Okiquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eten als je het uit een kom met lepel doet
drinken uit een beker
Eerst stel je een vraag, en dan val je mij aan als ik er antwoord op geef?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt toch niet: ik ga even soep drinken?
Dat dacht ik ook :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eerst stel je een vraag, en dan val je mij aan als ik er antwoord op geef?.
Als je nou soep haalt uit een cupasoup automaat wel, daar zit geen lepeltje bijquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zegt toch niet: ik ga even soep drinken?
dan is het drinkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je nou soep haalt uit een cupasoup automaat wel, daar zit geen lepeltje bij
echt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet t koud zijn. Warm is niet goed, dan krijg je nabloeding.
Waar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb me toch veel kleding besteld voor 240 euro
Godverquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef arachide. het volgende:
Onze slaapkamer is wel echt een aquarium, zo groot zijn de ramenwe hebben alleen nog geen gordijnen dus privacy is een dingetje.
Vooral omdat ik stug in mijn blote gat slaap en dat vanochtend toch wel heel erg "hallo buren, ik ben fee!" was
Dat is best wel goedkoop danquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 jurk
1 set onderboekies
1 hoed
1 hemdje
1 bikinitopje
6 broeken
3 shirtjes
1 blazer
en 1 rokje
240 euro bam
Welneeee! Iesch gezellig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godver
Snel een lap stof halen dus
halloquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Man, wie maakt de muren nou oranje/bruin?)
Hebben ze daar ook goedkope kleding voor mij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja
duurste aankoop is 30 euro en goedkoopste is 2 euro
Aaaaaawhquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van mijn broertje wil hem voor zijn 16e verjaardag morgen een krat bier geven. Maar hij is nog geen 16 (koetsjie) dus dan ga ik het nu maar halen![]()
Moet je even kijken, ik kan niet ruiken wat jij leuk vindtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook goedkope kleding voor mij?
Beetje duur?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb nog steeds geen eigen tv![]()
Wat vinden we van deze:
[ afbeelding ]
Zonde van het geld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef LETMEIN het volgende:
Wat vinden we van deze:
[ afbeelding ]
doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef LETMEIN het volgende:
Wat vinden we van deze:
[ afbeelding ]
klopt sowieso 42 gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef LETMEIN het volgende:
Die tv is in 42 of 32 inch verkrijgbaar. 32 lijkt mij te klein
die heb ik helemaal nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i can see your halo
[ afbeelding ]
ja 32 inch gebruik ik nu als 2e monitor voor m'n pc, gaat prima hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:14 schreef hezdunnah het volgende:
ik heb 32 inch, zit er minder dan een meter vanaf
Volgens mij valt dat best mee, zolang die soep niet te heet is. En je het niet meteen vlak na die operatie eet/drinkt/whatever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |