Nee, ben onderweg naar werk. Heb vannacht wel in Rotterdam geslapen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel aardigZit je op het moment in roffa?
Mij niet gezienquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ben onderweg naar werk. Heb vannacht wel in Rotterdam geslapen.
En vanochtend mijn ramen gelapt aan de buitenkant. Je leven wagen voor schone ruiten #yolo
Ik zou er voor betalen om dat te zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ben onderweg naar werk. Heb vannacht wel in Rotterdam geslapen.
En vanochtend mijn ramen gelapt aan de buitenkant. Je leven wagen voor schone ruiten #yolo
sterktequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
Niet opgelet laatste weken dus.
Amandelen moesten eruit. Operatie is geslaagd, nachtje in ziekenhuis gehad en ik heb fucking honger maar krijg niks door m'n strot en alles doet pijn
Soep drinken hielp bij mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
Niet opgelet laatste weken dus.
Amandelen moesten eruit. Operatie is geslaagd, nachtje in ziekenhuis gehad en ik heb fucking honger maar krijg niks door m'n strot en alles doet pijn
We hebben twee van zulke ramenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou er voor betalen om dat te zien
Dat kost geld wat ik ook aan eten kan bestedenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Dat laat ik wel door iemand doen.
Goede vraagquote:
oeh oeh ik wil ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben twee van zulke ramenheb er maar 1 kunnen doen vandaag.
Gister heeerlijk op het balkon gezeten. Beetje peukjes roken en koffie drinken
Wie heeft er nou eten nodig?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kost geld wat ik ook aan eten kan besteden
eten als je het uit een kom met lepel doetquote:
Je zegt toch niet: ik ga even soep drinken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Soep drinken denk ik? Tenzij die heel erg gevuld is.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt toch niet: ik ga even soep drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |