Bedankt voor de implicaties, maar zo fel ben ik er niet in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Weet je wat de maximumstraf is voor doorrijden na een ongeval? Wat jij redelijk vindt staat overigens niet gelijk aan wat redelijk is.
Nou poeh, een voorwaardelijke straf, daar zal hij zeker 4 maanden van wakker liggen.. (not), en zo'n rij ontzegging is leuk, maar denk je nu echt dat dit gaat werken? Die kerel rijdt binnen de kortste keren weer, mark my words..quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:38 schreef hoink581 het volgende:
HALLON MENSEN, WAAROM STAREN JULLIE JE DOOD OP DIE WERKSTRAF? HET IS INDERDAAD 240 UUR WERKSTRAF + 4 MAANDEN VOORWAARDELIJK + 3 JAAR RIJONTZEGGING + 2 JAAR PROEFTIJD.
Maar dat vergeten we dan maar even voor het gemak, want ja, dat bekt niet zo lekker als 240 uur schoffelen.
Mag ik vragen wat jij een terechte straf(eis) zou vinden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Nou poeh, een voorwaardelijke straf, daar zal hij zeker 4 maanden van wakker liggen.. (not), en zo'n rij ontzegging is leuk, maar denk je nu echt dat dit gaat werken? Die kerel rijdt binnen de kortste keren weer, mark my words..
Stel je nou eens voor dat je 50 km/u rijdt waar je 50 km/u mag rijden, je achter een brandweerauto zit en ineens een jongen ziet lopen. Je bent te laat en de klap is genadeloos. Je bent in totale shock en rijdt door. Pas later besef je wat er gebeurd is en voel je je genoodzaakt naar de politie te gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Nou poeh, een voorwaardelijke straf, daar zal hij zeker 4 maanden van wakker liggen.. (not), en zo'n rij ontzegging is leuk, maar denk je nu echt dat dit gaat werken? Die kerel rijdt binnen de kortste keren weer, mark my words..
Door de shock is hij zeker ook vergeten te remmenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:55 schreef Weka het volgende:
[..]
Stel je nou eens voor dat je 50 km/u rijdt waar je 50 km/u mag rijden, je achter een brandweerauto zit en ineens een jongen ziet lopen. Je bent te laat en de klap is genadeloos. Je bent in totale shock en rijdt door. Pas later besef je wat er gebeurd is en voel je je genoodzaakt naar de politie te gaan.
Dan moet ie volgens jou alsnog de gevangenis in? En voor hoelang? En waarom?
Dus als hij gepakt wordt is hij weer de pineut.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Of Donnie was een lomp jochie dat zomaar de straat op rende zonder eerst te kijken. Allemaal mogelijk, maar dan moet je wel even wat verder denken dan alleen 'omg hij dood hij klootzak'.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Door de shock is hij zeker ook vergeten te remmen
Of de dader had gewoon kunnen stoppen, of op z'n minst kunnen remmen, of zich na het ongeluk kunnen beteren (meerdere verkeersovertredingen), of zich inlaten met de realiteit (of lekker blowen om eraan te ontsnappen), of, of, of.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:05 schreef Weka het volgende:
[..]
Of Donnie was een lomp jochie dat zomaar de straat op rende zonder eerst te kijken. Allemaal mogelijk, maar dan moet je wel even wat verder denken dan alleen 'omg hij dood hij klootzak'.
Krokkedlllentranen zelfsquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:15 schreef Broodje_Koe het volgende:
Ik stopte met lezen bij krokkedillentranen
Krokke, padlarf, Krokke.quote:
Story of my life broquote:
Ik haat mensen die 9gag meme's quoten maar soms twijfel ik echt of ik nog op deze planeet wil levenquote:
Hoezo is dat raar? Als hij 120 reed waar je 60 mag dan ben je gewoon in overtreding en kun je het misschien wel scharen onder dood door schuld of roekeloos rijgedrag. Als jij 50 rijdt en iemand klapt opeens op je motorkap, dan heb je een totaal verschillende situatie als die jij eerst schetste.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Rpol het volgende:
Hier in het dorp heeft voor een zelfde soort ongeval en wel ter plaatsen gebleven, iemand wel een paar maanden vast gezeten. Met 120 iemand doodgereden waar je 60 mocht.
Stond ook bekend bij de politie als notoire hardrijder. Raar rechtsysteem hebben wij.
Inderdaad, mensen moeten niet doen alsof het een stel mongolen zijn die de eis opmaken dan wel uitspraak doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Als hij 120 reed waar je 60 mag dan ben je gewoon in overtreding en kun je het misschien wel scharen onder dood door schuld of roekeloos rijgedrag. Als jij 50 rijdt en iemand klapt opeens op je motorkap, dan heb je een totaal verschillende situatie als die jij eerst schetste.
Domoor? Wat beleefd zeg, voor Fok! -begrippenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens veroordeeld, domoor.
Want het was met opzet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een taakstraf voor iemand doodrijden is dan ook een belachelijke,lage straf. Nationaliteit van de dader doet er niet toe.
Ik druk ook een mes op de keel bij iedereen waar ik tegen praat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:01 schreef NY_aannemer het volgende:
Wat nu als iemand jou de keel door zou snijden en men kan niet bewijzen dat het mes uit zijn vingers glipte?
Ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik word er een beetje verdrietig van als ik mij realiseer dat dat soort mensen gewoon kunnen stemmen.
ik protesteer tegen de 'term' tokkie. Dat is een denigrerende term, een tokkie bestaat niet. De maatschappij mag niet zo worden dat je alleen meetelt als je een HBO opleiding hebt gedaan, en je aan 70.000 regels en voorschriften houd die in 1987 niet bestonden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:59 schreef Weka het volgende:
Allochtoon rijdt Nederlandse jongen dood en rijdt door, te hard rijden kan niet worden bewezen, allochtoon krijgt 240 uur taakstraaf. Resultaat: één groot pauperfestijn.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=391329444312289
"De Nederlandse rechtsstaat is kapot"
"Buitenlanders het land uit"![]()
"Hij moet de doodstraf krijgen"![]()
![]()
"Ons land, onze regels"![]()
![]()
![]()
Je vind de reacties in de post die je quote normaal?quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik protesteer tegen de 'term' tokkie. Dat is een denigrerende term, een tokkie bestaat niet. De maatschappij mag niet zo worden dat je alleen meetelt als je een HBO opleiding hebt gedaan, en je aan 70.000 regels en voorschriften houd die in 1987 niet bestonden.
???????!!!!!!!!!!!!?!?!quote:waar blijven de demonstraties ????????????? dit kan toch niet zo doorgaan !!!!!!!!!!!!!!
wutquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:03 schreef LittleMonkey het volgende:
Ook het woordje allochtoon er voor, net alsof een Nederlander niet doorrijd als hij iemand doodrijd
Hoeveel moeten er nog komen?????// Hoevele moeten ern og gaan???//quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:17 schreef Susteren het volgende:
Goddamn, je iq daalt terwijl je naar die reacties kijkt
[..]
???????!!!!!!!!!!!!?!?!
Ditquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:38 schreef hoink581 het volgende:
HALLON MENSEN, WAAROM STAREN JULLIE JE DOOD OP DIE WERKSTRAF? HET IS INDERDAAD 240 UUR WERKSTRAF + 4 MAANDEN VOORWAARDELIJK + 3 JAAR RIJONTZEGGING + 2 JAAR PROEFTIJD.
Maar dat vergeten we dan maar even voor het gemak, want ja, dat bekt niet zo lekker als 240 uur schoffelen.
Ze moeten doood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom??????????? Daarom!?!?!?!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog komen?????// Hoevele moeten ern og gaan???//
Wat moet ik me hier bij voorstellen, de Belgische NSB?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:24 schreef arjan1212 het volgende:
Jullie moeten niet zo zeiken, die mensen moeten gewoon hun frustraties een beetje kwijt
deze facebook is veel erger.
https://www.facebook.com/(...)149551670103?fref=ts
gewoon, hoezo rijd je door na een ongeluk?quote:
Dat denk ik ook ja, alsof we terug in de middeleeuwen zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht ja. Mijn handen jeuken om er een reactie te plaatsen maar volgens mij ga ik dan de komende week alleen maar shit over me heen krijgen dus ik laat het maar
In ieder geval is het frappant dat al die mensen die man (die heus niet de intentie had die Donny dood te rijden lijkt me. Hoewel het doorrijden niet goed te praten valt) die een ongeluk veroorzaakt dood willen trappen ofzo. Het niveau van die Milen lijkt me al niet al te hoog, maar door dat te willen sta je qua niveau nóg een paar treetjes lager vind ik
En of het nodig was? De burgers vonden van wel, hij speelde crimineel spel, dus hij moest branden in de hel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog komen?????// Hoevele moeten ern og gaan???//
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |