Strong comebackquote:
Lijkt me onpraktisch dan slijten je schoenen veel te snel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
25 meter per uur is wel sick idd
Ik wil dit ook kunnen kan al 60kg cleanen (en setjes OHP'en) maar ik vertrouw mijn form voor geen meter dus ik ga niet hogerquote:
Not with that attitude.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:22 schreef Beach het volgende:
Je weet gewoon dat je nooit dat gewicht wat hij doet gaat halen. Hoe voelt dat?
En zonder genetics, jarenlange training en goede coaches.quote:
Ben jij niet stevig gebouwd van jezelf?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
En zonder genetics, jarenlange training en goede coaches.
Wat kankerslechtquote:
Idd jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hoopt zo dat hij op z'n pootjes terecht komt dat je blijft kijken.![]()
Allemaal Russische peuters die 100+ cleanen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef VMSDKR het volgende:
Die gym van Klokov is overdag peuterspeelzaal ofzo.
Veel ruimte, heel veel ruimte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Allemaal Russische peuters die 100+ cleanen.
Ik ben totaal niet stevig gebouwd van mezelf juist. Jarenlang veel te mager geweest totdat m'n ouders me meer eten moesten geven van de dokter. Sindsdien zit er alleen een laagje vet overheen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ben jij niet stevig gebouwd van jezelf?
[..]
Wat kankerslecht
Owhh, skinny fat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet stevig gebouwd van mezelf juist. Jarenlang veel te mager geweest totdat m'n ouders me meer eten moesten geven van de dokter. Sindsdien zit er alleen een laagje vet overheen.
1,87quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Owhh, skinny fat?![]()
Hoe lang ben je?
fat fatquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Owhh, skinny fat?![]()
Hoe lang ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |