Omdat mr Sumoquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan je bij nailsupplies eigenlijk geen flatrate meer kiezen maar bij TD wel?
Bij TD moest ik toch ook mailen. Dus gewoon proberen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan je bij nailsupplies eigenlijk geen flatrate meer kiezen maar bij TD wel?
DOE HET NIET!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht je ging alleen geen kleding meer falenquote:
oja subway, goeden. en we hebben geen bk en gister ook al 3 rondjes door de stad gelopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dico is er geen subway/burger king/ander etenszooi waar ze iedereen aannemen in vlaardingen?
Ik kan prima op mijn eigen centjes passen babequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wacht je ging alleen geen kleding meer falen
Ja weet ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan prima op mijn eigen centjes passen babeMaar toch bedankt
![]()
nee die zijn stom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
of zo'n grote zilveren spaarvarken
dertig? Dat zie ik nergens staan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
Vanaf zondag 30 graden![]()
maar weer in NL wijzigt toch keisnel dus morgen staat er wellicht weer 20 graden
Oh, maar dan wijken die wel erg af van mijn drie weerradarsquote:
nou, vaak wel hoor. Al heeft het wel nut om het lokale weer te bestuderen ipv het landelijke weerquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef megamandy het volgende:
In Nederland heeft het toch helemaal geen nut om het weer in de gate te houden? Klopt toch nooit
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, ik was vandaag stedentripje Istanbul aan het uitzoeken... zit ik nu met een collega in een meeting die daar vorige week was, vond ie het een stomme saaie stad
"Echt zo'n vrouwenstad, alleen maar shoppen en veel van hetzelfde"
Op de een of andere manier geloof ik dat niet
gelukkig waren er twee andere collega's in de meeting ook al geweest en die vonden het allebei fantastiquequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef megamandy het volgende:
[..]Istanbul alleen een shopstad noemen
Daar wil ik ook nog eens heen
Wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Score, hotels zijn velen goedkoper dan in Rome
Vliegtickets zijn dan weer ruim het dubbele
Is denk ik ook een flink stuk vliegen? Naar Helsinki heb ik volgens mij toen ook rond de 300 euro betaald voor mijn retour.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Score, hotels zijn velen goedkoper dan in Rome
Vliegtickets zijn dan weer ruim het dubbele
ALS we gaan: begin oktoberquote:
Nah, het is gewoon geen ryanair locatie. Rome is ook best een stuk weg maar daar vliegen veel meer mensen op, dus betere aanbiedingenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is denk ik ook een flink stuk vliegen? Naar Helsinki heb ik volgens mij toen ook rond de 300 euro betaald voor mijn retour.
Zeker in december en in het centrumquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
en als we niet naar Istanbul gaan, wil bb in december naar Londen, maar ik vrees dat hij daar de kosten ook van onderschat
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
en als we niet naar Istanbul gaan, wil bb in december naar Londen, maar ik vrees dat hij daar de kosten ook van onderschat
Wil je een keer met bb naar parijs?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja londen is ook niet goedkoop; maar wel tof
Ik wil eik nog een paar dagen parijs doen na onze vakantie in de ardêcheIk vind parijs zoooooooo vreselijk mooi; maar cif houdt niet van fransen... of drukte... of cultuur....
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je een keer met bb naar parijs?
Das DHLquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Hmm spannend. Er belt net iemand die zegt een koerier te zijn met een pakketje en hij wilde vragen of ik thuis was.
Mag ik mee met bb en Priemquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je een keer met bb naar parijs?
Alleen als jij wél mee gaat naar de moulin rougequote:
Owjah.... Straks bedrieg ik cifquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, jij bent ongetrouwd en dus een bedreiging
Oh ja snorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, jij bent ongetrouwd en dus een bedreiging
Nee, deze zijn van de laatste sale.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Had je die nou tijdens die actie besteld?
Ik had die matt about pink gekocht; maar hij gaat erg makkelijk in mijn lip'groeven' zittenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe Catrice producten zijn bekend.. weinig wijzigingen in de nagellak, maar er komt wel weer een nieuwe matte lipstick bij.
Oeh dan is het net alsof ik je aan het lebberen benquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
verkopen is ook nooit een optie, da's ranzig
Een lipstick swap meet houden? Tenminste, ik heb minder issues met lipsticks van een bekende overnemen dan op marktplaats...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
verkopen is ook nooit een optie, da's ranzig
Ik ben zelf wel benieuwd naar die nude waterproof liner voor de waterlijn en de nieuwe eyeliner met dat hele spitse puntjequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe Catrice producten zijn bekend.. weinig wijzigingen in de nagellak, maar er komt wel weer een nieuwe matte lipstick bij.
Ja als die supergoed voor je werken dan gebruik je idd de rest toch niet meerquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
het ding is, ik weet gewoon zeker dat ik nooit meer iets anders hoef dan die longlasting lipsticks.
Dus hoe mooi andere kleuren ook zijn, ik ga me toch de griebustering ergeren aan dat het overal op afgeeft. Dus kan ik ze net zo goed wegdoen.
Ja agree met debs overigens: Ik ben ook niet 'vies' van een bekende en als er leuke kleuren tussen zitten voor mij; zou ik ze best willen over kopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
het ding is, ik weet gewoon zeker dat ik nooit meer iets anders hoef dan die longlasting lipsticks.
Dus hoe mooi andere kleuren ook zijn, ik ga me toch de griebustering ergeren aan dat het overal op afgeeft. Dus kan ik ze net zo goed wegdoen.
ik denk niet dat dat de moeite waard is voor anderen. Kom anders maar een keer grabbelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Skjoe, maak anders eens een lijstje van wat je weg wil doen (als je wilt uiteraard)?
Okayquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat de moeite waard is voor anderen. Kom anders maar een keer grabbelen
September ofzo denk ik?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wanneer komen de nieuwe van catrice uit?
Augustus volgens mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wanneer komen de nieuwe van catrice uit?
Je weet dat weje cupmaat eisen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hoimag ik ook meedoen?
Zo stiekem meelezen elke keer is ook niet zo gezellig....
Zoiets had ik al begrepen jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je weet dat weje cupmaat eisen?
Ooh en ik ga maar eens douchenMoet ook nog naar de winkel en Megatoby komt na zijn werk hierheen
Hallon! Welkom!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hoimag ik ook meedoen?
I promise nothingquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Zoiets had ik al begrepen jaZolang jullie er de eerste tijd vanaf blijven wil ik mijn cupmaat best doorgeven
80B btw....(een kleine trouwens) Wat push-up niet allemaal kan doen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hoimag ik ook meedoen?
Ik vraag me ook stiekem wel eens af hoe veilig het dan nog is om 'dat soort' mensen alsnog hun rijbewijs te laten halenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
Enne jullie hadden het vanmorgen (of gisteren) over nichtjes en facebook en theorie examen....
Mijn nichtje haalde na 7x haar theorie pas en mijn neefje is nu ook hard op weg....is al 5x gezakt. Ik heb een domme familie
Die vind ik eerlijk gezegd niet zo mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
De ketting die ik van Pinda voor mijn verjaardag had gekregen was tot twee keer toe kapot gegaan. Dus heb ik wat nieuws uit mogen zoeken. En kraai en Tokkie als ik ben is het Zebra bling geworden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hahahahquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vraag me ook stiekem wel eens af hoe veilig het dan nog is om 'dat soort' mensen alsnog hun rijbewijs te laten halen
FusionFreakquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vraag me ook stiekem wel eens af hoe veilig het dan nog is om 'dat soort' mensen alsnog hun rijbewijs te laten halen
Nee dat snap ik ook wel. Het is niet doorsnee. maar ik vind het gelukkig wel heel mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi
Dan is het goed tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Het is niet doorsnee. maar ik vind het gelukkig wel heel mooi
Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in het theoretische gedeelte en beter in de praktijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Nou mijn nichtje heeft uiteindelijk wel haar rijbewijs behaalt en wat er tot nu toe van gezien heb rijdt ze best goed. En mijn neefje is gewoon te lui om te leren. Denk dat ze gewoon te lui zijn/waren om te leren. Maar sommige mensen kunnen ze het rijbewijs beter afnemen.
Zo zat ik vrijdag bij iemand in de auto die de hele tijd 90/100km reed op de snelweg! Duurt lang
Ik ben alleen wel eens bang als je 7x doet over je theorie, hoe goed je de situaties dan in de praktijk toepast....quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in het theoretische gedeelte en beter in de praktijk
Ja die opmerking was wel heel goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je je theorie niet haalt ligt dat aan het slagingspercentage dat het cbr moet voeren!![]()
emoslinger.gif![]()
Ik zou me meer zorgen maken om de mensen die 7 x over hun praktijk moeten doen dan 7 x over hun theorie maar in 1 keer voor praktijk slagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel eens bang als je 7x doet over je theorie, hoe goed je de situaties dan in de praktijk toepast....
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je je theorie niet haalt ligt dat aan het slagingspercentage dat het cbr moet voeren!![]()
emoslinger.gif![]()
Ja! Hak DIT DAT ALLES!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Puckz jij had toch zo'n haksel-apparaat van de Ikea waar je lyrisch over was?
Ja das ook weer zo... Ik mag hopen dat ze idd geen 7x over praktijk hoeft te doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om de mensen die 7 x over hun praktijk moeten doen dan 7 x over hun theorie maar in 1 keer voor praktijk slagen.
Ja bedankt nu heb ik gefaald jonge!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
LE FU IK HAD DE APPEL DIE IK NET OP HEB KUNNEN HAKKEN!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lief van m!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
De ketting die ik van Pinda voor mijn verjaardag had gekregen was tot twee keer toe kapot gegaan. Dus heb ik wat nieuws uit mogen zoeken. En kraai en Tokkie als ik ben is het Zebra bling geworden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heeft Fred niet nog iets liggen wat je kunt hakken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAT HEB JEGEFAALD???quote:
ja, wij houden niet van enge stalkers, dus welkom en doe gezellig meequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hoimag ik ook meedoen?
Joahquote:
Gadverquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heeft Fred niet nog iets liggen wat je kunt hakken?
Zijn shag ofzo?
Heb je de drie maanden toch bijna gehaaldquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een trenchcoat. Maar hij was van 130 naar 50 euro en ik wil m al heel lang.
Welke?????quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkeeeeeeeequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is zo veel meer jijquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
die lange ja. Voor 50% en kreeg daar nog weer 20% op plus 3 halen 2 betalen dus nu heb ik een jas en twee longsleeve tops voor 62 euroquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die lange ja. Voor 50% en kreeg daar nog weer 20% op plus 3 halen 2 betalen dus nu heb ik een jas en twee longsleeve tops voor 62 euro
Koopjesjagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
was alleen in de winkel omdat ze er vanaf motte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
*Steps site open doet*
Waarom 20% trouwens?
O ik zat al van "IK ZIE HEUL GEEN JASSEN"quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was alleen in de winkel omdat ze er vanaf motte.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:14 schreef Puckzzz het volgende:
*neuriet GTST tuneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Waar verkopen ze die irl dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ging eigenlijk voor nog een zandlakje
Ja serieus, het is een lieve meid en ik ken haar al best lang. Maar ze gebruikt FB als dagboek zo'n beetje....quote:
sorry puckz ik vind t helemaal nietsquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heel leuk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij de douglas in Nijmegen. Niet in eindhoven klaarblijkelijk
[ afbeelding ]
U know me so wellquote:
volgens mij post ze best al lang in SHJN en heeft ze een keer geswapkoffert, zou dat kunnen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Incantrix het volgende:
Hullo![]()
Tyler-girl, je nick komt me zo bekend voor. Kom je uit oud ofzo?
Zo tof!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zeker voor dat geld.quote:
Ooow, dat kan ook wel jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij post ze best al lang in SHJN en heeft ze een keer geswapkoffert, zou dat kunnen?
Mooi!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom daar wel eens jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Incantrix het volgende:
Hullo![]()
Tyler-girl, je nick komt me zo bekend voor. Kom je uit oud ofzo?
Ooww, rammelaars las ik soms ook wel eens hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik kom daar wel eens jaMaar voornamelijk bij de rammelaars....anders zou ik eventjes niet weten waar je me van kent.
Oeh....quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:23 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou echt een irl-emoslinger moeten krijgenik ben net zo enorm ontploft dat ik nog eenkwartier op zoek ben geweest naar mijn bril (ik was zo boos op Stef dat ik mezelf heb opgesloten in mijn kamer en een kussen semi-kapotgehengst heb tegen de muur
![]()
![]()
)
Post nog niet zo lang mee hoor....en heb nog niets geswapt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij post ze best al lang in SHJN en heeft ze een keer geswapkoffert, zou dat kunnen?
Meis, ik denk nog steeds dat je een keer met je dokter moet gaan praten... zou zoveel fijner voor jezelf ook zijn als je wat beter in je vel zatquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:23 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou echt een irl-emoslinger moeten krijgenik ben net zo enorm ontploft dat ik nog eenkwartier op zoek ben geweest naar mijn bril (ik was zo boos op Stef dat ik mezelf heb opgesloten in mijn kamer en een kussen semi-kapotgehengst heb tegen de muur
![]()
![]()
)
Zonder!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, die liquid sands. Draag je die dan zonder of met topcoat als hij zo lang blijft zitten?
Nee ik had die van de v&d van de mart visser collectiequote:
ohja, die was ook velen tof!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik had die van de v&d van de mart visser collectie
Hij sloopte de tv, gaf een kat een rotschop en kreeg vervolgens een woede-aanval omdat zijn bij ons spelende vriendinnetje naar huis moestquote:
Nu wil ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zonder!
Ik ben echt flabberghasted, nagellak houdt het nooit langer dan twee dagen dat het er nog toonbaar uit ziet. Het lijkt een beetje op je nagels stuccen. Niet kapot te krijgen
Ook in de aanbieding gekocht want velen duurquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:23 schreef Incantrix het volgende:
![]()
![]()
)
da's toch hetzelfde principequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu wil ik ook.
Ik heb wel een paar pixie dusts. Daar staat me ook van bij dat ze heul snel drogen
het zijn wel tijdloze jassen, dus kan best! Wat heb je voor kleur? Ik wil nog wel een knalrode ooitquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook in de aanbieding gekocht want velen duurmaar ik zit er toch over te twijfelen om een kleur naar keuze (en dus niet wachten tot wat er overblijft in de sale
) aan te schaffen, omdat ze gewoon heel mooi zijn en ik ze kan afwisselen dan.
Ja. En toen had ik zo braaf gezegd "ik neem er maar twee einz!"quote:
Zo dan, heeft meneer een beetje last van kleuterpuberteit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij sloopte de tv, gaf een kat een rotschop en kreeg vervolgens een woede-aanval omdat zijn bij ons spelende vriendinnetje naar huis moest
SQ, je bent lief, ik snap je hoorik moet binnenkort toch, ik zal eens kijken. Al weet ik niet of mijn heetgeblakerde ongeduld ooit verholpen kan worden
Blue Hypnosis van ANNY. Maar volgens mij had bullock ook bijzonder goede ervaringen met liquid sand van OPIquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja. En toen had ik zo braaf gezegd "ik neem er maar twee einz!".
Volgens mij viel die van Barry M er wel redelijk rap af. Maar die vond ik ook redelijk saai omdat er geen enkel kleurverloop in zat, je kon niet eens zien dat het ruw was.
Welke heb jij nu?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn wel tijdloze jassen, dus kan best! Wat heb je voor kleur? Ik wil nog wel een knalrode ooit
die is nice!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze!
Ja wel he! Knalrood staat jou altijd wel mooi vind ikik zat dan te denken aan de donkerblauwe oid. Wel een beetje neutraal maar geen wit of zwart
Ik geloof hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo dan, heeft meneer een beetje last van kleuterpuberteit?
Wij gaan denk ik voor grijs en groenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een kleur voor de slaapkamer bedenken, wat een helwelke kleuren hebben jullie in de slaapkamer?
zwart, zwartgrijs, zwartbruin en een beetje wit. Doe het niet!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een kleur voor de slaapkamer bedenken, wat een helwelke kleuren hebben jullie in de slaapkamer?
Zilver met antraciet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor. Lijkt me vrij menselijk dat je op den duur niet zo heul pedagogisch correct meer kan doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik geloof heten echt, ik weet dat ik de wijze moet zijn enzo, maar wat kunnen ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen
Licht groen/mint groenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Paars, is rustgevendquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zat ik ook aan te denken maar we hebben al wat (niet veel) grijstinten in de woonkamer) en Intro wil geen groenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wij gaan denk ik voor grijs en groen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwart, zwartgrijs, zwartbruin en een beetje wit. Doe het niet!
je ziet met 400 watt lampen nóg niksquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar we hebben al wat (niet veel) grijstinten in de woonkamer) en Intro wil geen groenNeigen nu naar donkerblauwig.
[..]wat dan?
miniatuurduivels!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik geloof heten echt, ik weet dat ik de wijze moet zijn enzo, maar wat kunnen ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen
Ik krijg een beetje jeuk van mintgroenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Licht groen/mint groenow en een wit/grijze vloer
Mijn oude slaapkamer was paars met rozequote:
Dat is ook, er is een punt dat je jezelf niet meer kunt handhavenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor. Lijkt me vrij menselijk dat je op den duur niet zo heul pedagogisch correct meer kan doen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je ziet met 400 watt lampen nóg niks
tis heel mooi groen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje jeuk van mintgroenIk denk dat het komt door de vervallen gallerijflats in de bijlmer waar ik elke dag langskom
Die zijn ook vies mintgroen en ernaast staan lelijke oudroze flats
Ja of grijs/zilver/lila ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar we hebben al wat (niet veel) grijstinten in de woonkamer) en Intro wil geen groenNeigen nu naar donkerblauwig.
[..]wat dan?
Ja willen ook weer niet te donker, maar ook niet te fel. Dus dan zit je idd in de lichte/pastelkleurtjesquote:
Hoezo? Ik weet dat het een kind is maar ook hij heeft zich gewoon te gedragen he. En als jij daar kwaad om wordt en verder gewoon niet gaat meppen of hysterisch krijsen is er niks om je kut over te voelen hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is ook, er is een punt dat je jezelf niet meer kunt handhavenik probeer dat dan maar buiten hem om te uiten zodat ik hem niet pijn doe ofzo en er dan later samen met hem over te praten en het samen goed te maken, maar het blijven wel kutmomenten waar ik me dan achteraf echt kut over voel.
Jah! Heb 3 Mariah's en die van Oz gedragen, blijven allemaal prima zitten zonder topcoat! Heb met die zwarte Mariah nu sinds zaterdagmiddag op:quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blue Hypnosis van ANNY. Maar volgens mij had bullock ook bijzonder goede ervaringen met liquid sand van OPI
Dat ziet er nog heel acceptabel uit!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah! Heb 3 Mariah's en die van Oz gedragen, blijven allemaal prima zitten zonder topcoat! Heb met die zwarte Mariah nu sinds zaterdagmiddag op:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik stond gister in de gamma bij die kleurstaafjes en het enige wat ik dacht was: 'HOEZO ZIJN ER NIET MEER KLEUREN??'
Nee maar ik moet me inhoudenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je nou als een malle naar Steps aan het rennen?
Een zwart bed hier, dus dan wil ik eigenlijk ook weer niet teveel zwart en arhggggquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Wij hebben een wit bed, is wel genoeg wit zegmaar. En dan witte kastjes erbij en dan denk ik grijs en groen op de muren
Goeden ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Incantrix het volgende:
Rood met een rond bed met spiegels erboven en hoogpolig tapijt!![]()
Eventueel nog aan te vullen met wat marmeren zuiltjes en wat zalmroze accenten
Panterprint!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een zwart bed hier, dus dan wil ik eigenlijk ook weer niet teveel zwart en arhgggg
HOE was het bij de alpacas!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
KUT. Morgen komen m'n tas en schoenen en ik moet van 12-15 werken. Maar nu hoor ik dat brum wss om 13:30 weg moetzul je zien dat t net in de tijd komt dat ik weg ben
Dat is op zich ook wel (al blèr ik dan vaak wel tegen hem dat hij NU NU NU weg moet wezenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet dat het een kind is maar ook hij heeft zich gewoon te gedragen he. En als jij daar kwaad om wordt en verder gewoon niet gaat meppen of hysterisch krijsen is er niks om je kut over te voelen hoor.
Ja vond ik ook! En heb toch best wat lopen sjouwen nog, maar weinig computerwerk gedaan deze week dus valt me zeker niet tegenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ziet er nog heel acceptabel uit!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leuk! Alleen wilden ze niet knuffelen
Visualquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel (al blèr ik dan vaak wel tegen hem dat hij NU NU NU weg moet wezen), maar het zijn niet m'n beste momenten ever
zeker niet als ik daarna nog een kwartier lang over de grond moet kruipen op zoek naar mijn bril
tskquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leuk! Alleen wilden ze niet knuffelen
Nouhou, ik had net besloten niet te falenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah! Heb 3 Mariah's en die van Oz gedragen, blijven allemaal prima zitten zonder topcoat! Heb met die zwarte Mariah nu sinds zaterdagmiddag op:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in het wild gezien, dat was echt fantastischquote:
bij asos zijn ze nu 7.95 en gratis verzendenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nouhou, ik had net besloten niet te falen
Dat dus jaquote:
You're welcomequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nouhou, ik had net besloten niet te falen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je kop steeds van je kussen glipt
Omgquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dus ja
Fantastisch ook dat ik tijdens de goedmaak-knuffel en kus ook nog in mijn ooghoek zag dat hij op de tafelpoten van de eiken eettafel heeft zitten wascoën![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Unfdie slippers ernaast say it all
eauquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en dat je dan op zondag de ondervloer besteld, met garantie dat ie woensdag (vandaag) geleverd wordt. En dat de tracking dan zegt dat de order succesvol is geleverd maar dat er hier niet aangebeld is_
Weet ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij asos zijn ze nu 7.95 en gratis verzenden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dus ja
Fantastisch ook dat ik tijdens de goedmaak-knuffel en kus ook nog in mijn ooghoek zag dat hij op de tafelpoten van de eiken eettafel heeft zitten wascoën![]()
wat een eikel is jouw kindquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dus ja
Zwart met paarse accessoires.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja fuu we wilden zaterdag laminaat gaan leggenquote:
mannenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had trouwens thuis een mintgroene slaapkamer
Nu is alles wit. Ziekenhuis steriel wit want dat hoorde zo thuis in huize B en hij woonde hier al toen ik erbij kwam. Dus.
quote:
Liefquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uft als je ergens hulp voor nodig hebt moet je t laten weren he! Ik heb niet super veel tijd en Ankie is ook aan t verhuizen maar misschien kan ik wel helpen
Maar hij is wél heel eerlijkquote:
Ik heb t alleen nog van de buitenkant gezien. Denk dat ik pas woensdag langs kanquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Liefmisschien over een paar weekjes! Ik heb namelijk ook maar 1 dag in de week vrij
_
Maar Ankie heeft wel een bazenhuis zeg
En nu mag hij samen met jou alles weer gaan schoonmaken neem ik aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar hij is wél heel eerlijktoen ik hem er net op aansprak wees hij ook nog even zijn tekeningen op de muur, de box, de kast en de salontafel aan
![]()
![]()
![]()
Hij tekent alleen maar kruisjes, dus binnen 3 seconden staat heel je huis vol, zo blijkt..
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen
Bb had een zilveren bed en een limegroene muur op zijn flat
Wit en grijs en antraciet. ik moest serieus ff naar boven om te checkenquote:
Sorry maar ik moest lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar hij is wél heel eerlijktoen ik hem er net op aansprak wees hij ook nog even zijn tekeningen op de muur, de box, de kast en de salontafel aan
![]()
![]()
![]()
Hij tekent alleen maar kruisjes, dus binnen 3 seconden staat heel je huis vol, zo blijkt..
Yep. Ik ben sintersik niet, hij maakt het maar schoon ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu mag hij samen met jou alles weer gaan schoonmaken neem ik aan?![]()
Godsamme ben ik blij dat ik niet met die kleintjes werk, ik zou er zo giftig van worden
Dat donkere valt wel mee door dat mega-hoge plafond naar mijn meningquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wit en grijs en antraciet. ik moest serieus ff naar boven om te checken![]()
En boven het hoofdbord een brede zwevende zwarte plank (IKEA) dan twee van diezelfde plankjes maar dan 30 bij 30 ofzo er een beetje schuin onder/naast waar de wekker op staat en mijn foon ligt enzo. En dan weer iets meer schuin naar beneden op de grond van die zwarte (ik een witte) Lack kubus kastjes op wieltjes.
Tegenover het bed weer zo'n brede plank met alle apparatuur PS 2, Nintendo 64, Sound system, speakers en decoder ) en aan de muur mijn mega grote 41" Flatscreen![]()
En zwarte gordijnen.
Best een donkere kamer maar ik vind 'm wel prettig
O ik wist niet of een driejarige daar al toe in staat wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yep. Ik ben sintersik niet, hij maakt het maar schoon ook![]()
Ja dat is ook weer zo. En de gordijnen open doen schijnt ook te helpen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat donkere valt wel mee door dat mega-hoge plafond naar mijn mening
En je vergeet te vermelden dat je nog net geen opstapje nodig hebt om je bed op te komen
Maar die kamer slaapt hartstikke goed![]()
Ze zal er ongetwijfeld achteraan moeten met een sopjequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ik wist niet of een driejarige daar al toe in staat was
Mehehequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
unf ik heb geen idee wat voor kleur je mijn slaapkamer kan noemen, maar je hebt t gezien en t is hetzelfde als in de huiskamer, verder heb k echt geen idee wat t is
Zijn ze nu al bezig met verhuizen en alles?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb t alleen nog van de buitenkant gezien. Denk dat ik pas woensdag langs kanvolgende week dus.
Klink wel leuk! Dat plankjes idee ben ik ook op google tegengekomen, vond ik ook wel grappig staanquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wit en grijs en antraciet. ik moest serieus ff naar boven om te checken![]()
En boven het hoofdbord een brede zwevende zwarte plank (IKEA) dan twee van diezelfde plankjes maar dan 30 bij 30 ofzo er een beetje schuin onder/naast waar de wekker op staat en mijn foon ligt enzo. En dan weer iets meer schuin naar beneden op de grond van die zwarte (ik een witte) Lack kubus kastjes op wieltjes.
Tegenover het bed weer zo'n brede plank met alle apparatuur (PS 2, Nintendo 64, Sound system, speakers en decoder ) en aan de muur mijn mega grote 41" Flatscreen![]()
En zwarte gordijnen.
Best een donkere kamer maar ik vind 'm wel prettig
Oh en voor de rest is ons huis een samengeraapt rommeltje qua inrichting
Ze hebben al spullen daarheen gebracht maar krijgen maandag pas de sleutel. (Kennen die vrouw die er nu woont).quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mehehe
[..]
Zijn ze nu al bezig met verhuizen en alles?
[..]
Klink wel leuk! Dat plankjes idee ben ik ook op google tegengekomen, vond ik ook wel grappig staan![]()
En ik wil het liefste ook zwarte gordijnen
Lolwatquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was net ff bij de buurvrouw een paar deuren verderop want Pinda is daar de rolgordijnen aan het ophangen. Die hebben de koelkast in de hal staan.
Dat snap ik echt niet
Ahh naja gelukkig maar voor een weekje dan! Hoe lang heeft hun huis te koop gestaand dan eigenlijk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hebben al spullen daarheen gebracht maar krijgen maandag pas de sleutel. (Kennen die vrouw die er nu woont).
Dus ze wonen nu bij Hans voor een weekje, hun huis werd dinsdag opgeleverd.
Huhquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was net ff bij de buurvrouw een paar deuren verderop want Pinda is daar de rolgordijnen aan het ophangen. Die hebben de koelkast in de hal staan.
Dat snap ik echt niet
Als wij in ons huidige appartement een kleine zouden krijgen, moeten bij ons de wasmachine, droger en vriezer in de hal wegens geen andere plekquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Dat snap ik echt niet
Wel praktisch bij bezoek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Dat snap ik echt niet
2-3 jaar geloof ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahh naja gelukkig maar voor een weekje dan! Hoe lang heeft hun huis te koop gestaand dan eigenlijk?niet zo heel lang toch?
hadden mijn buren ook...nja de ruimte achter de keuken zeg maar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Dat snap ik echt niet
Meh das wel balenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En velen in prijs gezakt omdat ze echt weg wilden
Ze hadden de keuze om dit niet te accepteren en daar te blijven, misschien nog een jaar of langer. Of het wel te accepteren. Dusjaquote:
Ja naja van de buitenkant is het nieuwe huis errrg mooi iig!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hadden de keuze om dit niet te accepteren en daar te blijven, misschien nog een jaar of langer. Of het wel te accepteren. Dusja
Moah, onder regie en met hulp, maar de gladde oppervlakken kan hij zelf. De houten tafel doe ik zelfquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ik wist niet of een driejarige daar al toe in staat was
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item4d0cce54e6 stuk goedkoperquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat vinden jullie...Essie Full steam ahead of Lilacism???
Ik kan niet echt kiezen. Eigenlijk vind ik ¤10 voor een potje nagellak nogsteeds absurd, maar ik moet ze hebben.
Ohquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item4d0cce54e6 stuk goedkoper.
quote:
Foto?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, mijn nagels sinds lange tijd weer eens uitgebreid gedaan met nail art.
In het kader van mijn nieuwe sieraden natuurlijk![]()
En ja die koelkast in de hal was best een binnenkomer
En Skjoe, hun hebben ook nog zo'n bijkeukentje zoals wij hebben. Geen idee waarom dat ding daar niet staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |