SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
2 brillen tegelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
2 dezelfde brillen qua sterkte en toch moet ik bij die ene altijd ff wennen als ik die op zet
Vraag je je zelf wel eens af voordat je iets vraagt of je 1. grappig bent of 2. echt een serieus antwoord verwacht of 3. onzin uitkraamt?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag je je zelf wel eens af voordat je iets vraagt of je 1. grappig bent of 2. echt een serieus antwoord verwacht of 3. onzin uitkraamt?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag je je zelf wel eens af voordat je iets vraagt of je 1. grappig bent of 2. echt een serieus antwoord verwacht of 3. onzin uitkraamt?
Als ik de vrijheid hem om mijn eigen concept op te stellen zou ik dat wel willen. Niet als ik moet koken volgens iemand anders zijn/haar idee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lastig in deze tijden.
Een eigen restaurant lijkt me ook tof. Maar wil je dan niet gewoon kok zijn in een ander restaurant?
Ik ga voor optie 2quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijvenquote:
Zeg tijn. zet jij wel eens 2 brillen tegelijk op je neus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven
[..]
Zeg tijn. zet jij wel eens 2 brillen tegelijk op je neus?Ja gewone bril en veiligheidsbrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Blijkbaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar het komt er dus op neer dat de vraag echt serieus was?
Nee, ik las het gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar het komt er dus op neer dat de vraag echt serieus was?
geen zaanse mayo in huisquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Waar zou ze die voor nodig hebben dan? Kinderen die elkaar bestoken met tubes Zaanse mayonaise?
Vind ik niet leuk voor je.quote:
Nope.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef rival het volgende:
Gaat er zaterdag iemand naar automaxx toevallig?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Waar zou ze die voor nodig hebben dan? Kinderen die elkaar bestoken met tubes Zaanse mayonaise?
wat is dat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef rival het volgende:
Gaat er zaterdag iemand naar automaxx toevallig?
2de gratis bij de Albert Heijn deze week.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Leuk wel. Ik denk wel dat je het ver kan schoppen gezien je website en hoe je er over praat. Al zal je wel aan de weg moeten timmeren, want er zijn maar weinig vrouwen groot in de horeca.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik de vrijheid hem om mijn eigen concept op te stellen zou ik dat wel willen. Niet als ik moet koken volgens iemand anders zijn/haar idee.
Ik zou bijvoorbeeld graag haute cuisine voor de massa beschikbaar willen maken, en ondertussen toch nog klasse te laten houden. Soort van tapas "bar" waar je kan lunchen. Maar waar de tapas luxe amuses zijn.
Zolang ik maar vaak nieuwe dingen kan proberen en kan presenteren. De rest van mijn leven biefstukjes bakken zou ik gek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |