SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De Topicreeks
• De GTST Live-topicreeks
- De OP -![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
Nos 2 dagen!![]()
Zat je te wachten, op het moment dat je een nieuw deel kon open ofzo?
Ja zoals de cliff kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat donderdag de cliff is. Kan ik mijn vrijdagavond met iets nuttigs invullen.
Ik moet die van vandaag nog kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Kyubey het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in "Noud is stout" of in ieder geval iets relevants?
Wel alsnog te bekijken toch een dag van te voren? Dan is die vast 's avonds te downloadenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef Frey het volgende:
Het is ook afwachten of er donderdag een shortie komt. Vorig jaar niet.
Ik kijk dan vrijdag wel op Lounge.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel alsnog te bekijken toch een dag van te voren? Dan is die vast 's avonds te downloaden
Is goed Tim, rustig maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Misschien kan die foto van Sjoerd een keer vervangen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |