quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De klacht dat het te lang duurt heb ik nog nooit gehad
Inderdaad. Het blijft verrassend stil in de DM/PMquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
Maar SC, ik zie weer een boel gehint, gehossel maar weinig actie...
Ik geloof dat ik geen acziequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
Maar SC, ik zie weer een boel gehint, gehossel maar weinig actie...
Altijd jammer wanneer mannen niet de daad (hihi) bij het woord voegen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Het blijft verrassend stil in de DM/PM
Eerst foto's, ik = oppervlakkigquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd jammer wanneer mannen niet de daad (hihi) bij het woord voegen...
quote:
Dat vind ik nou juist het minst interessant aan een ventquote:
Kijk op lange termijn natuurlijk niet, maar in eerste instantie moet ik iemand wel fysiek aantrekkelijk vinden wil ik uberhaupt zo ver komen dat ik verliefd wordquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist het minst interessant aan een vent![]()
Oppervlakkigheid zuigt, daarom ben ik nog steeds single
Ik heb andere eisen, geeft ook niksquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk op lange termijn natuurlijk niet, maar in eerste instantie moet ik iemand wel fysiek aantrekkelijk vinden wil ik uberhaupt zo ver komen dat ik verliefd word
Ik word wel snel verliefd dan weer, dat dan weer wel
Ik ben een kneus![]()
Eisen klinkt weer zo bot vind ikquote:
Dat is wel het andere uiterste.quote:
Ja maar zo erg ben ik niet hoorquote:
Een jasje uit zou wel beter zijn ja, maar karakter gaat bij mij voor alles.quote:
Dan overdrijf je wel heel consequentquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar zo erg ben ik niet hoorIk drijf het een beetje over misschien
Precies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een jasje uit zou wel beter zijn ja, maar karakter gaat bij mij voor alles.
Precies. Zeker mannen die van zichzelf menen te weten dat ze fantastisch zijn mogen hard doorlopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt niets aan een knappe man als het een eikel is.
Been there, done that, got the T-shirt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde net gaan hardlopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Zeker mannen die van zichzelf menen te weten dat ze fantastisch zijn mogen hard doorlopen
Several timesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:
Klopt, da's om de onzeker en echt niet aantrekkelijke vrouwen eruit te filterenquote:
Hetzelfde geldt voor vrouwen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Juist door zulke filters te hanteren kun je hele leuke dingen mislopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, da's om de onzeker en echt niet aantrekkelijke vrouwen eruit te filteren
[..]
Hetzelfde geldt voor vrouwen hoor
quote:
ksssstquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tvp van je gezien??
ALLEMAAL!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist door zulke filters te hanteren kun je hele leuke dingen mislopen![]()
Vrouwen zijn geen eikels maar kutwijven
Minthy nietquote:
Soms wel hoor maar dan blijf ik even bij Fok uit de buurtquote:
Veel plezier met je blauwtjes daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
En hier verderrr
GC / [Lesbeau] #473 Hittegaylf
Neuh.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
En hier verderrr
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
En hier verderrr
quote:
Het was voor jullie bedoeldquote:
Doe ik ook, knap chanant als je er te laat achterkomt dat het raam dicht zit...quote:
Ook met een rokje aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik ook, knap chanant als je er te laat achterkomt dat het raam dicht zit...
Als ik had geweten dat je lesbisch was had ik je veel meer erotische foto's gestuurdquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je lesbisch was had ik je veel meer erotische foto's gestuurd
Ja, al wordt het ook veelvuldig gebruikt als het "kots hier op Domien"-topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Bronson het volgende:
Hoi luitjes, is dit toevallig het 3fm topic?
Ah! Dank je minthy.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al wordt het ook veelvuldig gebruikt als het "kots hier op Domien"-topic.
Graag gedaanquote:
Hater.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
Telegraafreacties![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)_in_Amsterdam__.html
quote:
Ook gestemd!quote:
Om te janken die trieste reactiesquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
Telegraafreacties![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)_in_Amsterdam__.html
Maar des te vermakelijker om ze te lezenquote:
quote:
quote:
Misschien zijn het zelfs wel positieven notesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom heb ik nog steeds maar 4 notesik misdraag me zo enorm hier altijd
#FML
Post een stel goeie tetten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
#FML
Ik heb er eentje en die vind ik nog steeds niet leukquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
#FML
Wat heb je gedaan dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er eentje en die vind ik nog steeds niet leuk
Een user uitgescholden na wat over en weer getroll om vervolgens bij die bewuste mod in dm erover te gaan zaniken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan.
Ik heb er dus 11, maar dat was al bekend afaik.
Hij zei ook "goeie tetten"quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die van mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |