Want het was met opzet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een taakstraf voor iemand doodrijden is dan ook een belachelijke,lage straf. Nationaliteit van de dader doet er niet toe.
Ik druk ook een mes op de keel bij iedereen waar ik tegen praat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:01 schreef NY_aannemer het volgende:
Wat nu als iemand jou de keel door zou snijden en men kan niet bewijzen dat het mes uit zijn vingers glipte?
Ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik word er een beetje verdrietig van als ik mij realiseer dat dat soort mensen gewoon kunnen stemmen.
ik protesteer tegen de 'term' tokkie. Dat is een denigrerende term, een tokkie bestaat niet. De maatschappij mag niet zo worden dat je alleen meetelt als je een HBO opleiding hebt gedaan, en je aan 70.000 regels en voorschriften houd die in 1987 niet bestonden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:59 schreef Weka het volgende:
Allochtoon rijdt Nederlandse jongen dood en rijdt door, te hard rijden kan niet worden bewezen, allochtoon krijgt 240 uur taakstraaf. Resultaat: één groot pauperfestijn.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=391329444312289
"De Nederlandse rechtsstaat is kapot"
"Buitenlanders het land uit"![]()
"Hij moet de doodstraf krijgen"![]()
![]()
"Ons land, onze regels"![]()
![]()
![]()
Je vind de reacties in de post die je quote normaal?quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik protesteer tegen de 'term' tokkie. Dat is een denigrerende term, een tokkie bestaat niet. De maatschappij mag niet zo worden dat je alleen meetelt als je een HBO opleiding hebt gedaan, en je aan 70.000 regels en voorschriften houd die in 1987 niet bestonden.
???????!!!!!!!!!!!!?!?!quote:waar blijven de demonstraties ????????????? dit kan toch niet zo doorgaan !!!!!!!!!!!!!!
wutquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:03 schreef LittleMonkey het volgende:
Ook het woordje allochtoon er voor, net alsof een Nederlander niet doorrijd als hij iemand doodrijd
Hoeveel moeten er nog komen?????// Hoevele moeten ern og gaan???//quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:17 schreef Susteren het volgende:
Goddamn, je iq daalt terwijl je naar die reacties kijkt
[..]
???????!!!!!!!!!!!!?!?!
Ditquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:38 schreef hoink581 het volgende:
HALLON MENSEN, WAAROM STAREN JULLIE JE DOOD OP DIE WERKSTRAF? HET IS INDERDAAD 240 UUR WERKSTRAF + 4 MAANDEN VOORWAARDELIJK + 3 JAAR RIJONTZEGGING + 2 JAAR PROEFTIJD.
Maar dat vergeten we dan maar even voor het gemak, want ja, dat bekt niet zo lekker als 240 uur schoffelen.
Ze moeten doood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom??????????? Daarom!?!?!?!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog komen?????// Hoevele moeten ern og gaan???//
Wat moet ik me hier bij voorstellen, de Belgische NSB?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:24 schreef arjan1212 het volgende:
Jullie moeten niet zo zeiken, die mensen moeten gewoon hun frustraties een beetje kwijt
deze facebook is veel erger.
https://www.facebook.com/(...)149551670103?fref=ts
gewoon, hoezo rijd je door na een ongeluk?quote:
Dat denk ik ook ja, alsof we terug in de middeleeuwen zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht ja. Mijn handen jeuken om er een reactie te plaatsen maar volgens mij ga ik dan de komende week alleen maar shit over me heen krijgen dus ik laat het maar
In ieder geval is het frappant dat al die mensen die man (die heus niet de intentie had die Donny dood te rijden lijkt me. Hoewel het doorrijden niet goed te praten valt) die een ongeluk veroorzaakt dood willen trappen ofzo. Het niveau van die Milen lijkt me al niet al te hoog, maar door dat te willen sta je qua niveau nóg een paar treetjes lager vind ik
En of het nodig was? De burgers vonden van wel, hij speelde crimineel spel, dus hij moest branden in de hel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog komen?????// Hoevele moeten ern og gaan???//
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |