quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De klacht dat het te lang duurt heb ik nog nooit gehad
Inderdaad. Het blijft verrassend stil in de DM/PMquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
Maar SC, ik zie weer een boel gehint, gehossel maar weinig actie...
Ik geloof dat ik geen acziequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
Maar SC, ik zie weer een boel gehint, gehossel maar weinig actie...
Altijd jammer wanneer mannen niet de daad (hihi) bij het woord voegen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Het blijft verrassend stil in de DM/PM
Eerst foto's, ik = oppervlakkigquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd jammer wanneer mannen niet de daad (hihi) bij het woord voegen...
quote:
Dat vind ik nou juist het minst interessant aan een ventquote:
Kijk op lange termijn natuurlijk niet, maar in eerste instantie moet ik iemand wel fysiek aantrekkelijk vinden wil ik uberhaupt zo ver komen dat ik verliefd wordquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist het minst interessant aan een vent![]()
Oppervlakkigheid zuigt, daarom ben ik nog steeds single
Ik heb andere eisen, geeft ook niksquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk op lange termijn natuurlijk niet, maar in eerste instantie moet ik iemand wel fysiek aantrekkelijk vinden wil ik uberhaupt zo ver komen dat ik verliefd word
Ik word wel snel verliefd dan weer, dat dan weer wel
Ik ben een kneus![]()
Eisen klinkt weer zo bot vind ikquote:
Dat is wel het andere uiterste.quote:
Ja maar zo erg ben ik niet hoorquote:
Een jasje uit zou wel beter zijn ja, maar karakter gaat bij mij voor alles.quote:
Dan overdrijf je wel heel consequentquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar zo erg ben ik niet hoorIk drijf het een beetje over misschien
Precies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een jasje uit zou wel beter zijn ja, maar karakter gaat bij mij voor alles.
Precies. Zeker mannen die van zichzelf menen te weten dat ze fantastisch zijn mogen hard doorlopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan een knappe man als het een eikel is.
Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde net gaan hardlopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Zeker mannen die van zichzelf menen te weten dat ze fantastisch zijn mogen hard doorlopen
Several timesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:
Klopt, da's om de onzeker en echt niet aantrekkelijke vrouwen eruit te filterenquote:
Hetzelfde geldt voor vrouwen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Juist door zulke filters te hanteren kun je hele leuke dingen mislopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, da's om de onzeker en echt niet aantrekkelijke vrouwen eruit te filteren
[..]
Hetzelfde geldt voor vrouwen hoor
quote:
ksssstquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tvp van je gezien??
ALLEMAAL!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist door zulke filters te hanteren kun je hele leuke dingen mislopen![]()
Vrouwen zijn geen eikels maar kutwijven
Minthy nietquote:
Soms wel hoor maar dan blijf ik even bij Fok uit de buurtquote:
Veel plezier met je blauwtjes daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
En hier verderrr
GC / [Lesbeau] #473 Hittegaylf
Neuh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
En hier verderrr
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
En hier verderrr
quote:
Het was voor jullie bedoeldquote:
Doe ik ook, knap chanant als je er te laat achterkomt dat het raam dicht zit...quote:
Ook met een rokje aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik ook, knap chanant als je er te laat achterkomt dat het raam dicht zit...
Als ik had geweten dat je lesbisch was had ik je veel meer erotische foto's gestuurdquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je lesbisch was had ik je veel meer erotische foto's gestuurd
Ja, al wordt het ook veelvuldig gebruikt als het "kots hier op Domien"-topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Bronson het volgende:
Hoi luitjes, is dit toevallig het 3fm topic?
Ah! Dank je minthy.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al wordt het ook veelvuldig gebruikt als het "kots hier op Domien"-topic.
Graag gedaanquote:
Hater.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
Telegraafreacties![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)_in_Amsterdam__.html
quote:
Ook gestemd!quote:
Om te janken die trieste reactiesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
Telegraafreacties![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)_in_Amsterdam__.html
Maar des te vermakelijker om ze te lezenquote:
quote:
quote:
Misschien zijn het zelfs wel positieven notesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom heb ik nog steeds maar 4 notesik misdraag me zo enorm hier altijd
#FML
Post een stel goeie tetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
#FML
Ik heb er eentje en die vind ik nog steeds niet leukquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
#FML
Wat heb je gedaan dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er eentje en die vind ik nog steeds niet leuk
Een user uitgescholden na wat over en weer getroll om vervolgens bij die bewuste mod in dm erover te gaan zaniken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan.
Ik heb er dus 11, maar dat was al bekend afaik.
Hij zei ook "goeie tetten"quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die van mij zijn.
Maak een bieber grapje. zo heb ik 2 notes gekregenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
#FML
Kan dat ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien zijn het zelfs wel positieven notes
Goed zijn ze zeker maar daar weet jij verder niets vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zei ook "goeie tetten"
Inkoppertje, meen het niet![]()
Toptieten heb je Minth
Die MOETEN wel positief zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maak een bieber grapje. zo heb ik 2 notes gekregen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Een user uitgescholden na wat over en weer getroll om vervolgens bij die bewuste mod in dm erover te gaan zaniken.
Ik zal het nooit meer doen, opgefokt Fok!en
Nee, negatieve notesquote:
Ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan dat ook
Dan zijn het 4 liefdesbrieven, dat weet ik nu al
Je bent zelfs in Den Haag een begripquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed zijn ze zeker maar daar weet jij verder niets van
Of van die vrouwen die weer klagen: hij is veels te lekker voor Fok!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.
Liefdesbrieven van de crew
3 dagen van de kaart geweest, dat gaf wel aan dat ik er later verstandig aan heb gedaan wat meer afstand te nemenquote:
Dat is zeker een positieve note waard jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of van die vrouwen die weer klagen: hij is veels te lekker voor Fok!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zei ook "goeie tetten"
Inkoppertje, meen het niet![]()
Toptieten heb je Minth
Liegbeest, ik ken daar niemandquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent zelfs in Den Haag een begrip![]()
Minthy
Daar ben ik echt al járen niet meer geweest. Denk dat het zo'n 15 jaar geleden is ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef minthy het volgende:
Zeeland, binnenkort maar eens een dagje plannen
Ik nog nooit, als enige provinciequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar ben ik echt al járen niet meer geweest. Denk dat het zo'n 15 jaar geleden is ofzo
Dat klinkt het ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik nog nooit, als enige provincie![]()
Uitwaaien klinkt me wel fijn in de oren
Gewoon eens inplannen om te doen! Je woont niet zo gek ver van de kust, lijkt me heerlijk om er zo dichtbij te wonenquote:
Jeui!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen tv-signaal meer, dus ik kom jullie weer vervelen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen tv-signaal meer, dus ik kom jullie weer vervelen.
Qua aantal km's valt het wel mee, maar als je geen eigen vervoer hebt is het wel een eindje. Hoek van Holland is al minstens een uur. Scheveningen is ook zowat een uur verder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon eens inplannen om te doen! Je woont niet zo gek ver van de kust, lijkt me heerlijk om er zo dichtbij te wonen
Oh, zo ver nog?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Qua aantal km's valt het wel mee, maar als je geen eigen vervoer hebt is het wel een eindje. Hoek van Holland is al minstens een uur. Scheveningen is ook zowat een uur verder.
Misschien binnenkort eens doen als iedereen terug is van festivals enzo. In je eentje gaan is ook weer zo saai.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo ver nog?![]()
Ik kom daar ook amper, geen idee dat het nog zo ver was
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Doe ik vanavond weer, lekker jointje
beflapjes hihahoquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook een dombo. Ik had van het weekend lapjes mee moeten nemen om te vernaaien deze week...
#verveelmedood
Dat zou ik ook niet zo snel doen al reis/rij ik graag hele grote afstanden in m'n uppie. Op de een of andere manier ontspant dat geweldigquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien binnenkort eens doen als iedereen terug is van festivals enzo. In je eentje gaan is ook weer zo saai.
Precies. Ik zit nu ook al hele dagen alleen, dus om ook nog eens alleen naar het strand te gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zo snel doen al reis/rij ik graag hele grote afstanden in m'n uppie. Op de een of andere manier ontspant dat geweldig
Als ik had geweten hoe dat moet dan had ik het met liefde gedaan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand, haal we weg uit de #diy tag op Tumblr.
2 weken terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is lang geleden dat ik op het strand ben geweest.
Jij kunt een kei richting zee gooien. Ik moet er 1,5 uur voor in de trein zitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 weken terug
En ik vermoed zaterdagmiddag ook
Idem hier al zoek ik weer steeds vaker andere mensen op. Van alleen hangen word ik alleen maar minderquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Ik zit nu ook al hele dagen alleen, dus om ook nog eens alleen naar het strand te gaan
Windkracht 6/7 en er tegenin lopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij kunt een kei richting zee gooien. Ik moet er 1,5 uur voor in de trein zitten.
Daarbij houd ik niet van strand met mooi weer, al die mensen... Lekker met windje, zonnetje en dan schelpjes zoeken
Zolang ik maar met blote voeten kan huppelen, vind ik het best.quote:
Dat kan altijd wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang ik maar met blote voeten kan huppelen, vind ik het best.
Komende week mooi weer voor blote pootjes op het strandquote:
Hangt van het weer afquote:
Op blote voeten lopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang ik maar met blote voeten kan huppelen, vind ik het best.
quote:
quote:Den Haag - Op zondag 21 april 2013 vond een diefstal van een mobiele telefoon plaats. De gedupeerde en de vermoedelijke dief ontmoetten elkaar via een homo-datingsite. De politie is op zoek naar personen die hetzelfde is overkomen.
quote:Tips? Bel de politie!
Ze wrijven het er lekker in jaquote:
"omdat het kan" gaat in dezen zeker opquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek redenen wrm ik wel boeken mag bestellen, maar ik mag eigenlijk niet omdat ik nog genoeg boeken heb die nog gelezen moeten worden.
Iemand een goed excuus?
En mijn boekenkast is compleet volquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
"omdat het kan" gaat in dezen zeker op
Dat doe ik alleen bij Fok!ers maar die begrijpen ze ook. Meestal dan, ik kreeg opquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
Damn it, ik gebruik tegenwoordig Fok! smileys in m'n whatsapp... ik moet gaan minderen want niemand begrijpt mij
Vraag een poepzak aan de ns-machinistquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik word gek van de obstipatie btw...
IK
MOET
SCHIJTEN
KUT
RIOOL
MEDEWERKERS!
Er bovenop stapelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mijn boekenkast is compleet vol
Er kan nog meer bij![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
Damn it, ik gebruik tegenwoordig Fok! smileys in m'n whatsapp... ik moet gaan minderen want niemand begrijpt mij
Poep in de Sanseveriaquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
IK
MOET
SCHIJTEN
KUT
RIOOL
MEDEWERKERS!
Ik moest grinnikenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Bart Jan 'Sensatie' Cune
'Albert doet een Beatrixje'![]()
Ga dan naar de burenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
IK
MOET
SCHIJTEN
KUT
RIOOL
MEDEWERKERS!
Ik snap het probleem ook niet zo... Prullenbak, fietsenhok, bureaulade van je collega, wees creatiefquote:
Ehh, de hele straat wordt gedaan, is hoofdriolering...quote:
Of vraag aan je collega, zeg eens aaa?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet zo... Prullenbak, fietsenhok, bureaulade van je collega, wees creatief
Ook niet piesenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehh, de hele straat wordt gedaan, is hoofdriolering...
Niemand mag schijten e.d.
Dat is toch onmogelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Horror voor jou met je uberspijsvertering.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies! Mogelijk is hij/zij een fan en scheelt het een volgende keer aanzienlijk in het trakteren op gebakquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Of vraag aan je collega, zeg eens aaa?
Faxen op het strand?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chocoladepuddingquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Mogelijk is hij/zij een fan en scheelt het een volgende keer aanzienlijk in het trakteren op gebak
Bij een dagdienst ga ik om 7u de deur uit en ben tegen 17u weer thuis. Dan realiseer ik me vaak pas bij het openen van de voordeur dat ik de hele dag geen toilet heb gezienquote:
Ik drink zo'n 2a3 liter water per dag. No way dat ik dat redquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij een dagdienst ga ik om 7u de deur uit en ben tegen 17u weer thuis. Dan realiseer ik me vaak pas bij het openen van de voordeur dat ik de hele dag geen toilet heb gezien
Hier ook maar heb een blaasinhoud van 18 literquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik drink zo'n 2a3 liter water per dag. No way dat ik dat red
Even testen of het goed gemaakt is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zojuist vrijgegeven
Je raadt dus al waar dit vandaan komt!!!
#tfts
persuhhhh!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zojuist vrijgegeven
#tfts
Ik vind van nietquote:
Schijterdquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zojuist vrijgegeven
#tfts
In de woestijn heb je toch ook van die dieren met 2 bulten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook maar heb een blaasinhoud van 18 liter
jij slaat het op in je tettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook maar heb een blaasinhoud van 18 liter
Pics.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk
Beter dan seks zou je bijna zeggen
Maar goed, ik ben weer leeg
NSFWquote:
lolquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet geïmplodeerd op het toilet?
Dit idee:
[ afbeelding ]
Oneens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die ben ik toch al behoorlijk zat, terwijl deze gewoon goed blijft.
Nee denk dat Blurred Lines/Get lucky/Same love meer kans makenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gaat voor You & I van de Crystal Fighters?
Nou, chocomelk zou d'r wel ingaan nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef minthy het volgende:
Gaar... Nog meer mensen zin in een bakkie?
een koude chocomel lust ik ook wel!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou, chocomelk zou d'r wel ingaan nu
Ik zit te slurpen aan mijn derde giga kop thee deze middag. Ben erg blij dat de wc het hier wel doet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef minthy het volgende:
Gaar... Nog meer mensen zin in een bakkie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik heb liever Herbert's Kers....quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan bij de koffie/chocomel/thee bokkepootjes of Pim's framboos?
Bokkepootjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan bij de koffie/chocomel/thee bokkepootjes of Pim's framboos?
Heb ik niet in huis. Wel nog lange vingers.quote:
neuh?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Wel nog lange vingers.
Maar je weet wat ze zeggen over lange vingers...
is het wel een negerkoe??quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef minthy het volgende:
Geen chocomelk in huis, ik moest de koe verdomme nog melken![]()
Maar goed, ik heb alles middenin het topic gezet, help jezelf.
Mannen met lange vingers hebben een lange...quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het wel een negerkoe??
maar lekker! proost
neus?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen met lange vingers hebben een lange...
Handschoen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen met lange vingers hebben een lange...
Als je hebt gemolken, wil je daarna de koe schudden? Ik wil chocoladevla!quote:
Doe ik! Zolang je de heren hier maar niet vraagt om slagroomquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je hebt gemolken, wil je daarna de koe schudden? Ik wil chocoladevla!
Sorryquote:
Er is vast wel iemand jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er iemand die vanavond voor mij wil koken? Ik heb nl geen zin.
Stuur die persoon ook even langs mijn huis!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er iemand die vanavond voor mij wil koken? Ik heb nl geen zin.
BREKEND!111EINZZtwitter:bartjancune twitterde op woensdag 03-07-2013 om 17:18:56BREKEND: Bassie: "2015 moet het afgelopen zijn." #csshow #nosop3 #3FM reageer retweet
Bij BJ is álles BREKENDquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
BREKEND!111EINZZtwitter:bartjancune twitterde op woensdag 03-07-2013 om 17:18:56BREKEND: Bassie: "2015 moet het afgelopen zijn." #csshow #nosop3 #3FM reageer retweet
Hahahaquote:
Kloptquote:
Jaquote:
Ik report je post aan een mod!quote:
Krijg ik er na al die jaren nog een note bij?quote:
Jij voelt je er niet mega oud bij?quote:
Ik heb de teletubbies niet eens meegemaakt, daar was ik al te oud voorquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij voelt je er niet mega oud bij?
Ik ook, maar ik heb er wel naar gekeken...quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de teletubbies niet eens meegemaakt, daar was ik al te oud voor
Ik vond de Teringtubbies een stuk leuker destijdsquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb er wel naar gekeken...
Daar was ik dan weer iets te jong voor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond de Teringtubbies een stuk leuker destijds
+1quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de teletubbies niet eens meegemaakt, daar was ik al te oud voor
Daar vond ik niks aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook. Met die konijntjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
En de onderste 2 foto's?quote:
Zo lekker zuur jij altijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef alors het volgende:
Het klinkt gewoon als de omniplayer die ontploftwat een bagger.
Dat valt best meequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
WTF![]()
Het wordt zomer? Ineens alle temperaturen boven de 20 graden...
Blijven ademhalen en laat het over je heenkomen. Vecht er niet tegen maar omarm hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat aan kan.
Uh, oke.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat aan kan.
quote:
Dat is toch een goed iets? Ik hoor/lees niet anders dan mensen die lopen te zaniken over het weer in de afgelopen periode, dat is nu afgelopenquote:
Terwijl die teek geniet van haar achterkleinkinderen in de zon, zit jij binnen aan je scriptie. Life is a bitch! Mss moet je aan je karma gaan werken.quote:
Ja maar Henkie mag geen teken van leven geven buiten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is toch een goed iets? Ik hoor/lees niet anders dan mensen die lopen te zaniken over het weer in de afgelopen periode, dat is nu afgelopen![]()
Uittekend!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is toch een goed iets? Ik hoor/lees niet anders dan mensen die lopen te zaniken over het weer in de afgelopen periode, dat is nu afgelopen![]()
Oh ja, dat was ik alweer vergeten... Sorry Henk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terwijl die teek geniet van haar achterkleinkinderen in de zon, zit jij binnen aan je scriptie. Life is a bitch! Mss moet je aan je karma gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |