Ik ben totaal niet stevig gebouwd van mezelf juist. Jarenlang veel te mager geweest totdat m'n ouders me meer eten moesten geven van de dokter. Sindsdien zit er alleen een laagje vet overheen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ben jij niet stevig gebouwd van jezelf?
[..]
Wat kankerslecht
Owhh, skinny fat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet stevig gebouwd van mezelf juist. Jarenlang veel te mager geweest totdat m'n ouders me meer eten moesten geven van de dokter. Sindsdien zit er alleen een laagje vet overheen.
1,87quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Owhh, skinny fat?![]()
Hoe lang ben je?
fat fatquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Owhh, skinny fat?![]()
Hoe lang ben je?
Zit allemaal al in de goudpot aan het eind van de regenboog, sorry bro ;squote:Op woensdag 3 juli 2013 19:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
BETER GEEF JE MIJN ZUURVERDIENDE BELASTINGCENTEN PERSOONLIJK TERUG!!!
vervangen door een press met losse dumbells?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef Kesefkesef het volgende:
overhead shoulder press gaat trouwens kk moeilijk laatste tijd kan op een of andere manier niet helemaal meer omhoog
Daar zijn pillen voor Gquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef Kesefkesef het volgende:
Gaat trouwens kk moeilijk laatste tijd kan op een of andere manier niet helemaal meer omhoog
Dat gaat nog moeilijker, misschien moet ik naar zo'n apparaat switchenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
vervangen door een press met losse dumbells?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat gaat nog moeilijker, misschien moet ik naar zo'n apparaat switchen
je hoort het waarschijnlijk niet graag maareh, misschien een paar kg terugstappen in gewicht tot je techniek beter gaat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat gaat nog moeilijker, misschien moet ik naar zo'n apparaat switchen
MP is met voeten tegen elkaar, OHP is met wijdere stancequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:04 schreef G.R.S. het volgende:
Is er een verschil tussen overhead shoulder en military press?
Deze chick en mascotte in het volgende deel svp.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maken we hem vol.
Gym chick
[ afbeelding ]
Gym mascotte
[ afbeelding ]
Hoe komt het trouwens dat zijn borst zo vierkant is?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |