SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 02-07-2013 21:44:43 ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik sta ze allemaal af, alsjeblieft en proostquote:
Zuipschuit :$quote:
Braaf!quote:
Gaan we morgen knuffelen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:05 schreef Viro het volgende:
Met zo'n TT moet ik mezelf weer laten zien hier![]()
Aan het sporten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
Geen whisky. Wel water![]()
Ik zweet me de rambam.
quote:
Wat is er meid? Heb je bier besteld en wil je dat met me delen (verbaal of letterlijk)?quote:
Ik zit nu al met iemand aan de HJquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er meid? Heb je bier besteld en wil je dat met me delen (verbaal of letterlijk)?
Hihi, ik zit ook aan de HJquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu al met iemand aan de HJ![]()
Maar jij mag altijd bier komen drinken bij me
Ik hou van je!!quote:
Goed hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dankjewel mop!Hoe gaat het met jou dan?
Dat wordt dan wel erg rustig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef Tamashii het volgende:
Okay ik heb bobby en mij uit de bbq meet gehaald
Ja maar ik weet niet of het door gaat en ik heb de gewoonte om dingen echt een paar weken van te voren in te plannen.quote:
Ah ok, jammer wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of het door gaat en ik heb de gewoonte om dingen echt een paar weken van te voren in te plannen.
Je gaat niet meer zo vaak naar meets. Wat is er veranderd?quote:
Euh zoveel meets zijn er niet geweest.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat niet meer zo vaak naar meets. Wat is er veranderd?
Hij heeft een vriendin.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat niet meer zo vaak naar meets. Wat is er veranderd?
Eerst jou gelokt met wijntjes en nu de kat lokken met brokjes.quote:
Wat is dat?quote:
Klinkt best wel leuk eigenlijk!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Opblaaspop, maar dan van vlees en bloed
Jij kon het in één keer goed?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik keek net "ik heb het nog nooit gedaan." maar dan de Amerikaanse versie. Te ranzig hoe die mensen die nog nooit gezoend hadden zoende.
He bah.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Opblaaspop, maar dan van vlees en bloed
Tjah, die van mij heeft niks te klagen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, totdat ze begint te klagen en d'r mond open doet
Hmpf, dat moeten we in de voorwaarden wel even duidelijk stellen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, totdat ze begint te klagen en d'r mond open doet
Ow, omdat ik dit jaar te lui ben m'n statistieken bij te houden en te updaten...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt best wel leuk eigenlijk!
Waarom heb jij nog maar zo weinig gereisd met de trein (neem ik aan) dit jaar?
BBQ meet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef Tamashii het volgende:
Okay ik heb bobby en mij uit de bbq meet gehaald
Ik heb niet gewacht tot mijn huwelijk zodat ik voor mijn hele familie voor het eerst kon zoenen. Als ik mezelf terug zou zien zou ik misschien ook wel giechelen. Al vond ik het zelf wel erg goed.quote:
Mijn Frans is niet goed genoeg om te antwoorden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahh juste une copine ou une petite amie a l'avenir?
Mijn Frans gaat niet veel verder dan croissant en trottoir en aanverwante termen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet goed genoeg om te antwoorden.
Een gewone. Denk ik.
Leuk!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet goed genoeg om te antwoorden.
Een gewone. Denk ik.
portemonnaie of portefeuillequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn Frans gaat niet veel verder dan croissant en trottoir en aanverwante termen.
Dat is ook waar. Mijn eerste keer was een drama.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet gewacht tot mijn huwelijk zodat ik voor mijn hele familie voor het eerst kon zoenen. Als ik mezelf terug zou zien zou ik misschien ook wel giechelen. Al vond ik het zelf wel erg goed.
Dat valt me tegen. Ik dacht: WT heeft vast een enorme kennis van frans houtsnijwerk of iets in die geest.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn Frans gaat niet veel verder dan croissant en trottoir en aanverwante termen.
Maar maar maar maarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da die whisky van jou op de meet KEISTERK WAS, GODNONDEJU :$
Niks als er zo weinig mensen komenquote:
Vast wel.quote:
Ik weet nooit hoe je portemonnaie schrijft. Daarom schrijf ik altijd beurs.quote:
Christine le Duc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Francois de boulanger, madame de maison, gardin et cuisine
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Francois de boulanger, madame de maison, gardin et cuisine
Gewoon op zijn Nederlands portemonneequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Ik weet nooit hoe je portemonnaie schrijft. Daarom schrijf ik altijd beurs.
quote:
Een echte fransman weer niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte Dexterfan zegt toch wel du fromage lijkt me?
Gelukkig associeer ik mezelf liever met het gezien hebben van Dexter's lab dan het zijn van een Fransoos.quote:
Goed punt wel. Ik ben gewoon banger voor Huppel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig associeer ik mezelf liever met het gezien hebben van Dexter's lab dan het zijn van een Fransoos.
Welke geslachtsziekte heb je opgelopen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NopeEn beter doe ik dat komende pak em beet 2 jaar niet
Orgasme natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet, doel je op orgasme of de film? Ik moest denken aan de film
[..]
Reislust
Dan ik ook nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Orgasme natuurlijk.
Ik zie geen reden om dat niet te doen.
Ach dat kan prima samen. Gewoon een goede gids versieren. Nog interesse in het Oostblok?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet, doel je op orgasme of de film? Ik moest denken aan de film
[..]
Reislust
Ik was al een liedje van haar aan het luisteren, maar deze is wel beter.quote:
Jaartje backpacken dan heb ik liever geen soort van partner ergens thuis. Dan is natuurlijk de optie partner mee, Dat brengt de volgende problemen: geld, landen, afhankelijkheid etc.quote:
Oostblok van Azië jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ach dat kan prima samen. Gewoon een goede gids versieren. Nog interesse in het Oostblok?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was al een liedje van haar aan het luisteren, maar deze is wel beter.
quote:Simon en Garfunkel zouden zichzelf van een trap gooien en hun nek omdraaien......
Nee, lijkt mij ook niet handig als je nu niet gebonden bent. Dan wil je juist liever vrij zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaartje backpacken dan heb ik liever geen soort van partner ergens thuis. Dan is natuurlijk de optie partner mee, Dat brengt de volgende problemen: geld, landen, afhankelijkheid etc.
Kijk uit malloot! Een kokosnoot.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
Zo'n liedje opzetten en erachter komen dat twi het gewoon mee kan zingen.
quote:
Te erg, dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Myraela het volgende:
Zo'n liedje opzetten en erachter komen dat twi het gewoon mee kan zingen.
Precies!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet handig als je nu niet gebonden bent. Dan wil je juist liever vrij zijn.
Waar wil je zoal heen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies!Kijk en wat gebeurt, gebeurt. Wie weet heb ik wel over 2 jaar iemand, dan zie ik het tegen die tijd wel. Alleen mijn droom om te reizen bestaat al zolang, dat ik die liever niet kapot maak. (En hoe naief ik nu ook ga klinken
) Ik laat mij daar liever ook niet van weerhouden door een partner.
Gewoon gaan dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies!Kijk en wat gebeurt, gebeurt. Wie weet heb ik wel over 2 jaar iemand, dan zie ik het tegen die tijd wel. Alleen mijn droom om te reizen bestaat al zolang, dat ik die liever niet kapot maak. (En hoe naief ik nu ook ga klinken
) Ik laat mij daar liever ook niet van weerhouden door een partner.
Dat is al wat minder erg.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik neuriede het deuntje mee omdat ik het origineel ken net zoals de rest van de wereld...
Vanaf Vietnam zelf reizen via Thailand naar Singapore. Ik twijfel nog over Maleisië en Cambodja qua stops. Van Singapore naar Hongkong. Van Hong Kong naar Sydney. Zelf reizen van Sydney naar Cairns. Van Cairns naar Auckland (Nieuw - Zeeland). Dan twijfel ik tussen San Francisco en Vancouver. Stel Vancouver dan Toronto en New York. Stel San Francisco dan gelijk naar New York.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee om welke liedjes het gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Het is minder erg dan niet weten dat het zwakzinnige Nederlandse covers zijn inderdaad
Dat zijn nogal wat plekken om te bezoeken. Waarom juist die landen en steden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf Vietnam zelf reizen via Thailand naar Singapore. Ik twijfel nog over Maleisië en Cambodja qua stops. Van Singapore naar Hongkong. Van Hong Kong naar Sydney. Zelf reizen van Sydney naar Cairns. Van Cairns naar Auckland (Nieuw - Zeeland). Dan twijfel ik tussen San Francisco en Vancouver. Stel Vancouver dan Toronto en New York. Stel San Francisco dan gelijk naar New York.
Australië droom ik al van sinds ik Skippy en The flying doctors op tv zagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee om welke liedjes het gaat.
[..]
Dat zijn nogal wat plekken om te bezoeken. Waarom juist die landen en steden?
Kangaroo dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog net niet de droom om met een prins op het witte paard te trouwen
Uhu en jouw prins daarop.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo een schattig klein beestje, ja hoor
Virgin Diariesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik keek net "ik heb het nog nooit gedaan." maar dan de Amerikaanse versie. Te ranzig hoe die mensen die nog nooit gezoend hadden zoende.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:31 schreef DaMook het volgende:
GoedemorgenWEEEEEEKEND
![]()
tot en met maandag
![]()
.
Nu nog bedenken wat ik ga doenquote:
Ghehehequote:
Ow ja dat is vandaag he, veel plezier alvastquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Ik ga vandaag naar de film met FOK!kers![]()
Morgen rustdag en vrijdag begint het hippiefestival
En hippiebusjes bewonderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:44 schreef DaMook het volgende:
Ah dus echt gewoon muziek en blowen bier drinken.
DAT is wel cool, van die oude vw busjes, die vind ik ook coolquote:
Er staan er best veel altijd. Zo gaafquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
DAT is wel cool, van die oude vw busjes, die vind ik ook cool.
mag ik ook? Ik wil oxa en slapenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik eerst nog een paar uur slaap pakken!!
Trustequote:Op woensdag 3 juli 2013 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik eerst nog een paar uur slaap pakken!!
Mogguhquote:
Voor het poetswerk en afwas wat ik nog moet doen zet er maar een paar nullen bijquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:44 schreef Myraela het volgende:
De berg afwas die ik nog moet doen is over 9000.
quote:
Er zullen toch wel mensen zijn die hem willen hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil vandaag een taart bakken, maar ik weet niet aan wie ik het kan geven.
Hiquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:00 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:00 schreef Myraela het volgende:
Probleem opgelostquote:
Ik maak hem wel gewoon morgen pas en neem hem mee naar mijn schoonfamilie. Offff ga langs mijn stiefvader, die is zelfs jarig vandaag.quote:
Gefeliciteerd Myr.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak hem wel gewoon morgen pas en neem hem mee naar mijn schoonfamilie. Offff ga langs mijn stiefvader, die is zelfs jarig vandaag.
Ik niet. Ik moet naar de dierenarts.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal naar de filmactie?
Wat heb je?quote:
Ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal naar de filmactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |