees halen in de supermarkt?
[..]
Heb t wel bewaard en net wat door mijn smoothie gegooid. Samen met een halve dragonfruit en wat yoghurt. Meh.
Fruit moet hier op, attack of the fruitflies.
Je bent me net voorquote:
Prima optie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja daar heb ik dus geen zin in :p Dus ik heb een ander plan gemaakt.. Heb nog een zak sla liggen die tot vandaag goed is dus is maar lekker salade met komkommer tomaat augurkje etc. En ik maak tonijnsalade (tonijn met uitjes, augukje beetje friteslijn) en ik eet daar wat brood bij!
Allemaal dingen die op moeten dus komt goed. En dan morgen wel vlees eruit halen!
En ik wou het ook net typen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je bent me net voorIk wilde precies hetzelfde typen.
Wat tof voor jullie allemaal!
1550?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal ik eens doen als avondeten. Ik heb al 1550 kcal op vandaag, mijn grens is eigenlijk 1600 en ik kan wel wat extra eiwit gebruiken
Haha! Wat tof, gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef BananaPancake het volgende:
ik neem wel aan dat je niet gaat pogen die 40k zonder stoppen in twee uur te rijden? Want dan komt het wel goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik heb vanmorgen wat leuke make-upjes gekocht. Dus ik ga nu eerst mijn make-uptas uit zoeken!
Ben alleen nog opzoek naar een mooie blush.. Maar alle mooie zijn zo duur![]()
SQ hier staat er trouwens bijna 40 km fietsen op het programma zaterdag.. Krijg spontaan de neiging om dat niet door te laten gaan
Kon weer eens niet stoppen met eten. Wel allemaal gezond eten, maar er zaten wel kcalorieën inquote:
Ik zit er aan te denken kabeljauw te halen, de koolhydraten voor het avondeten te schrappen en er wat groente bij te eten.quote:
We hebben 2 stops tussendoor.. De eerste stop is bij een vriendin de tuin sproeien en de andere stop mijn schoonouders. Ow 3 zelfs. De kersenboer!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem wel aan dat je niet gaat pogen die 40k zonder stoppen in twee uur te rijden? Want dan komt het wel goed
Offtopic: Blushes hoeven helemaal neit duur te zijn toch? Mijn duurste is van Sleek en kost 7 euro ofzo
Naja dan moet ik toch maar een keer gaan swatchen in de winkel.. Heb nu een cream blush van UD, maar ik wil een beetje kunnen wisselen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Rose gold raad ik af, die heeft erg veel gold en weinig rose. Een matte blush is zo veel mooier!
en met die 40k komt het wel goed zo te horen
daar was ik afgelopen zaterdag. Nee we moeten daar iets ophalen van marktplaats,Vandaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm ik ben er nog te weinig geweest om echt te kunnen oordelen, maar ik vind zelf Nijmegen gezellig, dus als je nog kunt veranderen
Vond Arnhem erg leuk!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Is arnhem een beetje leuk? Gaan we zaterdag heen.
HAHAHAHA NEEEE zet iemand met een eetprobleem dus NIET in een (Grieks) buffetrestaurantquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vond Arnhem erg leuk!
Mocht je uit eten willen en grieks dan zou ik een lopend buffet doen daar, erg goed!
wacht even... je past op het huis van vrienden en je geeft daar meteen de eerste dag al een feestje? Weten die mensen dat ook? .:Dquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef Mokkels het volgende:
Vanaf zondag passen we 2,5 week op een huis van kennissen en hebben we gelijk zondag een BBQ (wat m'n vriend heeft geregeld zonder mijn 'goedkeuring'). Ik ben misschien dom hoor maar ik kan daar zooo slecht tegen. Ben je er net, met al je zooi wat je nog moet opruimen heb je gelijk zo'n klere BBQ.Ik moet altijd eventjes tot rust komen. De dag er na oke..
Het is dan wel geregeld door een catering (m'n schoonmoeder heeft een cateringbedrijf) dus we hebben er niet zoveel werk mee maar toch. Ik kan daar niet tegen, het word me dan even te druk.![]()
/frustratie modus uit.
is dat all you can eat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef J0ycie88 het volgende:
En wil je sushi dan moet je voor Ask de chef gaan!
Haha ja dat weten ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHA NEEEE zet iemand met een eetprobleem dus NIET in een Grieks buffetrestaurant!
(ik ben niet dik geworden omdat ik zo goed maat kon houden) Maar bedankt voor de tip
[..]
wacht even... je past op het huis van vrienden en je geeft daar meteen de eerste dag al een feestje? Weten die mensen dat ook? .:D
Ja. alleen wij stoppen altijd na de 3e rondequote:
dan skip ik die ook, bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja. alleen wij stoppen altijd na de 3e ronde
Maar zo lekker, en heel veel lekkere warme gerechten!
Of een enorme salade met gegrilde vis/vlees erbij! En dan vooraf een soepje, bijvoorbeeld courgettesoep. Dat is van nature al zo romig en lekker zoet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken kabeljauw te halen, de koolhydraten voor het avondeten te schrappen en er wat groente bij te eten.
Als je nog een keer in Arnhem bent, in Elst zit echt een geweldige wok. Superlekker!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vond Arnhem erg leuk!
Mocht je uit eten willen en grieks dan zou ik een lopend buffet doen daar, erg goed!
Een wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
het einde der tijden is nabij. Mijn man kwam net naar beneden in een onesie. Het was fijn jullie gekend te hebben.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
het einde der tijden is nabij. Mijn man kwam net naar beneden in een onesie. Het was fijn jullie gekend te hebben.
Ja, lekker makkelijk als het je eigen man niet isquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok! Dank jullie wel dat jullie me even hebben laten lachen!
dit bestaat al heel lang hoor. Alleen zijn ze dan wat kleiner en vind je ze bij de boxpakjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Het lijkt me wel een comfortabele zondagsoutfit! Voor op de bank danAl is he zo lastig plassen!
Hahaha ik zou ook lachen als L. daar mee aan kwam zetten. Maar daar hoef ik niet bang voor te zijn denk ik. Die draagt zelfs amper een jogingbroek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk als het je eigen man niet is![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit bestaat al heel lang hoor. Alleen zijn ze dan wat kleiner en vind je ze bij de boxpakjes.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
juhquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel geinig voor kerst. Maar goed, dat gaan we dus niet halen begrijp ik gezien het einde der tijden and such.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, met zo'n garderobe hoef ik ook niet sexy te zijn. VREET ALLES!!
Een gewone boek zou makkelijke zijn denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Makkelijk joh. Gewoon zo naakt erin, scheelt weer gedoe bij bedsport
Boek?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Een gewone boek zou makkelijke zijn denk ik
Nou, net als met een ski-overall vroeger.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
Zo'n ding lijkt mij wel vreselijk onpraktisch. Zit je lekker warm daarin, moet je naar de plee moet dat hele ding uit. KOUD!
quote:
Ja! Dit is een vrijbrief om echt alles te dragen wat jij maar leuk vindt (en wat hij afschuwelijk vindt).quote:
jaloeziequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:44 schreef Vicky het volgende:
Whahaha geweldig SQ
Heerlijke halve watermeloen op net...
Zucht... 4 mensen vandaag: goh je bent nog meer afgevallen he...
ik: uhh nee ik ben juist een kilootje aangekomen.
De reacties: oh kom er nog maar een paar aan dan, dat staat je veel beter. En: je krijgt een heel smal gezicht. En: je bent nu toch zeker wel klaar he..
Seriously.. waar bemoeien ze zich mee....
je zou het haast gaan denken hequote:
klinkt goed!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb soep gemaakt van kabeljauw, broccoli, sjalotje, knoflook, rode peper en marmite. Was lekker
quote:
Hilaaaries! Ding zit ook nog retestrakquote:
No personal offence! Maar hier word ik zo moe van! Mensen die een compliment niet kunnen incasseren!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook voor de jaloezie-kaart en ze zijn het gewoon niet gewend dat je een smaller gezicht hebt.
Kreeg afgelopen week te horen dat ik er nu als een jong meisje uitzag in mijn gezicht (daarvoor was ik dus een ouwe tang?).
Joah, da kan wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou je mac&cheese in kunnen vriezen? Ik zei met mijn stomme hoofd " ja, lekker!" toen met een doggybag werd aangeboden. Mijn vriend heeft een bak meatloaf mee. En we hebben ook allebei 3 minimuffins gekregen.
Naar de sauna geweest?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
2,3 kilo vocht kwijt in anderhalve dag. Het lichaam is een raar ding.
Maar dan kan je over een tijdje precies zien waar die extra kilo's nu plots vandaan zijn gekomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
Bar, als je helemaal niet met dieet bezig bent, waarom post je dan lijstjes? Klets gewoon mee zonder lijstjes. Want hier ga je alleen maar kritiek op krijgen en sense makes it not. Waarmee ik niet je keuzes veroordeel uiteraard
quote:
heerlijk! Ga je iets leuks doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo'n zin in weekend. En maandag ook nog vrij
Het weekend is gewoon weekend, niks speciaals, maar maandag ben ik ALLEEN! Kan dus vanalles worden, van met een boekje en wijn op een terras (helaas is natuurlijk niemand anders vrij op maandagmiddag) tot gekke dingen koken of wiien. Ik weeeet het nog niet.quote:
Laag ingezet, zeg dat. Ik zou de hele dag met eten (meermeermeer) bezig zijn als ik het daarbij zou laten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
Laisje:
O: 2 kiwis, 2 ons aardbeien, magere yoghurt, schepje lijnzaad (te veel fruit ingeslagen)
T: appel
L: vier volkorenboterhammen met achterham
T: komkommer
D: uit eten voor oma's verjaardag. Vandaar overdag laag ingezet
S: hopelijk blijft het droog, dan fietsen we naar oma: 2x16 km, plus mijn standaard ww-verkeer (8k)
Zonder suiker valt prima te leven hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Delia het volgende:
*meldt zich*
Ik ga 6 augustus naar een diëtiste, want overgewicht is echt een gróót probleem in onze familie. Zijn er hier mensen die nu helemaal suikervrij eten? En zo ja, hoe bevalt dat? Wat doe je op verjaardagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |