SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja op zich prima gegaan. Alleen opquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Clums! Die fout maak ik ook elke keer, en toch al de dag van thuiskomst gaan staan en vet teleurgesteld zijn.
De reis verder goed gegaan?
Niks op dit moment.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg BE, welk forum mod jij nou eigenlijk nog?
Dan heb je gewoon vocht vastgehouden. Wel irritant, maar de volgende keer ben je een kilo lichter!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Zeester het volgende:
Hè, 4 ons erbij en dit is echt voor het eerst dat ik echt niet zo goed snap waarom. Ben vrijdag wel gaan drinken, maar verder heb ik het wel keurig gedaan (en dat heb ik er weer uitgegooid 's avonds!). Nou ja, volgende week beter!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees dat dat er een beetje bij hoort. Ik ben sinds ik ging sporten eerst gelijk gebleven, daarna een paar ons afgevallen, en daarna een kilo zwaarder geworden. Ik ben nu dus een paar weken bezig en merk alleen dat ik maar niet lichter word terwijl ik wel gezond eet. Dat kán natuurlijk gewoon niet, dus er zal vast wel een of andere voor mij duistere reden zijn die eraan ten grondslag ligt. Ik ben maar gestopt erover na te denken. Maar goed, echt motiverend is het niet!
Maar gezond eten en laag-calorisch eten zijn natuurlijk niet hetzelfde. Als je net zo veel binnen krijgt als je verbrandt zul je onder de streep niet afvallen. Wat eet je gemiddeld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees dat dat er een beetje bij hoort. Ik ben sinds ik ging sporten eerst gelijk gebleven, daarna een paar ons afgevallen, en daarna een kilo zwaarder geworden. Ik ben nu dus een paar weken bezig en merk alleen dat ik maar niet lichter word terwijl ik wel gezond eet. Dat kán natuurlijk gewoon niet, dus er zal vast wel een of andere voor mij duistere reden zijn die eraan ten grondslag ligt. Ik ben maar gestopt erover na te denken. Maar goed, echt motiverend is het niet!
Ik eet heel regelmatig:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar gezond eten en laag-calorisch eten zijn natuurlijk niet hetzelfde. Als je net zo veel binnen krijgt als je verbrandt zul je onder de streep niet afvallen. Wat eet je gemiddeld?
Mmm, dan is het niet zo dat je te veel eet in ieder geval.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Even via FatSecret gekeken en ik zit op 936 kcal zonder avondeten:
O: 133 kcal
T: 239 kcal
L: 271 kcal
T:161 kcal
T: 132 kcal
Op hoeveel kcal proberen jullie te zitten?
Tuurlijk, negen van de tien keer welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och trekschmek. Dat kun je prima negeren.
Anders at ik echt all day every dayquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, negen van de tien keer welGelukkig maar.
Jij hebt je borrel verdiend! Sterkte!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
hier staat de wijn fles gewoon op tafel..
schijt!
Denk dat iedereen dat wel weet hoor. Claudia had het er over dat je drie weken stil staat, dat vind ik wat anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
LL dat lijkt wel goed, misschien qua kcal wat te weinig maar geeft eens een keer niks
Barretje, dat lijstje zit er natuurlijk niet uit. Ik hoop dat je het zelf ook weet want dit is ECHT niet goed. Wat de oorzaak ook is.
Qua kilogrammen....
Ik schommel zo'n 2 kg, dat kan gewoon. Niet zo focussen daarop hoor, nergens voor nodig.
1 dag sporten resulteert niet in een kg lichaamsverlies.. jammer dan.
heeft niets met tijd hebben te maken natuurlijk. Maar jij bent gewoon nogal een emotionele wervelwind met vrij grote extremenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik post ook nooit lijstjes, omdat ik alleen met absurde lijstjes afval. Respect voor iedereen die langzaam en verantwoord afvalt maar
[ afbeelding ]
Alhoewel, velen blijkbaar wel, maar dat past echt zo niet in mijn leven ATM.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft niets met tijd hebben te maken natuurlijk. Maar jij bent gewoon nogal een emotionele wervelwind met vrij grote extremen
Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel weet hoor. Claudia had het er over dat je drie weken stil staat, dat vind ik wat anders.
Dat zijn keuzesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat valt an sich wel mee hoor, maar ik eet gewoon te vaak met mensen en drink gewoon veel te vaak om daar een verstandig dieet om heen te bouwenSoms ga ik dus even een paar weken in extreemmodus, zodat ik verder lekker kan blijven doen wat ik wil doen.
Uhu. En (voor nu) keuzes waar ik achter sta en me prima bij voelquote:
Spierballetjes maken en die aaien. Dat werkte voor mij heel motiverendquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog.Ik val het beste af als ik zo weinig mogelijk beweeg en heel weinig eet. Het zal best wel zo zijn dat ik aan m'n spieren werk nu, maar daar zie ik ookal niks van terug.
Nog te weinig. ....? Whutquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
LL dat lijkt wel goed, misschien qua kcal wat te weinig maar geeft eens een keer niks
Barretje, dat lijstje zit er natuurlijk niet uit. Ik hoop dat je het zelf ook weet want dit is ECHT niet goed. Wat de oorzaak ook is.
Qua kilogrammen....
Ik schommel zo'n 2 kg, dat kan gewoon. Niet zo focussen daarop hoor, nergens voor nodig.
1 dag sporten resulteert niet in een kg lichaamsverlies.. jammer dan.
Ik zit m'n armen al de hele dag te bewonderen, maar wie houd ik voor de gek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spierballetjes maken en die aaien. Dat werkte voor mij heel motiverend
ik vind 't ook niet weinig hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog te weinig. ....? Whut
Ik zit echt propvol![]()
Laat die kwark van vanavond ook zitten. Laat gegeten dus dat prop ik er niet meer bij.
ik gok op werkquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar waarom dan niet in de ochtend gaan Claudia?
Ik wil ook werk waar ik 10 uur in een ochtendjas mag zitten!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar waarom dan niet in de ochtend gaan Claudia?
Jep. Maar ik doe het mezelf aan, want ik zou nu juist wel 's ochtends kunnen sporten.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
En een absolute overwinning op mezelf was dat ik afgelopen dinsdag, na 10 uur onafgebroken in m'n ochtendjas achter de computer te hebben gezeten, naar de sportschool ging!
Doe ik vaak zat als ik thuis werk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wil ook werk waar ik 10 uur in een ochtendjas mag zitten!
Heb je de gewichten nog van de afgelopen tijd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gewoon fucking 4 ons zwaar ook nog.Ik val het beste af als ik zo weinig mogelijk beweeg en heel weinig eet. Het zal best wel zo zijn dat ik aan m'n spieren werk nu, maar daar zie ik ookal niks van terug.
Ik heb een weegschaal die m'n gewicht automatisch in een grafiek zet. En m'n vetpercentage ook. Ik houd van statistieken, maar dan vooral als ze doen wat ik wil.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je de gewichten nog van de afgelopen tijd?
Zet ze in een grafiek, zal je zien dat het wel goed komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |