Omdat de basisideeën van het communisme mij erg aansprekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat ga je dan communisten topics openen
Maar waarom spreekt het je aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat de basisideeën van het communisme mij erg aanspreken
goeden troll dat je er rond loopt, maar okequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Onder deze lijn niet verder discussieren a.u.b
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar waarom spreekt het je aan?
Hihihihi ik deed het toch
Oh die zijn wel cool, als ik ze eerder had gezien kocht ik die.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben van plan om deze schoenen te kopen:
[ afbeelding ]
LBquote:
Altijd fijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef chapel24 het volgende:
Watvoelt dit fijn zeg, net alle notities/stencils/papieren/toetsen/opgaven/werkboeken van de afgelopen 6 jaar op de middelbare in de kliko geflikkert.
LOVED IT
Is een heel mooie kerk hoor, en iedereen (alle leerlingen + familie vrienden etc + leraren) in de aula proppen (dat iedereen kan zitten) is onbegonnen zaak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een kerk
Ik had hem in het schoolgebouw en daarna aan de pils
Pieterskerk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Is een heel mooie kerk hoor, en iedereen (alle leerlingen + familie vrienden etc + leraren) in de aula proppen (dat iedereen kan zitten) is onbegonnen zaak.Maar daarna nog wel een borrel hoor, prima.
Blekend afwasmiddel? Cif extra white clean spul ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Weten jullie hoe je rubber die wat geel wordt, wit maakt?
Werkt niet echtquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Blekend afwasmiddel? Cif extra white clean spul ofzo.
Wel aardigquote:
roffa 010 zuidquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel aardigZit je op het moment in roffa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |