abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:23:06 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_128538347
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:24:17 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128538402
:D Clums! Die fout maak ik ook elke keer, en toch al de dag van thuiskomst gaan staan en vet teleurgesteld zijn. :')

De reis verder goed gegaan?
pi_128538493
Ik weet niet hoe ik zitten moet... schuine buikspieren
ik wist niet dat ik ze had... auw
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:26:33 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_128538514
Zeg BE, welk forum mod jij nou eigenlijk nog?
disclaimer
pi_128539294
Aankomende zaterdag werk ik van 21:45, tot 7:00. Nee. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128539710
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
:D Clums! Die fout maak ik ook elke keer, en toch al de dag van thuiskomst gaan staan en vet teleurgesteld zijn. :')

De reis verder goed gegaan?
Ja op zich prima gegaan. Alleen op :r Düsseldorf :r veel langer rond moeten zoeken dan nodig was. Lig nu in m'n hotelbed. Het is hier bijna 2100 uur en das prima, want zo voelt het ook. Ik crash zo in slaap, en dan morgenmiddag ofzo maar eens de stad in. Eerst even bijkomen van de afgelopen dagen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:22:04 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_128540978
Ik wil fietsen ;(

Maar bagger moe en alles dut zeer :( Ik ben gestopt met de sportschool tijdelijk. Is ff niet meer te doen... maar toen ik vanmorgen 200gr aangekomen was (ja ik weet weinig en boeie) baalde ik van de stop _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:34:29 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128541591
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg BE, welk forum mod jij nou eigenlijk nog?
Niks op dit moment.
Shhhh. ;) Ik ben TF aan het inwerken. ;)
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:37:36 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_128541762
Ik ben altijd verward bij tf omdat ik dr altijd taart noem :')
disclaimer
pi_128546485
vandaag een " goede " dag
O: 1 bth pindakaas
t: appeltaart met slagroom van kobus kuch :9~ een warme chocolademelk en een munt thee
l: portugese salade ( met ham, olijven, koriander, kikkererwten, etc.. nom nom!! )
D: een of andere diepvries zak maaltijd.. en een fles witte wijn :6

onder omstandigheden best prima :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_128546709
ohja lijstje:

O: 250 ml magere yoghurt, 40 gr all bran en een banaan, koffie
S: kwartiertje cardio, en verder ruim half uurtje oefeningen
T: eiwitshake
L: 2 roggebrood met kaas, halve komkommer en 150 gr rauwkost, glas optimel
T: koffie
T: muntthee, 2 nectarines
D: Spinazie, pasta en kipfilet, glas optimel
T: misschien nog een bakje kwark (als ik trek heb)

Verder aan vocht: anderhalve liter water.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2013 17:27:19 ]
pi_128549488
Oh verkeerde topic :D
pi_128551134
Hè, 4 ons erbij en dit is echt voor het eerst dat ik echt niet zo goed snap waarom. Ben vrijdag wel gaan drinken, maar verder heb ik het wel keurig gedaan (en dat heb ik er weer uitgegooid 's avonds!). Nou ja, volgende week beter!
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:26:52 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_128551206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Zeester het volgende:
Hè, 4 ons erbij en dit is echt voor het eerst dat ik echt niet zo goed snap waarom. Ben vrijdag wel gaan drinken, maar verder heb ik het wel keurig gedaan (en dat heb ik er weer uitgegooid 's avonds!). Nou ja, volgende week beter!
Dan heb je gewoon vocht vastgehouden. Wel irritant, maar de volgende keer ben je een kilo lichter!
disclaimer
pi_128551342
Ik hoop het. Bedenk me dat ik gisteren ook wel behoorlijk zout heb gedineerd dus dat zal dan wel! Op dit soort momenten zou thuis een weegschaal wel fijn zijn!
pi_128551508
Ik vrees dat dat er een beetje bij hoort. Ik ben sinds ik ging sporten eerst gelijk gebleven, daarna een paar ons afgevallen, en daarna een kilo zwaarder geworden. Ik ben nu dus een paar weken bezig en merk alleen dat ik maar niet lichter word terwijl ik wel gezond eet. Dat kán natuurlijk gewoon niet, dus er zal vast wel een of andere voor mij duistere reden zijn die eraan ten grondslag ligt. Ik ben maar gestopt erover na te denken. Maar goed, echt motiverend is het niet!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:38:49 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_128551630
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees dat dat er een beetje bij hoort. Ik ben sinds ik ging sporten eerst gelijk gebleven, daarna een paar ons afgevallen, en daarna een kilo zwaarder geworden. Ik ben nu dus een paar weken bezig en merk alleen dat ik maar niet lichter word terwijl ik wel gezond eet. Dat kán natuurlijk gewoon niet, dus er zal vast wel een of andere voor mij duistere reden zijn die eraan ten grondslag ligt. Ik ben maar gestopt erover na te denken. Maar goed, echt motiverend is het niet!
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
Maar gezond eten en laag-calorisch eten zijn natuurlijk niet hetzelfde. Als je net zo veel binnen krijgt als je verbrandt zul je onder de streep niet afvallen. Wat eet je gemiddeld?
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:45:26 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128551880
Wanneer leer ik nou eens echt goed voor mezelf te zorgen als ik me rot voel of supermoe ben (of een combinatie van die twee :') )

O: Brinta
T: kapje pindakaas, stuk geitenkaas 30+, 4 dubbelwafels, 5 snoepjes
L: 2 boterhammen
T: biscuitjes, 1,5 magnum
D: chili

-O-
Vanavond ouderavond en daarna meteen naar bed. Hoop er om 21.15 in te liggen.
En ik ga op zolder liggen zodat ik niet weer 4 keer wakker wordt van een van de heren. :')
pi_128551925
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef Stormqueen het volgende:

Maar gezond eten en laag-calorisch eten zijn natuurlijk niet hetzelfde. Als je net zo veel binnen krijgt als je verbrandt zul je onder de streep niet afvallen. Wat eet je gemiddeld?
Ik eet heel regelmatig:

O: 2x volkoren beschuit met filet americain
T: smoothie met banaan, magere yoghurt en aardbei/mango/ananas/bosvruchten
L: 2x volkoren brood met 2 gekookte eieren
T: 2 stukjes pure chocola
T: 2x volkoren beschuit met geitenkaas/filet americain/kipfilet/rosbief/fricandeau/gerookte ham
D: verschillend
T: als ik heb gesport, een bak magere yoghurt met appel

M'n avondeten varieert wel enorm: de ene keer een flinke salade met gegrilde zalm, de andere keer pasta met kaas of risotto met room. Maar het is allemaal vers en puur, zelf gemaakt, met zo weinig mogelijk rood vlees, geen overbodige sausjes. Nou ja, you get the drift. Ik let erop dat het niet te gek wordt met kcal (tussen 500-750 kcal, maar dat doe ik op gevoel, dus tja :Y) ).

Omdat ik zo'n enorme autist ben met eten en elke dag hetzelfde eet, valt het nogal op dat het sporten niks uitmaakt. Maar ik ga de boel toch eens door een calorieënteller halen.
pi_128552594
Even via FatSecret gekeken en ik zit op 936 kcal zonder avondeten:

O: 133 kcal
T: 239 kcal
L: 271 kcal
T:161 kcal
T: 132 kcal

Op hoeveel kcal proberen jullie te zitten?
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:17:02 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_128553143
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Even via FatSecret gekeken en ik zit op 936 kcal zonder avondeten:

O: 133 kcal
T: 239 kcal
L: 271 kcal
T:161 kcal
T: 132 kcal

Op hoeveel kcal proberen jullie te zitten?
Mmm, dan is het niet zo dat je te veel eet in ieder geval.
Ik probeer zelf rond de 1500 te blijven, sommigen vinden dat een crashdieet geloof ik, maar voor mij werkt het prima. Kan genoeg en gevarieerd eten en heb weinig honger.
Wel trek, maar dat heb ik ook als ik 7000 kcals op een dag zou eten :')
disclaimer
pi_128553227
Och trekschmek. Dat kun je prima negeren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:19:46 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_128553248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och trekschmek. Dat kun je prima negeren.
Tuurlijk, negen van de tien keer wel :P Gelukkig maar.
disclaimer
pi_128553285
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuurlijk, negen van de tien keer wel :P Gelukkig maar.
Anders at ik echt all day every day :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:20:38 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_128553293
ik ga ook geen lijstjes meer posten ook, ik vreet toch nagenoeg elke dag hetzelfde en als ik mezelf een keer te buiten ga durf ik dat toch niet te posten :D *O* :')
disclaimer
pi_128553370
Ik post ook nooit lijstjes, omdat ik alleen met absurde lijstjes afval. Respect voor iedereen die langzaam en verantwoord afvalt maar

Alhoewel, velen blijkbaar wel, maar dat past echt zo niet in mijn leven ATM.
pi_128553385
hier staat de wijn fles gewoon op tafel..
schijt! :6

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:23:10 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128553386
LL dat lijkt wel goed, misschien qua kcal wat te weinig maar geeft eens een keer niks

Barretje, dat lijstje zit er natuurlijk niet uit. Ik hoop dat je het zelf ook weet want dit is ECHT niet goed. Wat de oorzaak ook is.

Qua kilogrammen....
Ik schommel zo'n 2 kg, dat kan gewoon. Niet zo focussen daarop hoor, nergens voor nodig.
1 dag sporten resulteert niet in een kg lichaamsverlies.. jammer dan.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128553400
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
hier staat de wijn fles gewoon op tafel..
schijt! :6
Jij hebt je borrel verdiend! Sterkte!
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:25:53 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_128553499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
LL dat lijkt wel goed, misschien qua kcal wat te weinig maar geeft eens een keer niks

Barretje, dat lijstje zit er natuurlijk niet uit. Ik hoop dat je het zelf ook weet want dit is ECHT niet goed. Wat de oorzaak ook is.

Qua kilogrammen....
Ik schommel zo'n 2 kg, dat kan gewoon. Niet zo focussen daarop hoor, nergens voor nodig.
Denk dat iedereen dat wel weet hoor. Claudia had het er over dat je drie weken stil staat, dat vind ik wat anders.
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:26:44 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_128553544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik post ook nooit lijstjes, omdat ik alleen met absurde lijstjes afval. Respect voor iedereen die langzaam en verantwoord afvalt maar

[ afbeelding ]

Alhoewel, velen blijkbaar wel, maar dat past echt zo niet in mijn leven ATM.
heeft niets met tijd hebben te maken natuurlijk. Maar jij bent gewoon nogal een emotionele wervelwind met vrij grote extremen _O-
disclaimer
pi_128553637
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heeft niets met tijd hebben te maken natuurlijk. Maar jij bent gewoon nogal een emotionele wervelwind met vrij grote extremen _O-
:D

Dat valt an sich wel mee hoor, maar ik eet gewoon te vaak met mensen en drink gewoon veel te vaak om daar een verstandig dieet om heen te bouwen :D Soms ga ik dus even een paar weken in extreemmodus, zodat ik verder lekker kan blijven doen wat ik wil doen.
pi_128553667
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Denk dat iedereen dat wel weet hoor. Claudia had het er over dat je drie weken stil staat, dat vind ik wat anders.
Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog. :( Ik val het beste af als ik zo weinig mogelijk beweeg en heel weinig eet. Het zal best wel zo zijn dat ik aan m'n spieren werk nu, maar daar zie ik ookal niks van terug. :(
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:29:38 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_128553676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat valt an sich wel mee hoor, maar ik eet gewoon te vaak met mensen en drink gewoon veel te vaak om daar een verstandig dieet om heen te bouwen :D Soms ga ik dus even een paar weken in extreemmodus, zodat ik verder lekker kan blijven doen wat ik wil doen.
Dat zijn keuzes ;)
disclaimer
pi_128553736
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat zijn keuzes ;)
Uhu. En (voor nu) keuzes waar ik achter sta en me prima bij voel :Y En stukken minder dik bij weet te blijven dan ik was ook nog eens dus (again voor nu) *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog. :( Ik val het beste af als ik zo weinig mogelijk beweeg en heel weinig eet. Het zal best wel zo zijn dat ik aan m'n spieren werk nu, maar daar zie ik ookal niks van terug. :(
Spierballetjes maken en die aaien. Dat werkte voor mij heel motiverend :D
pi_128553763
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DancingPhoebe op 03-07-2013 20:31:44 ]
pi_128553933
over eten gesproken.. weet er nog iemand een leuk lunch-tentje in bos en lommer?? :@

pi_128554100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:

Qua kilogrammen....
Nog te weinig. ....? Whut :?
Ik zit echt propvol :')

Laat die kwark van vanavond ook zitten. Laat gegeten dus dat prop ik er niet meer bij.
pi_128554127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

Spierballetjes maken en die aaien. Dat werkte voor mij heel motiverend :D
Ik zit m'n armen al de hele dag te bewonderen, maar wie houd ik voor de gek? ;(

Ik weet dat het een kwestie van lange adem hebben is. En ach, ik voel me allang heel stoer dat ik 's avonds naar de sportschool ga. Een tijdje geleden was het nog ondenkbaar voor me dat ik 's avonds ging sporten, want ik ben echt een ochtendmens.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:39:33 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_128554167
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Nog te weinig. ....? Whut :?
Ik zit echt propvol :')

Laat die kwark van vanavond ook zitten. Laat gegeten dus dat prop ik er niet meer bij.
ik vind 't ook niet weinig hoor :)
disclaimer
pi_128554189
En een absolute overwinning op mezelf was dat ik afgelopen dinsdag, na 10 uur onafgebroken in m'n ochtendjas achter de computer te hebben gezeten, naar de sportschool ging!
pi_128554224
Maar waarom dan niet in de ochtend gaan Claudia?
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:41:30 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_128554259
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik gok op werk :7
disclaimer
pi_128554291
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik wil ook werk waar ik 10 uur in een ochtendjas mag zitten! :o
pi_128554311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jep. Maar ik doe het mezelf aan, want ik zou nu juist wel 's ochtends kunnen sporten.

Ik ben m'n proefschrift aan het afschrijven en als ik daar 's ochtends niet meteen mee begin, dan wordt het niks meer.

LL, ik vind het ook een net lijstje!
pi_128554320
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
En een absolute overwinning op mezelf was dat ik afgelopen dinsdag, na 10 uur onafgebroken in m'n ochtendjas achter de computer te hebben gezeten, naar de sportschool ging!
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:44:06 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_128554386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wil ook werk waar ik 10 uur in een ochtendjas mag zitten! :o
Doe ik vaak zat als ik thuis werk.
disclaimer
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:45:47 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128554460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je de gewichten nog van de afgelopen tijd?
Zet ze in een grafiek, zal je zien dat het wel goed komt :Y

Hou mijn mond over alcohol want dat is VEEEEEEEEEEEL te lekker ja.
Over een paar week all inclusief.. dat wordt cola-light met veel wodka of rum :9
Maar ook veel salade, groente, vis..
Pfffffffffffffff keuzes :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128554505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb je de gewichten nog van de afgelopen tijd?
Zet ze in een grafiek, zal je zien dat het wel goed komt :Y
Ik heb een weegschaal die m'n gewicht automatisch in een grafiek zet. En m'n vetpercentage ook. Ik houd van statistieken, maar dan vooral als ze doen wat ik wil.
pi_128554618
Ik denk dat ik vorige week gewoon 'vals' was afgevallen, want heb de week ervoor wel stoute dingen gedaan (want ongesteld). Nu zit ik aan een heerlijke salade als diner, en het komt uiteindelijk allemaal goed.

Ik ga toch ook maar eens een weegschaal kopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')