Straks ga je nog zeggen dat je niet op volslanke vrouwen valtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben niet altijd serieus hoor. Een minirok kan ook stijlvol zijn ja, net als een strakke cocktaildress.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee man, zelfs een minirok kan met stijl gedragen worden. Het hangt van het totaalplaatje en de setting af.
heb hetzelfde met een ultra strak t shirt hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben jullie ook het volgende dilemma wat betreft tanktops op straat?
- Als ik een skinny persoon in een tanktop zie lopen denk ik "waarom draagt hij dat, hij is ecto" en ik zou het zelf ook nooit dragen als ik ecto zou zijn. Ook nooit gedaan toen ik ecto was.
- Als een gespierde gast het draagt denken mensen waarschijnlijk "wat een patser/sjonnie, hij wil gewoon z'n spieren showen" en daarom zou ik nu zelf weer niet zo snel in een tanktop over straat lopen.
Vorig jaar had ik zo'n rokje aan:quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hangt natuurlijk van de jurk of rok in kwestie af. Tot onder de kie > geen hoer. Boven de knie > hoer.
Haha serieus? Wat suf..quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik zo'n rokje aan:
[ afbeelding ]
M'n nicht wilde me niet meenemen naar de winkel omdat ze bang was dat andere moslims haar zouden beoordelen. Ze droeg pas hoofddoek trouwens, vandaar die schijnheilige gedachte.
Grootste belediging ooit trouwens.
Ik ben niet bang voor jou.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
Mijn volgende TT wordt Rustlin Awesome's Jimmies
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n nicht wilde me niet meenemen naar de winkel omdat ze bang was dat andere moslims haar zouden beoordelen. Ze droeg pas hoofddoek trouwens, vandaar die schijnheilige gedachte.
zo eentje heb ik ook nog in de kast liggen ook nog een donkerblauwe maar die is iets korterquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had een roze verwachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zo eentje heb ik ook nog in de kast liggen ook nog een donkerblauwe maar die is iets korter
Ze is een aardig meisje hoor maar ze irriteert me wel met haar goedgelovig gedrag. Ik draag alleen maar jeans als ik met haar ben. M'n buurman is Somalisch en hij heeft ook eens commentaar gegeven op m'n kleren. Hij zei dat ik als een moslima hoor te kleden. Well, fuck you too. Ga je eigen 6 kinderen gewoon opvoeden, vieze uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha serieus? Wat suf..
Sowieso moslima's die vrijwillig een hoofddoek gaan dragen. Of nog erger: blanke vrouwen die een moslim trouwen en dan een hoofddoek gaan dragen
![]()
. Zo'n hoofddoekje met daaronder zo'n Nederlands boerinnenhoofd.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze is een aardig meisje hoor maar ze irriteert me wel met haar goedgelovig gedrag. Ik draag alleen maar jeans als ik met haar ben. M'n buurman is Somalisch en hij heeft ook eens commentaar gegeven op m'n kleren. Hij zei dat ik als een moslima hoor te kleden. Well, fuck you too. Ga je eigen 6 kinderen gewoon opvoeden, vieze uitkeringstrekker.
Waarom ga je je aanpassen vanwege haar visie? En die van je buurman..quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze is een aardig meisje hoor maar ze irriteert me wel met haar goedgelovig gedrag. Ik draag alleen maar jeans als ik met haar ben. M'n buurman is Somalisch en hij heeft ook eens commentaar gegeven op m'n kleren. Hij zei dat ik als een moslima hoor te kleden. Well, fuck you too. Ga je eigen 6 kinderen gewoon opvoeden, vieze uitkeringstrekker.
Haha, laatste klopt ook nog. Zijn vrouw was vorig jaar zwanger en ik had geen flauw benul. Pas toen ik haar met een kleine baby zag rondlopen realiseerde ik me dat ze zwanger wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso Somaliėrs. Met hun vrouw die de hele dag in zo'n aardappelzak loopt.
Hahha inderdaad. Bij een vriendin in de flat wonen ook veel Somaliėrs, zijn echt vieze mensen tbh. Zij is zelf ook allochtoons maar heeft een hekel aan de Somaliėrsquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, laatste klopt ook nog. Zijn vrouw was vorig jaar zwanger en ik had geen flauw benul. Pas toen ik haar met een kleine baby zag rondlopen realiseerde ik me dat ze zwanger wasEn dat is 2 keer gebeurd
Ik heb ook gezegd dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien. Maar ik heb zelf ook geen zin in al dat gezeik. M'n moeder houdt ook niet echt van mijn kleding. Ik draag nu bijna alleen jurkjes en cardigens a la Annie Edisonquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom ga je je aanpassen vanwege haar visie? En die van je buurman..
Misschien moet je maar een keer zeggen dat ze der mond moet houden en anders de vriendschap verbreken. Niks mis met die rok
Is ook zo. Geen idee wat ze altijd eten maar het meurt heel erg daar binnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha inderdaad. Bij een vriendin in de flat wonen ook veel Somaliėrs, zijn echt vieze mensen tbh. Zij is zelf ook allochtoons maar heeft een hekel aan de Somaliėrs,
Had wel een toffe Somalische collega toen ik in een fabriek werkte, was echt een aardige gast.
jij bent echt ziek in je hoofd vriend waarom ga je aan hun hoofd ruikequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:23 schreef Kesefkesef het volgende:
SomaliersGod, wat een drama altijd. En ze stinken inderdaad, hun kleding, hun huis, hun hoofd, alles
Ja herkenbaar, stinkt echt enorm. En de hele dag op qat kauwenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is ook zo. Geen idee wat ze altijd eten maar het meurt heel erg daar binnenZe zijn niet allemaal even erg maar m'n buren ben ik liever kwijt dan rijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |