Omdat de basisideeën van het communisme mij erg aansprekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat ga je dan communisten topics openen
Maar waarom spreekt het je aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat de basisideeën van het communisme mij erg aanspreken
goeden troll dat je er rond loopt, maar okequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Onder deze lijn niet verder discussieren a.u.b
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar waarom spreekt het je aan?
Hihihihi ik deed het toch
Oh die zijn wel cool, als ik ze eerder had gezien kocht ik die.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben van plan om deze schoenen te kopen:
[ afbeelding ]
LBquote:
Altijd fijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef chapel24 het volgende:
Watvoelt dit fijn zeg, net alle notities/stencils/papieren/toetsen/opgaven/werkboeken van de afgelopen 6 jaar op de middelbare in de kliko geflikkert.
LOVED IT
Is een heel mooie kerk hoor, en iedereen (alle leerlingen + familie vrienden etc + leraren) in de aula proppen (dat iedereen kan zitten) is onbegonnen zaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een kerk
Ik had hem in het schoolgebouw en daarna aan de pils
Pieterskerk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Is een heel mooie kerk hoor, en iedereen (alle leerlingen + familie vrienden etc + leraren) in de aula proppen (dat iedereen kan zitten) is onbegonnen zaak.Maar daarna nog wel een borrel hoor, prima.
Blekend afwasmiddel? Cif extra white clean spul ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Weten jullie hoe je rubber die wat geel wordt, wit maakt?
Werkt niet echtquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Blekend afwasmiddel? Cif extra white clean spul ofzo.
Wel aardigquote:
roffa 010 zuidquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel aardigZit je op het moment in roffa?
Nee, ben onderweg naar werk. Heb vannacht wel in Rotterdam geslapen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel aardigZit je op het moment in roffa?
Mij niet gezienquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ben onderweg naar werk. Heb vannacht wel in Rotterdam geslapen.
En vanochtend mijn ramen gelapt aan de buitenkant. Je leven wagen voor schone ruiten #yolo
Ik zou er voor betalen om dat te zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ben onderweg naar werk. Heb vannacht wel in Rotterdam geslapen.
En vanochtend mijn ramen gelapt aan de buitenkant. Je leven wagen voor schone ruiten #yolo
sterktequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
Niet opgelet laatste weken dus.
Amandelen moesten eruit. Operatie is geslaagd, nachtje in ziekenhuis gehad en ik heb fucking honger maar krijg niks door m'n strot en alles doet pijn
Soep drinken hielp bij mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
Niet opgelet laatste weken dus.
Amandelen moesten eruit. Operatie is geslaagd, nachtje in ziekenhuis gehad en ik heb fucking honger maar krijg niks door m'n strot en alles doet pijn
We hebben twee van zulke ramenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou er voor betalen om dat te zien
Dat kost geld wat ik ook aan eten kan bestedenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Dat laat ik wel door iemand doen.
Goede vraagquote:
oeh oeh ik wil ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben twee van zulke ramenheb er maar 1 kunnen doen vandaag.
Gister heeerlijk op het balkon gezeten. Beetje peukjes roken en koffie drinken
Wie heeft er nou eten nodig?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kost geld wat ik ook aan eten kan besteden
eten als je het uit een kom met lepel doetquote:
Je zegt toch niet: ik ga even soep drinken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Soep drinken denk ik? Tenzij die heel erg gevuld is.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt toch niet: ik ga even soep drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |