SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
2 brillen tegelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
2 dezelfde brillen qua sterkte en toch moet ik bij die ene altijd ff wennen als ik die op zet
Vraag je je zelf wel eens af voordat je iets vraagt of je 1. grappig bent of 2. echt een serieus antwoord verwacht of 3. onzin uitkraamt?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag je je zelf wel eens af voordat je iets vraagt of je 1. grappig bent of 2. echt een serieus antwoord verwacht of 3. onzin uitkraamt?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag je je zelf wel eens af voordat je iets vraagt of je 1. grappig bent of 2. echt een serieus antwoord verwacht of 3. onzin uitkraamt?
Als ik de vrijheid hem om mijn eigen concept op te stellen zou ik dat wel willen. Niet als ik moet koken volgens iemand anders zijn/haar idee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lastig in deze tijden.
Een eigen restaurant lijkt me ook tof. Maar wil je dan niet gewoon kok zijn in een ander restaurant?
Ik ga voor optie 2quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijvenquote:
Zeg tijn. zet jij wel eens 2 brillen tegelijk op je neus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven
[..]
Zeg tijn. zet jij wel eens 2 brillen tegelijk op je neus?Ja gewone bril en veiligheidsbrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Blijkbaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar het komt er dus op neer dat de vraag echt serieus was?
Nee, ik las het gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar het komt er dus op neer dat de vraag echt serieus was?
geen zaanse mayo in huisquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Waar zou ze die voor nodig hebben dan? Kinderen die elkaar bestoken met tubes Zaanse mayonaise?
Vind ik niet leuk voor je.quote:
Nope.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef rival het volgende:
Gaat er zaterdag iemand naar automaxx toevallig?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Waar zou ze die voor nodig hebben dan? Kinderen die elkaar bestoken met tubes Zaanse mayonaise?
wat is dat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef rival het volgende:
Gaat er zaterdag iemand naar automaxx toevallig?
2de gratis bij de Albert Heijn deze week.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Leuk wel. Ik denk wel dat je het ver kan schoppen gezien je website en hoe je er over praat. Al zal je wel aan de weg moeten timmeren, want er zijn maar weinig vrouwen groot in de horeca.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik de vrijheid hem om mijn eigen concept op te stellen zou ik dat wel willen. Niet als ik moet koken volgens iemand anders zijn/haar idee.
Ik zou bijvoorbeeld graag haute cuisine voor de massa beschikbaar willen maken, en ondertussen toch nog klasse te laten houden. Soort van tapas "bar" waar je kan lunchen. Maar waar de tapas luxe amuses zijn.
Zolang ik maar vaak nieuwe dingen kan proberen en kan presenteren. De rest van mijn leven biefstukjes bakken zou ik gek worden.
Ja haha wij hebben het ook gehaald bij de AH. Net als meloen, alleen heb ik een galiameloen en een watermeloen en dus niet zo heel veel korting daarop.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
2de gratis bij de Albert Heijn deze week.
stiekem heb ik niet zo'n zin in die show.... wel in de verre rit erheen met mijn mede autofanatenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh nee das me te veren ik kan dit weekend niet
Zaanse mayoquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Ach een paar boetes op pakken onderweg.. haantjes gedrag dit dat..quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
stiekem heb ik niet zo'n zin in die show.... wel in de verre rit erheen met mijn mede autofanaten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach een paar boetes op pakken onderweg.. haantjes gedrag dit dat..
Ja dat snap ik wel
Watermeloen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja haha wij hebben het ook gehaald bij de AH. Net als meloen, alleen heb ik een galiameloen en een watermeloen en dus niet zo heel veel korting daarop.
nee je snapt het dus totaal nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach een paar boetes op pakken onderweg.. haantjes gedrag dit dat..
Ja dat snap ik wel
misschien moet je je eens wat vaker in die andere supermarkten bevindenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watermeloen.Ik houd wel van hamsteren bij de AH, als ze aanbiedingen hebben zijn het meestal wel goede aanbiedingen. Bij andere supermarkten is het meestal vooral snoep in de aanbieding.
2e gratis vind ik leuk. Dan is het echt inslaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Watermeloen.Ik houd wel van hamsteren bij de AH, als ze aanbiedingen hebben zijn het meestal wel goede aanbiedingen. Bij andere supermarkten is het meestal vooral snoep in de aanbieding.
Zoals welke dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
misschien moet je je eens wat vaker in die andere supermarkten bevinden
wat een kul
Boh ik ook ende frietjes ernaastquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zaanse mayo![]()
Boh nu heb ik trek in een broodje frikandel met zaanse mayo
Kom je hierlangsquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zaanse mayo![]()
Boh nu heb ik trek in een broodje frikandel met zaanse mayo
HET IS PATAT!!quote:
Heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom je hierlangs
Heb alles in huis.
Ik kijk de folders en elke week kom ik toch weer bij de Albert Heijn uit. In de meeste gevallen zijn de pakjes knorr in de aanbieding, altijd wel een soort chips en al gemarineerd vlees, nou bedankt. Nu valt de groente deze week bij de AH tegen qua aanbiedingen, maar over het algemeen hebben ze altijd wel iets dat ik wil eten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
misschien moet je je eens wat vaker in die andere supermarkten bevinden
wat een kul
a) ik ben geen 18 meerquote:
Ja maar ook mannen blijven jongetjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
a) ik ben geen 18 meer
b) ik weet toch al dat ik na dennis de snelste heb![]()
ik doe mijn dak omlaag en ga juist heerlijk cruisen
Hopen op mooi weer danquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
a) ik ben geen 18 meer
b) ik weet toch al dat ik na dennis de snelste heb![]()
ik doe mijn dak omlaag en ga juist heerlijk cruisen
Wat een rotzaak is dat zeg. :$quote:
De nettorama is pas een rotzaakquote:
Ken ik niet eens, nog nooit gezien.quote:
Die zit bij mij om de hoek. Neem het assortiment van de AH, deel dat door 6 en dat is dan het assortiment van de Netto.quote:
Het assortiment is niet het belangrijkste zolang ze maar geen legen schappen hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit bij mij om de hoek. Neem het assortiment van de AH, deel dat door 6 en dat is dan het assortiment van de Netto.
Hoe kan je nou zeggen dat het assortiment niet belangrijk is? Zeker de helft van de dingen die ik altijd koop hebben ze daar niet. Dat is nog erger dan lege schappen imhoquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het assortiment is niet het belangrijkste zolang ze maar geen legen schappen hebben.
Ja dan is het vervelend, voor mij is het assortiment niet zo belangrijk, waar ik wel van baal is dat vaak het brood op is. Eind van de middag geen brood meer te krijgen vaak. Bij de Jumbo hierquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zeggen dat het assortiment niet belangrijk is? Zeker de helft van de dingen die ik altijd koop hebben ze daar niet. Dat is nog erger dan lege schappen imho
Dat is bij elke winkel. Eind van de dag geen brood. Gelukkig kan je ook bij elke winkel brood "reserveren"quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is het vervelend, voor mij is het assortiment niet zo belangrijk, waar ik wel van baal is dat vaak het brood op is. Eind van de middag geen brood meer te krijgen vaak. Bij de Jumbo hier
Andere supermarkt ergernis jankende kinderen, slome bejaarden, en lange rijen bij de kassa. Maar dat is bij iedere supermarktquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is bij elke winkel. Eind van de dag geen brood. Gelukkig kan je ook bij elke winkel brood "reserveren"
Dan weet je in ieder geval dat het brood dagvers is. Dat is het bij bijvoorbeeld een lidl niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is het vervelend, voor mij is het assortiment niet zo belangrijk, waar ik wel van baal is dat vaak het brood op is. Eind van de middag geen brood meer te krijgen vaak. Bij de Jumbo hier
Aldi weet ik niet hoe het daar is. Die heb ik ook in de buurtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat het brood dagvers is. Dat is het bij bijvoorbeeld een lidl niet.
Zelfscanner ftw bij onze AH en Jumboquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere supermarkt ergernis jankende kinderen, slome bejaarden, en lange rijen bij de kassa. Maar dat is bij iedere supermarkt
Als ze het te bont maken, bel me ff.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg nieuwe buren, die zijn nu aan het klussen in huis. Hebben de portiek vol gezet met spullen met als gevolg dat er dingen mijn huis invielen toen ik net de deur open deed.
Dus ik verplaats wat spullen zodat ik normaal mijn deur open kan doen en naar buiten kan, krijg ik een grote bek want hoe durf ik aan hun spullen te zitten en ik moet maar accepteren dat het daar staat.![]()
Gaat gezellig worden hier denk ik zo
Ik weet niet of het alleen de Aldi hier in, maar die vond ik echt dieptriest. Ze hadden geen kaas blokken, geen tomaten, sowieso bijna geen groenten en alles was een rotzooi. En van die oude vrouwen met een rothumeur achter de kassa.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aldi weet ik niet hoe het daar is. Die heb ik ook in de buurt
Hier nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere supermarkt ergernis jankende kinderen, slome bejaarden, en lange rijen bij de kassa. Maar dat is bij iedere supermarkt
Ik kan dat zelf ook heel goed regelen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ze het te bont maken, bel me ff.
I know, maar als ze gaan dreigen, je weet me te vindenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf ook heel goed regelen hoor![]()
Volgens mij zijn dit gewoon de klussers en niet eens mijn buren.
ik zou zeggen hou wegmisbruikers in de gatenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ook mannen blijven jongetjes
echt totaal niet mee eens. versafdeling voor het vlees, voor brood, voor al het beleg e.d.quote:
Jumbo hier ook zelfscan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ga naar de AH XL, want zelfscan dus nooit in de rij staan.![]()
Whehehequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou zeggen hou wegmisbruikers in de gaten
Die hebben ze hier nog niet bij de Jumbo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfscanner ftw bij onze AH en Jumbo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg nieuwe buren, die zijn nu aan het klussen in huis. Hebben de portiek vol gezet met spullen met als gevolg dat er dingen mijn huis invielen toen ik net de deur open deed.
Dus ik verplaats wat spullen zodat ik normaal mijn deur open kan doen en naar buiten kan, krijg ik een grote bek want hoe durf ik aan hun spullen te zitten en ik moet maar accepteren dat het daar staat.![]()
waarom ontmoet ik dat soort mensen nou nooitquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Er werd net al aangebeld en excuses aangeboden door een andere klusser.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
waarom ontmoet ik dat soort mensen nou nooit![]()
Het is zo simpel hequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er werd net al aangebeld en excuses aangeboden door een andere klusser.
Sorry mevrouw maar hij heeft zijn dag niet vandaag
- Prima, hoef ik geen slachtoffer van te worden toch?
Dat snap ik, nogmaals mijn excuses.
- Mooi, halen jullie nu die zooi uit de portiek? Kan ook prima in het halletje van de flat staan.
Maar natuurlijk!
jij bent ook echt zo'n geval jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
- Mooi, halen jullie nu die zooi uit de portiek? Kan ook prima in het halletje van de flat staan.
Maar natuurlijk!
Er viel een pak laminaat op mijn hond!!quote:
Ik had toch wel anders gereageerd hoor, is kei lief dat die andere gast zijn excuses komt aanbieden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Excuses horen niet gepaard te gaan met een laffe smoes. Prima dat die kerel zijn dag niet heeft maar dat is op geen enkele manier mijn schuld natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had toch wel anders gereageerd hoor, is kei lief dat die andere gast zijn excuses komt aanbieden.
Nee maar als een andere klusser naar jou komt, die daar dus totaal niet schuldig aan is, dan zou ik anders reageren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Excuses horen niet gepaard te gaan met een laffe smoes. Prima dat die kerel zijn dag niet heeft maar dat is op geen enkele manier mijn schuld natuurlijk.
Het was ook niet de schuld van die jongen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Excuses horen niet gepaard te gaan met een laffe smoes. Prima dat die kerel zijn dag niet heeft maar dat is op geen enkele manier mijn schuld natuurlijk.
Ik ook, maar dat is meestal alleen met mensen die ik echt goed ken. Mensen die ik niet ken kunnen mijn dag maken of breken door een toffe of kut opmerking. Meestal gepaard met dat het dan toch al niet goed gaat of juist wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Myraela het volgende:
Overigens begrijp ik het wel hoor, als ik eenmaal boos ben op een situatie, dan blijft dat even hangen en merkt een ander het ook nog wel. Ik ben ook super goed om dingen op andere af te reageren, sorry twi.
Gelukkig zijn het niet mijn buren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik niet. Zo simpel is het![]()
En nu ga ik naar de supermarkt
Scheelt dat ik op geen enkele manier behoefte heb aan een "vriendschap" oid met mn buren,quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou dat iig anders oplossen omdat die andere klusser nou ook denkt van dafuq. En als zij dat verspreiden onder de mensen die daadwerkelijk naast je komen te wonen, is dat echt niet tof omdat je dan meteen een naam hebt. Helaas.
Dit zijn ook niet mijn buren maar slechts de klussersquote:
Gerelateerd aan mijn eerdere post over een slechte naam krijgen bij de daadwerkelijke bewoners.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit zijn ook niet mijn buren maar slechts de klussers
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er viel een pak laminaat op mijn hond!!![]()
Dan mag ik bozig zijn, vooral omdat het niet had hoeven gebeuren!!
Je gaat toch geen dingen tegen de voordeur van iemand zetten? Of bel dan op zijn minst even aan om het te zeggen zodat mijn hondje geen hersenschudding krijgt.
dit dus. degene die zijn excuses komt brengen is niet eens degene die ruzie maakt en jij reageert onbeschoft imho.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had toch wel anders gereageerd hoor, is kei lief dat die andere gast zijn excuses komt aanbieden.
een goede verstandhouding is wel zo prettig voor de rust.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat ik op geen enkele manier behoefte heb aan een "vriendschap" oid met mn buren,
Dat had ik in Emmen. Begon met een goede verstandhouding, ging niet in op het geflirt van de bovenbuurman en vervolgens ging het helemaal mis. Tot aan bedreigingen aan toe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
een goede verstandhouding is wel zo prettig voor de rust.....
straks krijg je van die muurbonkers oid.... heb je de komende jaren geluidsoverlast alleen maar door dit ene akkefietje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |