Omdat mr Sumoquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan je bij nailsupplies eigenlijk geen flatrate meer kiezen maar bij TD wel?
Bij TD moest ik toch ook mailen. Dus gewoon proberen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan je bij nailsupplies eigenlijk geen flatrate meer kiezen maar bij TD wel?
DOE HET NIET!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht je ging alleen geen kleding meer falenquote:
oja subway, goeden. en we hebben geen bk en gister ook al 3 rondjes door de stad gelopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dico is er geen subway/burger king/ander etenszooi waar ze iedereen aannemen in vlaardingen?
Ik kan prima op mijn eigen centjes passen babequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wacht je ging alleen geen kleding meer falen
Ja weet ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan prima op mijn eigen centjes passen babeMaar toch bedankt
![]()
nee die zijn stom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
of zo'n grote zilveren spaarvarken
dertig? Dat zie ik nergens staan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
Vanaf zondag 30 graden![]()
maar weer in NL wijzigt toch keisnel dus morgen staat er wellicht weer 20 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |