abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129205431
quote:
7s.gif Op zondag 21 juli 2013 23:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Er zijn hier in KLB zoveel mensen die trollen, die andere voor de gek houden en zo hun eigen spelletjes spelen. Aardig doen om te proberen om privé info te verkrijgen om het vervolgens allemaal tegen je te gebruiken. Wat jij Nikmans niet snapt is dat dit constante geklaag van jou hier in FB alleen maar olie op het vuur van Nikonlover is. Hij leest dit ook, als hij zo is als jij hier weerspiegelt dan trekt hij zich af op jouw reacties in dit topic.

Laat je niet zo kennen, negeer hem en probeer te genieten van de users in KLB die wel in jouw straatje liggen in plaats van alleen maar te bitchen over de mensen waar je allergisch voor bent.
Trollen op zich is ook niks mis mee, maar de manier waarop deze users (die hier ter sprake zijn gekomen) dat doen is verschrikkelijk irritant, namelijk zeveren over steeds hetzelfde onderwerp en dezelfde manier. Ze doen er ook geen moeite voor, we houden er geen lange, goedgeschreven verhalen of video/fotomateriaal aan over, maar tientallen baggertopics.

Zijn er geen losse richtlijnen hoe een topic er hier uit moet zien (minimaal aantal zinnen etc..) ? Zou in ieder geval een hoop randdebielen weren, of ze verplichten een normaal topic te openen.
pi_129205712
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:04 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Trollen op zich is ook niks mis mee, maar de manier waarop deze users (die hier ter sprake zijn gekomen) dat doen is verschrikkelijk irritant, namelijk zeveren over steeds hetzelfde onderwerp en dezelfde manier. Ze doen er ook geen moeite voor, we houden er geen lange, goedgeschreven verhalen of video/fotomateriaal aan over, maar tientallen baggertopics.

Zijn er geen losse richtlijnen hoe een topic er hier uit moet zien (minimaal aantal zinnen etc..) ? Zou in ieder geval een hoop randdebielen weren, of ze verplichten een normaal topic te openen.
Mensen die moedwillig de boel verstieren aanpakken zou een mooi begin zijn, regels zijn niet eens persé nodig behalve de "Doe normaal".
Ga weg
pi_129205981
quote:
14s.gif Op zondag 21 juli 2013 23:55 schreef Nikmans het volgende:
Ten eerste: Dit is het feedbacktopic, ik gebruik het waar het voor bedoeld is. Meningsverschillen zijn prima maar om dan te zeggen dat ik gewoon weg moet gaan is ook weer zoiets. Verder:

[..]

Dit zegt toch genoeg man :') Precies dit. Wat heb je aan dit soort users? Hij kan het wel, zoals zijn naakte man in trein topic bewijst. Het is niet alleen Nikonlover, maar hij is toevallig zo prominent aanwezig dat ik erom kom klagen hier omdat hij, blijkbaar, alle ruimte krijgt om zijn aids te blijven posten hier.
Ik kan me sowieso eigenlijk niet voorstellen dat Nikonlover het echt leuk vindt om iedere keer kanker toegewenst te krijgen in zijn topics, ik denk eerder dat hij inmiddels zo ver ingegraven zit in zijn act dat ie nu probeert te doen alsof ie het er altijd om heeft gedaan.

Maarja het zal wel :') Er zijn ook mensen die AdvancedPower of recentelijker, haan33 een leuke user vonden zullen we maar zeggen.
Eens met dit.

Niemand vindt z'n act leuk en de helft van z'n topic wordt doodgequote. Als het merendeel van de users zoiets zat is snap ik niet waarom de moderators zulk soort ongein niet preventief tegengaan i.p.v. reacties in het topic te editten en simpelweg te zeggen dat ''we niet meer moeten vallen over z'n gedrag/het woord dinnetje''.

de reageerders beslissen ook imo, tot zekere hoogte. als ze een topic niks vinden dan is dat pech voor de TS
  † In Memoriam † maandag 22 juli 2013 @ 00:39:12 #79
88815 The_Emotion
98.3
pi_129206596
Waarom heeft Tribalwars een ban?
Hij mag een conspiracy denker en van alles wezen met BNW topics op Klaagbaak.
Maar die knul heeft ook zijn mening, hoe absurd het ook mag zijn.
Kom op jullie mods zijn geen reptielen (toch?) en laat die jongen zijn gang gaan
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Forum Admin maandag 22 juli 2013 @ 07:50:37 #80
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_129211016
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef Remqo het volgende:
Waarom heeft Tribalwars een ban?
Hij mag een conspiracy denker en van alles wezen met BNW topics op Klaagbaak.
Maar die knul heeft ook zijn mening, hoe absurd het ook mag zijn.
Kom op jullie mods zijn geen reptielen (toch?) en laat die jongen zijn gang gaan
Hoe wel ik een grote eenogige reptiel in mijn broek heb, hehe, kan ik je melden dat bans niet besproken worden. Mochten er bij tribalwars onduidelijkheden zijn omtrent zijn ban dan kan hij altijd mailen naar forum@fok.nl.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_129211935
quote:
14s.gif Op zondag 21 juli 2013 23:55 schreef Nikmans het volgende:
Ten eerste: Dit is het feedbacktopic, ik gebruik het waar het voor bedoeld is. Meningsverschillen zijn prima maar om dan te zeggen dat ik gewoon weg moet gaan is ook weer zoiets.
Dat gebeurt ook niet volgens mij. Ik vind dat de ninja keurig reageert op je feedback en het advies dat hij je geeft ("hap niet") zou ik jou, en al die anderen, ook mee willen geven.
quote:
Ik kan me sowieso eigenlijk niet voorstellen dat Nikonlover het echt leuk vindt om iedere keer kanker toegewenst te krijgen in zijn topics, ik denk eerder dat hij inmiddels zo ver ingegraven zit in zijn act dat ie nu probeert te doen alsof ie het er altijd om heeft gedaan.
Ja, dat denk ik ook, slachtoffer van image enactment. De enigen die hem daarvan kunnen bevrijden zijn wij, de users. Volgens mij zit achter het imago best een toffe user, dus laten we hem bevrjiden uit zijn zelf gegraven kuil en hem voorlopig negeren. Tottie weer normaal doet.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:22 schreef Kesefkesef het volgende:
de reageerders beslissen ook imo, tot zekere hoogte. als ze een topic niks vinden dan is dat pech voor de TS
Ben ik niet met je eens. Moderatoren moeten kijken of de policy en andere regels niet overtreden worden en verder zo min mogelijk waarde-oordeel uitspreken. Preventief modereren is zo gevaarlijk, voor je het weet gooi je iets weg wat had uit kunnen groeien tot een parel.
Als users een topic niet tof vinden moeten ze niet reageren. Dat is ons enige wapen, en dat is het machtigste wapen wat er is. Negeren is krachtiger dan editten, noten, deleten of bannen. Dat komt door de massaliteit van negeren. Een edit, delete, note of ban is het werk van een enkeling. Geen enkele reaktie is een reaktie van ons allemaal.
Je hebt er ook users bij die het wel tof vinden om te bashen en als Nikonlover zich daarvoor wil lenen moet hij dat toch zelf weten.
(Ik zeg overigens niet dat we bashen moeten tolereren.)
pi_129217895
mapima valt wat mij betreft in dezelfde categorie als Nikonlover. Zelfde soort topics blijven plaatsen, opzettelijk belabberde spelling en kut reacties neer plempen.

In het begin was het nog wel grappig maar nu bestaat het merendeel van het forum uit pulp van dezelfde mongolen.
  maandag 22 juli 2013 @ 18:32:05 #83
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_129227327
Niet dat het een briljant topic was, maar voor KLB begrippen nog redelijk serieus: http://forum.fok.nl/topic/1999260

Maar hij was dus al na een minuutje of tien pleitte.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Forum Admin maandag 22 juli 2013 @ 18:44:29 #84
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_129227610
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef Ryon het volgende:
Niet dat het een briljant topic was, maar voor KLB begrippen nog redelijk serieus: http://forum.fok.nl/topic/1999260

Maar hij was dus al na een minuutje of tien pleitte.
Topic was van een gebande
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_129228574
KLB / Kut voetballers

Mik dit topic dan ook meteen weg.
pi_129232971
Wat een zielige gasten zitten toch in KLB, geen greintje medelijden hebben dat ik na 2 weken werken nog steeds van mijn stijve spieren niet verlost zijn

:r :r

Dan moeten Belgen Nederlanders leuk vinden :r
pi_129236513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:18 schreef zovty het volgende:

[..]

Als users een topic niet tof vinden moeten ze niet reageren. Dat is ons enige wapen, en dat is het machtigste wapen wat er is. Negeren is krachtiger dan editten, noten, deleten of bannen. Dat komt door de massaliteit van negeren. Een edit, delete, note of ban is het werk van een enkeling. Geen enkele reaktie is een reaktie van ons allemaal.
is theorie is dit prachtig

maar

quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:04 schreef hoink581 het volgende:
nu bestaat het merendeel van het forum uit pulp van dezelfde mongolen.
quote:
Je hebt er ook users bij die het wel tof vinden om te bashen en als Nikonlover zich daarvoor wil lenen moet hij dat toch zelf weten.
(Ik zeg overigens niet dat we bashen moeten tolereren.)
zou je dat soort topics niet kunnen zien als een bash op KLB?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:05:08 #88
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_129244867
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een zielige gasten zitten toch in KLB, geen greintje medelijden hebben dat ik na 2 weken werken nog steeds van mijn stijve spieren niet verlost zijn

:r :r

Dan moeten Belgen Nederlanders leuk vinden :r
Probeer je topic te openen in R&P of LIF, KLB is niet echt de plek om medeleven te verwachten :)
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:13:21 #89
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_129244971
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een zielige gasten zitten toch in KLB, geen greintje medelijden hebben dat ik na 2 weken werken nog steeds van mijn stijve spieren niet verlost zijn

:r :r

Dan moeten Belgen Nederlanders leuk vinden :r
ik denk dat geen enkele nederlander er op zit te wachten dat jij ons leuk vindt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_129273785
Kan die TonyDeuze niet ophouden met die domme opmerkingen in ieder topic? :')
pi_129295775
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan die TonyDeuze niet ophouden met die domme opmerkingen in ieder topic? :')
linkje?
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:47:10 #92
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_129295794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:45 schreef LethalNinja het volgende:
Jah leuk maar er is een centraal facebook topique..... alle FB gerelateerde klachten kunnen daar. Van "te weinig naakt foto's op mijn wall, tot tokkies, tot mensen die patsen met hun vrienden aantal" noem 't maar post 't daar!
Alleen de TT gelezen?
Ok stelletje hokboeren
pi_129295830
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:47 schreef padlarf het volgende:

[..]

Alleen de TT gelezen?
nopez, ook de OP, en wat reacties.. er is niet voor niks een centraal draadje..
edit: en ik heb de tr gelezen (zo kwam ik er)
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:49:08 #94
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_129295852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

nopez, ook de OP, en wat reacties.. er is niet voor niks een centraal draadje..
edit: en ik heb de tr gelezen (zo kwam ik er)
Vind je die discussie dan wel geschikt voor het facebook-topic?
Ok stelletje hokboeren
pi_129295869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:49 schreef padlarf het volgende:

[..]

Vind je die discussie dan wel geschikt voor het facebook-topic?
Ik kan nog eens kijken, brb..

En weer open :)
pi_129297835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:46 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

linkje?
Je hoefde gister maar een willekeurig topic te openen en je kwam er een tegen. Als het me nog een keer irriteert zal ik er een link bij geven.

-EDIT- 2 voorbeelden gevonden:

quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:11 schreef TonyDeuze het volgende:
Besten Met Ton
Ik vind dat mannen gewoon de schaam haar moeten.
Laten groeien zeg maar. Ik denk dan Ik
ben geen homofiel. Niet dat ik ze erg vind want
Dat zijn ook mense
met Ton
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef TonyDeuze het volgende:

[..]

besten Timie met Ton
Ik had je stukje neit gelese
en onder je zelf zo een stukje geschreven
groeten :)
Sleet helemaal nergens op en wordt expres fout gespeld in een poging grappig te zijn :')

EDIT: Hier nog 2 :')

quote:
19s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef TonyDeuze het volgende:
besten Met Ton ik
Vind die hoeren te duur Ik kon vroeger voor
een tientje even lekker een kwartiertje geile
Of pikte er zo 1 op achter op dde brommer hee En
begon zo een hoertje weer te zijken dat me gas en licht afgesloten was
groeten
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef TonyDeuze het volgende:
besten met Ton
Als ik soms met de bus ga maakt me niet uit waar
Heen dan ga ik achter in zitten.zeg maar en
Haal ik um uit de box en trilt ie lekker tegen de
leuning
lekker hee
groeten Ton *O*


[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2013 23:24:44 ]
pi_129306501
TonyDeuze is nog lang niet zo erg als mapima of Nikonlover. Hoewel het overduidelijk nep is, is het nog redelijk onschuldig. Niets aan de hand.
pi_129312002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef hoink581 het volgende:
TonyDeuze is nog lang niet zo erg als mapima of Nikonlover. Hoewel het overduidelijk nep is, is het nog redelijk onschuldig. Niets aan de hand.
Die vind ik minder erg. Die openen vooral topics die je gewoon kunt mijden, TonyDeuze daarentegen post in bijna ieder topic.
pi_129314006
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je hoefde gister maar een willekeurig topic te openen en je kwam er een tegen. Als het me nog een keer irriteert zal ik er een link bij geven.

-EDIT- 2 voorbeelden gevonden:

[..]

[..]

Sleet helemaal nergens op en wordt expres fout gespeld in een poging grappig te zijn :')

EDIT: Hier nog 2 :')

[..]

[..]

Hmm ja doet mij echt weinig. Je hebt altijd de keuze hoe je over wilt komen IRL en op een forum. Alhoewel het niet eens zeker is dat hij hier de keuze maakt om onbeholpen over te komen. Niet iedereen die hier op 't forum zit heeft een diploma. Lang verhaal kort, zulke reacties zal ik niet editten of verwijderen.
pi_129329080
Wanneer worden de AUDI's voor goed in de prak gereden?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')