Omdat mr Sumoquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan je bij nailsupplies eigenlijk geen flatrate meer kiezen maar bij TD wel?
Bij TD moest ik toch ook mailen. Dus gewoon proberen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan je bij nailsupplies eigenlijk geen flatrate meer kiezen maar bij TD wel?
DOE HET NIET!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht je ging alleen geen kleding meer falenquote:
oja subway, goeden. en we hebben geen bk en gister ook al 3 rondjes door de stad gelopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dico is er geen subway/burger king/ander etenszooi waar ze iedereen aannemen in vlaardingen?
Ik kan prima op mijn eigen centjes passen babequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wacht je ging alleen geen kleding meer falen
Ja weet ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan prima op mijn eigen centjes passen babeMaar toch bedankt
![]()
nee die zijn stom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
of zo'n grote zilveren spaarvarken
dertig? Dat zie ik nergens staan!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
Vanaf zondag 30 graden![]()
maar weer in NL wijzigt toch keisnel dus morgen staat er wellicht weer 20 graden
Oh, maar dan wijken die wel erg af van mijn drie weerradarsquote:
nou, vaak wel hoor. Al heeft het wel nut om het lokale weer te bestuderen ipv het landelijke weerquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef megamandy het volgende:
In Nederland heeft het toch helemaal geen nut om het weer in de gate te houden? Klopt toch nooit
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, ik was vandaag stedentripje Istanbul aan het uitzoeken... zit ik nu met een collega in een meeting die daar vorige week was, vond ie het een stomme saaie stad
"Echt zo'n vrouwenstad, alleen maar shoppen en veel van hetzelfde"
Op de een of andere manier geloof ik dat niet
gelukkig waren er twee andere collega's in de meeting ook al geweest en die vonden het allebei fantastiquequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef megamandy het volgende:
[..]Istanbul alleen een shopstad noemen
Daar wil ik ook nog eens heen
Wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Score, hotels zijn velen goedkoper dan in Rome
Vliegtickets zijn dan weer ruim het dubbele
Is denk ik ook een flink stuk vliegen? Naar Helsinki heb ik volgens mij toen ook rond de 300 euro betaald voor mijn retour.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Score, hotels zijn velen goedkoper dan in Rome
Vliegtickets zijn dan weer ruim het dubbele
ALS we gaan: begin oktoberquote:
Nah, het is gewoon geen ryanair locatie. Rome is ook best een stuk weg maar daar vliegen veel meer mensen op, dus betere aanbiedingenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is denk ik ook een flink stuk vliegen? Naar Helsinki heb ik volgens mij toen ook rond de 300 euro betaald voor mijn retour.
Zeker in december en in het centrumquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
en als we niet naar Istanbul gaan, wil bb in december naar Londen, maar ik vrees dat hij daar de kosten ook van onderschat
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
en als we niet naar Istanbul gaan, wil bb in december naar Londen, maar ik vrees dat hij daar de kosten ook van onderschat
Wil je een keer met bb naar parijs?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja londen is ook niet goedkoop; maar wel tof
Ik wil eik nog een paar dagen parijs doen na onze vakantie in de ardêcheIk vind parijs zoooooooo vreselijk mooi; maar cif houdt niet van fransen... of drukte... of cultuur....
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je een keer met bb naar parijs?
Das DHLquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Hmm spannend. Er belt net iemand die zegt een koerier te zijn met een pakketje en hij wilde vragen of ik thuis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |