quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Mooi wel: "Minder sporten, minder dieeten, meer gezin" zegt die vent terug "Dus al het goede minder en het slechte meer"_!!!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah ja inderdaad, van die 19% BF bouwvakker DJ Sterretje types.
Nee maar jij hebt ook een zieke fysiek man. Da's een foto van jou toch in je UI?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja trainen in tanktops kan best, maar Sappie had het over op straat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik train zonder uitzondering in tanks.
Helemaal niet handig voor sommige oefeningen, als het koud was in de sportschool zou ik in een sweater willen trainenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
Ja trainen in tanktops kan best, maar Sappie had het over op straat.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt ook een zieke fysiek man. Da's een foto van jou toch in je UI?Grap? Is het hem niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik train in een oversized crewneck in de winterquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helemaal niet handig voor sommige oefeningen, als het koud was in de sportschool zou ik in een sweater willen trainen
Ja ik train ook altijd in tanks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
Ik train zonder uitzondering in tanks. Niemand die shit tegen mij zegt. Nee hoor gaan ze huilen op een anoniem internet forum.
Zo snap k wel daje geen pussy pulltquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef seto het volgende:
[..]
ik train in een oversized crewneck in de winter
das ook niet zo raar want mijn gym is 1 grote sausage festquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo snap k wel daje geen pussy pullt
hoe? als lelijke vrouwen ze dragen denk je "waarom?" en als mooie vrouwen ze dragen denk je "wat een hoer"?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef JackieBrown het volgende:
Tanktops geven mannen dus dezelfde dilemma's als (strakke) jurkjes/rokjes vrouwen gevenintredastinggg
Idd, je gaat toch alleen naar de gym om te kunnen in te checken en op FB te posten dat je weer de gym hit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat. Ik ga naar de gym om te trainen niet om chickies te playen.
is alleen maar beter broquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef seto het volgende:
[..]
das ook niet zo raar want mijn gym is 1 grote sausage fest
Precies zo ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef seto het volgende:
[..]
hoe? als lelijke vrouwen ze dragen denk je "waarom?" en als mooie vrouwen ze dragen denk je "wat een hoer"?
Ja hangt natuurlijk van de jurk of rok in kwestie af. Tot onder de kie > geen hoer. Boven de knie > hoer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Levolution het volgende:
Ik vind een vrouw in een jurk/rok niet automatisch een hoer hoor, wat zijn jullie voor hakbars dan?
Ja maarja onderling he, ik vind mannen in tanks ook niet direct een sjonnie/mitchell. Volgens mij zou het me niet eens echt opvallen op straatquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Levolution het volgende:
Ik vind een vrouw in een jurk/rok niet automatisch een hoer hoor, wat zijn jullie voor hakbars dan?
Nee man, zelfs een minirok kan met stijl gedragen worden. Het hangt van het totaalplaatje en de setting af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hangt natuurlijk van de jurk of rok in kwestie af. Tot onder de kie > geen hoer. Boven de knie > hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |