abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:26:32 #1
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128511545

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012

Johan Cruijff Schaal (9x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012

Europacup I (1x)
1988

UEFA Cup (1x)
1978

n.n.b.

Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag

Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda

n.n.b.

n.n.b.

SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker

[ Bericht 0% gewijzigd door Kenju op 02-07-2013 20:41:42 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:28:20 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_128511605
Hoezo t de club verneukt? Benfica en Porto bezitten bijna geen enkele speler meer, niet echt handig bij een voetbalclub heh
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:29:06 #3
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128511633
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo t de club verneukt? Benfica en Porto bezitten bijna geen enkele speler meer, niet echt handig bij een voetbalclub heh
Wie zegt dat PSV in die situatie terecht komt? Nogmaals, het gebruik van externe financiers is vaker gedaan. Ook bij PSV.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:30:14 #4
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_128511674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:29 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wie zegt dat PSV in die situatie terecht komt? Nogmaals, het gebruik van externe financiers is vaker gedaan. Ook bij PSV.
Ja , dit maakt niet zo uit , hoewel onnodig, maar als ze er in de toekomst meer gebruik gaan van maken :o.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_128512205
RikElfrink twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 20:40:10 #PSV speelt definitief geen jubileumwedstrijd op 21 juli. Cambuur (31/8) in plaats van Barcelona of Milan wordt het dus. reageer retweet
Wel ja. Laat dat jubileum duel maar gewoon helemaal zitten -O-
Ons eerst lekker maken met Barca en Milan, nu dit.
pi_128512277
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:44 schreef StijnDa het volgende:
RikElfrink twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 20:40:10 #PSV speelt definitief geen jubileumwedstrijd op 21 juli. Cambuur (31/8) in plaats van Barcelona of Milan wordt het dus. reageer retweet
Wel ja. Laat dat jubileum duel maar gewoon helemaal zitten -O-
Ons eerst lekker maken met Barca en Milan, nu dit.
die oefenwedstrijd vanwege afellay laat ook wel even op zich wachten he
pi_128512563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat verzin je zelf. De kaders die Sanders aangeeft zijn duidelijk. En ik denk dat er maar weinig clubs zijn die niet naar een voorstel van een externe financier zullen kijken. Sanders geeft ook al aan dat hij al verschillende aanboden heeft gehad, en dus geweigerd heeft.
Ja, natuurlijk verzin ik dat zelf. Maar dat er kaders aangegeven worden wil niet zeggen dat de kaders nageleefd worden. Vier jaar geleden stelde Sanders dat er eerst naar de jeugd gekeken moest worden, dat PSV geen koopclub meer mocht en kon zijn. Vervolgens kochten hij en Brands behoorlijk wat spelers voor grote bedragen. Nog geen jaar geleden zei hij wederom precies hetzelfde. Nu haalt hij een externe financierder erbij om een speler te kopen. Ik denk dat ik dus wel mijn twijfels heb bij de standvastigheid van Sanders aangaande zijn uitspraken en kaders, ja.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:59:20 #8
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128512891
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk verzin ik dat zelf. Maar dat er kaders aangegeven worden wil niet zeggen dat de kaders nageleefd worden. Vier jaar geleden stelde Sanders dat er eerst naar de jeugd gekeken moest worden, dat PSV geen koopclub meer mocht en kon zijn. Vervolgens kochten hij en Brands behoorlijk wat spelers voor grote bedragen. Nog geen jaar geleden zei hij wederom precies hetzelfde. Nu haalt hij een externe financierder erbij om een speler te kopen. Ik denk dat ik dus wel mijn twijfels heb bij de standvastigheid van Sanders aangaande zijn uitspraken en kaders, ja.
PSV is altijd een koopclub geweest. Wanneer de jeugdspelers er niet zijn, en ook niet komen, kan je niet anders. Dit wist iedereen van te voren. Een club als Benfica heeft altijd gehandeld met spelers die deels van anderen waren, en deals met meerdere zaakwaarnemers waren daar heel normaal. Dat is bij PSV niet zo. Het gaat in deze puur om financiële transacties die zoals gezegd in het verleden ook hebben plaatsgevonden. PSV stond er dus altijd al open voor en Sanders zegt dus feitelijk niets nieuws.

De vergelijking die je maakt tussen het inconsequente gedrag omtrent het streven een opleidende club te zijn en het mogelijk uit handen geven van het clubbelang, vind ik gezien de spelende factoren, niet op zijn plaats.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_128513369
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

PSV is altijd een koopclub geweest. Wanneer de jeugdspelers er niet zijn, en ook niet komen, kan je niet anders. Dit wist iedereen van te voren. Een club als Benfica heeft altijd gehandeld met spelers die deels van anderen waren, en deals met meerdere zaakwaarnemers waren daar heel normaal. Dat is bij PSV niet zo. Het gaat in deze puur om financiële transacties die zoals gezegd in het verleden ook hebben plaatsgevonden. PSV stond er dus altijd al open voor en Sanders zegt dus feitelijk niets nieuws.
Dat zeg ik. Dat Sanders vervolgens wél de noodzaak ziet om dingen te roepen over het afstappen van het zijn van een koopclub geeft mooi aan hoe serieus ik zijn woorden aangaande autonomie hier neem.
Bovendien kan je PSV natuurlijk niet vergelijken met clubs als Porto en Benfica, aangezien die ook vaak de salarissen laten financieren door de investeringsmaatschappijen, die vervolgens ook de transferrechten bijna volledig krijgen. Dat doet Sanders waarschijnlijk niet, want die houdt blijkbaar autonomie en dus een beslissende rol in de besluitvorming rondom transfers. Dan maak je de salarispost dus groter, terwijl je inkomsten uit transfers gaan dalen. Dat is voor Nederlandse topclubs geen goede stap.
pi_128513446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:59 schreef Kenju het volgende:

[..]
De vergelijking die je maakt tussen het inconsequente gedrag omtrent het streven een opleidende club te zijn en het mogelijk uit handen geven van het clubbelang, vind ik gezien de spelende factoren, niet op zijn plaats.
Ik maak geen vergelijking tussen die twee zaken. Ik stel dat Sanders wel vaker dingen heeft gezegd die niet uit bleken te komen, net zoals elke andere persoon in de voetballerij, en ik daarom dus twijfels heb bij zijn uitspraken over autonomie. Ik geef, zoals we dat in vaktermen noemen, een argument.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:22:56 #11
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_128513868
Over die externe financiers: ik dacht in de woorden van Sanders gelezen te hebben dat PSV daar wel voor open staat bij toekomstige transfers. Maar zoals ik het las, is dat niet van toepassing op Maher en is hij gewoon van eigen geld gekocht. Is daar vanuit PSV ergens al expliciet iets over vermeld?
pi_128514437
Ja. Staat uitgebreid in de vi. Check vi.nl
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:09:28 #13
79837 Lemming22
pi_128516000
Dat heb ik ook gelezen ja, maar geen letterlijke quote van Sanders of Brands dat het nu bij Maher al het geval is. Ik hoop zo dat het niet waar is, dus tot die tijd houd ik me vast aan dat soort kleine dingen ;)
pi_128516023
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan maak je de salarispost dus groter, terwijl je inkomsten uit transfers gaan dalen. Dat is voor Nederlandse topclubs geen goede stap.
Je weet helemaal niet hoe die dingen verdeeld worden tussen PSV en de externe financier. Wat er precies wordt gesponsord, salaris/transferkosten en hoeveel winst er weer naar de financier gaat bij doorverkoop, wat er gebeurt bij verlies, etc. is allemaal niet bekend bij ons, onzin dus om daar uitspraken over te gaan doen. Als PSV een miljoenenproject aangeboden krijgt van een Rus/Arabier gaat daar écht wel over nagedacht worden door mensen die er verstand van hebben.
pi_128516209
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:09 schreef Lemming22 het volgende:
Dat heb ik ook gelezen ja, maar geen letterlijke quote van Sanders of Brands dat het nu bij Maher al het geval is. Ik hoop zo dat het niet waar is, dus tot die tijd houd ik me vast aan dat soort kleine dingen ;)
het zijn wel letterlijke quotes, anders staan ze niet tussen haakjes.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:52:20 #16
79837 Lemming22
pi_128518586
Het zal helaas wel waar zijn hoor, maar in dit artikel van VI zie ik geen citaat waarin staat dat Maher van extern geld gehaald is. Letterlijk gezien staat er dat PSV benaderd is door twee investeerders en dat PSV met ze in zee wil gaan vanwege hun netwerk. Nogmaals, het zal wel zo zijn, maar ik lees geen expliciet verband tussen de transfer van Maher en de buitenlandse investeerders. Op basis van dit artikel kunnen het ook twee losse trajecten zijn die toevallig tegelijkertijd lopen.

quote:
Maher is PSV'er mede dankzij buitenlandse investeerder

02-07-2013 11:36
De komst van Adam Maher betekent voor PSV veel meer dan een sportieve impuls. Het is een transfer die ook symbool staat voor een nieuwe tijd, die in Eindhoven haast ongemerkt is aangebroken. Hoewel daarvoor volgens directeur Tiny Sanders geen enkele financiële noodzaak bestaat, heeft hij bij de transfer van Maher een grote buitenlandse investeerder betrokken.

De laatste maanden dienden zich twee grote partijen aan, die met PSV een vorm van samenwerking zochten op het gebied van spelerstransacties. Deze zijn afkomstig uit 'de Russische en de Arabische taalgebieden', zoals Sanders het noemt. De naam van de investeerder wil hij niet bekendmaken. 'Dat doen we pas als de andere partij aangeeft daartegen geen bezwaar te hebben.'

De reden om in zee te gaan met een grote buitenlandse investeerder is volgens Sanders van strategische aard. Hij wijst erop hoe zich in de internationale voetbalwereld een steeds omvangrijker circuit aan het vormen is van financieel zeer vermogende partijen, die een stevige greep hebben op het internationale spelerscircuit en de invloedrijke makelaars die daaraan zijn gekoppeld.

'Als je je helemaal afsluit voor die wereld, dan heb je er ook geen contacten mee', waarschuwt Sanders. 'Voor een club als PSV kan het van groot belang zijn om daarmee wel in verbinding te staan.' De stelregel die Sanders daarbij hanteert, is helder: externe financiers zijn van harte welkom, maar ze kunnen binnen PSV geen enkel belang afdwingen. 'Wij willen volkomen autonoom blijven.'
pi_128519431
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:52 schreef Lemming22 het volgende:
Het zal helaas wel waar zijn hoor, maar in dit artikel van VI zie ik geen citaat waarin staat dat Maher van extern geld gehaald is. Letterlijk gezien staat er dat PSV benaderd is door twee investeerders en dat PSV met ze in zee wil gaan vanwege hun netwerk. Nogmaals, het zal wel zo zijn, maar ik lees geen expliciet verband tussen de transfer van Maher en de buitenlandse investeerders. Op basis van dit artikel kunnen het ook twee losse trajecten zijn die toevallig tegelijkertijd lopen.

[..]

quote:
Hoewel daarvoor volgens directeur Tiny Sanders geen enkele financiële noodzaak bestaat, heeft hij bij de transfer van Maher een grote buitenlandse investeerder betrokken.
pi_128519503
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet hoe die dingen verdeeld worden tussen PSV en de externe financier. Wat er precies wordt gesponsord, salaris/transferkosten en hoeveel winst er weer naar de financier gaat bij doorverkoop, wat er gebeurt bij verlies, etc. is allemaal niet bekend bij ons, onzin dus om daar uitspraken over te gaan doen. Als PSV een miljoenenproject aangeboden krijgt van een Rus/Arabier gaat daar écht wel over nagedacht worden door mensen die er verstand van hebben.
Natuurlijk, maar die Russen denken daar ook over na, net als die investeringsmaatschappijen bij Benfica en Porto. Hier lijkt het alsof Sanders de touwtjes volledig in handen heeft en slechts een verkooppercentage heeft hoeven weggeven, hoewel dat natuurlijk net zo onbekend is.
pi_128519530
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Dat is echter geen citaat. Maar Sanders ontkent het ook niet en ik ga er van uit dat het gewoon waar is.
pi_128519595
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat is echter geen citaat. Maar Sanders ontkent het ook niet en ik ga er van uit dat het gewoon waar is.
Zal wel gewoon aan de stijl van opschrijven liggen. Volgende persconferentie sowieso citaten.
pi_128526844
ADO wil Derijck huren. Pas als een verdediger vertrekt komt er een nieuwe bij. Naar het schijnt.
U MAD?
pi_128527098
Wel apart dat ondanks de miljoenen voor Lens, Mertens en Pieters een externe investeerder nodig is om Maher te halen

Die investeerder zal dus ook wel een deel van de transferrechten hebben. Lijkt me een riskante deal

Daarnaast zal de financiele situatie dus echt niet best zijn, als je de transfermiljoenen ergens anders voor nodig hebt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:22:08 #23
79837 Lemming22
pi_128527683
RikElfrink twitterde op woensdag 03-07-2013 om 08:28:40 #PSV heeft de 6,5 miljoen voor #Maher volledig zelf betaald zegt Sanders. Het fonds gaat in de toekomst mogelijk participeren. reageer retweet
Daar was ik dus naar op zoek :)
pi_128527814
Kon Rik geen fatsoenlijke foto van zichzelf vinden :')
U MAD?
pi_128529966
PSV twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:33:23 Jeffrey Bruma is nog niet aangesloten bij de selectie. Na de keuring heeft de medische staf geadviseerd om aanvullend onderzoek te doen. reageer retweet
Ben benieuwd wat ze gevonden zouden kunnen hebben...
pi_128530183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:46 schreef Joenes het volgende:
PSV twitterde op woensdag 03-07-2013 om 10:33:23 Jeffrey Bruma is nog niet aangesloten bij de selectie. Na de keuring heeft de medische staf geadviseerd om aanvullend onderzoek te doen. reageer retweet
Overdadig veel swagg waarschijnlijk.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:59:57 #27
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_128530392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat ondanks de miljoenen voor Lens, Mertens en Pieters een externe investeerder nodig is om Maher te halen

Die investeerder zal dus ook wel een deel van de transferrechten hebben. Lijkt me een riskante deal

Daarnaast zal de financiele situatie dus echt niet best zijn, als je de transfermiljoenen ergens anders voor nodig hebt
*poef*
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:04:24 #28
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_128530522
Toivonen wél gewoon op het trainingsveld. Gaat dus waarschijnlijk niet naar Norwich.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_128530726
quote:
PSV moet nu ook weer niet ineens te drastisch verjongen
Woensdag, 3 juli 2013 om 10:36

PSV laat het geld hoorbaar rollen. En volgens Marcel Brands is de koopwoede zeker nog niet voorbij. De nummer twee van vorig seizoen opteert nog voor één of twee verdedigers, een middenvelder en een aanvaller. Namen van mogelijke kandidaten gonzen al tussen het lover van De Herdgang: Stijn Schaars, Oussama Assaidi, Nick Viergever en de Colombiaan Santiago Arias.
PSV heeft zijn beleid voor de komende jaren overgedragen aan Phillip Cocu, de nieuwe trainer met meer macht dan menig voorganger. Zijn wil blijkt wet, gelet op de stoet aan versterkingen. In navolging van Ajax en Feyenoord zet nu ook het Brabantse bolwerk van voorzichtig conservatisme de verjonging in. Ouderen werden langs de kant van de weg gedumpt. Mark van Bommel (36) nam zelf de beslissing om te stoppen. Maar Wilfred Bouma (35), Orlando Engelaar (33), Atiba Hutchinson (30) en Boy Waterman (29) mogen hun vrije transfer elders proberen te verzilveren. Dat scheelt overigens al meteen zo’n 7,5 miljoen aan salarissen.

PSV verdiende tot nog toe goed aan het opruimen van Dries Mertens, Jeremain Lens en Erik Pieters. Dat leverde ruim 22 miljoen euro op. Alle drie de internationals mankeerden wel wat. Mertens werd versleten voor een mooi weer-aanvaller, Lens bleef steken onder de echte top en bij Pieters stagneerde de ontwikkeling al geruime tijd. PSV hoopt daarnaast de kas nog te spekken met de miljoenen voor Ola Toivonen en Tim Matavz. De twee staan meer dan voldoende in de belangstelling, maar de Zweed hikt zelf aan tegen de keuze voor Norwich City en de spits mag weer niet te veel kosten voor Lazio of Benfica. Een jaar terug boden de Portugezen nog zeven miljoen, maar deinsden ze haastig terug voor de geëiste tien miljoen.
PSV investeerde inmiddels ruim tien miljoen euro in de drie aanwinsten: Adam Maher, Jeffrey Bruma en Florian Jozefzoon. Dat is ongeveer de helft van het bedrag dat binnenstroomde voor Mertens, Lens en Pieters. Het aantrekken van Maher is vooralsnog afgemaakt op pakweg 6,5 miljoen, zonder alle bonussen in de loop van het seizoen. Een opmerkelijke, maar ook riskante primeur in Eindhoven: de deelneming van een buitenlandse financier als garantie voor de helft van de miljoenen voor de ex-AZ’er. Qua geld voert PSV niettemin een vrij verantwoord beleid. Ook de voorkeur voor jeugdig talent valt in positieve zin op. Met het vastleggen van Maher troefde het tevens heel slagvaardig Ajax af. De landskampioen begeerde de aankomende nummer 10 van Oranje wel degelijk, maar verstrikte zichzelf in tegenstrijdige verklaringen over het afwijzen van de topper in spe. Vrijwel zeker beoordeelde de Amsterdamse leiding de prijs als simpel te hoog.

Ten aanzien van de rivaal heeft PSV op dit moment een fikse voorsprong afgedwongen, wat betreft de renovatie van het elftal. In Eindhoven was dat bittere noodzaak, in de hoofdstad kan het meevallen als de selectie grotendeels intact blijft. Maar het lijkt toch een illusie om te veronderstellen dat Toby Alderweireld en Christian Eriksen hun vertrek een jaar uitstellen. In het geval van Siem de Jong ligt de kans hoger. In verband met een potentiële uitverkiezing voor het WK in Brazilië ambieert de allrounder alleen een overstap naar de top van de Premier League of Bundesliga. Veel meer dan Ajax diende PSV voor alles de failliete boel van de afgelopen seizoenen af te danken. Met het team van vorig seizoen kon het zich niet weer presenteren. Dat had ook onder Dick Advocaat geen enkele vooruitgang geboekt en dankte de tweede plaats voornamelijk aan de inzinkingen van Feyenoord, Vitesse, en FC Twente.
Volstrekt logisch gooide Cocu meteen het roer om en stippelde een koers uit in de richting van Ajax, maar ook van Feyenoord. Beide grootmachten hebben onderwijl het nut en effect van verjonging afdoende bewezen. Heel de Eredivisie is al lang herschapen in een visrijke kweekvijver voor het buitenland. Met het seizoen daalt de gemiddelde leeftijd en stuitert het al een tijdje tegen de ondergrens aan. Dat is en blijft het bezwaar van de hedendaagse competitie, die qua niveau steeds dieper afglijdt. Veel te veel spelers vliegen te jong uit naar het buitenland. Dat proces is niet meer te stoppen, maar heeft de kwaliteit van het spel al te zeer ondermijnd. Alle nationale vertegenwoordigers in het Europese voetbal moeten ook maar niet te veel dagdromen over overwinteren of zelfs een opmars naar de laatste fase. PSV dreigt nu, meer dan Ajax en Feyenoord, in een soort niemandsland te verdwalen. De (weliswaar noodzakelijke) verjonging verloopt te drastisch en te rigoureus.

Bij zijn terugkeer geldt Stanislav Manolev, verhuurd aan Fulham, met zijn 27 jaar meteen al als de alleroudste. Maar hij is eigenlijk niet meer welkom en allerminst voor de basis. Timothy Deryck (kan terug naar ADO Den Haag) en Marcelo zijn allebei van mei 1987, maar passen evenmin in de plannen van Cocu en de ook al drastisch vernieuwde staf. Meerdere oud-spelers kregen een functie in de van Ajax afgekeken structuur. Ook de eigen opleiding geniet de vereiste aandacht en hoeft niet meer te vrezen voor eenzelfde verwaarlozing als onder Advocaat. Allemaal goede verbeteringen en weggegumde fouten uit het verleden. Maar ook komend seizoen betalen de supporters voor succes, en absoluut niet voor een overgangsfase. Zonder de urgente routine kan het wel weer eens uitdraaien op een moeizaam seizoen vol valkuilen en teleurstellingen. Het kan beslist geen kwaad om Schaars terug te halen naar Nederland. Hij nadert de dertig en perfectioneerde in Portugal in elk geval de mentaliteit van een winnaar. Ook al zo’n tekortkoming bij PSV in het afgelopen decennium.
Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Het is nog lang geen 3 september, wanneer dit keer de transfermarkt sluit. PSV moet zich wel heel goed en bewust realiseren dat het opnieuw achterloopt op Ajax en Feyenoord. En misschien ook wel op Vitesse, als dat Wilfred Bony en Marco van Ginkel kan behouden. Met het AZ van vorig jaar als afschrikwekkend voorbeeld lijkt een doelstelling om bij de eerste vier te eindigen al te hoog gegrepen.
Eens?

Hoe schatten jullie de selectie in? Al beter dan vorig jaar? Jullie doen toch zeker mee voor de titel?
pi_128530796
AT5 twitterde op woensdag 03-07-2013 om 11:09:03 In tegenstelling tot bij Jong PSV zijn uitsupporters bij wedstrijden van Jong Ajax komend seizoen altijd welkom http://t.co/WYR5udHQIK reageer retweet
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:16:50 #31
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128530911
quote:
Meerdere oud-spelers kregen een functie in de van Ajax afgekeken structuur.
_O- Mooi man.
Dit, dus.
pi_128531088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:46 schreef Joenes het volgende:
Tot zover de "directe versterking" dus.

:')
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:28:58 #33
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128531310
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Tot zover de "directe versterking" dus.

Bla bla. Wacht nou maar gewoon af. Misschien is er op een scan iets gezien wat ze nog een keer willen onderzoeken, weet jij het.
Dit, dus.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:34:18 #34
242666 BeamofLight
pi_128531472
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bla bla. Wacht nou maar gewoon af. Misschien is er op een scan iets gezien wat ze nog een keer willen onderzoeken, weet jij het.
Zou liever hebben dat ze dat VOORAF zouden checken.
pi_128531723
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Overdadig veel swagg waarschijnlijk.
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:44:44 #36
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128531819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zou liever hebben dat ze dat VOORAF zouden checken.
Wanneer was de laatste keer dat een medische check in het Anna nadelige gevolgen voor de club heeft gehad? Zolang we niet weten wat er is kun je moeilijk zeggen dat er voortaan eerst gechecked en dan betaalt moet worden.
Dit, dus.
pi_128531952
Misschien is zijn knie nog niet helemaal oke? Daar was hij aan geblesseerd geraakt toch?
pi_128532555
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wanneer was de laatste keer dat een medische check in het Anna nadelige gevolgen voor de club heeft gehad? Zolang we niet weten wat er is kun je moeilijk zeggen dat er voortaan eerst gechecked en dan betaalt moet worden.
Sowieso is er nog niets betaald. Et is feitelijk nog geen transfer, alleen een principe-akkoord en die zijn altijd onder voorbehoud van een medische keuring.

Standaard procedure, met het verschil dat de keuring nu wat langer duurt.
pi_128532639
quote:
6s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
AT5 twitterde op woensdag 03-07-2013 om 11:09:03 In tegenstelling tot bij Jong PSV zijn uitsupporters bij wedstrijden van Jong Ajax komend seizoen altijd welkom http://t.co/WYR5udHQIK reageer retweet
Echt een gezellige en warme club dat psv.
pi_128532837
quote:
Bojan positief over concrete interesse Feyenoord en PSV

Barcelona-aanvaller Bojan Krkic staat in de belangstelling van de traditionele Nederlandse topdrie. De interesse van landskampioen Ajax is echter minder concreet, PSV en Feyenoord hebben al telefonisch contact gehad met de Spanjaard die het vorige seizoen op huurbasis uitkwam voor AC Milan.

'Feyenoord en PSV hebben al gesproken met Bojan', bevestigt zaakwaarnemer Alexander Bursac tegenover Voetbal International. 'Daar stond hij positief tegenover. Alle interesse is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk blijft het een speler van Barcelona. Zij moeten erover beslissen.'

Het is aannemelijk dat het om een huurperiode in plaats van definitieve transfer zou gaan, als Bojan naar een Nederlandse club komt. 'Dat denk ik ook', vervolgt Bursac. 'Maar ik kan natuurlijk niet in de buidel van de Nederlandse clubs kijken.'

Bojan Krkic speelde vier seizoenen voor Barcelona en kwam vervolgens op huurbasis uit voor AS Roma en AC Milan. Het is voor hem echter niet noodzakelijk om voor dat kaliber clubs te blijven spelen, aangezien hij andere prioriteiten heeft.

Het afgelopen seizoen speelde Bojan negentien competitiewedstrijden voor AC Milan, waarin hij drie keer tot scoren kwam. 'Hij beseft dat hij moet spelen. Niet een helft, maar het hele seizoen. Nu heeft hij die garantie natuurlijk ook niet in Nederland, maar hier heeft-ie wel meer potentie om weer te spelen', besluit Bursac.
Als Matavz weg gaat, prima, maar anders toch maar gewoon Locadia de kans geven zeker?
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:25:02 #41
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128533275
Tiki-taka in Eindhoven met Maher en Krkic 14.gif
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:32:14 #42
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128533535
Tiki Taka in de portemonnee van Bojan, misschien. Met zijn 3 miljoen netto per jaar.

Daarnaast gok ik dat het gewoon nog wat onderhandelen wordt tussen Barcelona en Betis en dan gaat ie gewoon daar fijn ballen. Speler en club zijn er al uit.
Dit, dus.
pi_128533693
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als Matavz weg gaat, prima, maar anders toch maar gewoon Locadia de kans geven zeker?
Met alle respect, maar de Italiaanse competitie stelt niet zo heel veel voor. Als het hem daar niet lukt om te scoren, dan denk ik dat Matavz beter is en Locadia meer potentie heeft.

Geen goed plan dus, ook niet als Matavz vertrekt.
pi_128533781
Matavz schijnt overigens compleet afgetraind op de training maandag te zijn verschenen. In tegenstelling tot vorig seizoen dat ie met overgewicht aan kwam zetten. Zegt in ieder geval wel iets over zijn mentaliteit dat ie zijn kansen wil pakken onder Cocu.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:44:03 #45
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_128533908
psvnetwerk twitterde op woensdag 03-07-2013 om 12:22:50 RT @paulpostman: En daar hebben we Dries Mertens die afscheid komt nemen. #psv http://t.co/zvNSXmFOsr reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:06:09 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128534756
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Is meer een buitenspeler dan een spits
pi_128535144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Scarface88 het volgende:
Matavz schijnt overigens compleet afgetraind op de training maandag te zijn verschenen. In tegenstelling tot vorig seizoen dat ie met overgewicht aan kwam zetten. Zegt in ieder geval wel iets over zijn mentaliteit dat ie zijn kansen wil pakken onder Cocu.
Matavz _O_

Ik blijf oprecht fan van die man :@
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:26:26 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128535578
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Matavz _O_

Ik blijf oprecht fan van die man :@
Ziet er nu ook beter uit voor hem, hij zal allicht meer bruikbare ballen krijgen
pi_128536183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is meer een buitenspeler dan een spits
Locadia?? Pure spits.
pi_128536269
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Locadia?? Pure spits.
hij heeft het over Krkic
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:42:15 #51
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128536336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Adames het volgende:

[..]

hij heeft het over Krkic
Wat ondertussen wel vreemd wordt, gezien zijn salariseis van 3 miljoen netto en zijn persoonlijke overeenkomst met Betis.
Dit, dus.
pi_128536380
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat ondertussen wel vreemd wordt, gezien zijn salariseis van 3 miljoen netto en zijn persoonlijke overeenkomst met Betis.
Maar het zijn zo'n leuke geruchten vind je niet?
pi_128536387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Adames het volgende:

[..]

hij heeft het over Krkic
My bad.

Krkic. Laat maar zitten. 3 goals in Italië.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:46:01 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128536524
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Adames het volgende:

[..]

[/quote]

Nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet in het bezit van een vagina, misschien dat het uitmaakt.
Dit, dus.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:46:30 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128536537
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

My bad.

Krkic. Laat maar zitten. 3 goals in Italië.
Wat ik al zei, is een vleugelspeler, echt wel goed genoeg voor eredivisietop maar die gaat echt niet dik 2 miljoen inleveren per jaar om hier te komen voetballen.
pi_128536543
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet in het bezit van een vagina, misschien dat het uitmaakt.
[/quote]
gaat die lekker met je?
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:47:28 #57
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128536576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Adames het volgende:

[..]

gaat die lekker met je?
[/quote]

Quotefoutje. Van eenzelfde niveau als die roddels. Ga je d'r hard op?
Dit, dus.
pi_128536597
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Adames het volgende:

Ach. Kopje thee er bij, koekje. En roddelen maar.

Waar blijven de verdedigers? Wil Chivu niet bij ons komen ballen? :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:48:17 #59
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128536623
Haha, iedereen zijn quotes lopen fout.

Kijk, dit vind ik dan wel weer leuk.
Dit, dus.
pi_128536710
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Buitendam het volgende:
Haha, iedereen zijn quotes lopen fout.

Kijk, dit vind ik dan wel weer leuk.
jouw leven begon al als fout, dus wat dat betreft moet je toch wel wat gewend zijn
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:50:39 #61
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128536740
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:49 schreef Adames het volgende:

[..]

jouw leven begon al als fout, dus wat dat betreft moet je toch wel wat gewend zijn
:O goeie.
Dit, dus.
pi_128536773
zullen we nog even doorgaan, begin me net te amuseren
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:53:19 #63
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128536887
Toivonen op het trainingsveld, dus. Dat gaat me weer een soap worden. :7
Dit, dus.
pi_128536895
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Adames het volgende:
zullen we nog even doorgaan, begin me net te amuseren
Lekker makkelijk scoren tegen deze figuren :D
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:12:58 #65
79837 Lemming22
pi_128537860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:08 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Echt een gezellige en warme club dat psv.
Klopt. Burgemeester Rob van Gijzel is echter iets minder gastvrij blijkbaar.

Met andere woorden: lees eerst de feiten voordat je probeert te trollen. :W
pi_128537958
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Klopt. Burgemeester Rob van Gijzel is echter iets minder gastvrij blijkbaar.

Met andere woorden: lees eerst de feiten voordat je probeert te trollen. :W
Waarom ga je nou serieus in op hem? :{ Jammer weer.
pi_128538629
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ach. Kopje thee er bij, koekje. En roddelen maar.

Waar blijven de verdedigers? Wil Chivu niet bij ons komen ballen? :')
Ze hebben er bijna eentje alleen:" Medisch geheim’ houdt Bruma nog af van deelname aan PSV-training"

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191144
pi_128538852
Drie teelballen. Z'n linkeroog zit in z'n rechteroogkas en vice versa. Z'n voeten zitten achterstevoren. Wat is dat medische probleem?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:09:59 #69
79837 Lemming22
pi_128540399
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waarom ga je nou serieus in op hem? :{ Jammer weer.
Ik was in een goede bui. Dus kudos voor zijn poging. De inhoud kan aan gewerkt worden.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:28:11 #70
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128541272
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik maak geen vergelijking tussen die twee zaken. Ik stel dat Sanders wel vaker dingen heeft gezegd die niet uit bleken te komen, net zoals elke andere persoon in de voetballerij, en ik daarom dus twijfels heb bij zijn uitspraken over autonomie. Ik geef, zoals we dat in vaktermen noemen, een argument.
Ik denk dat er wel een verschil is tussen een beslissing omtrent het kopen van spelers voor de club die ook verkocht kunnen worden en feitelijk hetzelfde beleid dat al jaren gevoerd wordt en het uit handen geven van de club door andere partijen zeggenschap te geven. En wederom, externe financiers zijn al betrokken geweest bij de club. Jij hebt het over een heel nieuwe situatie, Sanders niet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_128542498
Geen geleuter. Hier alleen over PSV.
BFF met GGMM
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:52:58 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128542541
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Drie teelballen. Z'n linkeroog zit in z'n rechteroogkas en vice versa. Z'n voeten zitten achterstevoren. Wat is dat medische probleem?
Ik zou niet zo gauw iets anders kunnen bedenken dan een ziekte.
pi_128542713
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat salaris betaald iemand anders wel, toch?

SPOILER
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:58:01 #74
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128542752
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:56 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Dat salaris betaald iemand anders wel, toch?

SPOILER
Ze willen tegenwoordig wel graag aan de club gelinkt worden, ja. Snap ik ook wel O+
Dit, dus.
pi_128542757
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik zou niet zo gauw iets anders kunnen bedenken dan een ziekte.
Of een oude blessure die een zwakke plek achter heeft gelaten?

Was er een tijd terug ook niet een voetballer (geen idee welke speler / club) die had een afwijking aan z'n hart wat ze nader wilden onderzoeken. Eén of andere ader die linksom ipv rechsom liep, achteraf storm in een glas water.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:58:43 #76
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128542780
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef karton2 het volgende:

[..]

Was er een tijd terug ook niet een voetballer (geen idee welke speler / club) die had een afwijking aan z'n hart wat ze nader wilden onderzoeken. Eén of andere ader die linksom ipv rechsom liep, achteraf storm in een glas water.
Sno?
Dit, dus.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:59:37 #77
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128542807
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Sno?
Die heeft wel iets meer problemen dan een ader die andersom ligt :P
quote:

[..]

quote:

[..]

Kan ook, maar dat lijkt me geen "medisch geheim". Zover ik weet heeft Bruma ook geen zware blessures gehad?
pi_128542844
quote:

[..]

Arouna Kone?

http://www.vi.nl/nieuws/6(...)or-hartproblemen.htm
BFF met GGMM
pi_128542871
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Sno?
Nee, bij hem was er écht iets fout.

Het is gewoon giswerk, even afwachten dan komt het antwoord vanzelf.
Speculeren of de wildste ziektes of afwijkingen voegt niet zo heel veel toe.
pi_128543002
quote:
Hedwiges Maduro
quote:
Nu blikt Maduro terug. "Ik had de medische keuring bij Sevilla al doorstaan, mijn hart was bij Ajax en Valencia elk jaar gecheckt en ik had nooit ergens last van. Bij medische keuringen voor transfers wordt echter - zo hoorde ik nu - eigenlijk alleen maar gekeken of er geen sprake is van hartritmestoornissen. Na de plotselinge dood van Antonio Puerta ging Sevilla verder. De club maakt ook beelden van het hart, bijvoorbeeld om te kijken hoe het bloed stroomt."

Alle alarmbellen gingen af. "Eén ader loopt anders dan bij ieder ander", weet Maduro inmiddels. "In plaats van rechtsom gaat hij linksom, buigt hij op een gegeven moment weer af naar rechts en komt hij uiteindelijk op dezelfde plek uit als normaal", legt hij in jip- en janneketaal uit waar de medici allerlei Latijnse termen voor hebben. "Er was angst dat het adertje werd afgekneld en onder extreme omstandigheden als profvoetbal een gevaar kon gaan vormen."
pi_128543077
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze willen tegenwoordig wel graag aan de club gelinkt worden, ja. Snap ik ook wel O+
Je zit niet in het Ajax topic, vriend :T
pi_128543078
quote:
3s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef karton2 het volgende:

[..]

Hedwiges Maduro

[..]

Aah ok, terecht wel dat er zo goed gekeurd wordt.
BFF met GGMM
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:07:19 #83
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128543132
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:06 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Je zit niet in het Ajax topic, vriend :T
Niet? Godverdomme, toch. :(
Dit, dus.
pi_128543188
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niet? Godverdomme, toch. :(
_O- :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:19:24 #85
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_128543683
Dat commentaar :') :D

PieAir
pi_128543973
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef jpg97 het volgende:

[ afbeelding ]
Goede deal idd ;)
pi_128545612
Die Engelsen snappen echt geen reet van de NL-competitie. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_128548127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef jpg97 het volgende:

[ afbeelding ]
Shit man. Als dat soort onzinnige taal uit je voorzitter komt, dan moet je toch overwegen om iemand anders aan te stellen.
pi_128550742
Ik lees net pas dat Maher definitief naar PSV is. Gefeliciteerd. Geweldige speler. :)

Hoeveel is er voor hem betaald? Minimaal 6.5 miljoen dus.
★★★
pi_128552826
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik lees net pas dat Maher definitief naar PSV is. Gefeliciteerd. Geweldige speler. :)

Hoeveel is er voor hem betaald? Minimaal 6.5 miljoen dus.
Wij danken u zeer. Persoonlijk had ik hem ook best aan Ajax gegund trouwens.
pi_128552864
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Wij danken u zeer. Persoonlijk had ik hem ook best aan Ajax gegund trouwens.
Zolang Eriksen blijft hebben 'wij' Maher niet nodig. :)
★★★
pi_128553132
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel een verschil is tussen een beslissing omtrent het kopen van spelers voor de club die ook verkocht kunnen worden en feitelijk hetzelfde beleid dat al jaren gevoerd wordt en het uit handen geven van de club door andere partijen zeggenschap te geven. En wederom, externe financiers zijn al betrokken geweest bij de club. Jij hebt het over een heel nieuwe situatie, Sanders niet.
Het gaat mij alleen maar om de waarde die ik hecht aan uitspraken van Sanders hoor. Daar doet een andere situatie niks aan af: hij zegt domweg wel vaker dingen die niet uitkomen of niet waar worden gemaakt. Zo simpel is het. Maakt ook niet uit, dat doet iedereen in de voetballerij. Maar dingen voor waar aannemen alleen maar omdat Sanders ze zegt lijkt mij, simpelweg, wat optimistisch.
pi_128553993
paulvankemenade twitterde op woensdag 03-07-2013 om 18:02:24 Je kunt zien dat Dries gegroeid is in de jaren bij PSV. Leuk afscheid! #succes @dries_mertens14 #psv http://t.co/959GME4609 reageer retweet
Allemaal even lachen.
pi_128554001
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zolang Eriksen blijft hebben 'wij' Maher niet nodig. :)
Eriksen zie ik niet blijven :)
pi_128554328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Eriksen zie ik niet blijven :)
We zullen zien.
★★★
pi_128554497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ziet er nu ook beter uit voor hem, hij zal allicht meer bruikbare ballen krijgen
Hoop 't. Het is een fantastische afmaker als hij de juiste ballen krijgt. Met Maher, Depay en Narsingh zal hij -hopelijk- meer goede ballen krijgen ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:58:14 #97
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128555023
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hoop 't. Het is een fantastische afmaker als hij de juiste ballen krijgt. Met Maher, Depay en Narsingh zal hij -hopelijk- meer goede ballen krijgen ^O^
Met Narsingh op rechts en Depay op links speelt PSV in een 4-3-3 hetzelfde als dit jaar, in dat geval heb je niets aan Matavz. Die rendeert alleen met zijn teamgenote (ver) achter hem, op de counter. Aanvoer van de zijkanten vanaf de achterlijn is niet zijn spel.
Dit, dus.
pi_128555140
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met Narsingh op rechts en Depay op links speelt PSV in een 4-3-3 hetzelfde als dit jaar, in dat geval heb je niets aan Matavz. Die rendeert alleen met zijn teamgenote (ver) achter hem, op de counter. Aanvoer van de zijkanten vanaf de achterlijn is niet zijn spel.
Vorig jaar had je Mertens en Lens op de flanken die ( bijna alleen maar) naar binnen kwamen en op goal schoten. Als Matavz degelijke voorzetten krijgt, maakt hij echt belachelijk veel doelpunten. Mark my words :7
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:03:31 #99
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128555290
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Vorig jaar had je Mertens en Lens op de flanken die ( bijna alleen maar) naar binnen kwamen en op goal schoten. Als Matavz degelijke voorzetten krijgt, maakt hij echt belachelijk veel doelpunten. Mark my words :7
Dan zal hij meer met de kop scoren, maar Matavz is bij uitstek een speler die ruimte nodig heeft. Met een Maher op zijn hakken gaat hij nog weinig bruikbaars krijgen. Hij is ingesloten door spelers, terwijl hij juist veel speler achter zich moet hebben en juist de ruimte voor zich. De goal tegen Ajax was dé Matavzgoal.

Dit, dus.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:18:22 #100
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128555992
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De keuze werd m.i. inderdaad te vaak gemaakt tussen Narsingh en Matavz. Lens speelde dan op rechts als Matavz speelde, of in de spits als Narsingh speelde.

Maar Matavz had zonder de aanvoer het ook wel beter mogen doen dan wat hij nu heeft laten zien. Bij Groningen is dergelijk statisch spel waarbij de spits erg afhankelijk is van de aanvoer leuk, maar niet bij PSV. We hebben ook geen andere spelers die het missen van een goed afgedekte spits (of de gang er naar toe) kunnen compenseren. Kortom een dergelijk aanvalssysteem met een statische Matavz die afhankelijk is van de aanvoer is iets dat je niet moet willen. Met al die voetballende spelers om zich heen, Depay, Maher, Wijnaldum, gaat hij het alleen maar lastiger krijgen.
pi_128560063
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

In dat geval heb je ook niks aan Locadia. Zelfde type speler als Matavz, ook afhankelijk van aanvoer en te statisch. Zal Cocu dus iets op moeten gaan verzinnen anders speel je met 10 man.
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:49:52 #102
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_128560777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

In dat geval heb je ook niks aan Locadia. Zelfde type speler als Matavz, ook afhankelijk van aanvoer en te statisch. Zal Cocu dus iets op moeten gaan verzinnen anders speel je met 10 man.
Totaal anders. Sowieso een veel fysiekere speler en een speler die meer vraagt. Inderdaad geen voetballende speler, maar wel iemand met loopacties.
pi_128561448
He jongens, lang geleden. :W
pi_128563527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
He jongens, lang geleden. :W
Uh, oké
pi_128569296
Zijn hart dus....
pi_128570700
Kopen ze eindelijk eens een verdediger...
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:47:48 #107
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_128571015
Misschien is Brands wel gewoon aan het trollen. Hij wist er waarschijnlijk al van en kan hij de transfer alsnog laten afketsen, weer geen verdedigers gekocht dus :D
pi_128571079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien is Brands wel gewoon aan het trollen. Hij wist er waarschijnlijk al van en kan hij de transfer alsnog laten afketsen, weer geen verdedigers gekocht dus :D
Wie......... is de mol?
pi_128572151
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 07:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Zijn hart dus....
Is pure speculatie
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:36:30 #110
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128572220
Volgend seizoen gewoon weer met Marcelo-Derijck niks mis mee!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:45:11 #111
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_128572474
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef satecl het volgende:
Komt goed.
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:52:36 #112
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128574535
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het gaat mij alleen maar om de waarde die ik hecht aan uitspraken van Sanders hoor. Daar doet een andere situatie niks aan af: hij zegt domweg wel vaker dingen die niet uitkomen of niet waar worden gemaakt. Zo simpel is het. Maakt ook niet uit, dat doet iedereen in de voetballerij. Maar dingen voor waar aannemen alleen maar omdat Sanders ze zegt lijkt mij, simpelweg, wat optimistisch.
Maar dat doe ik helemaal niet. Sterker nog, ik kijk niet eens echt naar wat Sanders zegt. Sanders is gewoon een vent, die wel invloed heeft, maar niet binnen een jaar het basis-proces van de club kan aanpassen. Ik kijk alleen naar de oude en de nieuwe situatie en stel vast dat daar geen verschil is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_128574573
quote:
Marcelo - Zanka _O_

Hebben beiden keihard in de zomer getraind_O_
U MAD?
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:55:06 #114
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128574610
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik denk dat als hij dat was, het iig gedeeltelijk had kunnen laten zien.
Verder hangt ook een hoop af van het kunnen terugkrijgen van de synergie. Ik hoop ook dat Cocu wil overwegen om gewoon 4-4-2 te spelen wanneer dit te lang op zich zal laten wachten. Ik denk dat we met een 4-4-2-opstelling met twee vingers in de neus kampioen waren geworden, iig het afgelopen jaar, maar wellicht ook daarvoor.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:02:16 #115
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128574859
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Marcelo - Zanka _O_

Hebben beiden keihard in de zomer getraind_O_
Sprintkanon Willems ernaast ^O^
pi_128576191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat als hij dat was, het iig gedeeltelijk had kunnen laten zien.
Verder hangt ook een hoop af van het kunnen terugkrijgen van de synergie. Ik hoop ook dat Cocu wil overwegen om gewoon 4-4-2 te spelen wanneer dit te lang op zich zal laten wachten. Ik denk dat we met een 4-4-2-opstelling met twee vingers in de neus kampioen waren geworden, iig het afgelopen jaar, maar wellicht ook daarvoor.
Daar hadden we nauwelijks de spelers voor. Je moet dan op het middenveld twee buitenspelers hebben die ook aardig kunnen verdedigen.

Denk je trouwens dat synergie in een 4-4-2 minder belangrijk is?
pi_128576222
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Sprintkanon Willems ernaast ^O^
Nou. Ik zou Zanka of Marcelo in ieder geval een keer als back proberen. Met name Marcelo lijkt me daar wel geschikt voor.
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:58:49 #118
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128576564
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:44 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Daar hadden we nauwelijks de spelers voor. Je moet dan op het middenveld twee buitenspelers hebben die ook aardig kunnen verdedigen.
Ik denk dat het prima in te vullen was, met Stroot op links, en Bommel op rechts. Evt. Manolev of Hiljemark. Hiljemark, Stroot en Bommel konden allemaal in de controle spelen. Evt. Hutch op het middenveld en op de rechtsback iemand anders. Het is niet zo alsof we de controle op het middenveld met 4-3-3 wel hielden.
quote:
Denk je trouwens dat synergie in een 4-4-2 minder belangrijk is?
Tuurlijk niet. Maar 4-4-2 is in de regel een makkelijker te spelen systeem voor spelers, aangezien de meesten daarmee opgegroeid zijn en vaak nationale elftallen ook zo spelen, en die synergie komt er dan eerder. Wanneer je problemen hebt van deze aard, kun je het beste terug naar een situatie die spelers gewend zijn. Daarbij hadden we met Lens en Mertens een levensgevaarlijke aanval gehad.

Het nadeel van 4-4-2 is dat je kwa systeem lastiger een voordeel kan krijgen tov een tegenstander die gewoon betere spelers heeft (4-3-3 is lastiger te bespelen). Maar in de eredivisie hadden we dat probleem niet zozeer. En in Europa, gekeken naar hoe ver we gekomen zijn, eigenlijk ook niet.

Bij Ajax blazen ze nu wel hoog van de toren alsof ze alles goed doen. Maar ze vergeten dat het verschil in punten met een zeer slecht PSV, zeer klein is. Met een ingespeelde 4-4-2-opstelling denk ik dat we ze twee keer hadden kunnen pakken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_128580363
PSV - Telstar, beker loting.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:43:29 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128580536
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat het prima in te vullen was, met Stroot op links, en Bommel op rechts. Evt. Manolev of Hiljemark. Hiljemark, Stroot en Bommel konden allemaal in de controle spelen. Evt. Hutch op het middenveld en op de rechtsback iemand anders. Het is niet zo alsof we de controle op het middenveld met 4-3-3 wel hielden.

[..]

Tuurlijk niet. Maar 4-4-2 is in de regel een makkelijker te spelen systeem voor spelers, aangezien de meesten daarmee opgegroeid zijn en vaak nationale elftallen ook zo spelen, en die synergie komt er dan eerder. Wanneer je problemen hebt van deze aard, kun je het beste terug naar een situatie die spelers gewend zijn. Daarbij hadden we met Lens en Mertens een levensgevaarlijke aanval gehad.

Het nadeel van 4-4-2 is dat je kwa systeem lastiger een voordeel kan krijgen tov een tegenstander die gewoon betere spelers heeft (4-3-3 is lastiger te bespelen). Maar in de eredivisie hadden we dat probleem niet zozeer. En in Europa, gekeken naar hoe ver we gekomen zijn, eigenlijk ook niet.

Bij Ajax blazen ze nu wel hoog van de toren alsof ze alles goed doen. Maar ze vergeten dat het verschil in punten met een zeer slecht PSV, zeer klein is. Met een ingespeelde 4-4-2-opstelling denk ik dat we ze twee keer hadden kunnen pakken.
Denk het niet hoor, het puntverschil ligt ook niet zozeer aan het systeem maar aan de uitvoering
pi_128580567
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Scarface88 het volgende:
PSV - Telstar, beker loting.
Zou zeggen speel dan lekker in IJmuiden, maar dat zal wel niet mogen.
pi_128580582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zou zeggen speel dan lekker in IJmuiden, maar dat zal wel niet mogen.
Als Telstar een amateurclub was.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:55:16 #123
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128580943
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:45 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Nou. Ik zou Zanka of Marcelo in ieder geval een keer als back proberen. Met name Marcelo lijkt me daar wel geschikt voor.
Ja Zanka op rechtsback was echt een succes. :P
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:59:26 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128581090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zelden zo gelachen.

Ja, die Dijks van Ajax. Dat was nog grappiger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128581159
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Iemand ongetraind zonder vertrouwen op een vreemde plek in het veld zetten is natuurlijk geen graadmeter. Daarbij zie ik in Marcelo meer back als in Zanka. Je moet zo wel op die plek trainen uiteraard.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk het niet hoor, het puntverschil ligt ook niet zozeer aan het systeem maar aan de uitvoering
De verschillen waren natuurlijk uiteindelijk gewoon klein, 7 punten was wat gecharcheerd. De afgang van PSV dit jaar zat hem niet zozeer in het puntverschil, maar in het trompetgeschal aan het begin van het seizoen in combinatie met de eindstand. Bij PSV zag je dat gedurende het seizoen de klad er in kwam en (het toch al niet denderende) spel alleen maar minder werd. Het gebrek aan automatismen werd niet beter en als gevolg daarvan slonk ook het vertrouwen en namen de irritaties toe.

Bij Ajax werden de automatismen steeds beter. Maar Ajax heeft in het begin van het seizoen ook draken van wedstrijden gespeeld.

Overigens wat het grootste probleem van PSV vorig jaar (in mijn ogen althans) dat er geen enkele balans in het elftal zat. Als je zoveel scoort, dan kan het niet zo zijn dat je ook zoveel tegen krijgt. Dan maar wat minder aanvallend spelen. Ajax doet dat veel beter, die spelen ook niet vol op de aanval. Die gaan er van uit dat als iedereen zijn controlerende taak uitvoert en daarin druk naar ovren uitoefent, dat de kansen dan vanzelf komen. Ja, dan win je zelden met 6-1, maar je verliest ook minder vaak.
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:04:50 #126
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_128581312
Waar is DAM? Een niet Ajax speler met een potentieel hart probleem
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:05:12 #127
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128581327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kunnen we het over oneens zijn natuurlijk :). Ik zie iig dat het gewoon makkelijker gaat in een 4-4-2. De uitvoering van een 4-4-2 is ook gewoon makkelijker dan een 4-3-3.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:07:12 #128
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128581437
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Iemand ongetraind zonder vertrouwen op een vreemde plek in het veld zetten is natuurlijk geen graadmeter. Daarbij zie ik in Marcelo meer back als in Zanka. Je moet zo wel op die plek trainen uiteraard.
Kun je ook aangeven waarom je denkt dat Marcelo een goede rechtsback zou zijn? Bedenk je dat er niet veel grote backs zijn. En het zijn in de regel spelers met een goede handelingssnelheid met wat loopvermogen. Niet echt kwaliteiten die ik aan Marcelo zou toewijzen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_128581526
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef Kenju het volgende:

[..]

Kun je ook aangeven waarom je denkt dat Marcelo een goede rechtsback zou zijn? Bedenk je dat er niet veel grote backs zijn. En het zijn in de regel spelers met een goede handelingssnelheid met wat loopvermogen. Niet echt kwaliteiten die ik aan Marcelo zou toewijzen.
Loopvermogen heeft Marcelo wel degelijk. En ik vind zijn passing ook niet heel slecht. Hij is vooral als mandekker vaak door de mand gevallen, maar zijn timing is uitstekend en hij kan 1 op 1 ook aardig ballen afpakken.
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:10:51 #130
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128581608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Loopvermogen heeft Marcelo wel degelijk. En ik vind zijn passing ook niet heel slecht. Hij is vooral als mandekker vaak door de mand gevallen, maar zijn timing is uitstekend en hij kan 1 op 1 ook aardig ballen afpakken.
Snelheid en loopvermogen zijn natuurlijk wel twee andere dingen. Ik zie Marcelo niet meermaals opkomen over rechts en dan een goede pass geven. Een fatsoenlijke dribbel heeft hij ook niet. Een rechtsback moet een meer voetballende speler zijn. maar sowieso, laten we eerst Brenet daar eens een kans geven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:51:10 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128583539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

[..]

De verschillen waren natuurlijk uiteindelijk gewoon klein, 7 punten was wat gecharcheerd. De afgang van PSV dit jaar zat hem niet zozeer in het puntverschil, maar in het trompetgeschal aan het begin van het seizoen in combinatie met de eindstand. Bij PSV zag je dat gedurende het seizoen de klad er in kwam en (het toch al niet denderende) spel alleen maar minder werd. Het gebrek aan automatismen werd niet beter en als gevolg daarvan slonk ook het vertrouwen en namen de irritaties toe.

Bij Ajax werden de automatismen steeds beter. Maar Ajax heeft in het begin van het seizoen ook draken van wedstrijden gespeeld.

Overigens wat het grootste probleem van PSV vorig jaar (in mijn ogen althans) dat er geen enkele balans in het elftal zat. Als je zoveel scoort, dan kan het niet zo zijn dat je ook zoveel tegen krijgt. Dan maar wat minder aanvallend spelen. Ajax doet dat veel beter, die spelen ook niet vol op de aanval. Die gaan er van uit dat als iedereen zijn controlerende taak uitvoert en daarin druk naar ovren uitoefent, dat de kansen dan vanzelf komen. Ja, dan win je zelden met 6-1, maar je verliest ook minder vaak.
Daarom zeg ik het zit hem in de uitvoering, Ajax werd langzaam beter maakte minder fouten in de loop van het seizoen, echt superwedstrijden heb ik ook niet gezien maar het was wel degelijk en iedereen wist goed wat hij moest doen en deed dat ook (niet onbelangrijk), daar is uiteindelijk het kampioenschap op beslist.
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:59:43 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128583862
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Kenju het volgende:

[..]

Kunnen we het over oneens zijn natuurlijk :). Ik zie iig dat het gewoon makkelijker gaat in een 4-4-2. De uitvoering van een 4-4-2 is ook gewoon makkelijker dan een 4-3-3.
Bij Ajax is de opbouw van achteruit goed verzorgd, als je dan met 2 spitsen speelt staat er in de opbouw 1 man meer vrij dan normaal dus is het makkelijker om onder de druk uit te komen
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:11:17 #133
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128584285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bij Ajax is de opbouw van achteruit goed verzorgd, als je dan met 2 spitsen speelt staat er in de opbouw 1 man meer vrij dan normaal dus is het makkelijker om onder de druk uit te komen
Bij Ajax spelen de spelers veel langer met dat systeem. Bij PSV spelen veel meer aankopen. Verder zou ik het door jou gegeven argument toch ook bij een 4-4-2 kunnen gebruiken? Een man meer op het middenveld....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:27:46 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128584978
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Bij Ajax spelen de spelers veel langer met dat systeem. Bij PSV spelen veel meer aankopen. Verder zou ik het door jou gegeven argument toch ook bij een 4-4-2 kunnen gebruiken? Een man meer op het middenveld....
Uiteindelijk is dat in verdedigend opzicht wel voordeliger maar aanvallend weer niet en dat is toch de situatie waar clubs als PSV 9 van de 10 keer in terecht komen in Nederland
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:39:13 #135
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128585412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dat in verdedigend opzicht wel voordeliger maar aanvallend weer niet en dat is toch de situatie waar clubs als PSV 9 van de 10 keer in terecht komen in Nederland
Je kan natuurlijk omschakelen. 4-2-4 in de aanval bijv. Maar het gaat mij dus vooral om de synergie. De zaken die jij aangeeft zijn een gegeven, maar alleen wanneer de spelers weten wat ze moeten doen. Ik heb de indruk gehad dat PSV de afgelopen jaren vooral tegen zichzelf liep te voetballen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:41:56 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128585524
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk omschakelen. 4-2-4 in de aanval bijv. Maar het gaat mij dus vooral om de synergie. De zaken die jij aangeeft zijn een gegeven, maar alleen wanneer de spelers weten wat ze moeten doen. Ik heb de indruk gehad dat PSV de afgelopen jaren vooral tegen zichzelf liep te voetballen.
De essentie is dat alle 11 hun taken uitvoeren (ook die verdedigende), onafhankelijk van het systeem en dat zag je PSV vaak fout gaan op het moment dat de onzekerheid in de ploeg kroop bij een tegendoelpunt of zo, dan werd het gelijk een kip zonder kop zeg maar
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:44:06 #137
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_128585645
Daarom wellicht beter om 4-4-2 te spelen, met 2 spitsen en de 2 flanken bezet.
PieAir
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:05:05 #138
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_128586541
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef jpg97 het volgende:
4-4-2 is sowieso een veel flexibeler systeem
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_128587327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef jpg97 het volgende:
en dan kom je op het middenveld dus meestal 2 vs 3 te staan als je tegenover een team komt dat 4-3-3 speelt.
4-4-2 is juist op zijn zwakst als het tegenover 4-3-3 komt te staan.
pi_128587956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:52 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar dat doe ik helemaal niet. Sterker nog, ik kijk niet eens echt naar wat Sanders zegt. Sanders is gewoon een vent, die wel invloed heeft, maar niet binnen een jaar het basis-proces van de club kan aanpassen. Ik kijk alleen naar de oude en de nieuwe situatie en stel vast dat daar geen verschil is.
Waarom reageer je dan op mij, als ik alleen wat te zeggen heb over de uitspraken van Sanders :') .
pi_128589232
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

en dan kom je op het middenveld dus meestal 2 vs 3 te staan als je tegenover een team komt dat 4-3-3 speelt.
4-4-2 is juist op zijn zwakst als het tegenover 4-3-3 komt te staan.
Exact. Want in de praktijk speel je dan een 4-2-4 in balbezit (zeker met de spelers die PSV nu heeft en vorig jaar had). Dan ben je met vergelijkbaar spelersmateriaal kansloos, zeker tegen een team dat beter is ingespeeld in 4-3-3. Eigenlijk ben je dan tegen elk 4-3-3 team in het nadeel als ze zijn ingespeeld.

PSV moet er gewoon voor zorgen dat iedereen weet wat ze moet doen en dat begint in de jeugdteams. En scouten op wat je nodig hebt en niet op wat er beschikbaar is en boven het maaiveld uitsteekt. Dat helpt ook wel, lijkt me.
pi_128589289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef BlaZ het volgende:

[..]

4-4-2 is sowieso een veel flexibeler systeem
Want? Omdat je het op 40 manieren kunt spelen? 4-4-2 met een ruit is natuurlijk alweer gewoon een ander systeem, waarin spelers andere kwaliteiten en instructies moeten krijgen. Eigenlijk kun je niet spreken van één 4-4-2 systeem. Binnen 4-3-3 zijn er natuurlijk ook varianten, maar veel minder.

Ik vind dat geen voordeel van 4-4-2, eerder een nadeel.
pi_128589353

Hmm jammer, Geffen is hier om de hoek :P
pi_128594962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

Hmm jammer, Geffen is hier om de hoek :P
Je komt toch niet uit Zijtaart of zo hè?
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:41:26 #145
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128597291
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

De essentie is dat alle 11 hun taken uitvoeren (ook die verdedigende), onafhankelijk van het systeem en dat zag je PSV vaak fout gaan op het moment dat de onzekerheid in de ploeg kroop bij een tegendoelpunt of zo, dan werd het gelijk een kip zonder kop zeg maar
En ik denk dat die taken lastiger zijn in een 4-3-3 dan in een 4-4-2... Dat is ook de reden dat heel veel Engelse teams die wat simpeler voetbal spelen in de regel, 4-4-2 staan.
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op mij, als ik alleen wat te zeggen heb over de uitspraken van Sanders :') .
Omdat jij zegt dat Sanders iets met de club zou kunnen doen op basis van de uitspraken die hij gedaan heeft. Ik zeg dat die uitspraken niets waard zijn, aangezien dat allang het geval is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:42:56 #146
300718 Kenju
Say It!!??
pi_128597367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Exact. Want in de praktijk speel je dan een 4-2-4 in balbezit (zeker met de spelers die PSV nu heeft en vorig jaar had). Dan ben je met vergelijkbaar spelersmateriaal kansloos, zeker tegen een team dat beter is ingespeeld in 4-3-3. Eigenlijk ben je dan tegen elk 4-3-3 team in het nadeel als ze zijn ingespeeld.

PSV moet er gewoon voor zorgen dat iedereen weet wat ze moet doen en dat begint in de jeugdteams. En scouten op wat je nodig hebt en niet op wat er beschikbaar is en boven het maaiveld uitsteekt. Dat helpt ook wel, lijkt me.
Maar wanneer je 4-3-3 totaal niet staat, kun je beter naar iets gaan waarin het wel staat. En van daaruit bouwen naar een opstelling waarmee wel 4-3-3 gespeeld kan worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_128599840
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Kom jij uit zijtaart? Dat is vlakbij mij
pi_128608480
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Nee. Dat is toch niet om de hoek man :')

http://puu.sh/3viKP.jpg
pi_128608995
Rimboe is rimboe.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:55:58 #150
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_128609479
quote:
Volgend seizoen feyenoord weer op plek

niks mis mee!
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_128609866
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 07:55 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Volgend seizoen feyenoord weer op plek
[ afbeelding ]

niks mis mee!
En psv weer op 2 hahaahhaah

gr gr
pi_128609884
Het niveau ligt weer hoog hier, sensationeel.
pi_128614994
Matavz vindt het ook erg gezellig zo te zien.

pi_128617052
Komend seizoen weer genieten van Manolev _O_
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:42:37 #155
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128617112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:47 schreef Scarface88 het volgende:

[ afbeelding ]
De bankzitters van komend seizoen. _O_
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_128617250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:47 schreef Scarface88 het volgende:

[ afbeelding ]
Matavz, die kon wel autistisch zijn _O-

Waar is Jetro op deze foto ?
U MAD?
pi_128617335
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Matavz, die kon wel autistisch zijn _O-

Hij heeft te veel swag om uit eten te gaan. Je weet kfc.
pi_128617340
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die had een afspraak met Hanni Hanna en kon niet.
pi_128617425
Locadia7 twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 12:20:10 Dit seizoen ga ik met nummer 11 op me rug spelen, ben er heel erg blij mee! Hopen op veel goals met nummer 11 reageer retweet
pi_128617464
@RikElfrink: Het contract van #Manolev loopt af, dus dan wordt het of Jong #PSV of verlengen, kijkend naar het #PSV-beleid.

Natuurlijk verlengen :D
pi_128617526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Scarface88 het volgende:
Locadia7 twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 12:20:10 Dit seizoen ga ik met nummer 11 op me rug spelen, ben er heel erg blij mee! Hopen op veel goals met nummer 11 reageer retweet
pi_128617532
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:52 schreef Baje het volgende:
@RikElfrink: Het contract van #Manolev loopt af, dus dan wordt het of Jong #PSV of verlengen, kijkend naar het #PSV-beleid.

Natuurlijk verlengen :D
contract openbreken met 5 jaar
pi_128617609
Toivonen zit er ook een beetje bij van ' eten met de kids '. Die moet zich toch doodongelukkig voelen tussen die gasten :')
U MAD?
pi_128617660
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef FiliusDeorum het volgende:
En psv weer op 2 hahaahhaah

gr gr
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef ejfaar het volgende:
Komend seizoen weer genieten van Manolev _O_
Hey jullie zijn er weer _O_
pi_128617719
Lol, Ajax haalt van der Hoorn. Zo nauw houden ze zich dus niet aan het beleid 'eerst verkopen, dan kopen' :')
En maar haten op PSV.

Ben wel benieuwd welke opties Brands nou nog heeft....
Oh wacht, aanvallen is winnen he :').!!
U MAD?
pi_128617738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Lol, Ajax haalt van der Hoorn.
Goed nieuws.
pi_128617920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Goed nieuws.
Hadden we anders goed kunnen gebruiken

Al 2 jaar is duidelijk dat we een nieuwe verdediging nodig hebben. En nog zitten we met Marcelo-Derijck-Manolev.. :|W
pi_128617938
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt. De doelpalen hebben een schilderbeurt nodig.
U MAD?
pi_128617945
quote:

[..]

Moment van aankoop is ook wel slim van Ajax.
pi_128617951
quote:

[..]

Mwha, dan heb ik liever Viergever.
pi_128618052
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Mwha, dan heb ik liever Viergever.
Of vdH goed genoeg is betwijfel ik ook, zeker in het spel dat Ajax wil spelen ( op de helft van de tegenstander). En dan heb ik het nog niet over de 4mio die hij kost. Maar Viergever heeft een matige/zwakke periode achter de rug. Daarnaast zou ik, als je hem haalt, hem gebruiken voor LB.

VdH naast stofzuiger Bruma zie ik nog wel zitten. Als pure verdediger, over de grond is hij heel sterk. Matig in opbouw, en langzaam.

Iedereen is elkaar gaan nalullen na het jeugd EK. Maar hebben 'm verder nooit zien spelen.
Conclusie: Alles is beter dan wat we hebben
pi_128618735
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Scarface88 het volgende:
*mijn rug

Cocu over Manolev:
quote:
"Als er zich geen club voor hem meldt, gaan we met hem om de tafel zitten om zijn aflopende contract te verlengen. Als hij daarmee instemt, wil ik hem graag bij de selectie houden"
Hij schijnt het op de trainingen verschrikkelijk goed te doen. Ik heb nog geen trainingen bijgewoond, iemand een mening over zijn prestaties daar?

[ Bericht 14% gewijzigd door Knalerwtje op 05-07-2013 15:42:28 ]
pi_128624240
Zet hem rechtshalf op 442 en het is een goede.
Ofja...
pi_128624430
Laat hem niet over de middenlijn komen en je hebt er wat aan.
U MAD?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:59:31 #175
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128624491
VERLENGEN?????? _O- :') Godverdomme, niets geleerd zeker :')
pi_128624763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
:?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:05:48 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128624798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:?
Manolev.
pi_128624812
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Manolev.
Waar staat dat PSV zijn contract wil verlengen?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:06:31 #179
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128624836
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waar staat dat PSV zijn contract wil verlengen?
"Als er zich geen club voor hem meldt, gaan we met hem om de tafel zitten om zijn aflopende contract te verlengen. Als hij daarmee instemt, wil ik hem graag bij de selectie houden"

Paar berichtjes hierboven
pi_128624925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Paar berichtjes hierboven
Hmm ik kan nergens een bron vinden. Lijkt mij sterk dat ze gaan verlengen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:09:54 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128624987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hmm ik kan nergens een bron vinden. Lijkt mij sterk dat ze gaan verlengen.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)&utm_campaign=nieuws

Enkele andere "Nieuwtjes":

Cocu wil nog de volgende spelers halen (Tussen haakjes mijn verwachte aankopen, en volgens VI):

- 2 verdedigers (Arias, Viergever)
- Middenvelder (Schaars)
- Aanvaller (Krkic)

Cocu is niet zeker dat Strootman blijft. Bruma komt meer over naar buiten op zaterdag.
pi_128625022
quote:
Doe maar niet :')

Denk ook niet dat Brands dat wilt.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:12:49 #183
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128625119
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Met Brands weet je het nooit, Manolev en Marcelo zijn al eens verlengt op deze manier.
pi_128625390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Het is toch Cocu die hier de doorslag moet gaan geven denk ik.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:29:28 #185
79837 Lemming22
pi_128625778
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Kunnen ze niet gewoon even één speler afschrijven en oude stijl transfervrij laten vertrekken na dit seizoen? Alsof Manolev ook maar van enige waarde is. Voor die 1 à 2 miljoen moet je de gok niet nemen dat je weer met hem blijft zitten en jarenlang salaris moet lappen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:30:49 #186
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128625834
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Kunnen ze niet gewoon even één speler afschrijven en oude stijl transfervrij laten vertrekken na dit seizoen? Alsof Manolev ook maar van enige waarde is. Voor die 1 à 2 miljoen moet je de gok niet nemen dat je weer met hem blijft zitten en jarenlang salaris moet lappen.
Ho ho, Engelaar en Bouma zijn al op die manier vertrokken. :')
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:31:22 #187
56749 BlaZ
pi_128625855
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Laat hem niet over de middenlijn komen en je hebt er wat aan.
Als rechtsbuiten, hij heeft tenminste het loopvermogen om mee terug te verdedigen.
pi_128626072
Prima speler die Manolev. Totaal niet serieus genomen door Advocaat en geen kansen gekregen omdat ie bij voorbaad al was afgeschreven door de lolbroekerij van vd Gijp. Zoals al eerder is gezegd, als ie niet over de middenlijn komt is het gewoon een bruikbare back voor dit PSV.
pi_128626154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Scarface88 het volgende:
Prima speler die Manolev. Totaal niet serieus genomen door Advocaat en geen kansen gekregen omdat ie bij voorbaad al was afgeschreven door de lolbroekerij van vd Gijp. Zoals al eerder is gezegd, als ie niet over de middenlijn komt is het gewoon een bruikbare back voor dit PSV.
+1 aan welke kant van de middenlijn zitten de spelers die niet bij de selectie horen?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:55:48 #190
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128626671
Wat moeten we eigenlijk met Bojan? Kost waarschijnlijk een vermogen aan salaris.
- Dearest (UI)
pi_128626742
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:55 schreef Keukendrol het volgende:
Wat moeten we eigenlijk met Bojan? Kost waarschijnlijk een vermogen aan salaris.
Ajax heeft interesse dus dan weet Brands genoeg.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:58:03 #192
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128626759
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:55 schreef Keukendrol het volgende:
Ja geen idee opzich.. Zou dan op links moeten gaan spelen, en hij is vast beter dan Depay. Maar ik zie liever Depay :)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:27:41 #193
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128627773
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja geen idee opzich.. Zou dan op links moeten gaan spelen, en hij is vast beter dan Depay. Maar ik zie liever Depay :)
Inderdaad, anders zou hij ook een jaar stilstaan in zn ontwikkeling terwijl Bojan na een jaar zn koffers weer pakt.
- Dearest (UI)
pi_128628153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://instagram.com/p/bVehJjLlrc/

Die heeft er zin in
Wtf was dat :')
pi_128628328
quote:

Die heeft er zin in
Hij praat al beter Nederlands dan Marcelo.
pi_128628384
quote:

Die heeft er zin in
Kut instagram. Kansloos, mensen die dat gebruiken.
pi_128629597
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:42:49 #199
163488 RubenSosa
pi_128629918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)&utm_campaign=nieuws

Enkele andere "Nieuwtjes":

Cocu wil nog de volgende spelers halen (Tussen haakjes mijn verwachte aankopen, en volgens VI):

- 2 verdedigers (Arias, Viergever)
- Middenvelder (Schaars)
- Aanvaller (Krkic)

Cocu is niet zeker dat Strootman blijft. Bruma komt meer over naar buiten op zaterdag.
Allemaal leuk en aardig. Maar schiet eens op met die transfers. Heel nieuw elftal, elke dag extra die het bij elkaar zit kan punten schelen. Binnen 4 weken CL voorronde. Kom op man.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_128630042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:42 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig. Maar schiet eens op met die transfers. Heel nieuw elftal, elke dag extra die het bij elkaar zit kan punten schelen. Binnen 4 weken CL voorronde. Kom op man.
Dus omdat voorronde CL op het punt staat te beginnen moet je overhaaste impuls aankopen doen? Ik vind het juist verstandig dat ze rustig rond kijken op de transfermarkt.
pi_128630161
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:40 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Wtf was dat :')
Een video
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:56:42 #202
163488 RubenSosa
pi_128630344
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:47 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dus omdat voorronde CL op het punt staat te beginnen moet je overhaaste impuls aankopen doen? Ik vind het juist verstandig dat ze rustig rond kijken op de transfermarkt.
Kom op zeg. Impuls aankopen. Ze weten al langer dat er een rechtsback bij moet, en dat er spelers op het punt staan te vertrekken. Daar moeten toch lijstjes voor zijn. Ze willen niet te veel geld uitgeven (in geval van Arias, omdat sporting te veel vraagt).

Je zou ook kunnen stellen, dan maar een paar duiten meer en de groep snel bij elkaar krijgen en dan CL voetbal halen. Dan lopen de miljoenen binnen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:02:23 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128630550
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:56 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Kom op zeg. Impuls aankopen. Ze weten al langer dat er een rechtsback bij moet, en dat er spelers op het punt staan te vertrekken. Daar moeten toch lijstjes voor zijn. Ze willen niet te veel geld uitgeven (in geval van Arias, omdat sporting te veel vraagt).

Je zou ook kunnen stellen, dan maar een paar duiten meer en de groep snel bij elkaar krijgen en dan CL voetbal halen. Dan lopen de miljoenen binnen.
Blijft gokken. Ook met aankopen heb je geen zekerheid op CL. Helemaal gezien de tegenstanders die je kan loten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:28:55 #204
79837 Lemming22
pi_128631381
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijft gokken. Ook met aankopen heb je geen zekerheid op CL. Helemaal gezien de tegenstanders die je kan loten.
Hier sluit ik me bij aan. De kans op CL is minimaal. Ook met een Arias (hoe goed is die nou echt?) op rechts en eventueel Viergever centraal naast Bruma, als dat nog doorgaat.
pi_128631657
Ik hoop toch dat die Bojan naar Ajax of Feyenoord gaat. Ben ik totaal niet gecharmeerd van.
pi_128631672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoop toch dat die Bojan naar Ajax of Feyenoord gaat. Ben ik totaal niet gecharmeerd van.
bij ajax zien ze er wel wat in
pi_128631691
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

bij ajax zien ze er wel wat in
Snap ik niet. Als je scouting dan zo goed op orde is, waarom je dan zo iemand zou willen halen. Heeft de afgelopen jaren helemaal niet gepresteerd.
pi_128631846
Zit alleen maar in de weg. Aanvallers (met ook nog eens zo'n salaris) moet je ook niet eens willen huren.
Daarnaast inderdaad overal gefaald. Laat maar lekker naar Ajax gaan
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:47:46 #209
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128631909
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zit alleen maar in de weg. Aanvallers (met ook nog eens zo'n salaris) moet je ook niet eens willen huren.
Daarnaast inderdaad overal gefaald. Laat maar lekker naar Ajax gaan
Luque was ik toen rouwig om. Uiteindelijk een gouden zet geweest :') Krkic lijkt me best een goede speler, maar liever Depay.
pi_128631975
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Luque was ik toen rouwig om. Uiteindelijk een gouden zet geweest :') Krkic lijkt me best een goede speler, maar liever Depay.
Was ook gedoemd te mislukken. Was gelukkig wel in de tijd dat Ajax, PSV achterna scoutte.

Inderdaad, liever Depay ;)
pi_128634421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die was in de CL wedstrijd met Deportivo tegen PSV toen erg goed. Toen die 2 seizoenen later leek te komen was ik ook rouwig toen hij uiteindelijk naar Ajax ging. Dat pakte gelukkig goed uit.
pi_128634506
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die was in de CL wedstrijd met Deportivo tegen PSV toen erg goed. Toen die 2 seizoenen later leek te komen was ik ook rouwig toen hij uiteindelijk naar Ajax ging. Dat pakte gelukkig goed uit.
Hoe zat dat ook alweer. Iets met een faxje die een paar minuten voor de deadline binnenkwam, en Ehv in mineur dompelde, oid?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 06:38:22 #213
79837 Lemming22
pi_128650174
Volgens de Telegraaf presenteert PSV maandag Rekik als nieuwe aanwinst. Zal Hendrix blij mee zijn.
pi_128650608
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 06:38 schreef Lemming22 het volgende:
Volgens de Telegraaf presenteert PSV maandag Rekik als nieuwe aanwinst. Zal Hendrix blij mee zijn.
Bizar.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 09:07:09 #215
79837 Lemming22
pi_128650781
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 08:42 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Bizar.
Nog vreemder is dat ik nu net lees dat het om een huurperiode voor één jaar zou gaan. Totaal onlogische keuze. Wat moet je met zo'n speler van 18 die nauwelijks ervaring op het hoogste niveau heeft, voor één jaar die een jeugdspeler tegenhoudt in zijn ontwikkeling. :|W

[edit] Even het volledige artikel:

quote:
PSV haalt Rekik binnen

PSV krijgt komend seizoen zo goed als zeker het jongste centrale duo van de eredivisie met twee Nederlandse jeugdinternationals. Naast Jeffrey Bruma (21), wiens overgang na enig extra medisch onderzoek naar zijn hart naar verwachting in orde zal komen, presenteert de Eindhovense club van trainer Phillip Cocu na het weekeinde Karim Rekik (18) van Manchester City als nieuwe aanwinst voor het seizoen 2013-2014.

Rekik, de man die afkomstig is uit de jeugdopleiding van Feyenoord en in 2011 na een spraakmakende verhuizing naar Engeland de jongste buitenlandse speler in de geschiedenis van Manchester City werd (hij debuteerde in september 2011 als zestienjarige), wordt voor een jaar gehuurd van de Engelse topclub. Rekik maakt al twee seizoenen deel uit van de selectie van Manchester City en werd tussendoor, zoals gewoon is bij de grote Engelse clubs, voor korte periodes uitgeleend aan Portsmouth en Blackburn Rovers. Ook zijn broertje Omar is een groot talent in de Academy van Manchester City.
pi_128650843
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:07 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Nog vreemder is dat ik nu net lees dat het om een huurperiode voor één jaar zou gaan. Totaal onlogische keuze. Wat moet je met zo'n speler van 18 die nauwelijks ervaring op het hoogste niveau heeft, voor één jaar die een jeugdspeler tegenhoudt in zijn ontwikkeling. :|W

[..]

zaterdag 6 juli 2013 @ 09:13:20 #217
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128650851
Weet niet hoe goed die Hendrix is, maar met Rekik halen jullie een hele goede verdediger binnen. Voetballend veel beter dan Bruma.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:25:54 #218
163488 RubenSosa
pi_128651734
RikElfrink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 10:24:08 Officiële reactie #PSV inzake verhaal-Rekik: Hij moet maandag bij Manchester City aan de voorbereiding beginnen...... reageer retweet
RikElfrink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 10:24:47 #PSV wil #Rekik inderdaad huren, op dit moment heeft Manchester geen toestemming gegeven. reageer retweet
De telegraaf :')
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:27:21 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128651750
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:25 schreef RubenSosa het volgende:
RikElfrink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 10:24:08 Officiële reactie #PSV inzake verhaal-Rekik: Hij moet maandag bij Manchester City aan de voorbereiding beginnen...... reageer retweet
RikElfrink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 10:24:47 #PSV wil #Rekik inderdaad huren, op dit moment heeft Manchester geen toestemming gegeven. reageer retweet
De telegraaf :')
Zitten met dit soort dingen toch vrij vaak goed, we weten het snel genoeg
pi_128652744
Pfoe. Scheelt dat hij als linksback ook gebruikt kan worden, maar ik zie niet in waarom dit knulletje zonder enige ervaring een versterking zou kunnen zijn...
pi_128652795
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zitten met dit soort dingen toch vrij vaak goed, we weten het snel genoeg
Alleen bij Ajax volgens mij. :P
  zaterdag 6 juli 2013 @ 11:41:42 #222
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128652911
Goede speler die Rekik van wat ik gezien heb van hem. Wel enigszins vreemde huur imo.
pi_128652957
Rekik vind ik een stuk talentvoller dan Bruma. Goede zet als PSV hem binnen haalt. Maar met maar 1 jaar huur schiet je er anderzijds ook niet veel mee op.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:36:22 #224
242666 BeamofLight
pi_128654210
1 jaar huur is wanbeleid, maar het lijkt me dat je liever zo iemand hebt die dagelijks mag oefenen tegen Aguero, Tevez en weet ik veel wie dan zo'n pipo uit de poolse competitie.
pi_128654472
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 09:07 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

[..]

Eens. Huren is puur wanbeleid :') Leuk voor clubs als RKC om degradatie te ontlopen maar als topclub moet je niet willen huren. Je bouwt niks op en gooit een jaar weg.
pi_128654768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Eens. Huren is puur wanbeleid :') Leuk voor clubs als RKC om degradatie te ontlopen maar als topclub moet je niet willen huren. Je bouwt niks op en gooit een jaar weg.
Het is prima als je er een talent achter hebt die nog moet groeien, maarja PSV en talenten :')
pi_128654877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Huren is niet per se wanbeleid. Kan ook als tussenoplossing gelden voor een jaartje. Een 18-jarige jongen voor de basis huren terwijl die amper ervaring heeft, dat is wanbeleid

[ Bericht 0% gewijzigd door ejfaar op 06-07-2013 13:12:36 ]
pi_128655028
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Huren is niet per se wanbeleid. Kan ook als tussenoplossing gelden voor een jaartje, een 18-jarige jongen voor de basis huren terwijl die amper ervaring heeft, dat is wanbeleid
Dit inderdaad. En City zal die jongen niet laten gaan zonder op zijn minst de garantie dat hij zeer regelmatig kansen in het eerste krijgt.

Als je al iemand voor de verdediging wilt huren, dan ga je kijken naar of iemand met ervaring die een directe versterking is, of iemand die je beoogd basisspeler scherp houdt.
pi_128655147
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Dit inderdaad. En City zal die jongen niet laten gaan zonder op zijn minst de garantie dat hij zeer regelmatig kansen in het eerste krijgt.

Als je al iemand voor de verdediging wilt huren, dan ga je kijken naar of iemand met ervaring die een directe versterking is, of iemand die je beoogd basisspeler scherp houdt.
Precies en ondertussen het hele jaar blijven scouten en zorgen dat je volgend jaar wel een goede ervaren verdediger koopt/een jeugdspeler erin zet
pi_128655246
Gaan ze allemaal bij Feyenoord weg voor geld, komen ze terug naar NL, gaan ze naar PSV.

Lijkt mij best kut als ik feyenoorder was.
pi_128655493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze allemaal bij Feyenoord weg voor geld, komen ze terug naar NL, gaan ze naar PSV.

Lijkt mij best kut als ik feyenoorder was.
Feyenoord heeft ze niet nodig. Wat er bij Feyenoord rondloopt in de verdediging is namelijk zooooooo goed. :')
  zaterdag 6 juli 2013 @ 13:35:42 #232
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128655577
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:31 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Feyenoord heeft ze niet nodig. Wat er bij Feyenoord rondloopt in de verdediging is namelijk zooooooo goed. :')
Indi is een topper in wording centraal imo, Janmaat is ook meer dan prima voor de Eredivisie. Maar wat ik heb gezien van die Rekik gaat dat echt een grote worden.
pi_128655591
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik heb het idee dat je subjectief de zaak bekijkt.
pi_128655615
Rekik-Bruma houdt zich met 2 vingers in de neus staande in de Eredivisie. Het is alleen pril. Geld uitgeven aan een verdediger staat blijkbaar de doodstraf op
pi_128655624
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Rekik-Bruma houdt zich met 2 vingers in de neus staande in de Eredivisie. Het is alleen pril. Geld uitgeven aan een verdediger staat blijkbaar de doodstraf op
_O- Waarop baseer je dit nu weer?
pi_128655675
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:

[..]

_O- Waarop baseer je dit nu weer?
Wat baseer ik waar op
pi_128655677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het idee dat je subjectief de zaak bekijkt.
Nee hoor. Ik vind spelers als de Vrij niet beter als wat er bij PSV loopt. Indi is beter, maar ook zwaar overschat.

Feyenoord speelde afgelopen seizoen alleen veel behoudender en hoopte alleen op bevliegingen voorin. Daarom viel de kwaliteit van hun verdediging niet zo op. De enige echte topper in wording is Janmaat. Onbegrijpelijk dat PSV hem niet heeft gekocht.
pi_128655691
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat baseer ik waar op
Dat ze zich met 2 vingers in de neus staande houden
pi_128655731
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Staande misschien wel. Maar het is geen kampioenscentrum. Niveautje Twente.

Moisander-Alderweirdo is natuurlijk een kwak degelijker.
pi_128655740
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:40 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dat ze zich met 2 vingers in de neus staande houden
Misschien, omdat de ED een niveau van likmevestje heeft, en dit -mn Rekik- in potentie 2 topverdedigers zijn. Grappig he
pi_128655770
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Staande misschien wel. Maar het is geen kampioenscentrum. Niveautje Twente.

Moisander-Alderweirdo is natuurlijk een kwak degelijker.
Alleen vanwege het gebrek aan ervaring, en hun leeftijd. 'Niveautje Twente' slaat natuurlijk nergens op.
pi_128655789
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Misschien, omdat de ED een niveau van likmevestje heeft, en dit -mn Rekik- in potentie 2 topverdedigers zijn. Grappig he
Inderdaad grappig _O-
A) Ze hebben geen ervaring
B) Potentie heb je lekker veel aan als je iemand voor 1 jaar huurt
C) Ze moeten nog volledig op elkaar ingespeeld worden midden in het seizoen
D) Nergens kan je uit opmaken dat ze met kampioensstress om kunnen gaan
pi_128655818
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Alleen vanwege het gebrek aan ervaring, en hun leeftijd. 'Niveautje Twente' slaat natuurlijk nergens op.
Ja. Maar we hebben het toch over komend jaar? Of gaan ze die ervaring de komende weken krijgen?
pi_128655839
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:45 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Inderdaad grappig _O-
A) Dat zeg ik toch
B) Zal verder ook niks over zijn kwaliteiten zeggen nee.
C) Hebben ze zeker een jaar voor nodig inderdaad
D) Ja.. :')
pi_128655884
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:46 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ja. Maar we hebben het toch over komend jaar? Of gaan ze die ervaring de komende weken krijgen?
Heh?
pi_128655900
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

A) Dat zeg ik toch
B) Zal verder ook niks over zijn kwaliteiten zeggen nee.
C) Hebben ze zeker een jaar voor nodig inderdaad
D) Ja.. :')
A) negatief
B) negatief
C) rekik is eerste paar weken ook nog afwezig, dus dat kan wel even duren. Negatief
D) heb je geen verweer op. Kun je dus niet zomaar vanuit gaan. Negatief dus.
Alleen negatieve punten. Jij wil het graag positief zien omdat jouw club iemand van het grote MC huurt, maar eigenlijk heb je waarschijnlijk niks aan die gozer
pi_128655930
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Eerst Lemming en nu ga jij serieus op hem in :{
pi_128655936
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Heh?
Als dat duo er volgend jaar staat dan zijn ze van het niveau Twente. De potentie van Rekik is niet relevant omdat huur voor een jaar.
pi_128655946
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:50 schreef ejfaar het volgende:

[..]

A) negatief
B) negatief
C) rekik is eerste paar weken ook nog afwezig, dus dat kan wel even duren. Negatief
D) heb je geen verweer op. Kun je dus niet zomaar vanuit gaan. Negatief dus.
Alleen negatieve punten. Jij wil het graag positief zien omdat jouw club iemand van het grote MC huurt, maar eigenlijk heb je waarschijnlijk niks aan die gozer
Hier heb ik niks tegenin te brengen, inderdaad.
pi_128655956
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Eerst Lemming en nu ga jij serieus op hem in :{
Je mag dus geen commentaar op die gozer hebben, want dan ga je er maar niet op in? :')
pi_128656045
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Als dat duo er volgend jaar staat dan zijn ze van het niveau Twente. De potentie van Rekik is niet relevant omdat huur voor een jaar.
Je overdrijft. Daarnaast is Rekik een 10x betere versie van Bruma. Dat je er niks aan hebt om zo'n verdediger voor een jaartje te huren ben ik het ook mee eens. Alleen heb ik niet het idee dat Rekik snel een basisplaats kan verwachten bij City, dus wellicht dat er een extra jaartje bij kan. Zulke spelers hebben speeltijd nodig, bij PSV krijgen ze die. Maar dat was toch ook juist mijn kritiek. Ze zullen zich makkelijk staande houden in de ED, alleen is het erg pril.. Waarom gooit Brands er niet gewoon een ppaar miljoen tegenaan voor een goede CV? Maar wel voor een middenvelder, of straks weer een aanvaller..

Ik heb 't idee dat we een beetje langs elkaar heen praten.

Daarnaast maakt imo die gebrek aan ervaring ,in de ED, niet uit als je zulke kwaliteiten hebt. Een Frank Demouge komt hier echt niet langs.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 13:57:58 #252
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_128656049
Nou, ik zie die Rekik wel heel graag komen hoor!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_128656117
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je overdrijft. Daarnaast is Rekik een 10x betere versie van Bruma. Dat je er niks aan hebt om zo'n verdediger voor een jaartje te huren ben ik het ook mee eens. Alleen heb ik niet het idee dat Rekik snel een basisplaats kan verwachten bij City, dus wellicht dat er een extra jaartje bij kan. Zulke spelers hebben speeltijd nodig, bij PSV krijgen ze die. Maar dat was toch ook juist mijn kritiek. Ze zullen zich makkelijk staande houden in de ED, alleen is het erg pril.. Waarom gooit Brands er niet gewoon een ppaar miljoen tegenaan voor een goede CV? Maar wel voor een middenvelder, of straks weer een aanvaller..

Ik heb 't idee dat we een beetje langs elkaar heen praten.

Daarnaast maakt imo die gebrek aan ervaring ,in de ED, niet uit als je zulke kwaliteiten hebt. Een Frank Demouge komt hier echt niet langs.
Ik denk dat je het gebrek aan ervaring onderschat. Juist in het slot van de competitie, als de stress toeslaat, is de ervaring erg belangrijk. Eigenlijk moet minimaal 1vd2 CV's ervaring hebben, nu zet je 2 jonge honden naast elkaar.
pi_128656166
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik denk dat je het gebrek aan ervaring onderschat. Juist in het slot van de competitie, als de stress toeslaat, is de ervaring erg belangrijk. Eigenlijk moet minimaal 1vd2 CV's ervaring hebben, nu zet je 2 jonge honden naast elkaar.
Dat zeg ik ook. Dat had ik ook liever gezien. Maar Rekik-Bruma is wel gewoon een geweldig centraal-duo. In Europees verband zullen ze het al wat moeilijker krijgen, verwacht ik
pi_128656226
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook. Dat had ik ook liever gezien. Maar Rekik-Bruma is wel gewoon een geweldig centraal-duo. In Europees verband zullen ze het al wat moeilijker krijgen, verwacht ik
Ik had gewoon 1 huidige CV (of nog beter: een ervaren goede verdediger gekocht/gehuurd) laten staan en dan Bruma óf Rekik gehaald, maar niet allebei
pi_128656319
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:03 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik had gewoon 1 huidige CV (of nog beter: een ervaren goede verdediger gekocht/gehuurd) laten staan en dan Bruma óf Rekik gehaald, maar niet allebei
Ik begrijp dat je, als Ajacied zijnde, dat graag had gezien. Maar dat is geen optie :')
PSV heeft geld zat, alleen geeft Brands liever zijn geld uit aan aanvallers of middenvelder, dan aan verdedigers. Het is ook onbegrijpelijk eigenlijk
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:11:30 #257
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_128656449
Misschien word er momenteel wel aan gewerkt, men komt allemaal met oh ze kopen weer geen goede verdedigers. Het is nog lang tot 1 september mensen. ;)
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:13:32 #258
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128656498
quote:

[..]

Een huidige CV laten staan. Ja, het is even tobben tussen Derijck en Marcelo, twee van dat soort mastodonten zijn eeuwig zonde op de bank. Ik zou geen CV halen. Gewoon nóg een seizoen allebei laten staan, misschien dat het er dit keer wel uitkomt.
Dit, dus.
pi_128656506
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Misschien word er momenteel wel aan gewerkt, men komt allemaal met oh ze kopen weer geen goede verdedigers. Het is nog lang tot 1 september mensen. ;)
Ze hebben 2 jaar de tijd gehad, en over minder dan een maand mogen ze alweer aan de bak. Niet zo heel gek dus
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:18:04 #260
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128656618
quote:

[..]

Nee bedankt, ik heb mijn lachspieren afgelopen seizoen al genoeg getraind.
- Dearest (UI)
pi_128656629
De huidige CV's zijn ook geen toppers nee, maar met twee van zulke jeugdspelers ga je ook geen hoge ogen gooien
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:21:00 #262
56749 BlaZ
pi_128656701
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Deze hele selectie heeft eigenlijk amper ervaring.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:22:12 #263
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128656725
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef ejfaar het volgende:
De huidige CV's zijn ook geen toppers nee, maar met twee van zulke jeugdspelers ga je ook geen hoge ogen gooien
Vanavond weer op de kermis met die glazen bol?
Dit, dus.
pi_128656816
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vanavond weer op de kermis met die glazen bol?
:') Lachen man
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:26:56 #265
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128656838
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef ejfaar het volgende:

[..]

:') Lachen man
Haha, ja. Mocht er nog wat zinnigs verschijnen dan hoor ik het wel. groetjes :W
Dit, dus.
pi_128656901
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Haha, ja. Mocht er nog wat zinnigs verschijnen dan hoor ik het wel. groetjes :W
Ik was gewoon serieus hoor, maar stel je voor dat iemand niet positief is over een nieuwe speler, dan zal het wel een troll zijn :')
  zaterdag 6 juli 2013 @ 14:29:47 #267
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128656917
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:29 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik was gewoon serieus hoor, maar stel je voor dat iemand niet positief is over een nieuwe speler, dan zal het wel een troll zijn :')
Je wil 1 van de huidige CV's laten staan. Mafklapper.
Dit, dus.
pi_128657023
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je wil 1 van de huidige CV's laten staan. Mafklapper.
Ik zei ook dat het beter was een ervaren CV te halen
pi_128657056
De CV's van komend seizoen zijn in ieder geval al hard aan het trainen.

pi_128657084
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef Scarface88 het volgende:
De CV's van komend seizoen zijn in ieder geval al hard aan het trainen.

[ afbeelding ]
_O-
pi_128658103
Speelt PSV nou 442 tegen Dosko? Zou mooi zijn!
  Forum Admin zaterdag 6 juli 2013 @ 15:17:04 #272
35723 crew  GGMM
pi_128658121
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:45 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Inderdaad grappig _O-
Dat dus.

Dom om iemand te huren voor de verdediging.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_128660295
Manolev 0-1. Held.

Bakkali 0-2. Held 2.0
pi_128660823
Hiljemark 3-0!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 16:37:07 #275
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128660869
4-0 Locadia. _O_
- Dearest (UI)
  zaterdag 6 juli 2013 @ 16:37:17 #276
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128660872
Held4.0
- Dearest (UI)
pi_128661451
5-0 Hendrix heuyy
6-0 locadia
Manolev assist op Locadia
  zaterdag 6 juli 2013 @ 16:55:31 #278
79837 Lemming22
pi_128661775
Verlengen die Manolev!
pi_128661889
Bakalli 7-0, een mooie
pi_128661954
Manolev speelt als een baas, zo blijkt. Bakkali maakt de ene mooie actie na de andere.
pi_128662367
Bakkali, daar gaan ze in Europa nog veel van horen :)
pi_128662411

zaterdag 6 juli 2013 @ 17:16:40 #283
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128662569
Manolev gewoon rechts op het middenveld. Lijkt me erg geschikt eigenlijk. Doet zn verdedigende werk ook wel. 14.gif
- Dearest (UI)
pi_128662594
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef Keukendrol het volgende:
Manolev gewoon rechts op het middenveld. Lijkt me erg geschikt eigenlijk. Doet zn verdedigende werk ook wel. [ afbeelding ]
RikElfrink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:47:47 En Locadia voor #PSV de 0-6, assist van de goed spelende Manolev. #dospsv reageer retweet
pi_128662667
PSV twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 17:19:39 PSV in de tweede helft: Bertrams, Brenet, Derijck, Marcelo, Hendrix, Ritzmaier, Hiljemark, Van Ooijen, Locadia, Matavz, Bakkali. #dospsv reageer retweet
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:21:08 #286
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128662672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

RikElfrink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:47:47 En Locadia voor #PSV de 0-6, assist van de goed spelende Manolev. #dospsv reageer retweet
Manogod. _O_
- Dearest (UI)
pi_128662690
8-0 Locadia hattrick
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:24:09 #288
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128662727
Heeft Matavz al wat goeds gedaan? Of rent hij gewoon mee voor de vorm?
- Dearest (UI)
pi_128662744
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:24 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft Matavz al wat goeds gedaan? Of rent hij gewoon mee voor de vorm?
Ik zal het Rik vragen.
pi_128662926
Rik heeft sterallures.

Rayhi maakt zijn debuut.
pi_128662977
En maakt de 9-0 :D
pi_128663126
10-0 ook Rayhi :)
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:44:09 #293
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_128663195
Mooi voor hem.
- Dearest (UI)
pi_128663198
4 Posts achter elkaar :')
pi_128663199
10-0 en de beoogd centrum spits Matavz heeft er al hoeveel gemaakt?
pi_128663225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef WeCanDoIt het volgende:
4 Posts achter elkaar :')
?
pi_128663255
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef Knalerwtje het volgende:
10-0 en de beoogd centrum spits Matavz heeft er al hoeveel gemaakt?
0

Rayhi valt 10 min en maakt er wel 2.
pi_128663281
Goede zaak voor Locadia.
pi_128663375
Natuurlijk zend Eredivisie Live Ajax wel uit en PSV weer niet :')
  Forum Admin zaterdag 6 juli 2013 @ 17:53:12 #300
35723 crew  GGMM
pi_128663392
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:52 schreef Scarface88 het volgende:
Natuurlijk zend Eredivisie Live Ajax wel uit en PSV weer niet :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_128663420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voorspelbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties